Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Ovo su čiste muljaže, BDI pada ona raste, logika je da nema logike, valjda ekipa prodaje prije objave današnjeg BDI-a.
E to kad shvatiš počinješ zarađivati. Ja sam isto jedno vrijeme pokušao logički ali ne ide.
Kakva bolan logika samo udri.
BDI – budalama dosta indexa.
izgleda da je danas dan za udar po asku, vjerojatno će se ohladit u 14 i 30
alo svejedno trend je pozitivan jer je bdi negativan. 😀
Atpl je prošli tjedan pala preko 13% pa ljudi idu po sistemu da je dotakla dno više nego druge dionice pa jače ulaze. To se vidi po kupnji koja se vrti oko 2000 kom što je duplo više nego obično na ovim razinama likvidnosti.
izgleda da je danas dan za udar po asku, vjerojatno će se ohladit u 14 i 30
Pitanje je hoće li ask uspjeti preživjeti ove udare do 14,30 [lol] [lol] [lol]
Hoće, ima 500 kom iznad 1000 što je dovoljno za ovoliko nelikvidan dan. Ali potpuno je nebitno hoće li biti 10 kn gore ili dole. Mislim da ulazimo u mrtvilo koje će potrajati bar mjesec dana.
Indija: Rast u drugom kvartalu čak 7,9%
Autor/izvor: SEEbiz / Hina
NEW DELHI – Indijsko gospodarstvo zabilježilo je u drugom fiskalnom tromjesečju neočekivano snažan skok BDP-a, u visini 7,9 posto, stoji u službenim podacima indijskog središnjeg statističkog ureda, objavljenim u ponedjeljak.
Time je rast u razdoblju od srpnja do rujna uvelike premašio 6,1-postotni rast u prethodnom tromjesečju, objavila je indijska Središnja statistička organizacija.
Treće po veličini azijsko gospodarstvo zabilježilo je ujedno i najbrži rast u proteklih godinu dana, uz stopu rasta u odgovarajućem prošlogodišnjem tromjesečju od 7,7 posto.
Brzina rasta BDP-a iznenadila je gospodarske analitičare koji su predviđali stopu u rasponu od 6,1 do 6,5 posto, i potpirila je nade da bi predviđanja za cijelu godinu mogla biti uvelike premašena. Indijska financijska godina računa se od travnja do ožujka.
Dok god ovakve vijesti budu pristizale iz Kine i Indije nema straha za BDI u skoroj budučnosti,a te dvije zemlje tek zagrijavaju motore za ono što slijedi
Baltic Exchange Dry Index 3887 DOWN 87
BCI Baltic Exchange Capesize Index 6189 DOWN 164
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3757 DOWN 111
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2416 DOWN 30
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1138 UP 1
Dva panamaxa preko 50000$,to nisam dugo vidio.
[/quote]
daj molim te,napiši svoj komentar o ovom našem krepanom brodaru i njegovoj cijeni u skorije vrijeme.
ima nas ovdje dosta koji cijenimo tvoje mišljenje.tnx
[/quote]
Prvo sam dao gore jedan graf koji ukazuje da Kinezi ne misle stati sa proizvodnjom vec dapace proizvodnja im je jaca nego 2007 g kada su vozarine bile na vrhu.
Ipak treba uzeti i u obzir veliki broj novogradnji koji dolazi na trziste,sukladno mome ocekivanju daljnjeg porasta Kineske proizvodnje(koja vec sada premasuje onu iz 2007 godine) i dolaska novogradnji koje ce ipak vrsiti pritisak na cijenu vozarina ali ne onoliki koliki se ocekivao, ocekujem
stabilno kretanje BDI u 2010 na razinama gdje ce brodari imati ljepe zarade.Ostankom BDI na razinama iznad 4000 bodova u 2010 otvaraju se mogucnosti upravi ATPL da dostigne zarade na bazi godine izmedju 150 miliona kuna do 200 miliona
Jasno ako bude depresije u svijetu morace i oni stati sa proizvodnjom no medjutim mislim da smo to poglavlje apsolvirali.
[/quote]
Poglavico,
wellcome on the board, drago mi je vidjeti da si ponovo u sedlu, tumačim to dobrim znakom za ATPL. Obzirom da su u zadnje vrijeme "utopili" dva panamaxa na t/c od godinu dana na 25000/26000 dolara držim da Uprava po starom dobrom običaju igra na sigurno. Pola flote će na t/c dok ostatak ide na spot, uz naravno vrlo solidne vozarine teškaša. Ta 4 relativno mala broda ukupno plove za 50-ak tisuća dolara dnevno, što jamči dobit na godišnjoj razini od app.6 milja, pa će ti brodovi dati značajan obol u financijskom izvješću za 2009. Slažem se dobit bi na koncu 2010 morala bit oko 30-ak miljuna dolara, a moje procjenu kažu da bi tad ATPL morala vrijediti puno više od sadašnje razine, no ta će se tržišna anomalija ispraviti već u prosincu, pa čestitam onima što su danas kupovali. Ponovo vrlo interesantna dionica za one što ulaganje na burzi drže kapitalnim investiranjem, no na zse kratkoročno ima puno boljih.
Hrvatski brodari protiv trenda
Početak godine nije bio sjajan za brodare, no usprkos sadašnjem optimizmu na brodarskom tržištu, dionice Atlantske plovidbe kao i Jadroplova gube na cijeni
Iako je prije desetak dana Baltic Dry Index (BDI) zabilježio svoju najvišu vrijednost u posljednjih 14 mjeseci, to se nije iskazalo na dionicama hrvatskih brodara. BDI, mjera troškova vozarina za rasute terete za 40 svjetskih plovidbenih ruta, je 19. studenog dotaknuo razinu od od 4.661 bodova, što predstavlja mjesečni rast od 64,5 posto i nevjerojatni rast od 502 posto od početka godine. Do postizanja maksimuma indeks je zabilježilo uzastopni šestnaestodnevni rast. S druge strane, dionice domaćih brodara izlistanih na Zagrebačkoj burzi uopće nisu reflektirale taj trend. Dionica Atlantske plovidbe skliznula je za tri posto u posljednjih mjesec dana kao i dionica Jadroplova dok je vrijednost Uljanik plovidbe smanjena za 4,8 posto.
BDI indeks je ove godine porastao za više od 500 posto, a prije desetak dana dosegnuo je najvišu vrijednost u zadnjih 14 mjeseci BDI indeks je ove godine porastao za više od 500 posto, a prije desetak dana dosegnuo je najvišu vrijednost u zadnjih 14 mjeseci Dobre vijesti
Rast indeksa i vozarina su dobrodošle vijesti za brodare koji su suočeni s padom prihoda i dobiti. Međutim, prije nekoliko mjeseci situacija na svjetskom tržištu bila je nešto pesimističnija. Tijekom ljeta brodarski sektor je bio suočen s velikim problemima vezano uz poremećaj potražnje, a uzroci se mogu pronaći u godinama prije financijske krize. Prije krize postojala je velika potražnja za transportom sirovine, željezne rude i ugljena u Kinu, a također i za proizvodima na tržišta Europe i Amerike. Zbog nedostatka brodova brodari su pokrenuli val novih narudžbi. Međutim tajming brodara je bio loš jer je zbog financijske krize krajem 2008. godine potražnja za transportom znatno oslabila. Dodatno, kineske željezare su u proljeću ove godine iskoristile priliku za uvoz velikih količina željezne rude po niskim cijenama. Navodno su uvezli više nego što je bilo potrebno. Zbog te činjenice analitičari nisu očekivali veće narudžbe u sljedećim mjesecima, već pad prometa i vozarine. No, korjenitu promjenu na tržištu uzrokovao je daljnji rast te izvoz pšenice iz SAD-a. Kina je u prvih deset mjeseci ove godine uvezla 515,1 tona željezne rude, što predstavlja rast od 16 posto u odnosu na ukupni iznos u 2008. godini dok je uvoz ugljena u mjesecima srpnju, kolovozu, rujnu i listopadu bio najveći u posljednjih pet godina.
Drukčija očekivanja
Zbog rasta kineskog gospodarstva, a i blagog oporavka europskog i američkog tržišta, analitičari sada očekuju da će potražnja za transportom dalje rasti. Rast vozarina će, također, utjecati i na smanjenog broja novih brodova u svjetskoj floti zbog otkaza većih broja narudžbi. No, nakon što je Baltic Dry Index dotaknuo razinu od 4.661 bodova, uslijedio je četverodnevni uzastopni pad na 4.234 bodova. Zanimljivo će biti vidjeti hoće li indeks po očekivanju zaokrenuti svoj smjer ili će idućih tjedana nastaviti s trenutnim negativnim kretanjima.