ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 12:27
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Rast BDI-a i razno razne gluposti oko zakašnjenjelog ili preranog ulaska itd, itd. Ako se zna da će nešto ići gore ili dole ja neznam tko kasni —SVI, netko s izlaskom jer nije izašao, nego čeka, smatra da će uskoro okrenuti gore, a drugi smatraju da nije dovoljno palo za ulazak. Svi mi samo nagađamo i nadamo se idealnoj zaradi. Osobno sam toliko izgubio da se ničemu više ne nadam. Doduše kada sam ušao u dionice prije dvije godine, znači na samom vrhu samo sam prelazio iz ovih u one i brokeri su se bogatili a ja siromašio iz dana u dan. Tada počinje učenje, danonoćno crtanje grafova na 1000 načina, ali dolazi i ova glupa stagnacija (govorim o ATPL). Iskreno ako je (primjer) a je odrađen impuls 1-ce, dvojka po svim pravilima padne na 38%. Čovjek se ipak nada ma neće ide to gore, samo što nije i tako 3 mjeseca gore, dole, sad će a ona opet dole, pa formacija abc, ode gore, ono 3335, pa x pa opet 335 i ljus na 38% (tri duga mjeseca) Kao da se spradala s nama sama ATPL. Eto to je sušta istina. Imao ovdje ljudi koji vele, neki dan sam pročitao 75% zarade. E da mi je vidjeti te ulaze i izlaze.. ali od toga nema ništa. Ako se pitate kada ući, sada govorim o ATPL.. evo baš sada tj. prvi, drugi radni dan i čekaj, ćekaj dok ti ne bude dosta zarade. Ali i tu se javlja problem.. prokletstvo ljudsko. Malo okrene dole… ma sam sebe lažeš, neće to puno to je samo mala (ii ili slićno)) ide to još u nebo i onda svijeća od 3 cm i ode sve k vragu. Puno pišem ali u biti SADA uđi i kad bude trebalo Van, ako neznaš PITAJ, netko će ti sigurno reći istinu a netko slagati namjerno, ZAŠTO ??
Evo BDI !!

I very much love INGRA !!



listu filtrirao tako da se prikažu ugovori manjih vrijednosti.

1. Na listi ne postoji filter za "manje" i "više" vrijednosti ugovora, osim ako to učiniš kako si ti učinio sa starošću broda, prema tome tvrdnja ne stoji.
2. Moj prikaz nije ciljao na više ili manje vrijednosti (kako bi ti želio prikazati što nije točno) nego se odnosio na time charter (TC) po čemu se ravnam i po čemu ću se i dalje ravnati.
[/quote]

1. Nisam ni rekao da postoji filter za manju ili veću vrijednost , ali oni filteri koji postoje mogu se iskoristiti da se prikažu bolji ili lošiji ugovori. Upravo si ti to i napravio iskoristivši TC, a ja sam dokazao da je to izvedivo listom koju sam postao (a koja isto tako nije realna slika pravog stanja stvari, kao ni tvoja). Dakle tvrdnja stoji.
2. To si trebao i naglasiti. Dakle, da si filtrirao prema Time Charter Period jer se ti ravnaš po tome, bez obzira što je vlasnik broda u tom slučaju oslobođen određenih troškova pa je logično da su ugovori manji i bez obzira što je Time Charter Trip daleko češći oblik ugovora.


Rast BDI-a i razno razne gluposti oko zakašnjenjelog ili preranog ulaska itd, itd. Ako se zna da će nešto ići gore ili dole ja neznam tko kasni —SVI, netko s izlaskom jer nije izašao, nego čeka, smatra da će uskoro okrenuti gore, a drugi smatraju da nije dovoljno palo za ulazak. Svi mi samo nagađamo i nadamo se idealnoj zaradi. Osobno sam toliko izgubio da se ničemu više ne nadam. Doduše kada sam ušao u dionice prije dvije godine, znači na samom vrhu samo sam prelazio iz ovih u one i brokeri su se bogatili a ja siromašio iz dana u dan. Tada počinje učenje, danonoćno crtanje grafova na 1000 načina, ali dolazi i ova glupa stagnacija (govorim o ATPL). Iskreno ako je (primjer) a je odrađen impuls 1-ce, dvojka po svim pravilima padne na 38%. Čovjek se ipak nada ma neće ide to gore, samo što nije i tako 3 mjeseca gore, dole, sad će a ona opet dole, pa formacija abc, ode gore, ono 3335, pa x pa opet 335 i ljus na 38% (tri duga mjeseca) Kao da se spradala s nama sama ATPL. Eto to je sušta istina. Imao ovdje ljudi koji vele, neki dan sam pročitao 75% zarade. E da mi je vidjeti te ulaze i izlaze.. ali od toga nema ništa. Ako se pitate kada ući, sada govorim o ATPL.. evo baš sada tj. prvi, drugi radni dan i čekaj, ćekaj dok ti ne bude dosta zarade. Ali i tu se javlja problem.. prokletstvo ljudsko. Malo okrene dole… ma sam sebe lažeš, neće to puno to je samo mala (ii ili slićno)) ide to još u nebo i onda svijeća od 3 cm i ode sve k vragu. Puno pišem ali u biti SADA uđi i kad bude trebalo Van, ako neznaš PITAJ, netko će ti sigurno reći istinu a netko slagati namjerno, ZAŠTO ??
Evo BDI !!

I sam prolazim sličan put, rijetkost je ovdje pročitati iskren post, kapa dole na iskrenosti, od mene 100% za to! [thumbsup]

Krepat ma ne molat

Počela je hajka na kolege koji realno sagledavaju stvari – Peromadjar i PersJesus. Sada vam se i prezentira nekakav rast BDIja koji je uzrokovan sezonskom potražnjom i padom dolara. Gospodo neznam da li pratite trgovanje ali očito vam je da se ponavlja stara priča.

Veliki vam iskrcavaju a vi naivno zasljepljeni drukerskom magijom kupujete od njih. Jerković vam je dobro prognozirao šta će se zbivati iduće godine: veliki znaju slušati zato su i veliki. Uvaljavaju vam svoje dionice no toga ćete biti svjsesni prekasno.

Moja vam je preporuka: Brodari SELL, kupujte prehrambeni sektor.

@geronimo
"zamolio da mi vise nesaljete PM samim time kada vidite da vam postam preko radne stanice od bloomberga znajte da to placam 5400$ svaka tri mjeseca a postam od prvih pocetaka krize sto je puno uplacenih rata do sada .Zar mislite da bi to mogao da ne zaradjujem brutalno"

kakvo je ovo preseravanje sa radnim stanicama? nisam znao da je bloomberg rješenje za
"brutalnu" zaradu…
ono šta je tebi brutalno za nekog je smiješno…
više nego komično

Moja vam je preporuka: Brodari SELL, kupujte prehrambeni sektor.

Kao npr PODR pa da gledamo kako sa nasom imovinom kupuju vlast i pune ( ne legalno ) svoje bankovne racune..
I da cekamo koga ce Marijana Petir postaviti u nadzorni odbor?

Tu je persperktiva?

Hvala


…. Moja vam je preporuka: Brodari SELL, kupujte prehrambeni sektor.

Kako stvari stoje, idućeg bi tjedna sve moglo biti sell, a ne samo brodari.

Obzirom da ne kužim TA, niti je imam volje učiti, kupio sam TA za ovu dionicu još prije mjesec dana, a zatim sam nedavno kupio novu analizu.
Činjenica je da je tehnička analiza pokazala kako je važna razina za daljnji rast bila 1200kn, koja razina nije bila probijena, pa zbog toga nije niti bilo daljnjeg rasta.
Međutim, popuštanjem cijene ispod 1060 kn dionica je probila put prema 900 kn.
Budući da mi je dojadila buy & hold strategija, prodao sam dionice sa gubitkom i čekam da vidim što će se dalje događati, odnosno da li ću zaista imati priliku kupovati na razinama nižim od 1000 kn.

Kako su USA indexi počeli ozbiljnije mijenjati boju prošli tjedan, odnosno indexi su vrlo ozbiljno kihnuli u petak, mislim da ću razinu ATPL ispod 1000 kn imati prilike vidjeti već idući tjedan.
Živi bili pa vidjeli.
Moj je osjećaj (i tehnička analiza koju sam si priuštio) da se nikako ne bi trebalo zaletavati sa kupnjom dionica idući tjedan, i to bilo koje dionice, ne samo ATPL. Uzlazna trend linija će vjerojatno biti probijena i na Crobexu i na S&P indexu (ako već nije), tako da su velike šanse da trend nastavi u silaznom pravcu.

halfte trinken, halfte Šarcu geben


Počela je hajka na kolege koji realno sagledavaju stvari – Peromadjar i PersJesus. Sada vam se i prezentira nekakav rast BDIja koji je uzrokovan sezonskom potražnjom i padom dolara. Gospodo neznam da li pratite trgovanje ali očito vam je da se ponavlja stara priča.

Veliki vam iskrcavaju a vi naivno zasljepljeni drukerskom magijom kupujete od njih. Jerković vam je dobro prognozirao šta će se zbivati iduće godine: veliki znaju slušati zato su i veliki. Uvaljavaju vam svoje dionice no toga ćete biti svjsesni prekasno.

Moja vam je preporuka: Brodari SELL, kupujte prehrambeni sektor.

prehrambeni sektor je zbilja ok, brodari čvrsti hold.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


1. (…) filteri koji postoje mogu se iskoristiti da se prikažu bolji ili lošiji ugovori. Upravo si ti to i napravio iskoristivši TC, a ja sam dokazao da je to izvedivo listom koju sam postao (a koja isto tako nije realna slika pravog stanja stvari, kao ni tvoja). Dakle tvrdnja stoji.

2. To si trebao i naglasiti.

1. To što sam ja nešto navodno "iskoristio", a ti nešto "dokazao", to postoji samo u tvojoj glavi. To je bit će zato što ti trenutno smeta što prosjek vozarina nije BigBossovih reklamnih 40.000 USD nego tek dobrih 20-ak tisuća. (Zanimljivo kako ti nije upalo u oči što je BigBoss koji ovdje svako toliko propovijeda moral "zaboravio" napomenuti da se radi o jednokratnoj plovidbi u jednom smjeru.) Uvijek se rukovodim time charterom (TC) koji se odnosi na najam broda za određeni period mjeren mjesecima (u tablici pod skraćenicom MOS), a ne kako si to ti prikazao TCT-om koji se odnosi na jednokratni trip što se, logički, plaća nešto više nego trajni TC ugovor. Tako sam oduvijek razmatrao/postao, a tako ću postati i ubuduće, bez obzira u kojem smjeru se kretalo i bez obzira na to kako ćeš to ti interpretirati.

2. Nema se što naglašavati i specijalno najavljivati. U tablici je točno vidljivo o čemu se radi, sve je jasno označeno, samo treba (znati!) gledati.

P.S. Nažalost, nisam stručnjak i nije mi poznata podjela na "bolje" i "lošije" ugovore kako navodiš. Samo na TC i TCT.



Pero imaš samo jedan mali problem ako BDI nastavi rasti nećeš biti dovoljno brz da stigneš razmišljati o ulasku u ATPL.A BDI raste i raste…Pozdrav svima

molim štovanog kustera da mi objasni kako to da pero i ini neće stići biti dovoljno brzi kad počne uzlet.ako bi platili atpl kad se pokrene više za nekih 30-50 kuna od tebe, po mojem to i nebi bilo tako strašno.ako ima spremno za kupnju 100 dionica imat će samo malo manju zaradu od tebe ali i to zavisi kada će prodati.bitna mu je zarada.nemogu baš svi brutalno zaraditi.ima vjerovatno i onih kojima je i 20-25% zarade dosta.
[/quote]

Poštovanje,gle činjenica je da se ovdje trenutno skupio dosta veliki broj ljudi koji bi htjeli uletjeti u ovu dionicu.Nitko ne kaže da oni neće zaraditi.Samo mnogi ovu dionicu čekaju na 900 a mislim da taj film neće gledati.E sad neki če uči na vrijeme neki ne.Stvar je u tome da kad ova dionica krene i kad na njoj bude 7-8 milja prometa nalozi nestaju prije nego što su postavljeni.Gledano sve firme su podbacile s izvješćima što se i očekivalo,domače firme su u debelo većoj banani od bilo kojeg brodara dogodine če zaduženje doseći 100% BDP-a krediti če biti nedostupniji nego sada i sam je guverner upozorio da se jedino boji da se Suker ne vrati s novim zaduženjem,još puno Peveca Podravki itd. če isplivati, a ovdje se stalno po forumu spominje da neće biti kruha najmanje dvije godine što smo znali i davno prije pa je cijena bila viša nego današnja.Na kraju če mnogi naći utočište u brodarima.Ja svoje dividendne dionice ne dam po ovoj cijeni čekat če bolje dane ATPL ima toliko prostora za napredak barem Dubrovnik zna što znači gradu.Pozdrav



1. (…) filteri koji postoje mogu se iskoristiti da se prikažu bolji ili lošiji ugovori. Upravo si ti to i napravio iskoristivši TC, a ja sam dokazao da je to izvedivo listom koju sam postao (a koja isto tako nije realna slika pravog stanja stvari, kao ni tvoja). Dakle tvrdnja stoji.

2. To si trebao i naglasiti.Dakle, da si filtrirao prema Time Charter Period jer se ti ravnaš po tome, bez obzira što je vlasnik broda u tom slučaju oslobođen određenih troškova pa je logično da su ugovori manji i bez obzira što je Time Charter Trip daleko češći oblik ugovora.

1. To što sam ja nešto navodno "iskoristio", a ti nešto "dokazao", to postoji samo u tvojoj glavi. To je bit će zato što ti trenutno smeta što prosjek vozarina nije BigBossovih reklamnih 40.000 USD nego tek dobrih 20-ak tisuća. (Zanimljivo kako ti nije upalo u oči što je BigBoss koji ovdje svako toliko propovijeda moral "zaboravio" napomenuti da se radi o jednokratnoj plovidbi u jednom smjeru.) Uvijek se rukovodim time charterom (TC) koji se odnosi na najam broda za određeni period mjeren mjesecima (u tablici pod skraćenicom MOS), a ne kako si to ti prikazao TCT-om koji se odnosi na jednokratni trip što se, logički, plaća nešto više nego trajni TC ugovor. Tako sam oduvijek razmatrao/postao, a tako ću postati i ubuduće, bez obzira u kojem smjeru se kretalo i bez obzira na to kako ćeš to ti interpretirati.

2. Nema se što naglašavati i specijalno najavljivati. U tablici je točno vidljivo o čemu se radi, sve je jasno označeno, samo treba (znati!) gledati.

P.S. Nažalost, nisam stručnjak i nije mi poznata podjela na "bolje" i "lošije" ugovore kako navodiš. Samo na TC i TCT.

[/quote]

Prvo kad me već citiraš, bilo bi kulturno da ne citiraš do kraja. Ali, nebitno…

Drugo, ja nisam imao namjeru nikoga dovoditi u zabludu svojom listom ugovora jer je bila samo opozitni odgovor na tvoju. Iz tog sam razloga naglasio da ni moja lista ne predstavlja stvarno stanje jer je filtrirana kroz godište broda i zato sam stavio link na stranicu kako bi svatko koga zanima mogao sam provjeriti i pregledati dostupne ugovore.

Treće, kažeš kako se rukovodiš TC-om, pa isto tako i ja mogu reći da se uvijek rukovodim godištem broda koje posjeduje ATPL, što bi (uzmemo li u obzir naslov ovog topica) dalo vjerodostojnost i mojoj listi (a koja, opet ponavljam, nije do kraja vjerodostojna, kao ni tvoja).

Četvrto, niti sam ja rekao da je prosjek vozarina 40.000 USD, niti BigBoss (čiji odvjetnik nisam, niti branim njegove izjave)

I peto, ne brini se "znam ja gledati i vidim točno o čemu se radi" u "tablici"

ali ….
…ostavimo sada malo po strani prepucavanje jer možemo u nedogled…
…ajmo malo konstruktivnije…

Koji se tip ugovora, po tvom mišljenju, proteklih mjesec više isplatilo potpisivati? TC ili TCT?
TC pruža sigurnost kroz poznate prihode kroz jedan duži vremenski period, dok ti TCT u uvjetima rasta vozarina nakon svakog tripa omogućuje sve povoljnije ugovore i samim time veću zaradu, ali isto tako kada padaju vozarine prisiljen si potpisivati nepovoljnije ugovore i manje prihodovati (ako išta uopće).

Ali kako sada vozarine rastu i prepoznatljiv je uzlazni trend (BDI je od 24.09. otišao u plus za 43.5%) mišljenja sam da se više isplatilo potpisivati TCT ugovore.

PS.
Evo kad se već praviš "nestručnjak" da ti pojasnim, za mene je bolji ugovor za brod Libertas 32.000 USD/daily + 650.000 USD Bonusa nego recimo za isti brod primjerice 18.000 USD/daily, što je lošiji ugovor od gore navedenog. Nadam se da ti je sada jasno što znači bolje a što lošije. Mogao sam upotrijebiti riječi povoljniji, isplativiji, profitabilniji ugovor… ali zar bi to išta promijenilo smisao izrečenog.

Evo da i ja napišem, ali ne previše već konstruktivno…
Hvala svima koji čitate i razumijete riječi što pišem, mnogi griješe jer ne shvaćaju tekst koji sam napisao,nemogu ili namjerno ga ne žele shvatiti. Ako napišem riječ "neki" to znači manjina, jedan, dva, tri, znači brojčano mali broj.
A sada što netko ne razumije što pišem, pa to intepretira na svoj način, i nakon toga upušta se u dijalog gdje svjesno zagađuje forum lažima, neistinama, strahom i panikom, ja tu nisam moderator, ima tko je. I ponavljam da tako prave od foruma pakao. Nadalje, ne pišem da treba braniti cijenu od ATPL, nego ne prodavati svoje dionice, i kupovati ih tko može po što nižim cijenama, ako je netko odlučio prodati, bolje da proda nama jeftinije nego da platimo skuplje.
Eto toliko……….

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

New Report

Close