Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 1.225 | 25 | 49,00 | 49,10 | 0,00% |
A vidite ovaj ugovor
ZAGREB
Ship Name ZAGREB
DWT 80300
Built 2008-10
Flag CRT
Draft 14,58
80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL
12-16 mjeseci…….
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Kapetan Jerković naučio je iz prošle krize nešto, pa sada vuče prave poteze…..
Aha, ako ti misliš da će bdi rast ili nekim čudom gajiš da to isto Jerković misli, zašto onda sad ugovara brod na godinu dana?
I to po skromnoj cijeni ugovora. Šta se nije mogao strpit da bdi još naraste? Il ni on ne misli da bdi može više rast?
De dogovori se sa sobom šta je pravi potez i kakva su prava očekivanja u sektoru.
[/quote]
Pero,
ATPL pola flote drži na t/c dok je pola na spotu. Novi brodovi opterećeni hipotekom u pravilu su na t/c dok se sa starim amortiziranim riskira na spotu, no naravno ima i izuzetaka.
Ovo je dobar Ugovor i ATPL će na tom brodu u godinu dana imati neto profit od 2-2,5 miljuna dolara, pa ako znaš neko poduzeće što možeš kupiti da ti potpuno vraća krediti i da još zaradiš 2 milje što se gubiš ovdje. Ja nemam te info pa sam mali dioničar ATPL i vjerujem Upravi bez obzira na neke teške greške što su počini u zadnje vrijeme. Pa oni su veliki dioničari i imaju interes voditi firmu u prosperitetnu budućnost. Ova razina BDI brodarima omogućuje uredno poslovanje i dobit, a sad što neki sanjaju BDI od 11000 i vozarine za panamaxe od 100 000 neću im zamirit, lijepo je sanjati fine snove, no realnost je nešto drugo.
Kuster 15,
"pacta sunt servanda" ili ugovore valja poštivati, što znači da je ATPL cape size brod ugovorila za 116 miljuna dolara ako je 33 m usd 20% cijene, pa sad mogu birati između dvije loše opcije. Odustati od 33 miljuna dolara ili platiti ona dva product carriera previše, ili ponovo pokušati dogovoriti gradnju cape size broda (možda dva panamaxa). Nemoj imati iluzije da će jedan STX pristati mjenjati Ugovor na svoju štetu, nema šanse.
Jedno pitanje za Pera. Misliš li ti da je ugovaranje dva panamaxa u Kini za 45 milja po komadu bio dobar potez Uprave, obzirom da će biti isporučeni 2011/2012? Kolika će tad biti cijena brodova na marketu i kakva će biti razina BDI?
Svima što prodaju dionice ATPL poručio bi da pogledaju dobro dobit u 3Q, količinu keša na računu, amortizaciji, pa tome dodaju još 87 mijuna dolara u gotovini što je ATPL uplatila za svoju budućnost brodogradilištima u Koreji i Kini.
Primjećujem da i na Seebizu vjeruju u ATPL. Samo neznam jel to dobro ili loše..
gardist
Odgovor na tvoje pitanje- apsolutno da.
No sad je 2009 a ne 2012. Dobar dio krize je još pred nama.
Uopće u svojim postovima ne govorim o kvaliteti atpl kao firme, već o kretanju cijene dionice, a to su dva različita pojma. NHF
Pozdrav!!
Jel mi može netko reci koja je granica,ili koju cijenu treba dodirnuti . po gledanju grafa???? ili do koje razine ruse crobex a na našu štetu to rade sa atlanskom .
Pozdrav!!
Jel mi može netko reci koja je granica,ili koju cijenu treba dodirnuti . po gledanju grafa???? ili do koje razine ruse crobex a na našu štetu to rade sa atlanskom .
daj se skoncentriraj
kaj ne vids da je sve u Q.
da znamo odgovor na tvoje pitanje nebi se hebali na forumu nego na karibima
Pozdrav!!
Jel mi može netko reci koja je granica,ili koju cijenu treba dodirnuti . po gledanju grafa???? ili do koje razine ruse crobex a na našu štetu to rade sa atlanskom .
Čudni su putevi gospodnji ili malo poučnije širok je put koji vodi u pakao a vrlo uzak u raj. Ako netko dobije batine kroz ove dane možda ćemo barem znati tko ovo radi. Onda ga možeš nazvati i pitati koje su granice. Ovdje ti nitko na to nema odgovor jer svi koji ovdje pišu, da to znaju ne bi ovdje gubili vrijeme, čak ni pero ždero to nezna. Možda odgovor leži u nekom pritvoru. Evo HUS veli da je Hrvatsko gospodarstvo pred slomom, ali kakve to veze ima sa Atlanskom.
pa slom gospodarstva bi imao itekakvu posljedicu na bilo koju dionicu, jer bi bila pomama za kešom i opće rasulo što bi moglo rezultirati kolapsom TK (pesimistično razmišljanje). S druge strane, to bi značio i pad kune, što je dobro za one koji zarađuju vani. Ne drukam protiv ATPL imam je i držim, ali se bojim da bi prvi scenarij značio potop za sve. Doduše tad bi nam TK bilo na zadnjem mjestu
Skrenuo bih pozornost onima koji strahuju za atpl da promet od niti milju nije panična rasprodaja niti masovno bježanje insajdera već hvatanje malenih u mrežu velikih.
Atlantska nije u bankrotu, nema blokiran račun, brodovi nisu potopljeni niti besposleno plutaju morem.
Para na računu imaju i na čelu ne sjede tutleki. Ne posluju sa državom niti ovise o HDZ-u.
Ako pada neka pada, jednom će i rasti.
Kolega trebalo bi imati na umu da ATLANSKA nema veze s nasim trzistem!!!
ne nema veze s nasim trzistem…????? [shocked] izlistana je na kojoj burzi??????