Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,36 | 15.420 | 364 | 42,30 | 44,50 | -0,47% |
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,TBSI&d=e
DSX 3:55PM ET 16.34 Up 0.79 Up 5.08%
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,TBSI&d=e
DSX 3:55PM ET 16.34 Up 0.79 Up 5.08%
Diana je malo više uzletila jer mi se čini da se radi o nekom dobivenom kreditu.
Kolega mrgud, uz dužno poštovanje ovo od tebe nisam očekivao. Toliko vrijeđanja i omalovažavanja tuđeg mišljenja samo zato jer je drugačije od većine nisam zaista nikad doživio.
Pero ja ću samo kratko, nikakvo omalovažavanje, nikakvo vrijeđanje samo konstatacija. Sve dane po nekoliko puta ATPL dole i dole, kupuješ, AKO, prodaješ jel ide sigurno dole, AKO. Sada kada je krenula gore i to dobrano kao i ostali brodari a što sam cijelo vrijeme govorio da će krenuti gore, pitanje je dana, sata.. čak ti je bio upitan i BDI. Bez ljutnje i durenja ja sam postao grafove koje su mogli svi vidjeti i sami donijeti odluku što će se dogoditi. Rekao sam i poslije podjele dividende da ATPL kreće gore,,, naveo sam Vam i primjer HT-a. Ne vidim ništa loše u tome što sam te pozvao da se odazoveš i da se ukrcaš na vrijeme jer Pero i ,,,Georg,,,, danas registrirani,,, IDE ATPL Gore !!
Samo sam sugrađana AKO htio pozvati na vrijeme da uskoči u zadnji vagon. Ja tu ne vidim nikakva vrijeđanja a kamoli omalovažavanja Pero.
Iskreni i lijepi ti pozdrav !!
Kada se gleda u čašu napunjenu do pola nekome je poluprazna, a nekom polupuna. Kolega Pero vi po mom mišljenju spadate u onu prvu kategoriju i vama uvijek nešto ne valja i nikada niste optimistični. Potencijal ATPL je više nego očit i ako se vozarine dugoročno zadrže iznad 3500 bodova uz manji spread između Cape i Panamaxa, domaći brodari će bilježiti stabilno poslovanje uz solidnu dobit. Svjetsko gospodarstvo se polako zahuktava i potreba za prijevozom će ostati stabilna.
BDI u ponedeljak raste ponovo, doduše u manjem postotku, ali bitno je da trend i dalje ostane pozitivan.
Iz nesluzbenih izvora se saznaje da atpl priprema kinesku posadu za jedan svoj bulker…
Budi siguran da barba, prvi od palube i stroja neće jesti rižu. Inače sam čuo za kosooke da od kune znaju napravit pola. Imali su oni Filipince i oni su oke.
WEEKLY MARKET REPORT
November 13th, 2009 / Week 46
WEEKLY MARKET REPORT
November 13th, 2009 / Week 46
"Interesting news: The Port Authority of Fujairah announced that as of the 1st of January 2010 it will not allow any single hull tankers from entering the port or its anchorage. "
zanimljivo…što ako se trend proširi na više luka i ne samo na tankere?
znadete li kakve je brodove naručivala ATPL?
BMTI Daily Snippet
November 13, 2009 at 12:25 PM
The smaller bulkers are now following the upward trend of the larger sizes. Fortunately today has seen a bit more activity on Handy and Supramax and one has to feel this is on the back of the Panamax and Cape markets which are continuing to steam ahead. It is difficult to know for certain, but because of the general/apparent shortage of vessels that has been noted in the Atlantic, charterers have just now been releasing cargoes onto the market because they fear rates will further rise and they should take in tonnage now—before levels reach a point at which they may consider it expensive. Timing is the key.
U prilogu firme Kočijaš možete pogledati trenutne cijene chartera pa tako i za m/b Zagreb (ZAG) (Gearless Double Hull Bulker).
Zagreb za 25,000 $ dnevno na 12/16 mjeseci meni izgleda dobro pogođenim poslom…to je novi brod sa vrlo malim troškovima održavanja…
Ne miješajte te pojmove, ovaj forum je ipak prvenstveno mjesto za zrelu komunikaciju o kretanju cijene atpl a ne o tome kolko ste živčani i napeti.
Lijep pozdrav.
Pero ti si osjetljiv dioničar i emocionalna nota druka na dole je malo prejaka, a što je puno slano nije ni mački drago. Ti nastavi lijepo i iskreno kako si počeo samo što će uskoro jaz između tebe i ovih u vlakiću biti toliki da te se neće moći ni vidjeti a kamoli čuti. Ti jednostavno trčiš u suprotnom smjeru, tj plašiš se ulaganja. Pa ne misliš valjda da će trend cijene ići po tvom ili mom grafu, ili da će ona ići gore kad ja viknem up, ili dolje kad ti pokažeš svoj, mislim na graf. Analitičari će za godinu dana mudro kazati kako je dionica Atlanske najbolji primjer praćenja trenda kretanja u brodarstvu. A trend je oporavka prisutan i balon se napuhuje kao i uvijek do sada. Daj bože da se napuhuje par godina pa nek opet prasne, kao što sigurno hoće.