Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Ovo stvarno užasno izgleda a vezano uz stanje sektora………… [undecid]
CL Maritime Index CLMI 1,643.92 1,703.92 -60.00(-3.52%) 2,103.20 1,167.88
CL Tanker Index CLTI 1,972.14 2,045.68 -73.54(-3.59%) 2,606.65 1,337.12
CL Drybulk Index CLDBI 874.46 906.38 -31.92(-3.52%) 1,413.14 475.65
CL Container Index CLCI 1,771.82 1,878.33 -106.51(-5.67%) 2,110.43 979.42
CL LNG/LPG Index CLLG 1,797.95 1,835.34 -37.39(-2.04%) 2,084.40 758.12
CL Mixed Fleet Index CLMFI 901.10 948.46 -47.36(-4.99%) 1,291.95 360.28
CL MLP Index CLMLP 1,773.65 1,783.84 -10.19(-0.57%) 2,012.01 757.25
Rast BDI-a i razno razne gluposti oko zakašnjenjelog ili preranog ulaska itd, itd. Ako se zna da će nešto ići gore ili dole ja neznam tko kasni —SVI, netko s izlaskom jer nije izašao, nego čeka, smatra da će uskoro okrenuti gore, a drugi smatraju da nije dovoljno palo za ulazak. Svi mi samo nagađamo i nadamo se idealnoj zaradi. Osobno sam toliko izgubio da se ničemu više ne nadam. Doduše kada sam ušao u dionice prije dvije godine, znači na samom vrhu samo sam prelazio iz ovih u one i brokeri su se bogatili a ja siromašio iz dana u dan. Tada počinje učenje, danonoćno crtanje grafova na 1000 načina, ali dolazi i ova glupa stagnacija (govorim o ATPL). Iskreno ako je (primjer) a je odrađen impuls 1-ce, dvojka po svim pravilima padne na 38%. Čovjek se ipak nada ma neće ide to gore, samo što nije i tako 3 mjeseca gore, dole, sad će a ona opet dole, pa formacija abc, ode gore, ono 3335, pa x pa opet 335 i ljus na 38% (tri duga mjeseca) Kao da se spradala s nama sama ATPL. Eto to je sušta istina. Imao ovdje ljudi koji vele, neki dan sam pročitao 75% zarade. E da mi je vidjeti te ulaze i izlaze.. ali od toga nema ništa. Ako se pitate kada ući, sada govorim o ATPL.. evo baš sada tj. prvi, drugi radni dan i čekaj, ćekaj dok ti ne bude dosta zarade. Ali i tu se javlja problem.. prokletstvo ljudsko. Malo okrene dole… ma sam sebe lažeš, neće to puno to je samo mala (ii ili slićno)) ide to još u nebo i onda svijeća od 3 cm i ode sve k vragu. Puno pišem ali u biti SADA uđi i kad bude trebalo Van, ako neznaš PITAJ, netko će ti sigurno reći istinu a netko slagati namjerno, ZAŠTO ??
Evo BDI !!
mrgude, hajd nakon ovako iskrenog posta reci nam još koliko doista vjeruješ u tehničku analizu, te što smatraš koliko je ista primjenjiva konkretno na bdi.
Prijatelju moj to ti je isto kao kada bih ja tebi rekao da sam DOBRI Vilenjak i pitao te koliko godina imaš, a ti mi npr kažeš 40. A ja ti onda velim nakon obavljenog posla .. e moj Jethro "Imaš 40 godina i još vjeruješ u vilenjake"
Sad da ti odgovorim kao Vilenjak i na TA i BDI; Kako tko vidi i zamišlja da je to; TO. Npr, ako misliš da će nešto po TA ići gore i stvarno ode.. onda si pogodio, no ako krene dole onda si fulao. I na poslijetku pouka: Samo te puka sreća može obogatiti npr. ako uplatiš loto i imaš sreće. Isto tako ako budeš vjerovao u TA i EWT a nisi poznavatelj istih, jako brzo možeš osiromašiti.
P.S: Ja ih 2007 ne da nisam poznavao, nikada čuo za njih osim za dionice i da se na njima može ZARADITI. Čak nisam niti čuo da se može izgubiti. Eto moj prijatelju odgovora.
LP i tebi i ostaloj družini PF !!
Nisi ti mene skroz shvatio. Naravno da je 32.000 USD + ballast bonus (zbog toga što se brod vraća prazan i što se radi o jednokratnom prijevozu robe) solidna zarada i, kako si naveo, bolja je od navedenog primjera s 18.000 USD TC na nekoliko mjeseci, to je neupitno.
Povod mojeg postanja liste s TC vozarinama bila je protuteža činjenici da neki koji svako toliko propagiraju nekakav moral, a istovremeno u drukerskoj marini iznose "evo, vozarine dosežu već i 40.000 USD". Pri tome namjerno izostave informaciju o tome da se pri takvim cijenama ne radi o klasičnim TC ugovorima pa zato takvi navodi (za sve one koji ne prate redovito forum) izgledaju izvrsno. (Vidi Techmanov komentar dolje)
BigBoss je, unatoč pojašnjenju koje je tjedan dana ranije dobio od (pomorski) puno iskusnijeg kolege Techmana, ponovno iznio nepotpune informacije koje potencijalno mogu dovesti do (pogrešnog) zaključka da su vozarine puno više nego što zapravo jesu.
Logično mi je i legitimno je da svatko od nas više ili manje navlači na svoju stranu, ali onda neka opetovane moralne propovijedi zadrži za sebe i neke ne upire prstom na druge jer:
Još da dodam sklopili su odličnu vozarinu za
LIBERTAS
Ship Name LIBERTAS DWT 74930 Built 2007-08 Flag CRT Draft 14,20 74,930 BLT 07 SANTOS/TAIWAN 5-12/11.2009 USD 32,000 DAILY + USD 650000 BONUS DREYFUS
[/quote]
Na osnovu cega smatras da je to dobra vozarina? Ballast bonus pokriva trosak repositioninga sa mjesta zakljucka do mjesta ukrcaja u Brazilu. Kad iskrca u Taiwanu ide prazan natrag. Zato 32000 izgleda izvrsno prije kalkuliranja stvarne dobiti.[/quote]
BigBoss je ignorirao Techmanovo pojašnjenje. Samo nekoliko dana kasnije je obznanio:
(…) već je vidljivo da neki brodari za Panamax brodove sklapaju ugovore po 40 000 dolara dnevno….
Toliko o "drukerima" i "čistuncima"…
Hvala na ovom prilogu i pojašnjenju. Slažem se, ali kao što si i sam napisao, ako uhvatiš uzlazni trend, odlično, ako uhvatiš pad, nije dobro ili je manje dobro. U ovom slučaju je ispalo dobro.
Upravo zbog toga za orijentaciju preferiram stabilnije TC ugovore (one od nekoliko mjeseci pa do najviše godinu dana). Kao i kod dionica, više mi vrijedi malo duži trend nego pojedinačni gore-dolje. Na kraju krajeva i kapetan Jerković je u svojem intervjuu govorio o kvartalnom i dvogodišnjem trendu…
TC pruža sigurnost kroz poznate prihode kroz jedan duži vremenski period, dok ti TCT u uvjetima rasta vozarina nakon svakog tripa omogućuje sve povoljnije ugovore i samim time veću zaradu, ali isto tako kada padaju vozarine prisiljen si potpisivati nepovoljnije ugovore i manje prihodovati (ako išta uopće).
Ali kako sada vozarine rastu i prepoznatljiv je uzlazni trend (BDI je od 24.09. otišao u plus za 43.5%) mišljenja sam da se više isplatilo potpisivati TCT ugovore.
Ovo stvarno užasno izgleda a vezano uz stanje sektora………… [undecid]
CL Maritime Index CLMI 1,643.92 1,703.92 -60.00(-3.52%) 2,103.20 1,167.88
CL Tanker Index CLTI 1,972.14 2,045.68 -73.54(-3.59%) 2,606.65 1,337.12
CL Drybulk Index CLDBI 874.46 906.38 -31.92(-3.52%) 1,413.14 475.65
CL Container Index CLCI 1,771.82 1,878.33 -106.51(-5.67%) 2,110.43 979.42
CL LNG/LPG Index CLLG 1,797.95 1,835.34 -37.39(-2.04%) 2,084.40 758.12
CL Mixed Fleet Index CLMFI 901.10 948.46 -47.36(-4.99%) 1,291.95 360.28
CL MLP Index CLMLP 1,773.65 1,783.84 -10.19(-0.57%) 2,012.01 757.25
Prodaš skuplje kupiš jeftinije, nije li to tak il bi trebalo biti obratno. Već tri mjeseca prosječno se trguje količinama dionica od 0.16 % od ukupne količine dionica. Spoznaja o toj činjenici čini vaše postove tragikomičnim. Netko vrijedno kupuje što se sakupiti može i na razlici od 7-10 posto fino zarađuje jer to zna. Gubite vrijeme uzalud, barem ovdje, trebali bi u Podravci sijati više straha jer ima puno više temelja za to.
Pitanje postaljeno djeci vrtića "Pčelica Maja" u Slavonskom Brodu.
Teta im pokazala slikicu koja se zove "Pogodi gdje ću " Od ukupnog broja djece 99 % ih reklo gore, samo mali Mrgud je rekao DOLE. Upita ge teta "Zašto Mrgude dole ?
Zato "Jer ja mrzim GORE"
Pitanje postaljeno djeci vrtića "Pčelica Maja" u Slavonskom Brodu.
Teta im pokazala slikicu koja se zove "Pogodi gdje ću " Od ukupnog broja djece 99 % ih reklo gore, samo mali Mrgud je rekao DOLE. Upita ge teta "Zašto Mrgude dole ?
Zato "Jer ja mrzim GORE"
zasto mislis da nece dolje?
koliko vidim u zadnjem napadu nije probila prethodni vrh.
ima li mogucnosti da ode na prethodno dno pa proba ponovno gore?
PersJesus,
slažem se sa svime što si rekao.
Naravno da je logično da svi navlače na svoju stranu, neki svjesno, neki nesvjesno.
Drago mi je da možemo normalno i argumentirano komunicirati.
Pitanje postaljeno djeci vrtića "Pčelica Maja" u Slavonskom Brodu.
Teta im pokazala slikicu koja se zove "Pogodi gdje ću " Od ukupnog broja djece 99 % ih reklo gore, samo mali Mrgud je rekao DOLE. Upita ge teta "Zašto Mrgude dole ?
Zato "Jer ja mrzim GORE"
zasto mislis da nece dolje?
koliko vidim u zadnjem napadu nije probila prethodni vrh.
ima li mogucnosti da ode na prethodno dno pa proba ponovno gore?
[/quote]
Kao prvo prijatelju ocijenu ti nisam udijelio. Ako je 99% djece pretškolskog doba reklo gore, a samo mali Mrgud je bio protiv, eto odgovora .. budi na njihovoj strani i sigurno nečeš pogriješiti !!
LP
Drago mi je da možemo normalno i argumentirano komunicirati.
Također.
Pozdrav do sljedeće diskusije… [smiley]
Kako stvari stoje, idućeg bi tjedna sve moglo biti sell, a ne samo brodari.
Obzirom da ne kužim TA, niti je imam volje učiti, kupio sam TA za ovu dionicu još prije mjesec dana, a zatim sam nedavno kupio novu analizu.
Činjenica je da je tehnička analiza pokazala kako je važna razina za daljnji rast bila 1200kn, koja razina nije bila probijena, pa zbog toga nije niti bilo daljnjeg rasta.
Međutim, popuštanjem cijene ispod 1060 kn dionica je probila put prema 900 kn.
Budući da mi je dojadila buy & hold strategija, prodao sam dionice sa gubitkom i čekam da vidim što će se dalje događati, odnosno da li ću zaista imati priliku kupovati na razinama nižim od 1000 kn.
Kako su USA indexi počeli ozbiljnije mijenjati boju prošli tjedan, odnosno indexi su vrlo ozbiljno kihnuli u petak, mislim da ću razinu ATPL ispod 1000 kn imati prilike vidjeti već idući tjedan.
Živi bili pa vidjeli.
Moj je osjećaj (i tehnička analiza koju sam si priuštio) da se nikako ne bi trebalo zaletavati sa kupnjom dionica idući tjedan, i to bilo koje dionice, ne samo ATPL. Uzlazna trend linija će vjerojatno biti probijena i na Crobexu i na S&P indexu (ako već nije), tako da su velike šanse da trend nastavi u silaznom pravcu.
[/quote]
napravio sam istu stvar i prodao s gubitkom .. (prosjecni ulaz na 1137 a izlaz na 1030) … kratkorocno mislim da mogu uhvatit niže.
.. i dalje stojim iza svega što sam rekao za atpl (fundamentalno dobra, bdi raste, likvndost zavidna itd) ..
Pozdrav