ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
22.540
460
47,70
49,10
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

A zašto ću se znojiti. Jer sam izišao pred mjesec dana? Uzeo u ledu nešto zarade i opet izišo u keš.
Da sutra skoči 100kuna. Ja sam još u plusu. Mislim da se više znoje oni koji su u dionici nego u kešu.
Daj izbaci koji target kad znaš da ću se znojit. Koliko do kraja godine? 900kn?

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.


Cijene stranih brodara su i dalje veće nego one koje su imali prije 7 dana! Stoga PERO ovaj navod ti ne drži vodu!

Jel mi gledamo iste grafove? drys je 20 posto jeftiniji nego je bio prije 2 tjedna, dsx isto preko 15 posto jeftiniji. Al i u zadnjih nekoliko mjeseci su ti isti brodari rovali po dnu dok se atpl ponosno držala negdje tamo iznad 1100.

Inače se ispričavam za verbalni ispad u prethodnom postu nisam mislio bit baš toliko grub al nekome moraš na takav način objasnit da nije u redu omalovažavat tuđe mišljenje samo zato jer se razlikuje od tvog. A povrh sveg te još čovjek dodatno napada i opravdava se. Ja bi se bar ispričao da tako lupetam i blatim drugog a pokaže se bez razloga.

never surrender


Da je tebi stalo do dioničara ATPL, napisao bi barem zašto pada drys, i da je drys uložio 1 milijardu dolara u bušilice koje im trenutno ne rade……… Milijardu dolara uloga u nešto što sada ne donosi niti dolara prihoda, pa zna se kuda ide Drys u bankrot.
A ATPL plovidba tako riskatno nije ulagala niti većina stranih brodara, a upravo svima u zadnjih par godina DRYS bio pokazatelj vrijednosti brodara, i upravo trenutno lošim investicijama cijena Drysa pada a drugi investitori prate ne ulazeći u problem poslovanja Drysa i tako slijepo slijede pad dionica Drysa, i sada se trebamo vratiti na početak teksta.

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Mislim da su sutra veće šanse za daljnji pad cijene nego obrnuto.


Mislim da su sutra veće šanse za daljnji pad cijene nego obrnuto.

To je bilo prije 1h, pogledaj sada pa vidi kako se to približava naglo nuli iliti DOJI STAR!
Vratit ćete se vi svi u ATPL, al po većim cijenama….

Još 28min, dovoljno da uplove u plus i krenu val gore!

Kapetan Jerković držao govor na hr radio 1 u 20.30 sati.Između ostalog napominje da je večina vozarina potpisana u petom i šestom mjesecu kada je BDI bio na vrhuncu ove godine.Za kraj godine govori da bi trebali završiti oko nule ili u najgorem,koji milijun u minusu.Zatim najzanimljivije o novogradnjama tj. dva tankera.Dakle capesize brod je bio plačen avansno 33 milijuna dolara da su otkazali taj ugovor bacili bi u vodu taj novac.U to vrijeme product carieri su imali dobre vozarine te je ugovor izmjenjen i naručena su dva navedena broda s tim novcem su plačeni 60%.Međutim danas su vozarine za te brodove jako niske TE SE TRENUTNO S BRODOGRADILIŠTEM VODE PREGOVORI O PONOVNOJ IZMJENI UGOVORA O ČEMU ČE JAVNOST BITI PRAVOVREMENO OBAVJEŠTENA!Eto intervju je bio kratak možda nas iznenade s capesize brodom sada bi se mogao dobiti za jako male pare ali vidjet čemo.Pozdrav svima.PERO daj više počni s kupnjom vrijeme je pogodio si nemoj sad bit previše pohlepan.Pozdrav svima



Mislim da su sutra veće šanse za daljnji pad cijene nego obrnuto.

To je bilo prije 1h, pogledaj sada pa vidi kako se to približava naglo nuli iliti DOJI STAR!
Vratit ćete se vi svi u ATPL, al po većim cijenama….
[/quote]

Aha, a sad da čujemo i to, u samo sat vremena se sve mijenja iz sell u buy?
Jel to definitivno znak za buy? Jel bi ti stvarno kupio atpl na temelju toga šta danas vidiš na dsx?
Pa ovdje postaje sve bolje i bolje. Ulagač do ulagača, tehničar do tehničara.

never surrender

Evo nakon nesto izbivanja da pozdravim kolege koji tipuju na brodare. Bio sam 5 dana u Hamburgu na Hanseboot. Usput sam se sreo sa kolegama iz BSM, CPO, Peter Dohle, Nordic….. U njemackoj je shipping u kolapsu. To je dijelom uvjetovalo tržište containerasa gdje njemacki vlasnici prednjace ali i ukupna situacija na trzistu. Nedavno je Happag dobio potporu vlade od preko miljarde eura. Potporu su nakon toga zatrazili i drugi brodari. Danas sam procitao da je CPO (Claus Peter Offen) dobio odbijenicu a izgleda da je ista sudbina i ostalih manjih. Brodarske firme svih vrsta brodova pa i Ship Management kompanije su u minusu. Ni ove godine nema uobicajenih povecanja plata i bonusa.
Citamo po novinama da je Njemacka izasla iz recesije. Ove godine su dva velika paviljona na Hanseboot zatvorena (lani su bila u funkciji) a dosta otvorenih paviljona je imalo prazne prostore odvojene panelima. I sta je naj ocitiji primjer stanja u drustvu da pored karte koja je gostala 13 eura na sajmu nije bilo ljudi.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Lupajte vi jedinice meni do sutra, al sve je onako kako sam rekao. Bolje bi bilo da si sami međusobno dajete jedinice, toliko ste zasljepljeni tom dionicom da ste počeli razmišljat emocijama a ne glavom. Tako nećete profitirat nikad a gubitak je gotovo garantiran.

Al vidim da euforija lagano al sigurno popušta, čak si više ni ne djelite stotke za međusobnu podršku dok dionica pada. Valjda uviđate gdje vodi taj stav. Ne znam šta su tu ima za nagradit stotkom ta tvrdoglavost u stavu, koji je još povrh svega pogrešan. Sjetimo se 2008.

sjetimo se i 2007

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Ovdje upišite svoj komentar…

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Lupamo oko ATPL i dividende, a zašto brodari u Amera padaju, to me brine…

New Report

Close