Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 14.455 | 295 | 47,90 | 49,00 | 0,00% |
Nadam se da sam bar nekog čovjeka s pol razuma spasio od sigurnog gubitka na ovom ako me je poslušao pa nije kupovao. A ostali više sreće i razumjevanja drugi put, sami ste si ovaj put krivi.
Bilo bi dobro da napišeš jedan priručnik sa naslovom Kako se sa pol razuma obogatiiti na burzi.
Ljubazno te molim da nam kažeš kad početi kupovati, može i 5 minuta prije katapultiranja, da se konačno svi obogate i odu u Dubai na proslavu Nove godine, ili na skijanje u Austriju, ili na ljetovanje u Hilton Imerijal poviše zidina. Meni je više pun kufer savjeta kad ne kupovati, nemoj na 500, nemoj na 600, nemoj na 700, nemoj na 800. A ja izgubio razum i kupovao na tim razinama ko hipnotiziran. Danas opet isto, nemojte kupovati na 1150, nemojte na 1100, nemojte na 1120, nemojte uopće kupovati. Priznajem nakon zadnje kupnje dionica mi je pobjegla 70 kuna, ali to mi se isto događalo na razinama od 500-800, bježala je i više, i sad se opet ponavlja isto. Pero odi lovit rake znaš koje.
[/quote]
Ne znam ja kad će se nešta katapultirat ,nisam ni rekao da znam, al znam da ako bdi pada tjednima, američki brodari isto tako, a cijena atpl se vucara stalno na istoj razini ( i to prilično visokoj usporedno s ostatkom sektora i to usporedbom kroz različit period) da je posrijedi nekakav disbalans. A za to uočit ti je dovoljno pol razuma da vidiš da nešta ne štima.
Ne pušim one priče o pomlađivanju flote i slično, kao da je atpl jedina firma na svijetu koja to radi pa zaslužuje da joj cijena prkosi svemu, moš mislit. A uz to krca gubitke kroz godinu i vuče neke unaprijed propale poslove oko avioprijevoza. U svjestkim okvirima brodara atpl je ništ posebno kao i njen menađment a drugo je ono što vi vidite ili želite vidit u tome. Cijena je jednostavno bila previsoka za tržišne uvjete i morala se spustit i točka.
Stari moj, možda će ova dionica i ići ispod 1000 što i ja čekam da nadokupim sa svom preostalom lovom, ali kad krene gore prašiće se na burzi..Sa ovakvim BDI ove godine neće ni gubitaka biti..
A dogodine, pusti priče, ekonomije se oporavljaju i sa novim brodovima uz dobre cijene………
Pa reko sam kad krene gore i ja vjerojatno kupujem, al prije toga definitivno možeš kupovat niže. Možeš dionicu silovat do besvijesti al u jednom trenutku ona na tržištu ipak dođe na normalne razine gdje joj je mjesto. Nitko ti ni ne brani da kupuješ ispod 1000, to će tada bit sasvim fer cijena do daljnjeg, samo sam govorio da nema smisla nagovarat ljude na 1150 da to treba kupit jer će bdi rast ili ne znam šta već.
Pero imaš samo jedan mali problem ako BDI nastavi rasti nećeš biti dovoljno brz da stigneš razmišljati o ulasku u ATPL.A BDI raste i raste…Pozdrav svima
CL Maritime Index CLMI 1,643.92 1,703.92 -60.00(-3.52%) 2,103.20 1,167.88
CL Tanker Index CLTI 1,972.14 2,045.68 -73.54(-3.59%) 2,606.65 1,337.12
CL Drybulk Index CLDBI 874.46 906.38 -31.92(-3.52%) 1,413.14 475.65
CL Container Index CLCI 1,771.82 1,878.33 -106.51(-5.67%) 2,110.43 979.42
CL LNG/LPG Index CLLG 1,797.95 1,835.34 -37.39(-2.04%) 2,084.40 758.12
CL Mixed Fleet Index CLMFI 901.10 948.46 -47.36(-4.99%) 1,291.95 360.28
CL MLP Index CLMLP 1,773.65 1,783.84 -10.19(-0.57%) 2,012.01 757.25
…već je vidljivo da neki brodari za Panamax brodove sklapaju ugovore po 40 000 dolara dnevno….
Primjeri najnovijih ugovora za Panamaxe u prilogu pa neka svatko donese svoj vlastiti zaključak o gore napisanom…
…već je vidljivo da neki brodari za Panamax brodove sklapaju ugovore po 40 000 dolara dnevno….
Primjeri najnovijih ugovora za Panamaxe u prilogu pa neka svatko donese svoj vlastiti zaključak o gore napisanom…
[/quote]
Evo ovo je link na stranicu na kojoj se dnevno updatea 10-15 novih ugovora.
http://reports.platou.com/OnlineServices/Pages/BulkPeriodFixtures.aspx
S iste te stranice PersJesus je pokupio i svoj primjer liste ugovora, samo što nije naglasio da je listu filtrirao tako da se prikažu ugovori manjih vrijednosti.
Npr. na njegovoj listi nema ni broda Libertas Atlantske plovidbe od 26.10, a trebao bi biti jer lista obuhvaća i taj datum, a svi znamo da ugovor vrijedi 32.000 USD/daily (i to se lako može provjeriti na gore navedenom linku).
Isto tako svi koje zanima mogu sami provjeriti ukupno i pravo stanje svih ugovora na ovom linku bez da nam PersJesus (ili ja) servira filtrirano kako njemu paše.
Evo i primjera kako se ista stvar koja potječe od istog izvora može prikazati i malo drugačije.
A samo sam filtrirao prema godini izgradnje broda (od 2000.g.), a takvih je Panamaxa 4 (i to daleko mlađih, 2 iz 2007. i 2 iz 2008.) od ukupno 6 koje posjeduje Atlantska plovidba.
Primijetit ćete kako je najniži ugovor 21.500, uglavnom su između 22.000 i 28.000, kako ima ugovora preko 30.000, pa čak jedan od 40.000. Naravno tu je i Libertas.
Perjesus, ovo ti je bilo stvarno zlocesto. Selekcionirat tako informaciju, a ne navesti parametre ili kriterije odabira.
Znas kako kaze Mr. Holmes … "Prilagodi teoriju cinjenicama, a ne cinjenice teoriji."
Inace te volim citat jel, bez uvijanja, dajes i drugu stranu price. Ne trebaju ti takvi trikovi.
listu filtrirao tako da se prikažu ugovori manjih vrijednosti.
1. Na listi ne postoji filter za "manje" i "više" vrijednosti ugovora, osim ako to učiniš kako si ti učinio sa starošću broda, prema tome tvrdnja ne stoji.
2. Moj prikaz nije ciljao na više ili manje vrijednosti (kako bi ti želio prikazati što nije točno) nego se odnosio na time charter (TC) po čemu se ravnam i po čemu ću se i dalje ravnati.
Ovako su Ffa zatvorili u petak sto nam govori da BDI dalje nastavlja prema planu i programu i da se onaj prvi scenarijo upravo odvija o kojem sam pisao.Kako ce to utjecati na cijenu nasih brodara u to se necu upustati ali nas iskustvo uci da svaki puta kada je rastao BDI rasli su i oni ,ipak sto se tice Atpl imamo dividendne dionice kao uteg na ovoj dionici te zbog toga preporucam oprez.Inace moja preporuka prva je bila buy na 650 kn cijene pa pocetkom 6 mjeseca kada je bila oko 1000kn hold,eventunim padom ispod 1000kn zbog dividendnih dionica prebacujem preporuku sa holda opet na buy.
Nakon ovog mog posta javili su se neki forumasi osobno meni na pm da su nazvali frendove u PBZ da mene i nekakvu moju bratiju kite sa dionicama ATPL.
Ovo kopija mog odgovora njemu na PM.
Decki ljepi pozdrav i uzivajte [yawn]
Osobno nemam dionice Atpl niti itko od mojih kolega bas iz tog razloga dividendnih dionica.Inace smo brutalno zaradili na Ingri, Viru, Ledu,jnafu,Adpl i ako dodje do pada na brodarima kod nas odlicno jer se stvara fundamentalni gap,osobno bih volio da cijene brodara padnu kod nas a da BDI raste jer bi marza sigurnosti bila puno veca pri kupnji brodarskih dionica medjutim nevjerujem u takav scenarijo mada me je burza naucila da je sve moguce.Inace hvala kolega na brigi za moje investiranje ali bi vas ljepo zamolio da mi vise nesaljete PM samim time kada vidite da vam postam preko radne stanice od bloomberga znajte da to placam 5400$ svaka tri mjeseca a postam od prvih pocetaka krize sto je puno uplacenih rata do sada .Zar mislite da bi to mogao da ne zaradjujem brutalno.
Pero imaš samo jedan mali problem ako BDI nastavi rasti nećeš biti dovoljno brz da stigneš razmišljati o ulasku u ATPL.A BDI raste i raste…Pozdrav svima
molim štovanog kustera da mi objasni kako to da pero i ini neće stići biti dovoljno brzi kad počne uzlet.ako bi platili atpl kad se pokrene više za nekih 30-50 kuna od tebe, po mojem to i nebi bilo tako strašno.ako ima spremno za kupnju 100 dionica imat će samo malo manju zaradu od tebe ali i to zavisi kada će prodati.bitna mu je zarada.nemogu baš svi brutalno zaraditi.ima vjerovatno i onih kojima je i 20-25% zarade dosta.
Nakon ovog mog posta javili su se neki forumasi osobno meni na pm da su nazvali frendove u PBZ da mene i nekakvu moju bratiju kite sa dionicama ATPL.
Ovo kopija mog odgovora njemu na PM.
Decki ljepi pozdrav i uzivajte [yawn]
Osobno nemam dionice Atpl niti itko od mojih kolega bas iz tog razloga dividendnih dionica.Inace smo brutalno zaradili na Ingri, Viru, Ledu,jnafu,Adpl i ako dodje do pada na brodarima kod nas odlicno jer se stvara fundamentalni gap,osobno bih volio da cijene brodara padnu kod nas a da BDI raste jer bi marza sigurnosti bila puno veca pri kupnji brodarskih dionica medjutim nevjerujem u takav scenarijo mada me je burza naucila da je sve moguce.Inace hvala kolega na brigi za moje investiranje ali bi vas ljepo zamolio da mi vise nesaljete PM samim time kada vidite da vam postam preko radne stanice od bloomberga znajte da to placam 5400$ svaka tri mjeseca a postam od prvih pocetaka krize sto je puno uplacenih rata do sada .Zar mislite da bi to mogao da ne zaradjujem brutalno.
Zašto trošite riječi kolega na takve svatko onaj tko prati ovaj forum valjda je do sada trebao naučiti tko je ovdje neprikosnoven bio do sada, ja još nisam zamijeti niti jednu vašu pogrešku a ovaj forum pratim već odavna jest da mi modovi svako malo zgase nick ali šta ima veze, svaka čast poglavico da je više takvih ovaj forum bi više i od svih ovih portala koji se bave businessom.
Ovi što vam sada se javljaju i uče vas pameti ti si isti oni koji su čekali ATPL na 200 HT na 100 i da dalje ne nabrajam, smiješni su zar ne.
Veliki pozdrav poglavico.