@peromadjar
ne znam uopće zašto se trudiš
nitko ni ne prodaje atpl osim ovih iz uprave i špekulanata koji prodaju na plus pet posto i minus 5 posto i čekaju kad tad doći na nulu, tako da ne znam kome si ti spasio kožu ili dao dobar savjet ljudi čekaju cijenu i tad će prodat, svejedno im je dal je 900 ili 1000 kad ne daju ispod 1400…
@savage
ne bi svatko normalan da dobije na dar dionice atpl išao ih prodavati prvom prilikom,makar se radilo o 8% portfelja, naime osobno sam ušao 25% u svoj budžet i kupovao(dakle ne dobio) atpl, ako ja imam toliko povjerenje u atpl i brodarstvo -kakvi su to onda članovi uprave.
ali neka nadam se da s obzirom na njihovo diletanstvo da će naići netko tko bolje procjenjuje vrijednost tvrtke i momentum
jako se vikalo na lukovića kad je prodavao na ath, a iz moje perspektive čovjek je znalac-ocijenio je momentum,tržište i voju tvrtku i rekao eto toliko sad vrijedi,toliko i hoću…
a ovi naši kažu daj što daš i naznačuju da će i u budućnosti tako raditi
uništili su pozitivan fitilj itekako napaćenog tržišta svojom nestrpljivošću
pozitivno je jedino što je atlantska toliko jak brand na našoj burzi što se vidi i na njenom držanju cijene na onakvom bdi-u, dakle katatrofičari neće padati ni kad bdi počne korekciju-osim ako pametna uprava se opet ne istrese
Dobro ste rekli kolega. Veliki promet i odmah počnem sumnjati da netko izlazi. Do sad je to skoro pa uvijek bila istina.
FFA su pokazatelj očekivanja na tržištu, dok je BDI stvarni izračun na osnovu zaključenih ugovora o vozarinama. Tako su jučer FFA pokazivali veliki plus a BDI je skočio samo za 18 poena što su mnogi shvatili kao zaustavljanje rasta i korekciju. Danas je došlo da pada Cape indexa zbog zaključenja 4 dugoročna ugovora i to 36000, 45000 i 55000, koji su pokvarili učinak T/C koji su bili preko 100.000 $. Sutra može opet doći do rasta BDI bez obzira na loše FFA koji su danas objavljeni, ako bude više T/C od period ugovora.
Vi svi uporno o jednom a ja o drugom. Izgleda da se uopće ne razumijemo.
Nevezano šta ffa govori, jedno je kretanje cijene atpl na burzi, a drugo ffa, bdi, američki indeksi i dr. Kretanje cijene atpl na burzi ovisi o stotinu faktora, a ffa je samo jedan od tih faktora, i to vrlo vrlo neprecizan i nezahvalan faktor.
Pa daleko značajniji je faktor utjecaj dobivenih dividendnih dionica ako ćemo pravo! Al ima toga još.
Vi se s tim bdi indeksom i s ffa ponašate kao mala djeca. Pa svako dijete zna pronać bdi graf i onda se pametarit kako je bdi narastao i na temelju toga zaključit da bi dionica vezana uz bdi trebala isto tako rast, a da nema više ništa pojma o tome.
Ako se tko misli pametarit il pisat nešta šta ima veze sa sektorom i šta na dulji rok može utjecat na cijenu dionice atpl neka se ugleda na gardista i techmana, sve ostalo je trkeljanje. Bolje se nemojte ni javljat ako ne znate šta pišete i kakav je utjecaj toga šta pišete, samo nagovarate narod bezveze.
Puno se piše a konkretno nikakve koristi od silnog pisanja, ništa se ne dobije osim izluđenosti pojedinih forumaša i hrpe frustracija radi neispunjene investicije.
Pitanje je do kada će ekipa moći držati cijenu. Ovako kada nema velikh igrača miševi kolo vode. Ako im uleti stranac sa par miliona eura svi će ispasti smješni.
Stranci će doći kupiti, nebil prodali i zaradili, no tko će kupiti od stranaca, Marsovci? Kako stranci ne vjeruju u Marsovce, tako i ne kupuju ATPL; jednostavno misle da će moći kupiti jeftinije.Orijentir da će se moći kupiti jeftinije je to da još nitko nije zazivo Hanfu, tek tu i tamo netko oplete po Peri Mađaru, no to su vjerojatno razmirice na liniji atavističkog otpora Austro Ugarskoj monarhiji.
dakle moje je mišlenje da to još ide doli. Posjedujem dionice ATPL, i rado bi ih prodo skuplje.
[/quote]
Eto , tako je govorio Zara My moon. Začujuće, koliko god pljuvali po domaćem tržištu, ono je vrlo dobro anticipiralo jučerašnji i današnji dan, te je ATPL, umjesto da, kako su fanovi očekivali bude lansirana u visine, pala. Proučavanje psihologije domaćeg tržišta, tumačenje raznih drukova, obrnuute i neobrnute psihologije- za sada je jedini isplativi put.
Što je vama ljudi, ja sam se gadno dvoumio da kupim ili ATPL ili JDPL, na kraju uzeo JDPL,možda će sutra malo down zbog amera, ali mislim da je BDI trenutno najviši ove godine, a koliko je ono bio BDI kada je ATPL bila 1350, mislim na 4000, stoga brodari su super kupnja. Jučer su brodari u USA rasli na ogromnim prometima, ako oni masovno ulaze, mislim da nema greške niti za nas. Jest da je ZSE baruština, ali povratkom likvidnosti možete računati na pozitivne blokade. Stoga hold, ak ju budale sruše na 1000 u popunu, BDI još ne posustaje i na ovoj razini se pozitivno posluje [thumbsup]
[/quote]
Veliki promet znači masovni izlazak, brodari su bili super kupnja prije šest mjeseci i od tada su narasli 100%, ne raste to baš tako.
Ljudi jel se vi ikad zapitate zašto brodari nisu padali zadnja dva-tri mjeseca dok je BDI bio u silaznoj putanji, i zašto su se brodari tako brzo oporavili preko ljeta nakon dr. Ivo korekcije?
[/quote]
Dragi kolega kada je u USA veliki promet a dionice idu up to je jako dobar znak, recimo na C je bio takav promet, dionica je bila oko 3 dolara, pogledajte gdje je sad, nema tamo dogovorene kupnje na vrhovima kao što je bio kod nas slučaj. Ja sam bio dioničar ATPL i izletio sam kad sam vidio da se BDI stropoštava ispod 3000, na moje čuđenje ATPL nije reagirao, a po mom mišljenju isključivi je razlog bitan udio u crobexu, iako nisam dioničar ATPL nego JDPL(od danas) smatram da ova dionica već sada treba biti na minimalno 1300 kuna. Ako BDI nastavi rasti, a vjerojatno hoće zato što će pratiti naftu i već je sada u zaostatku, nema zime, makar ju spustili i ispod 1000 kuna, sve će to doći na svoje.
Dobro ste rekli kolega. Veliki promet i odmah počnem sumnjati da netko izlazi. Do sad je to skoro pa uvijek bila istina.
Veliki promet je dobar kod probijanja nekakvih otpornih razina, ali nakon rasta od 20%-30% on može značiti samo izlazak, govorimo o američkim brodarima.
ATPL obično u pravi rast kreće na malome prometu, onako neprimjetno gdje u obično tjedan dana naraste 30% pa se korigira nekih 15%, meni je to najbolji signal za kupovinu. U zadnjih par mjeseci mi sve ovo izgleda kao napucavanje.
Ako bude padala sljedeći tjedan onda neće biti dobro ako padne ispod 1000 kn te biti će jako loše ako bude padala na većim prometima.
Još uvijek mislim da nema nekakvog razloga da probije 1200 kn bez obzira na rast BDI-a, jer svi znaju da je ovaj rast temenjen na sezonskoj potražnji. Ali ako bi se BDI stabilizirao na 5500 -6000 bodova onda bi se dalo pričati o podcijenjenosti.
@peromadjar
Nemam ništa protiv Techmana, naprotiv čovjek zna, ali on je prognozirao po njemu dostupnim izvještajima, razine BDI-ja od oko 2500, BDI ga je demantirao i sada ako već i nije unutra, onda intezivno mjerka JDPL.
Čelnici AP prodali 10 tisuća dionica
Atlantska je plovidba objavila da je član Uprave te tvrtke Duško Vladović Relja prodao dio svojih dionice dubrovačkog brodara, a isto je učinila i članica Nadzornog odbora Mirjana Memed.
Duško Vladović Relja otpustio je sedam tisuća dionica Atlantske plovidbe, a ostalo mu ih je još 51.013.
Članica Nadzornog odbora Mirjana Memed se pak riješila 3000 dionica dubrovačkog brodara te ih sada posjeduje 3604.
Nego jel netko zna zašto su ostavili 51 013 odnosno 3604 dionica?Molom samo ozbiljne odgovore [wink] Gospođa Memed nam je poznata po iskrcaju na 800-900 kn prije onog strelovitog uzleta ATPL sve do 1380 kn. [pray] Ovo nije poziv na kupnju a još manje na predaju [smiley]
jako se vikalo na lukovića kad je prodavao na ath, a iz moje perspektive čovjek je znalac-ocijenio je momentum,tržište i voju tvrtku i rekao eto toliko sad vrijedi,toliko i hoću…
Konkretno pišeš gluposti, vjerojatno si pod utjecam alkohola ili nekih jačih opijata.
On je procijenio [lol]
FFA su pokazatelj očekivanja na tržištu, dok je BDI stvarni izračun na osnovu zaključenih ugovora o vozarinama. Tako su jučer FFA pokazivali veliki plus a BDI je skočio samo za 18 poena što su mnogi shvatili kao zaustavljanje rasta i korekciju. Danas je došlo da pada Cape indexa zbog zaključenja 4 dugoročna ugovora i to 36000, 45000 i 55000, koji su pokvarili učinak T/C koji su bili preko 100.000 $. Sutra može opet doći do rasta BDI bez obzira na loše FFA koji su danas objavljeni, ako bude više T/C od period ugovora.
Vi svi uporno o jednom a ja o drugom. Izgleda da se uopće ne razumijemo.
Nevezano šta ffa govori, jedno je kretanje cijene atpl na burzi, a drugo ffa, bdi, američki indeksi i dr. Kretanje cijene atpl na burzi ovisi o stotinu faktora, a ffa je samo jedan od tih faktora, i to vrlo vrlo neprecizan i nezahvalan faktor.
Pa daleko značajniji je faktor utjecaj dobivenih dividendnih dionica ako ćemo pravo! Al ima toga još.
Vi se s tim bdi indeksom i s ffa ponašate kao mala djeca. Pa svako dijete zna pronać bdi graf i onda se pametarit kako je bdi narastao i na temelju toga zaključit da bi dionica vezana uz bdi trebala isto tako rast, a da nema više ništa pojma o tome.
Ako se tko misli pametarit il pisat nešta šta ima veze sa sektorom i šta na dulji rok može utjecat na cijenu dionice atpl neka se ugleda na gardista i techmana, sve ostalo je trkeljanje. Bolje se nemojte ni javljat ako ne znate šta pišete i kakav je utjecaj toga šta pišete, samo nagovarate narod bezveze.
Puno se piše a konkretno nikakve koristi od silnog pisanja, ništa se ne dobije osim izluđenosti pojedinih forumaša i hrpe frustracija radi neispunjene investicije.
[/quote]
Vidiš ja ne mislim prodavat moje dionice i cijena me uopšte ne zanima (osim za eventualni dokup)
Više me zanimaju sadašnji i budući ugovori da znam dal svi ti brodovi mogu išta i zaradit.Ti si kratkoročno ulijetalo i tebe zanimaju neke druge stvari tj. novac. Nemoj ga onda trošit na glupu dionicu.
Toliko pišeš da biš uletio na dan dva pa prodao.
Nama dugoročnima si veoma dosadan
Napiši nešto o brodaru a ne o cijeni. Nama koji imamo dionice važnije su nam neke druge stvari koje ti valjda ne vidiš…
Ne prodajem, al mogu još kupovat
Ako neko zna vozarinu Sv. Vlahe – a pun je ugljena – nek posta!
pozdrav
@gen.Custer
Pa trebalo im je za kruh i mliko, a ostavili su "nešto" i za crne dane.cccccc, bit će da Duško ni primi plaću za prošli misec.
DSX popunjava stare GAP-ove, povratak vjerovatno opet na 15 USD, što bi to trebalo značiti za naše brodare??? Opet stagnacija, ULPL na 700kn, ATPL na 1050kn.