Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
nitko da navede argumente za rast cijene osim želja
How far off is new iron ore pricing negotiation mechanism?
http://www.chinamining.org/News/2009-10-29/1256795520d30366.html
Chinese steel mills failed to reach their goals in the 2009 iron ore price negotiation. As the world’s three largest iron ore miners – Brazil’s Vale SA, Australia’s Rio Tinto and BHP Billiton – all refused to accept Chinese steel producers’ demand for a 40 percent price cut, the steel mills have no choice
These iron ore giants expect that China’s economy will continue to recover in 2010, and that China’s demand for iron ore and steel will rocket. That is an important reason why they refused to cut ore prices.
Brazil’s Vale SA, Australia’s Rio Tinto and BHP Billiton host 80 percent of world’s total iron ore trade volume. 60 percent of China’s iron ore consumption depends on import, and the imported ore is shared by nearly 1,000 steel producers.
Dečki pa ATPL je i s turizmom uprskala ove godine!
Dok na sjeveru turizmu ruže cvijetaju i ove teške godine vi poslujete i u toj niši s gubitkom.
Razmislite malo kako se kompanija vodi:
Kolega, razumljiva je vaša želja da to "raspali"………………..međutim…………
Na temelju čega?
Bdi nije sjajan……………
Poslovanje je jaako otežano……………….
Bilježe se gubici iz redovnog poslovanja……………..
Predsjednik Uprave u iduće dvije godine ne očekuje poboljšanje prilika u brodarstvu………….
Kinezi su smanjili potrebe za uvozom željezne rudače i trenutno drži brodare na laganoj vatrici……
Dolar tone…………
Investitori gube strpljenje i povjerenje u oporavak sektora………….
Brodova ima viška i vragu………..
Ponavljam pitanje, na temelju čega??
Kap.Jerković je najavio da ATPL ne namjerava prodavati brodove naredne 3 godine, pa će tako flota sa naručenim prinovama "pregaziti" brojkicu od miljun tona dwt 2011, jer kaže da će brodovi biti isporučeni nešto prije roka, znači svakim danom u svakom pogledu napredujemo. Barba je još kazao da su brodovi u JES plaćeni 60% gotovinom.
Tvrdiš da se bilježe gubici iz redovnog poslovanja, a u 3Q dobit je 48,5 miljuna kuneja, i ako je istinita izjava kap.Jerkovića da su većinu brodova ugovorili na BDI oko 4000 kraj godine će biti zanimljiv. Btw, pogledaj iznos amortizacije.
Dolar tone??? Ne tone već je potonuo, pa je realno očekivati da konačno izroni, preferiram TK u odnosu na Forex etc., no kad bi ulagao na tečajne razlike sad bi jače nego ikad uložio u dolar, uvjeren sam u umjereni oprovak dolara već do Nove godine.
Investitori gube strpljene u oporavak sektora, moš mislit, pa pogledaj likvidnost, kako vidim kupnja je konstantna, skuplja se temeljito.
Ako si je očekivao jako, jako nisko malo si se preračunao, jer sutra ide #što je danas lijep i sunčan dan" rekao bi Neno Belan.
…eh da se nadovežem i na ovo kolega
Predsjednik Uprave u iduće dvije godine ne očekuje poboljšanje prilika u brodarstvu………….[/u]
kad su ostvarili 600 milja dobiti 2008 bila su im puna usta o nastavku takvog poslovanja na 2009, 2010
no ono drek i gubici prvi i drugi kvartal…tko to može predviditi kolega baš nitko! nije jerković baba gatara!
i još nešto zbog puštanja dionica kao zamjena za dividendu nije li upravi baš u interesu pad cijene da bi kupovali za trezor po manjoj cijeni negu su je dali…razmislite malo o tome! [thumbsup]
Kolega pišete netočne informacije,uprava je na kraju 2008 na čelu s gosp. A.Jerkovićem najavila za ovu godinu 30 milijuna dolara ili oko 150 milijuna kuna gubitka,to je bilo uračunato i u najveću ovogodišnju cijenu od 1380 kn kada je BDI dosegnuo 4000 bodova.Dakle sada nakon devet mjeseci gubitak je samo 14 milijuna kuna što je fantastičan rezultat a BDI ima tendenciju da ponovno uhvati 4000 bodova.E SAD RAZMISLITE VI MALO O TOME!
da pozdravim kolege sa atpl! odavno se nisam javljao…bio sam obećao da ne ulazim do trocifrenog broja! nisam čekao već u međuvremenu uletio u ULPL nije ni tamo bajno ali čini mi se da je tamo puno bolja slika nego na atpl! ne drukam ali ako danas nije ljusnula ispod 1000 po meni ne bi ni trebala, sutra ide to gore! jedino vas muče div dionice koje bi vas mogle još malo sakatiti i koje dolaze u najgori trenutak…davno sam rekao da takav oblik isplate ne miriše na dobro (upravi keš zlata vrijedan vama dionice a bogami ih je izdano kao da ih je tiskala topčiderska tiskara) bojim se da ne propustite val na brodarima u sljedećem kraćem razdoblju! [undecid]
ali nadajmo se najboljemu a to je da konačno brodari raspale a znamo kako oni dobro znaju raspaliti [lol] [lol] [lol]
Kolega, razumljiva je vaša želja da to "raspali"………………..međutim…………
Na temelju čega?
Bdi nije sjajan……………
Poslovanje je jaako otežano……………….
Bilježe se gubici iz redovnog poslovanja……………..
Predsjednik Uprave u iduće dvije godine ne očekuje poboljšanje prilika u brodarstvu………….
Kinezi su smanjili potrebe za uvozom željezne rudače i trenutno drži brodare na laganoj vatrici……
Dolar tone…………
Investitori gube strpljenje i povjerenje u oporavak sektora………….
Brodova ima viška i vragu………..
Ponavljam pitanje, na temelju čega??
[/quote]
Pitam ja tebe na temelju čega su danas građevinari svi redom rasli?Na temelju boljeg sutra?A to da brodova ima viška to objesi mačku o rep.Brodovi su se uvijek gradili i rezali i to je krug koji nemože jedan bez drugoga a budi siguran da ih je jakoo puno izrezano i otkazano no o tome če ti više reči BDI ovih dana [wink]
Evo kako sam i obecao saljem FFA za TC capova i panamaxa te spot,sto se tice komentara slika govori vise od tisucu rijeci.
Dva prodana broda. Brodovi gomilaju gubitak.
Zrakoplovi i hoteli (do sljedeće sezone) također.
Dolaze dividendne dionice.
Kamo će cijena?
[/quote]
ne gleda se firma, njezino poslovanje i dionica kad je samo kriza kolega
[/quote]
Tako je kolega………………gleda se godinu dana unaprijed………..kad će biti još gora kriza za brodare (po riječima A.J.)
[/quote]
ta tvrdnja ti ne stoji.
može se očeivati lagana stagnacija , malo gore-malo dolje , ali onako oštrih padova zaboravi.
a evo njegovog teksta da ne zaboravimo:
Prema sadašnjoj situaciji i relevantnim pokazateljima, ne nazire se ni skori izlazak iz gospodarske krize koja je nagrizla sva svjetska tržišta. – Apsolutno se ne može reći da se nazire izlazak iz krize, naprotiv, većina prognoza predviđa daljnji (blagi) pad vozarina tijekom iduće dvije godine, a tek onda također blagi, ali spor i dugotrajan oporavak – kaže kap. Jerković.
Evo kako sam i obecao saljem FFA za TC capova i panamaxa te spot,sto se tice komentara slika govori vise od tisucu rijeci.
Dajte molim vas, kakve to veze ima? Ti FFA se mijenjaju kako vjetar puše i naravno da će ekipa pokušati uloviti koji dolar više na valu euforije koja će trajati dva dana a onda potop po starom.
Sjećam se ja vas prije par mjeseci kad ste najavili odbijanac BDI-a i pokazivali ove iste slikice pa je nakon toga BDI pao još 20%
Evo kako sam i obecao saljem FFA za TC capova i panamaxa te spot,sto se tice komentara slika govori vise od tisucu rijeci.
ovo me podsjeća na 5. mjesec 2008. [thumbsup]
e sada ovako….svi vi koji očekujete da će dividendne dionice još jače srušiti atpl gadno čete se zaje……uz nastavak optimizma na svjetskim burzama i rast bdi-a nema šanse da ova dionica ne raste…….u najgorem slučaju očekujem stagnaciju jer mi se ne čini baš da ovdje za sada u ovakvim okolnostima ima razloga za pad……e sad, treba nam tu pomoći i pomalo euforičan rast bdi-a a svi onda znamo kakve če euforije biti na ovoj dionici……
Nije li upravi baš u interesu pad cijene da bi kupovali za trezor po manjoj cijeni negu su je dali…[thumbsup]
Gogo, ako tvrdiš da je Upravi u interesu podijeliti dionice iz trezora i potom ih kupiti po nižoj cijeni, da li slučajno znaš, barem približno, na kojim cjenovnim razinama je ATPL kupila svoje dionice koje će uskoro podijeliti?
[/quote]
pretpostavljam po onim smješnim cijenama od 30 do 100kn po dionici ali što bi to trebalo značiti uopće??? možda im nije u interesu da ruše vlastitu dioicu ali ni ne kupuju baš ko ludi zar ne…vjerovatno čekaju trenutak zlu ne trebalo da automatski naprave i potporu ali koji im je target hm vjerujem niži puno niži od ovoga