ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 23:50
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Drys uložio 1 milijardu dolara u bušilice koje im trenutno ne rade……… Milijardu dolara uloga u nešto što im sada ne donosi niti dolara prihoda, sve ugovore je fixirao za vozarine, a ima velike dugove na kredite, ima problema s vraćanjem kredita, pa se zna se kuda ide Drys u bankrot.
A ATPL plovidba tako riskatno nije ulagala niti većina stranih brodara, a upravo svima u zadnjih par godina DRYS bio pokazatelj vrijednosti brodara, i upravo trenutno lošim investicijama cijena Drysa pada a drugi investitori prate ne ulazeći u problem poslovanja Drysa i tako slijepo slijede pad dionica Drysa, i upravo jer prate svi Drys cijeli sektor od brodara pada.

Što ljudi sve napišu i ostanu živi… [lol]
Kao prvo, treba otvoriti zadnje izvješće DRYS:
Vaš link

Pa ga malo detaljnije pročitati. Vidi se da od bušilica u 2009 imaju skoro jednako prihoda kao i od brodova.

Ako DRYS ode u bankrot onda će prije njega zasigurno i još par desetaka drugih brodara.

Što se riskantnosti ulaganja tiče, ajde razmisli pa reci da li je dugoročno riskantnije uložiti u naftne platforme za koje se iz izvješća vidi koliko su profitabilne ili u brodove?
Jedino nisam siguran da im je trebalo 6 platformi ako su imali love za 4 i sad moraju brinuti gdje da nađu ostatak love.

Tko je USA povukao brodare dolje, to ne znam, ali vidi se da ih je dosta u minusu:
Vaš link


ajde razmisli pa reci

Razmišlja on, samo što razmišlja kako postati nešto što ima dramatično-bombastični prizvuk pa makar bilo polovično točno. Prošli puta su vozarine ostavljale neobično i natprosječno dobar dojam, najnovije je da Drys pada jer ide u bankrot pa ga više uopće ne treba gledati…

Rocky5, hvala na komentaru.


Hvala ti što si mi sugerirao na izvješće od drysa, krivo sam napisao da drys nema nikakvih prihoda od bušilica jer nisam gledao detaljno izvješće već analize od novinara,i zato sam kriv, a doista ima prihode od bušilica, i zato korigiram svoju putanju…..

Što je vidljivo iz izvješća od Drysa ovo
Our drybulk fleet is now virtually fully fixed for the remainder of 2009 and 2010 and 77% fixed for 2011

Znači oni su vezali svoju flotu od 36 brodova za dugoročne ugovore od minimalno 2 godine, što je odlična vijest za ostale brodare, dok su samo 3 broda su na spotu. A stanje kada je bio jako veliki rast brodara većina njihovih brodova bila je na spotu.

Jedino bušilice mogu im povećati prihode u naredne 2 godine upravo jer su sve svoje brodove vezali na prosječno od dvije godine. A zarada po dionici je 0.12 dolara za svaki kvartal iliti 0,48 dolara godišnje stoga cijena dionice kroz dvije godine bi trebala biti oko 5 dolara a PE bi im trebao bi biti oko PE 10 u naredne dvije godine osim ako im bušilice ne postanu znatno profitabilne……..

http://www.capitallink.com/ppress/ppressfile/23406845/dryspr102609.pdf

Još jednom hvala na linku…..

Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Kalkulira se da bi DRYS mogao ostvariti nešto sitno preko 1$ zarade po dionici u 2010, mislim da je cijena tu gdje jest samo zbog nepoznanice o financiranju te 2 dodatne bušilice.

Ali to je sve nebitno za ATPL priču, tu je bolje gledati DSX, EGLE (koji očekuje zabrinjavajuće velik broj novogradnji Vaš link), pa čak i zloglasni OCNF.


To su stvarno vrijedne informacije…….. Hvala još jednom

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


E moj falco,

Sjećam se kad si me prije par godina zvao a dođem u brodare a ja sam vjerovao u petorkemiju, a bolje je bilo a sam vjerovao u oročenu štednju. Ali što je tu je .
Tada se konstuktivno pisao o ovoj dionici i ovoj branši, tada je dobit bila pregolema, a svaki dioničar atpl-r-a mogo je s ponosom pričati koliko je zaradio.

Pogledaj danas 1000 kn , pa toliko je bila 2005 kada je sve bilo drugačije a danas je sve na početku.
Definitivno treba kupiti CD sa strukturom vlasništva, jer ako ovo netko veliki ne skuplja ne bu dobro.
Jer umjesto da broj dioničara pada on raste, tako da je totalno svejedno na koliko ćemo ili ćeš je kupiti ako je nema tko dignuti gore.
Ako netko ima CD volio bi da nam stavi top 30 ili bar top 20 dioničara.

Pozdrav i sretno .

hvala Gorane ,

a što ćeš , to su bila lijepa vremena iz 2007, kad se ovdje lijepo zaradilo, a ako Bog da , i opet će.
sada je na žalost takav momenat da cijene svih brodara u svijetu padaju, bez obzora na rast bdi-a i dr. relevantne faktore u svijetu.
zašto padaju, pravo da ti kažem ,nisam siguran , a mislim da nitko na ovo forumu to ne bi u potpunosti znao.
činjenica je da je dosta ljudi ne samo kod nas ( nego pogledaj pogotovo USA) ispušilo na brodarima , tako da je velika većina opečena na njima i izgubila volju držati ih.
ja sam u brodarima jer vjerujem u ovaj sektor, atpl ima jako mladu flotu , ispod svj. prosjeka što je vrlo bitno, likvidna firma, koja bez problema rješava svoje obveze , mudar kadar,tradiciju.
što se tiče strukture dioničara, naravno da je to bitno i bilo bi lijepo vidjeti top 30 ili barem top 20.
ono što me jedino ne veseli kod ove firme je da ima jako puno dioničara, ali ni to nije neki posebno veliki problem.
međutim ,želim posebno napomenuti da je svih ovih dana , a što je dosta forumaša o tome pisalo, netko sakupljao velike količine dionica na ovim nivoima, a vjerujem da će i danas nastaviti .
ne bi me čudilo da isti taj , u vrlo skoro vrijeme podigne cijenu na puno veće nivoe od sadašnjeg.

eto jedno moje malo kratko razmišljanje , sve najbolje sa ptkm i uživaj u ovom sportu još više!

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

A vidite ovaj ugovor

ZAGREB
Ship Name ZAGREB
DWT 80300
Built 2008-10
Flag CRT
Draft 14,58
80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL

12-16 mjeseci…….

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

Kapetan Jerković naučio je iz prošle krize nešto, pa sada vuče prave poteze…..

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


A vidite ovaj ugovor

ZAGREB
Ship Name ZAGREB
DWT 80300
Built 2008-10
Flag CRT
Draft 14,58
80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL

12-16 mjeseci…….

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

Kapetan Jerković naučio je iz prošle krize nešto, pa sada vuče prave poteze…..

Aha, ako ti misliš da će bdi rast ili nekim čudom gajiš da to isto Jerković misli, zašto onda sad ugovara brod na godinu dana?

I to po skromnoj cijeni ugovora. Šta se nije mogao strpit da bdi još naraste? Il ni on ne misli da bdi može više rast?
De dogovori se sa sobom šta je pravi potez i kakva su prava očekivanja u sektoru.

never surrender

Joj čovječe pa tad kad je prije par godina krenula kupnja nikad kraja rastu, a sad kupnje ni za lijek. Još je sad dobro izgledalo ono klaćenje iznad 1100, na šta ovo sad liči. Kupnje nigdje. Ljudi nemaju više tako viška novaca da ih bacaju na dionice, pogotovo ne špekulantske kakvi su brodari. Neki su dovoljno izgubili ranije a neki radije čuvaju te novce za krizne dane. Ja bi opet svima radije savjetovao da se okane ispraznih želja i prihvate realnost. Kupovina ovakve dionice na našem tržištu dolazi u obzir tek kad se pravi kupci uključe u igru a to se lako primjeti kad se dogodi. Čekajući nešta drugo trošite i svoje živce i novce. Ne pravite se pametni i ne mislite da znate sve o dionici i njenoj cijeni ako znate pročitat kakav je danas bdi ili ffa ili šta radi dsx. Sjetite se gdje ste i šta radite.

ispravak netočnih navoda .
itekako ima kupnje , prometi su svakim danom milijunski,likvidnost na atpl sasvim ok, stoga nemoj govoriti da nema kupnje.
a što se tiče ljudi da nemaju viška para za kupovati dionice , ne trebaju tu mali ljudi, dovoljni su inst. ulagači, mirovinski fondovi, stranci itd.

lp

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Gledam ovu temu odlicni postovi i vrlo korisni. ipak imam jedno pitanje, jer pregledao sam cijelu temu zadnjih desetak dana pa ako mi netko moze pomoci.tko kupuje to vidim!to su cijenjeni forumasi, no da li netko zna tko tako uporno koci rast ovog bisera?

molim kolegu perumadjara ako moze da mi odgovori vidim da je znalac brodarskog sektora

pympyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


A vidite ovaj ugovor

ZAGREB
Ship Name ZAGREB
DWT 80300
Built 2008-10
Flag CRT
Draft 14,58
80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL

12-16 mjeseci…….

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

Kapetan Jerković naučio je iz prošle krize nešto, pa sada vuče prave poteze…..


može netko reći koliki je breakeven za barku ovog godišta. Hvala



A vidite ovaj ugovor

ZAGREB
Ship Name ZAGREB
DWT 80300
Built 2008-10
Flag CRT
Draft 14,58
80,300 BLT 08 SWEDEN/WW 10-20/11.2009 12-16 MOS USD 25,000 DAILY ATLANTIC & OIL

12-16 mjeseci…….

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

Kapetan Jerković naučio je iz prošle krize nešto, pa sada vuče prave poteze…..


može netko reći koliki je breakeven za barku ovog godišta. Hvala
[/quote]

našao sam ti nešto , možda može malo pomoći.

In February 2008, the Company fixed out on time charter the Panamax vessel Salvatore Cafiero. The vessel will be delivered to the charterer by the end of June 2008 and will be on time charter for the remaining of the “Time Charter in” period (September – December 2010). The agreed daily time charter hire is $62,000 less
5% total commission per day against a cash break even rate of $17,500 per day.

http://www.goldenocean.no/reports/135378/R/1219981/256259.pdf

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

New Report

Close