ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 03:31
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
22.540
460
47,70
49,10
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

http://finance.yahoo.com/

krenulo vani brodarima

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south

Mislim da si prerano uletio, stvari se još nisu iskristalizirale, dividendne dionice stižu i to nije nezanemariv dodatak na redovno trgovanje.

Anonimno, 03.11.2009. u 20:00
Nek samo BDI rokne koji bodić ajme nama.
Anonimno, 03.11.2009. u 20:00
ovo stoji [embarass]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


http://finance.yahoo.com/

krenulo vani brodarima


I tako preko nekoliko puta. [rolleyes]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Mislim da si prerano uletio, stvari se još nisu iskristalizirale, dividendne dionice stižu i to nije nezanemariv dodatak na redovno trgovanje.

Ne znam šta će bit s dividendnim dionicama i kako će dalje utjecat na cijenu, al zbog omjera cost/benefita vrijedi pokušat, bar kratkoročno.

Ako ne ide s rastom kako bi se očekivalo, prodam i nikom ništa.

Prevelik je oversold sad na dionici, al ako svejedno nastavi padat, iduća niža potpora je iznad 900 ( oko 910 do 930) i predstavlja za sada beton i u tom slučaju bio bi samo 5 posto na gubitku obzirom na ulaznu cijenu, a to je podnošljivo za rizik.

Uostalom tek 20 posto portfelja sam izložio atpl.

never surrender

ja mislim da će se na prodaji naći puno manje dividendnih dionica nego što mnogi pretpostavljaju…osobno mislim ne više od 25.000 i to će se relativno brzo pokupiti jer će pohlepa biti velika…svi koji prate brodare znaju koji potencijal ima ova dionica …

@Leconte
Vječiti si optimist. Čak i ako je tvoja prognoza o "samo" 25.000 dionica (od koliko ono ukupno?) točna, ne radi se o 25.000 dionica koje bi se inače tržile već o dodatnih 25.000 dionica.

Koliko puta pročitam na temi kako se pojavio netko s "velikim nalogom" od 200, 300 ili 400 komada (usput, varaju se glede veličine), dakle, priličan broj dodatnih potencijalnih prodajnih naloga.

Retoričko pitanje. Recimo da postoje zainteresirani kupci, zašto bi netko u ovakvoj situaciji kupovao skuplje (dizao kupovne naloge), ako zna da će mu dividendne dionice padati u usta same od sebe? Prije bih rekao da bi takav dodatno snizio bid, IMHO.

Kuster 15,
"pacta sunt servanda" ili ugovore valja poštivati, što znači da je ATPL cape size brod ugovorila za 116 miljuna dolara ako je 33 m usd 20% cijene, pa sad mogu birati između dvije loše opcije. Odustati od 33 miljuna dolara ili platiti ona dva product carriera previše, ili ponovo pokušati dogovoriti gradnju cape size broda (možda dva panamaxa). Nemoj imati iluzije da će jedan STX pristati mjenjati Ugovor na svoju štetu, nema šanse.

GARDIST
Poštovnje,ova tvrdnja da sada mogu birati između dvije loše opcije ne stoji jer je ugovor već izmjenjen tj. već su naručena dva tankera te su s pologom već plačena 60%.Dakle ta opcija je već odabrana s tim da JEDAN STX nije naplatio ni 1$ penala.E sad slijedi novo kidanje tog ugovora i sklapanje novog tj. biranje nove opcije.Naravno to ne znači da penala kod sljedeće izmjene neće biti,ali trenutno ni brodogradilišta nisu u poziciji u kojoj su tada bili kad su naruđbe pristizale svakodnevno i bilo je posla preko glave.Tada je uprava uspješno ispregovarala nadam se da i ovaj put drže asa u rukavu i zbog toga gajim iluzije i nadam se jednom cape size brodu po današnjoj cijeni [wink] pozdrav

U ATPL kažu da će doznačiti dividendne dionice do 15.11. što pada na nedjelju, dakle rok je do petka 13. ([pray] [lol]), je li itko na ovom forumu do sada dobio te dionice? Može li nam to potvrditi?

Lako će ATPL servisirati svoje narudžbe za brodove u usporedbi sa nekim drugim brodarima, ako niste ranije uočili, pogledajte kakve planove za novogradnje ima EGLE:
Vaš link
[shocked]

A već sad su zaduženi debelo preko kapitala. Bilo da će plaćati brodove ili otkazivati narudžbe pa plaćati penale, moglo bi biti svega. Osim ako se BDI vrati još par tisuća bodova gore, onda će biti ok.


Lako će ATPL servisirati svoje narudžbe za brodove u usporedbi sa nekim drugim brodarima, ako niste ranije uočili, pogledajte kakve planove za novogradnje ima EGLE:
Vaš link
[shocked]

A već sad su zaduženi debelo preko kapitala. Bilo da će plaćati brodove ili otkazivati narudžbe pa plaćati penale, moglo bi biti svega. Osim ako se BDI vrati još par tisuća bodova gore, onda će biti ok.

naravno da hoće …ali to ovdje više nikog ne zanima
bilo je dovoljno napisati par članaka kako je ukupni gubitak 15 mil.kn i to je bilo sve od analize poslovanja…nitko da komentira iznos od 133 mil. kn amortizacije a ni podaci o debelo avansiranim novogradnjama koje slijede se ne spominju previše…očito nije u redu kvariti sliku koja je stvorena o ATPL kao firmi u problemima i sa nesigurnom budućnošću…tako se lakše ruši cijena…

ja mislim da su dividendne dionice već uračunate u cijenu i da je pad odrađen. tko uđe ispod 1.000kn taj stvarno minimalno riskira.

New Report

Close