ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 17:12
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
43,00
3.870
90
42,50
44,50
1,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

lonza 4013 komada
jerkovic 4013 komada
i jos dvojica glavonja po 4013 komada
ovaj tjedan

Koje se sve gluposti ovdje pišu, nije niti čudo što dionica ne raste uz ovakvu strukturu dioničara.
ATPL ima najbolju i najpametniju upravu od svih firmi u Hrvatskoj, to je trenutačno jedini veliki plus kod ove firme i razlog za ulaganje.
Ako ne vjerujete upravi onda ne znam zašto uopće ulažete ovdje, ne može ATPL biti dobra firma bez dobre uprave.

antiša

reci (napiši) koja je realna cijena atlantske.neki dan mi broker kaže da su analitičari (nije spomenuo koje) procijenili atlantsku na 937 kuna.

Ti analitičari imaju priliku sugerirati gazdama , da je konačno vrijeme da uđu u većim količinama
u ATPL……….ako je ne misle kupovati ……….nek se ne bavi niti jalovim analizama……..

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


lonza 4013 komada
jerkovic 4013 komada
i jos dvojica glavonja po 4013 komada
ovaj tjedan

—JESU LI TOLIKO PRODALI?

Kune nisu problem, kuna nema


antiša

reci (napiši) koja je realna cijena atlantske.neki dan mi broker kaže da su analitičari (nije spomenuo koje) procijenili atlantsku na 937 kuna.


Oko 1100 kn tu je book.
Ako ulažem onda neću ulagati na realnoj vrijednosti nego kad je dionica podcijenjena.
Druga stvar, ako se od brodarskog sektora u budućnosti očekuju lošiji ili bolji rezultati onda bi trebala biti ispod ili iznad realne vrijednosti tj. booka.
Brodarsko poslovanje je jako nesigurno zbog volatibilnosti vozarina pa se ovaj sektor ne može vrednovati kao prehrambeni ili industrijski.
Velika prednost ATPL je sposobna uprava koja je pomlađivala flotu dobivajući nove brodove za vrijednost starih, te dočekala krizu s brdom love na računu. Otkazivanje novogradnji puno govori o njihovim očekivanjima od ovoga sektora u budućnosti.

Super su mi ti analitičari, ocjenili su je u kunu a siromašni su ko crkveni miševi. U postolara najgore cipele, uvijek je tako bilo.

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south


Dečki, na koje konkretno kazneno djelo sumnjate ?

Kleveta!

Ajmo, dijonićari, konačno više postupite onako kako bi svaki razuman ulagač postupio da misli o firmi i dionici poput vas. Osobno, da smatram da je neka dionica zbog ovog ili onog razloga pušiona, da je uprava te firme čiji sam dioničar neprofesionalna, kriminalna ili nesposobna, da je regulator namjerno ili nenamjerno nesposoban, da sve to treba u zatvor – ne bih ni sekunde dvojio s prodajom dionica pošto-poto. Idemo u ponedjeljak u 10.00 po bidu!

P.S. Društvo, možete i prosvjedovati na Markovom trgu.
Ponesite transparente: "Dolje špekulanti!", "Dolje uprava!", "Gore cijene!", "Gore BDI!".

"Ne brojite novac dok još sjedite za stolom."-profesionalni kockar


antisa, da bude jasno, nije uprava ATPL napravila jednu od najprofitabilnijih firmi u Hrvatskoj-vec trziste na koju atpl nije mogla utjecati, a dividendu su podijelili radi sebe! zar mislis da bi podijelili dividendu da nemaju dionica koliko imaju. i druga stvar ta podijela nagradnih dionica… dali su imali pravo na takvu podijelu jer nije bila navedena na dnevnom redu na zadnjoj skupstini.

Konačno jedno normalno razmišljanje što dira u meritum problema. Ja na to gledam na sljedeći način, pa me ispravite ako nisam na pravom putu. Točno je da Uprava nije mogla utjecati na razinu BDI, već je to bila posljedica prvenstveno Olimijede u Kini, pa za operativnu dobit u 2008 možemo reći da je čak mogla i morala biti bolja, no ajmo reći da je to posljedica ekstremno povoljnih tržišnih okolnosti, pa nije bila razloga za nagradu Upravi. Što se tiče dobiti od prodaje tri stara broda, radilo se o perfect timingu i za to apsolutno zaslužuju nagradu, takvi potezi čine razliku između kvalitetne i nekvalitetne Uprave. Međutim, kako su u isto vrijeme donjeli i dvije katastrofalne odluke, a radi se o odbijanju nemoralne ponude za prodaju Zagreba ( za te novce sad bi mogli kupiti tri panamaxa) još na navozu u brodogradilištu i odluke o kupnju cape size broda, da sam na mjestu vlasnika rekao bi im da će ovu godinu raditi bez plaće i da im mora biti čast što su u Upravi jedne takve firme. Slažete se? E sad dolazimo na ono najvažnije, a to je da se ovdje događa sindrom ULPL, you know what I mean. Inače, nagrada je legalna jer je tako određeno u Statutu, samo su u obavijesti na zse koristili kamuflirani izraz "na temelju odredbi Statuta". Ipak, činjenica je da je ATPL u zadnjih 10-ak godina pod vodstvom ove Uprave postala respektabilna firma, makar u RH, ali u zadnje vrijeme i sve lošija dionica sa tendencijom da bude još gora (mislim dionica, ne firma).



Kao da ne postoji TVM, a znamo da postoji.

Da li ste mislili na "Team Value Management" ili nešto drugo?
[/quote]
Time Value of Money.

Just another day in paradise



antisa, da bude jasno, nije uprava ATPL napravila jednu od najprofitabilnijih firmi u Hrvatskoj-vec trziste na koju atpl nije mogla utjecati, a dividendu su podijelili radi sebe! zar mislis da bi podijelili dividendu da nemaju dionica koliko imaju. i druga stvar ta podijela nagradnih dionica… dali su imali pravo na takvu podijelu jer nije bila navedena na dnevnom redu na zadnjoj skupstini.

Konačno jedno normalno razmišljanje što dira u meritum problema. Ja na to gledam na sljedeći način, pa me ispravite ako nisam na pravom putu. Točno je da Uprava nije mogla utjecati na razinu BDI, već je to bila posljedica prvenstveno Olimijede u Kini, pa za operativnu dobit u 2008 možemo reći da je čak mogla i morala biti bolja, no ajmo reći da je to posljedica ekstremno povoljnih tržišnih okolnosti, pa nije bila razloga za nagradu Upravi. Što se tiče dobiti od prodaje tri stara broda, radilo se o perfect timingu i za to apsolutno zaslužuju nagradu, takvi potezi čine razliku između kvalitetne i nekvalitetne Uprave. Međutim, kako su u isto vrijeme donjeli i dvije katastrofalne odluke, a radi se o odbijanju nemoralne ponude za prodaju Zagreba ( za te novce sad bi mogli kupiti tri panamaxa) još na navozu u brodogradilištu i odluke o kupnju cape size broda, da sam na mjestu vlasnika rekao bi im da će ovu godinu raditi bez plaće i da im mora biti čast što su u Upravi jedne takve firme. Slažete se? E sad dolazimo na ono najvažnije, a to je da se ovdje događa sindrom ULPL, you know what I mean. Inače, nagrada je legalna jer je tako određeno u Statutu, samo su u obavijesti na zse koristili kamuflirani izraz "na temelju odredbi Statuta". Ipak, činjenica je da je ATPL u zadnjih 10-ak godina pod vodstvom ove Uprave postala respektabilna firma, makar u RH, ali u zadnje vrijeme i sve lošija dionica sa tendencijom da bude još gora (mislim dionica, ne firma).
[/quote]

takodjer sam misljenja da su trebali prodati i ova zadnja dva broda kad i ostale, te dobiti za njih brdo love. ja mislim da je sve ovo jedna velika sreca, te da si se i ti zatekao u upravi, stanje bi bilo isto. a antisa bi mogao vidjeti samo u kojim je problemima dbkairline, te u kolikim su kreditima, sve mozete vidjeti na stranicama fina.hr. sva poduzeca koja su kupljena kako bi pomogla ukoliko dodje do krize u brodarstvu rade sa minusom i veliki su teret za atpl.

New Report

Close