Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 48,99 | 62.710 | 1,280 | 47,50 | 49,20 | 0,00% |
već danima pišete da sa navoza dolaze (dolazit će po završetku) novi brodovi i da će to napraviti pritisak na vozarine.nisam primjetio (možda promaklo) gdje će završiti stari brodovi.novi se grade (kupuju poput auta) zato što manje troše goriva i primaju više tereta pa im je i zarada veća.stari će najvjerovatnije u rezališta pa neće biti toliko povećen broj brodovlja u opticaju (uzimajući u obzir sadašnji broj brodovlja i naručenih).
cijena na burzi uopće ne odražava stanje u firmi koja svojim planovima i ulaganjima moše jedino ostvarivati sve veće i veće dobiti. vjerujem da će i dogodine dijeliti dobre dividende i da je za Atlantsku dno krize davno prošlo. Pomorac sam i znam da je potreba za pom.prijevozom sve veća Indija i indonezija krenule su se razvijati kao kina prije par godina. Kinezi kupuju koncesije afričkih rudnika, dakle posla će biti i nije me nimalo strah za Atlantsku. Dionice imam prodavat nemislim ni u ludilu a kad god padnu dokupljujem. Prve dionice sam kupio kad su bile 40-tak kn kasnje kupio još kad su bile po 74kn kao program ESOP-a , kasnje sam ih kupovao i kad so bile preko 1000kn , kupujem ih i kupovati ću i dalje.
Kolega,
ne vjerujem da ste pomorac, prije će biti da ste kakav činovničić u ATPL, što je imao sreću sudjelovati u ESOP programima, no ako ste imali tu privilegiju i niste izašli na 3000-3700 onda ste totem gluposti. Pa nije cilj investiranja na burzi skupljati dionice kao sličice iz "životinjskog carstva" već zarada i hedonizam. Pa vi niste ništa zaradili jer niste ništa prodali a i ne mislite prodavati, čemu kupujete? Pomorci kolega znaju da je njihov kruh sa sedam kora, no znaju i biti hedonisti kad je prilika, znam ih prilično što su novac zarađen na burzi uložili i na dame,valja se u lukama malo i zabaviti, slažete se?
Jedan dio starijih brodova završit će u rezalištu, ali odnos novogradnji i rezanja ove godine višestruko je u korist novogradnji. Tako da je svjetska tonaža dobrano povećana (čini mi se već za trećinu, ali probat ću naći podatke koje sam našao prije par tjedana, pa ih postati).
cijena na burzi uopće ne odražava stanje u firmi koja svojim planovima i ulaganjima moše jedino ostvarivati sve veće i veće dobiti. vjerujem da će i dogodine dijeliti dobre dividende i da je za Atlantsku dno krize davno prošlo. Pomorac sam i znam da je potreba za pom.prijevozom sve veća Indija i indonezija krenule su se razvijati kao kina prije par godina. Kinezi kupuju koncesije afričkih rudnika, dakle posla će biti i nije me nimalo strah za Atlantsku. Dionice imam prodavat nemislim ni u ludilu a kad god padnu dokupljujem. Prve dionice sam kupio kad su bile 40-tak kn kasnje kupio još kad su bile po 74kn kao program ESOP-a , kasnje sam ih kupovao i kad so bile preko 1000kn , kupujem ih i kupovati ću i dalje.
Kolega,
ne vjerujem da ste pomorac, prije će biti da ste kakav činovničić u ATPL, što je imao sreću sudjelovati u ESOP programima, no ako ste imali tu privilegiju i niste izašli na 3000-3700 onda ste totem gluposti. Pa nije cilj investiranja na burzi skupljati dionice kao sličice iz "životinjskog carstva" već zarada i hedonizam. Pa vi niste ništa zaradili jer niste ništa prodali a i ne mislite prodavati, čemu kupujete? Pomorci kolega znaju da je njihov kruh sa sedam kora, no znaju i biti hedonisti kad je prilika, znam ih prilično što su novac zarađen na burzi uložili i na dame,valja se u lukama malo i zabaviti, slažete se?
[/quote]
odgovor je NE. A ti vjerovao ili ne. Višak novca mi je u dionicama a ostatak za ‘hedonizam’
čim krenemo gore,evo majstora sa po 50 komada na prodaji(jučer i danas smanjuju naloge na
više manjih) i ruše cijenu sa svojom glupošću
Jedan dio starijih brodova završit će u rezalištu, ali odnos novogradnji i rezanja ove godine višestruko je u korist novogradnji. Tako da je svjetska tonaža dobrano povećana (čini mi se već za trećinu, ali probat ću naći podatke koje sam našao prije par tjedana, pa ih postati).
To su stare vijesti koje su debelo u cijeni ,nove vijesti su te da Kina ne staje a ocekivalo se da ce je ova kriza zaustaviti sa svakim novim povecanjem proizvodnje celika u Kini vozarine a i cijena dionica ce rasti.Sada se postavlja samo jedno pitanje dali ce Kinezi nastaviti rasti u proizvodnji i dali ce se svjetsko gospodarstvo nastaviti oporavljati.
Inace glavni DEDICA sto se tice investiranja je ulozio prije neki dan u transporte jer je zakljucio da ce se svjetsko gospodarstvo oporaviti tj. Americko.Nema potrebe traziti koliko novogradnji dolazi jer mi je to ko da nam dajete informaciju koliko je Ledo bio na Crobexu 5400 bodova i koliku je imao dobit.Ako mozete dati koliko bi Kinezi trebali povecati ili smanjiti svoju proizvodnju ili koliko ce se oporaviti svjetska trgovina ili nece to bi pomoglo.
Dry bulk ship owners back to the market for vessels
Tuesday, 24 November 2009
The latest rally of the Dry Bulk Index which saw the index breaking the 2009 record has prompted more dry bulk ship owners to renew their interest in second hand vessel purchases, while some are even looking to speed up deliveries of their new buildings, in a reverse trend of what’s been happening this past year, when delays of orders was the prevailing trend. According to Clarkson’s weekly report, Panamaxes have been the most sought-after vessels in the second hand market. More specifically, clients of Dryships this week purchased from Cido Shipping in an en-bloc deal the M/V FORTUNE OCEAN and M/V FORTUNE PRINCESS (76,600 dwt 2006 – 2007 blt Sasebo H.I.) for US$ 37m and US$ 38.76m respectively. On another en-bloc deal, Hellenic buyers have purchased the M/V TORM CHARLOTTE (76.886 dwt 2005 blt Tsuneishi) and M/V TORM ROTNA (75,971 dwt 2001 blt Tsuneishi) at US$ 35m and US$ 29.2m respectively.
With the BDI managing to remain above 2009-high levels yesterday, despite its fall of 84 points to 4,423, some owners are even trying to speed up deliveries. Clarkson said that “we are are now even starting to hear of some Owners with ships due to deliver within the coming months, requesting the Yards to bring these ships forward as much as possible. This is not a scenario we ever thought we would see at the beginning of the year, with the very large orderbook and the record low charter rates! We typically expected, even up to a few weeks ago, that scheduled deliveries would be rapidly reducing over the coming weeks, with Owners typically taking the view that it is better to have their ship being a 2010 ship and thus having a greater residual value going forward” the research firm said.
Another interesting development that brings back memories prior to the financial and consequently shipping crisis is the emergence of inquiries for new building prices. According to Clarkson prices are starting to stabilize with the general sentiment from the yards that this should not continue to chase prices down, whilst the chartering market is showing some level of firmness and new orders are being concluded at relatively stable levels compared to recent times.
It is worth noting that Hellenic ship owners have invested in 145 second hand vessels from the beginning of the year, for a total amount of $2.86 billion according to ship broker Allied Shipbroking. Out of them, 106 were dry bulk carriers, with the aggregate investment standing at $2.06 billion, while an additional $726 million has been set for the acquisition of 29 tankers. Hellenic shipowners are responsible for 17% of dry bulk acquisitions this year and 13% of tankers acquisitions. In second place in terms of the total amount invested for all ship types come Chinese ship owners, who have bought more dry bulk carriers (181 in total), but just three tankers, thus their investments have reached $2.3 billion.
Nikos Roussanoglou, Hellenic Shipping News Worldwide
meni se čini da će nama u ATPL (a i ostalim dobrim firmama na ZSE ) najveći neprijatelj dogodine biti nelikvidnost u državi… bojim se da će to u dobrom dijelu odrediti kretanja na burzi, osobno nisam zabrinut za poslovanje ATPL jer najgore je iza njih, čak mislim da su vrlo elegantno prošli kroz tekuću godinu kad je malo tko očekivao pozitivan rezultat na kraju godine…
Geronimo, kako su stare vijesti odnos novogradnji i rezanja, a kineska potražnja za željeznom rudačom nije? I jedno, i drugo je prošlost, nije li tako? A to da Kina ne staje može se promijeniti već za par dana. Misliš li da u proizvodnji čelika u Kini nije moguć balon? Mislim da je svjetska ekonomija još uvijek isuviše ranjiva da bi se moglo govoriti o trajnijem oporavku. Tvoja najvažnija teza je siguran kineski rast i potražnja za sirovinama. Ne sviđa mi se riječ siguran.
Ovo s analogijom na Ledo baš i nisam razumio.
meni se čini da će nama u ATPL (a i ostalim dobrim firmama na ZSE ) najveći neprijatelj dogodine biti nelikvidnost u državi… bojim se da će to u dobrom dijelu odrediti kretanja na burzi, osobno nisam zabrinut za poslovanje ATPL jer najgore je iza njih, čak mislim da su vrlo elegantno prošli kroz tekuću godinu kad je malo tko očekivao pozitivan rezultat na kraju godine…
Na koji način misliš da će se vjerojatna nelikvidnost u Hrvatskoj odraziti na poslovanje ATPL?
Ne razvija se samo Kina već i Indija, a to je tržište preko 2,3 milijarde ljudi dodamo još par država dobijemo oko 3 milijarde ljudi koji traže bolje uvjete života i rada. To je potencijal na kvadrat……
Kolega,
Pa nije cilj investiranja na burzi skupljati dionice kao sličice iz "životinjskog carstva" već zarada i hedonizam. Pa vi niste ništa zaradili jer niste ništa prodali a i ne mislite prodavati, čemu kupujete? Pomorci kolega znaju da je njihov kruh sa sedam kora, no znaju i biti hedonisti kad je prilika, znam ih prilično što su novac zarađen na burzi uložili i na dame,valja se u lukama malo i zabaviti, slažete se?
[/quote]
Ne napadajte kolegu Kukumara jer neznate sa čime raspolaže. Ovi iz Uprave samo na ime dividende mogu živjeti ko carevi. Možda i kolega kukumar na ime dividende diže solidnu paru, a to nije beznačajno u vremenima kakva su ova. Ne treba biti sudac jer svakome su ciljevi različiti. Činjenica je da se kod nas dioničarstvo ne shvaća hedonistički kao vani, ljudi su konzervativniji, neskloni riziku i vole ići nasigurno. Mladi lavovi žele sad i odma, onako muški kako veli jedan odbjegli pjesnik. Njih je manje ali su tu. Svi čekamo nemoralnu cijenu koja će nas izbaciti iz cipela i onda će biti time for leave. Nema tu filozofije i sličica nego cijenaxbroj dionica i čao đaci sad vi nastavite mi idemo svojim putem, više smo umorni. Malo ih je znalo na 3800 da neće ići više, a još manje ih je znalo da će doći na 470. Danas sam stavio link na komentare iz 2007 kad je svima brujalo u glavi od šuškanja, love ko blata, nego što sam štel reći pero se reinkarnirao, ili rade u smjenama ili idu na konzultacije na moj novac forum, pa se vrnu tu i drže intelektualne lekcije tipa ja mislim da bu išlo gore ako ne, budu dole, se vam rekel da bu tak. Idem uplatiti super sedmicu, 14 milja nije malo, ako dobijem sutra ask pretvaram u prah. [pray]