E sad puste priće kako su se radili krivi potezi. Da sad prodaju kemikalce a za koju godinu kemikalcima naraste vozarina opet bi se serinjalo kako je to bio kriv potez. lako je biti pametan iz ove perspektive.
Baltic Exchange Dry Index 4661 UP 18
BCI Baltic Exchange Capesize Index 8056 DOWN 187
BPI Baltic Exchange Panamax Index 4453 UP 114
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2472 UP 49
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1075 UP 41
Uspih dopisati …… brži si !! LP
Innlegg av: veblen (19.11.09 14:14 ), lest 59 ganger
bdi opp 18 pkt
Baltic Exchange Dry Index 4661 UP 18
BCI Baltic Exchange Capesize Index 8056 DOWN 187
BPI Baltic Exchange Panamax Index 4453 UP 114
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2472 UP 49
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 1075 UP 41
vinski
ja znam jednog..her sanader..otišao baš kad treba..znam da će brisati ovo poz
moguće, ali samo za svoj osobni interes
Techman
"
…ali me smeta kad pogrešku ne priznaju već traže izlaz u višoj sili i sličnim opravdanjima."
to im je ostalo u naslijeđe iz socijalizma.
E sad cap.Jerković nije potvrdio da je pogriješio ali je rekao da su u to vrijeme kada je ugovor bio izmjenjen vozarine za navedene kemikalce bile jako dobre no u međuvremenu su se srozale najviše od svih.Pogriješili jesu,naravno sad je lako biti general i reči da bi cape bio bolji izbor,ali stoji činjenica da su tada morali birati gore od goreg sad koliko su pogriješili pitanje je?Uostalom ubrzo čemo saznati što će novog dogovoriti s brodogradilištem.Pozdrav
Kolega opet citas pausalno. Ja sam rekao da sam tada imao svoje misljenje koje se razlikovalo, o tome sam pisao i nisam general nakon bitke. To sam i naglasio u svom postu. E sad o vozarinama za kemikalce isto tako mozemo pricati. Da su vozarine tada bile dobre moze biti prica za siroke mase. Vec duze vremena kemikalcima ne cvatu ruze. Trenutno stanje je savrsena isprika za krivi potez. Slici mi na nase poduzece za ceste. Pao snijeg u devetom mjesecu ili pao u sjecnju njih uvjek iznenadi. Ko je pratio market kemikalaca znao je sta slijedi. Ma ne osudjujem ja upravu. No one is perfect. Pa oni su krupni dionicari i zasigurno ne rade u korist vlastite stete. Ali me smeta kad pogresku ne priznaju vec traze izlaz u visoj sili i slicnim opravdanjima.
P.S. Moj prijatelj je direktor velike brodarske firme vani. Jednom sam komentirao njegov krivi potez na sto mi je kazao. Dnevno donesem 30 sta vaznih sta manje vaznih odluka i ne mogu sve biti dobre.
[/quote]
Ovako, čovjek je rekao da su mogli odustati od 33 miljuna dolara uplaćene jamčevine za cape ili uzeti cape ili te product carriere.
Kuster, napisao sam ti nedavno da su mogli birati između dvije loše opcije i ti nikako da skontaš, sorry. Bolje je bilo da su "zaboravili" na 33 milje nego ovako preskupo plaćati te brodove. Sad da ih i hoće mjenati za bulkere STX bi vjerojatno pristao ali po cijenama kad se Ugovor za cape potpisivao, a to znači da bi dva panamaxa trebalo platiti cca. 120 milja. Znači, prva opcija je bila bolja ili manje loša, kako ti više odgovara.
No, što kaže Tech nitko nije savršen, što bi rekao za one iz Lošinjske što su kupili Mljet od ATPL za 31 milju a sad ga mogu prodati u staro željezo u Indiju za 3 milje, pa su ispali veći naivci od Lackovića Croate. U bussinesu nema besplatnog ručka baš kao i na burzi, svakom transakcijom netko puši a netko profitira.
http://finance.yahoo.com/q?s=GOGL.OL vidi ovo….nakon nakon tjedan dana skoro po +10% svaki dan… kad ce nam se ovo vratit na atpl…ok prometi nece bit ni blizu…ali volatilnost [thumbsup]
evo jedne usporedbe iz prošle godine…pogledajte cijene na burzi i vozarine tada i razmislite koji je odnos sa današnjim cijenama…
vozarine na dan 28/09/2008.
Date >=149K >=85K >=59K >=48K >=40K
Sep. 28, 2008 $71,606 $61,000 $40,238 $34,626 $27,404
cijena ATPL na ZSE na dan 29/09/2008.
DATUM prva najviša najniža zadnja prosječna promjena br.transakcija KOL. promet
29.9.2008 1.949,00 1.950,00 1.850,00 1.860,00 1.892,38 -3,33 371 3.841 7.268.635,63
vinski
ja znam jednog..her sanader..otišao baš kad treba..znam da će brisati ovo poz
To je igrač, nema pohlepe, već kad te na targetu poklopi, okreni se, idi svojim putem i ne okreći si iza sebe. [rolleyes]
E sad puste priće kako su se radili krivi potezi. Da sad prodaju kemikalce a za koju godinu kemikalcima naraste vozarina opet bi se serinjalo kako je to bio kriv potez. lako je biti pametan iz ove perspektive.
Točno. Uostalom to su dva broda. Ako se već svi slažemo da je turizam, a pogotovo avio biznis totalna pušiona, pogotovo sad i u zadnju godinu, ne znam čemu toliko negativnih komentara za ova dva product carriera. Gledajući konzervativno uz nekakav ludi oporavak suhih vozarina, a zadržavanjem tragično niskih "mokrih" vozarina, ova dva broda neće opterećivati bilancu ništa više nego avio i hotelski biznis. U slučaju solidnih vozarina za oba sektora, onda ćemo morati priznati da je el capitano znao što radi i da smo ovdje bili u krivu. Obratan slučaj (malo vjerojatan ali ajde) niske vozarine suhih a visoke "mokrih" opet bolje imati ova dva u floti jer poboljšavaju krvotok firme. A osobno ne smatram da je išta loše malo diverzificirati core bussines.
Ja bi rado vidio da likvidiraju avio biznis.