ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 15:59
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
43,00
3.870
90
42,50
44,50
1,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.




Kako stvari stoje sada cini mi se da bdi dode i na 5000 ne bi islo nista gore,ocito je nekome u interesu da se cijena zadrzi na ovoj razini.Tako da je moje misljenje da ce cijena tek znacajnije rasti nakon objave rezultata za zadnji kvartal u ovoj godini, a do tada tesko da ce biti pomaka veliko prema gore.Ja svoje ne mislim dati po ovoj cijeni i uz ovakav rast bdi.Pozdrav dionicarima atpl.

Dajte mi recite kome to paše da cijena ne ide gore.I tko to koči cijenu ovdje i na ULPL i na JDPL i na TNPL i na LPLH.
Tko?

[/quote]

čista akumulacija na nižim razinama .
i ti da imaš dosta love , ne bi je kupovao više od ovoga , zar ne ?
[/quote]

Kolega, trenutna situacija se tehnički može gledati i kao akumulacija i distribucija.
Očigledno je da institucionalci prebacuju jedni drugima na dulji rok jer ne žele uzdrmati cijenu.
Jer znate koliko ima kupnje toliko ima i prodaje.
Međutim ono što je evidentno i što neki indikatori pokazuju je da cijena zatvara više na doljnjoj polovici dnevnog raspona nego na gornjoj a to znači da je veći pritisak prodaje nego kupnje.

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

Pričekajte još malo da svi odrade brodare vanka pa se onda vrate na naše brodare, gap u odnosu na basket brodara se mora popuniti!
(Osim ako u međuvremenu ne izleti neka jako loša vijest i cijelo tržište krene dolje a mi zakasnimo iskoristiti rast BDI)

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

danas očekujem još veći raspašoj sa vozarinama nego jučer…sada je nepoznanica jedino kako će dionica, ali kako god završila danas, nemam brige ni malo…ako treba kilavit neka kilavi ako ode u blokadu neka ode, ionako bi trebala barem 3-4 dana za redom u blokadu kada bi pratila vozarine kako treba…jaz između cijene i vozarina je tako velik da mi daje miran san, ovo natezanje oko cijene 20-30 kn gore dolje ne bi trebalo više nikoga zamarati, uskoro će biti nemoguće držati cijenu tako nisko, ne vjerujem da love nema, vidjet ćete promete kad krene…


Pričekajte još malo da svi odrade brodare vanka pa se onda vrate na naše brodare, gap u odnosu na basket brodara se mora popuniti!
(Osim ako u međuvremenu ne izleti neka jako loša vijest i cijelo tržište krene dolje a mi zakasnimo iskoristiti rast BDI)

e moj Miško
moramo li mi uvijek nekog čekati? jadno je to gledati kad znaš da te netko hebe u zdrav mozak…

evo imam ideju kako riješiti problem…
zovite Luku i objasnite mu kako stoje naši brodari u odnosu na vozarine, mlad je i pametan, love ima pa neka je oplodi, bolje da zaradi on nego neki stranac…uostalom imat će najveću jahtu u RH ( Panamax tip. [lol] )

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/luka-rajic-imam-2-3-milijarde-kuna%2c-ali-necu-preuzimati-podravku,61415.html


[10. PBZ D.D./STATE STREET CLIENT ACCOUNT 26.236 1,88 Skrb. račun
Ukupno: 45,48

Može biti da su to ti špekulanti koji dirigiraju s cijenom dionice……

Prisutni u dioničarkoj strukturi svega što nešto vrijedi, naziv implicira sumnjivu pozadinu, moguće da značajno utječu na cijenu svih dionica. Što se krije iza toga. Jel to još jedan PBZ fond sa adresom u oktogonu, jednim telefonom kojeg nikad ne možeš dobiti?
[/quote]
Iza svega su Kutle i Pasalic [lol]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"




Dajte mi recite kome to paše da cijena ne ide gore.I tko to koči cijenu ovdje i na ULPL i na JDPL i na TNPL i na LPLH.
Tko?

čista akumulacija na nižim razinama .
i ti da imaš dosta love , ne bi je kupovao više od ovoga , zar ne ?
[/quote]

Situacija je slična sa TNPL (drastično), ULPL i ATPL (JDPL nema veze sa ovom hipotezom) po pitanju cijene dionice, pa evo jedno pitanje za sve forumaše. Bi li jeftino ili skupo kupovali dionice vlastite firme kad bi željeli povećati vlasnički portfelj? To je i odgovor kolegici na ono TKO. Zato vjerujem da će najviše potegnuti upravo JDPL, bez obzira na pretjeranu cijenu novogradnji iz Brodosplita, jer ga pored svega čeka i privatizacija za koju će biti masa zainteresiranih.
Što se tiče novaka u top 10, osobno bi me začudlio da sve ovo prolazi bez Aureusa (Floričić i Purko), a znamo da su prisutni i u USA brodarima, no to je isključivo jedno razmišljanje bez potvrde info.
Što se tiče BDI moram priznati da sam ga očekivao u studenom 2009 na na 3500, ne više, no ove razine su odlične za brodare, očito se balans postigao puno prije nego su i najveći optimisti predviđali, a i snijeg u Kini će napraviti svoje. Danas već ima prilično ugovora na 6-12 mjeseci za panamaxe za cca. 30000, što je zaista vrlo obećavajuće za FI brodara 1H u 2010. Šteta što je ATPL nedavno potisivala ugovore na 18000, očito je i njih ovo iznenadilo.

Evo i Vlaho počeo prenositi ugljen, uskoro ćemo vidjeti i njegov ugovor.

http://www.atlant.hr/teret_broda.php?brod=SVV

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/



[10. PBZ D.D./STATE STREET CLIENT ACCOUNT 26.236 1,88 Skrb. račun
Ukupno: 45,48

Može biti da su to ti špekulanti koji dirigiraju s cijenom dionice……

Prisutni u dioničarkoj strukturi svega što nešto vrijedi, naziv implicira sumnjivu pozadinu, moguće da značajno utječu na cijenu svih dionica. Što se krije iza toga. Jel to još jedan PBZ fond sa adresom u oktogonu, jednim telefonom kojeg nikad ne možeš dobiti?
[/quote]
Iza svega su Kutle i Pasalic [lol]
[/quote]
ja mislim da je iza svega toga onaj što svaki dan ubaciva naših 500 eura nepoznatom harmonikašu,a u venama mu teče kolumbijski prašak kojeg smo mi sponzori..




Mene interesira gdje je gospodin Techman, ostavio nas je na cjedilu, ostao nam je samo BDI kao svijetlo u tunelu, samo neznamo od čega je to svijetlo, može biti svijetlo na izlazu ili nemogu zamislit, jednostavno se smrznem, može biti svijetlo od vlakića koji ide prema nama. Ajde Techmane javi se čim prije starim drugarima, da znamo oćemo li bježat il hrabro naprijed. Pero nas skroz izludio. Veli sad ide gore, pa naletio na neku svijeću pa će dolje, a ona ipak gore i sad opet dolje. Pomagaj taman da je sve crno kao nekad. Samo da se ne vrati na stare razine koje si predviđao. Sinoć sam sanjao da je u jednom danu pala na 250 i to bez blokade. Imam neki loš predosjećaj.

Ma tu sam kolega. Nema da izneverim. Malo sam snifao JDPL. Kolega postao BCI sada,tada, lani… Pa onda gledam kako stoje kemikalci. Ne bas dobro. Bio neki dan u HH i kolege mi kazu da im je vozarina kemikalaca ispod OPEX-a. I onda se sjetih svojih komentara kad je bilo otkazivanje Capea u korist tankera. Hebi ga. No one is perfect a pogotovo ne Jerkovic i Uskokovic…..Ispalo da je Papinjo bolji manager glede i unatoc sta za mene bas i nije nesto. Ipak, ko sam ja da ti sudim. Ovo je bilo samokriticno zar ne.
Eto mozda ja svojim postom malo i poguram. Neki dan mi je Governer poslao fantasticnu PM o brodarima i njihovom zaostatku za BDI. Bome sam se slozio sa vecinom napisanog.
[/quote]

Kolega Techman to što vi pišete je stara vijest i o tome sam pisao več nekoliko puta,no izgleda da se moram ponavljati,vozarine za kemikalce su katastrofa i o tome je cijenjeni kap.Jerković govorio na radiju prije mjesec dana.Ti tankeri neće biti isporučeni ugovor če biti otkazan sa penalima ili bez vidjet čemo pregovori su u tijeku.
[/quote]
Kolega Kluster a sta je stara vijest? Da su kemikalci lose ili da je uprava pogriješila kad je otkazala cape. E vidis o capeu sam ja pisao kad se to dogadjalo i nisam general nakon bitke. I pisao sam da u panici srljaju u nesto sta neznaju (tanker business) i da je izuzetno tesko startati mamagement tankera in house zbog OM approvala. Nisam slusao cap. Jerkovivca pa me zanima da li je potvrdio da je uprava na celu sa njim pogrijesila u trampi cape-chemicals? Naravno ja mislim da je pogrijesila a rado bi saslusao argumente onoga ko misli obrnuto.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"





Dajte mi recite kome to paše da cijena ne ide gore.I tko to koči cijenu ovdje i na ULPL i na JDPL i na TNPL i na LPLH.
Tko?

čista akumulacija na nižim razinama .
i ti da imaš dosta love , ne bi je kupovao više od ovoga , zar ne ?
[/quote]

Situacija je slična sa TNPL (drastično), ULPL i ATPL (JDPL nema veze sa ovom hipotezom) po pitanju cijene dionice, pa evo jedno pitanje za sve forumaše. Bi li jeftino ili skupo kupovali dionice vlastite firme kad bi željeli povećati vlasnički portfelj? To je i odgovor kolegici na ono TKO. Zato vjerujem da će najviše potegnuti upravo JDPL, bez obzira na pretjeranu cijenu novogradnji iz Brodosplita, jer ga pored svega čeka i privatizacija za koju će biti masa zainteresiranih.
Što se tiče novaka u top 10, osobno bi me začudlio da sve ovo prolazi bez Aureusa (Floričić i Purko), a znamo da su prisutni i u USA brodarima, no to je isključivo jedno razmišljanje bez potvrde info.
Što se tiče BDI moram priznati da sam ga očekivao u studenom 2009 na na 3500, ne više, no ove razine su odlične za brodare, očito se balans postigao puno prije nego su i najveći optimisti predviđali, a i snijeg u Kini će napraviti svoje. Danas već ima prilično ugovora na 6-12 mjeseci za panamaxe za cca. 30000, što je zaista vrlo obećavajuće za FI brodara 1H u 2010. Šteta što je ATPL nedavno potisivala ugovore na 18000, očito je i njih ovo iznenadilo.
[/quote]
Gardist izvrsno promisljanje. I ne samo zbog novogradnji JDPL je dionica sa vecim potencialom od ATPL.A sta se tice ranih zakljucaka tu si apsolutno u pravu iako je to bilo iznudjeno situacijom na trzistu.

Quote

…..The cargo market went rock bottom and with limitted number cargos. To get new cargo contracts at all the operators had to accept longer contracts will low freight rates. Now the market for the ships jumped……..

Unquote

Uf, nesto se raspisah. Dosta za ovaj tjedan.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"





Mene interesira gdje je gospodin Techman, ostavio nas je na cjedilu, ostao nam je samo BDI kao svijetlo u tunelu, samo neznamo od čega je to svijetlo, može biti svijetlo na izlazu ili nemogu zamislit, jednostavno se smrznem, može biti svijetlo od vlakića koji ide prema nama. Ajde Techmane javi se čim prije starim drugarima, da znamo oćemo li bježat il hrabro naprijed. Pero nas skroz izludio. Veli sad ide gore, pa naletio na neku svijeću pa će dolje, a ona ipak gore i sad opet dolje. Pomagaj taman da je sve crno kao nekad. Samo da se ne vrati na stare razine koje si predviđao. Sinoć sam sanjao da je u jednom danu pala na 250 i to bez blokade. Imam neki loš predosjećaj.

Ma tu sam kolega. Nema da izneverim. Malo sam snifao JDPL. Kolega postao BCI sada,tada, lani… Pa onda gledam kako stoje kemikalci. Ne bas dobro. Bio neki dan u HH i kolege mi kazu da im je vozarina kemikalaca ispod OPEX-a. I onda se sjetih svojih komentara kad je bilo otkazivanje Capea u korist tankera. Hebi ga. No one is perfect a pogotovo ne Jerkovic i Uskokovic…..Ispalo da je Papinjo bolji manager glede i unatoc sta za mene bas i nije nesto. Ipak, ko sam ja da ti sudim. Ovo je bilo samokriticno zar ne.
Eto mozda ja svojim postom malo i poguram. Neki dan mi je Governer poslao fantasticnu PM o brodarima i njihovom zaostatku za BDI. Bome sam se slozio sa vecinom napisanog.
[/quote]

Kolega Techman to što vi pišete je stara vijest i o tome sam pisao več nekoliko puta,no izgleda da se moram ponavljati,vozarine za kemikalce su katastrofa i o tome je cijenjeni kap.Jerković govorio na radiju prije mjesec dana.Ti tankeri neće biti isporučeni ugovor če biti otkazan sa penalima ili bez vidjet čemo pregovori su u tijeku.
[/quote]
Kolega Kluster a sta je stara vijest? Da su kemikalci lose ili da je uprava pogriješila kad je otkazala cape. E vidis o capeu sam ja pisao kad se to dogadjalo i nisam general nakon bitke. I pisao sam da u panici srljaju u nesto sta neznaju (tanker business) i da je izuzetno tesko startati mamagement tankera in house zbog OM approvala. Nisam slusao cap. Jerkovivca pa me zanima da li je potvrdio da je uprava na celu sa njim pogrijesila u trampi cape-chemicals? Naravno ja mislim da je pogrijesila a rado bi saslusao argumente onoga ko misli obrnuto.
[/quote]

Kolega Techman je definitivno u pravu. Nije im bilo dosta glupirati se sa avio biznisom,hotelskim biznisom nego su onda odlučili pokrenuti i tankerski što je jedno pet puta teže nego kad Tankerska odluči kupiti bulkere.Osim što nemaju management, nemaju ni know-how a to bi Techman mogao objasniti kolika je procedura za dobivanje dozvola, registracija itd.
Neću ni pričati o tome kakva je perspektiva za tankere do 2014.
Uglavnom: Uprava sjedi jedan!

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

New Report

Close