ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



…eh da se nadovežem i na ovo kolega

Predsjednik Uprave u iduće dvije godine ne očekuje poboljšanje prilika u brodarstvu………….[/u]

kad su ostvarili 600 milja dobiti 2008 bila su im puna usta o nastavku takvog poslovanja na 2009, 2010
no ono drek i gubici prvi i drugi kvartal…tko to može predviditi kolega baš nitko! nije jerković baba gatara!
i još nešto zbog puštanja dionica kao zamjena za dividendu nije li upravi baš u interesu pad cijene da bi kupovali za trezor po manjoj cijeni negu su je dali…razmislite malo o tome! [thumbsup]

Kolega pišete netočne informacije,uprava je na kraju 2008 na čelu s gosp. A.Jerkovićem najavila za ovu godinu 30 milijuna dolara ili oko 150 milijuna kuna gubitka,to je bilo uračunato i u najveću ovogodišnju cijenu od 1380 kn kada je BDI dosegnuo 4000 bodova.Dakle sada nakon devet mjeseci gubitak je samo 14 milijuna kuna što je fantastičan rezultat a BDI ima tendenciju da ponovno uhvati 4000 bodova.E SAD RAZMISLITE VI MALO O TOME!
[/quote]

kolega nebi ugovarali tolike novogradnje po vijetnamu i kini pa odustajali od posla (prodali su čak i jedan brod zar ne) da su znali da će biti ovoliko sr..e
dobro da se ispravim sredinom 2008 bila su im puna usta uspjeha kad su FFA bila sve bolja od boljega do kraja 2008 se već naslućivala kriza ali opet ne ovakva…
i da napomenem i u krizi je kod jdpl 2 kvartal bio odličan…evo sad kod ulpl je dobar dok atpl je redovito u gubitku kroz 2009 dok se istovremeno nezna kakvi su dugoročni ugovori i po kojim vozarinama su ugovarani…

živjeli!!!

Ovima su porasli "operating expenses" za 15%, je li to neki opći trend ili se odnosi samo na Genco?

Genco weaker
Genco Shipping & Trading has seen third quarter profits slip 45% on the back of weaker freight rates.

(…)

Genco’s fleet achieved average daily time charter equivalents (TCE) of $30,743 versus the $39,349 achieved in 2008.

The decrease in TCE rates resulted from lower charter rates achieved for five panamaxes, six supramax and handymax vessels and five of handysize vessels.

About 75% of the Genco fleet’s available days are fixed on charters for the remainder of 2009 and 45% in 2010.

One thing that did increase year-on-year was operating expenses which jumped over 15%

Genco blamed this on higher vessel operating expenses, management fees and depreciation and amortization related to the operation of a larger fleet.

Genco owns a fleet of 34 bulkers consisting of:

eight capesize,
eight panamax,
four supramax,
six handymax and
eight handysize vessels.

Današnji FFA leveli obečavaju da BDi ide gore
Vaš link

vrijeme je za dokup ATPL

I noga u guzicu je korak naprijed

Kako sam i ranije napisao za lijepu dobit ATPL vozarine moraju biti oko 39 000 dolara dnevno, a već je vidljivo da neki brodari za Panamax brodove sklapaju ugovore po 40 000 dolara dnevno….

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Od 01.11.dva aviona DA iznajmljena Makedoncima na rok od 18 mjeseci /dvije zime kad smo inače
u leru/. Dobit u 2008 4M eura , ove godine gubitak 1M eura.


nitko da navede argumente za rast cijene osim želja

China Q1-Q3 iron ore imports from Australia up nearly 40 pct
http://www.chinamining.org/News/2009-10-30/1256864562d30403.html
…the imports from Australian mines totaled 197 million tons, up 39.5 percent on a year ago…

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

rovadC, 30.10.2009. u 08:54
Predsjednik Uprave u iduće dvije godine ne očekuje poboljšanje prilika u brodarstvu.

Predsjednik uprave je i na vrhu konjunkture 2007. i 2008. godine naručio mnogo novih brodova, računajući da će potražnja za brodskim prijevozom rasti.
Pokazao se očito kao veoma loš prognozer.


… već je vidljivo da neki brodari za Panamax brodove sklapaju ugovore po 40 000 dolara dnevno….

Čini se da si zaboravio komentar kolege Techmana na tvoj sličan post, a odnosi se na činjenicu da se trenutačno kod viših iznosa zapravo radi o optičkoj varci jer brod nazad ide prazan. Citirat ću kolegu Techmana:


Na osnovu cega smatras da je to dobra vozarina? Ballast bonus pokriva trosak repositioninga sa mjesta zakljucka do mjesta ukrcaja u Brazilu. Kad iskrca u Taiwanu ide prazan natrag. Zato 32.000 USD na dan izgleda izvrsno prije kalkuliranja stvarne dobiti.


Uporno želiš obezvrijediti dionicu ali ajmo o onome što si napisao da istina je da je 32 000 dolara za Libertas dnevno ali i desno u ugovoru je bio i dodatak iliti BONUS za prazan hod od 650 000 dolara upravo jer će to napraviti……
[lol] [lol]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


Od 01.11.dva aviona DA iznajmljena Makedoncima na rok od 18 mjeseci /dvije zime kad smo inače
u leru/. Dobit u 2008 4M eura , ove godine gubitak 1M eura.

Ako želite išta dobro, više nemojte spominjat taj promašaj od firme za ATPL!

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!



… već je vidljivo da neki brodari za Panamax brodove sklapaju ugovore po 40 000 dolara dnevno….

Čini se da si zaboravio komentar kolege Techmana na tvoj sličan post, a odnosi se na činjenicu da se trenutačno kod viših iznosa zapravo radi o optičkoj varci jer brod nazad ide prazan. Citirat ću kolegu Techmana:


Na osnovu cega smatras da je to dobra vozarina? Ballast bonus pokriva trosak repositioninga sa mjesta zakljucka do mjesta ukrcaja u Brazilu. Kad iskrca u Taiwanu ide prazan natrag. Zato 32.000 USD na dan izgleda izvrsno prije kalkuliranja stvarne dobiti.

[/quote]
Kada već ulazimo u takve detalje kolega PersJesus treba onda svakako istaknuti i da se za slučajeve kada brod ide natrag prazan ugovora i bonus za taj dio, tako da prosijek vozarine ispadne vrlo solidan.

Ponavljam gdje se ljudi puno trude da obezvrijede nešto, vrijedi puno….. Zašto jer ljudi rade iz interesa, i kada nemaju dionicu pišu priče kako bi ju spustili, onda promijene nick onda pišu samo pozitivne vijesti. Ali ima malo nickova koji pišu konstruktivno ali ne negativno, već negativnost im služi za bolju konstruktivnost. Takvih rasprava je malo, i svakom pravom dioničaru je u interesu da potiče razvoj, a ne da uništava razvoj i potencijal, a to mnogi nickovi rade jer nemaju dionice i žele srušiti dosadašnje vrijednosti kako bi oni zaradili….
Ponavljam gdje ima dima ima i vatre…… i sada se treba vratiti na početak teksta…..

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

New Report

Close