Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Grupa je ostvarila ukupne prihode u iznosu od 684,2 milijuna kuna, dva i pol puta manje nego u istom razdoblju prošle godine kad su prihodi iznosili 1.601,3 mil. kuna i kada se eliminira utjecaj prihoda od prodaje broda tada su prihodi u 2009. godini manji za 50,6% u odnosu na prošlu godinu.
Nisam fan brodara. Brodari su mi cca 13% portfelja.
Očekujem rast BDI indexa a onda negdje iduće godine u slučaju opcije nastavka monetarne expanzije u USA i UK i rast potražnje i cijena sirovina što će dodatno dignuti brodarske indexe. U slučaju kontrakcije brodarima se nepiše dobro, ali ni cijeloj ekonomiji.
Slažem se da je ULPL izvještaj bolji. Imam i jednu i drugu dionicu.
"No ono što je bitnije je da je ovo jako dobro izvješće za ATPL u teškim uvjetima"
Zahvaljujem na odgovoru ali ja ne bih nazvao ovo izvješće jako dobrim.
Osim toga, Uljanik plovidba također nema "jako dobro izvješće" jer su ga uljepšali sa nekih 25 milijuna kuna povučenih iz ( najvjerovatnije ) neke od podružnica.
pozdrav
Katastrofa na Atlanskoj plovidbi počinje rasprodaja dionica Atlanske i prekrcavanje u dionicu Leda koja rasteLOŠA GODINA
Atlantska plovidba: Gubitak u devet mjeseci 14,6 milijuna kuna
Autor/izvor: SEEbiz
DUBROVNIK – Grupa Atlantske plovidbe je u devet mjeseci ove godine ostvarila gubitak od 14,6 milijuna kuna.
Od ukupnog gubitka 41% ili 6,1 mil. kuna otpada na pomorstvo, 51% na zračni prijevoz i 8% na hotelijerstvo. S obzirom na iskazani gubitak Grupa (ZSE:ATPL-R-A) nije ostvarila zaradu po dionici. Navedeni rezultati su očekivani, sukladni planiranim veličinama, a posljedica su globalne gospodarske krize, drastičnog pada vozarina na svjetskom tržištu brodskog prostora, te sezonskog karaktera poslovanja ostalih djelatnosti Društva.
Grupa je ostvarila ukupne prihode u iznosu od 684,2 milijuna kuna, dva i pol puta manje nego u istom razdoblju prošle godine kad su prihodi iznosili 1.601,3 mil. kuna i kada se eliminira utjecaj prihoda od prodaje broda tada su prihodi u 2009. godini manji za 50,6% u odnosu na prošlu godinu. Od ukupnih prihoda Grupe 67% otpada na pomorstvo kao osnovnu djelatnost, 24% na avio prijevoz, te oko 9% na hotelijerstvo. Čak 65% prihoda od prodaje ili 379,5 mil. kuna ostvareno je na inozemnom tržištu.
Troškovi poslovanja Grupe u obračunskom razdoblju iznose 684,2 mil. kuna i za 181,0 mil. kuna ili 21% su manji od istih u istom razdoblju prošle godine. Od ukupnih troškova 66,1% otpada na pomorstvo.
sve što sam ja zaključio iz vaše prepiske o izvješću je da dionica atpl na ath-u je bila izrazito povoljna, u ovim okolnostima kad su brodovi bili besposleni usidreni i u očekivanju konačnog opravka bdi-a nastaviti poslovanje bez problema sa likvidnošću je sjajno(i zadržati ovu cijenu). kad se pokrene bdi ode ona ohoho iznad ath, a tada ni jdpl ni ulpl neće vući tom brzinom.
eto…bilo mi je drago, vratim se sa ponekim postom na 3500+, do tada puno sreće u trgovanju želim svima
Stiglo izvješće za Q3
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATPL-fin2009-3Q-NotREV-K-HR.pdf
Prihod od prodaje brodova oko kojeg smo raspravljali je 66,8 mil kuna
Kolega,
polemiziralo se o dobiti od prodaje brodova a ne o prihodima, a to je bitna razlika. Znamo da su brodovi (Koločep i Pelješac) prodani za cca. 20 miljuna dolara, i dalje tvrdim da su, obzirom na godinu proizvodnje, morali biti knjigovodstveno vođeni cca. 15 milja, pa razlika mora biti 5 milja, to je sva filozofija. Kako objasniti ovu cifru od 66,8 milja kuna nemam pojma.
Izvješće je u svakom sluačaju odlično za recesijsku godine, pa kad bi dobit bila 150 miljuna dolara svake godine ne bi bilo interesantno.
[/quote]
Kolega u pravu ste načelno, međutim znamo da su prodani ne za 66 nego za cca 100 miliona. Imamo stavku usklađenja od 5 miliona što u slučaju da se odnosi na book value prodane imovine možemo ukupno netirat na 60 mil.
I meni nije najjasnije kako su sve proknjižili. Kad stignem detaljnije ću pogledat.
Reakcija na burzi je negativna, iako je rezultat izvješća očekivan i poznat…
Do kraja godine najmanje 50 milja gubitka jer avioprijevoz i turizam stvaraju gubitak u zadnjem kvartalu Iskreno očekivao da će u 3kv biti plus
"No ono što je bitnije je da je ovo jako dobro izvješće za ATPL u teškim uvjetima"
Zahvaljujem na odgovoru ali ja ne bih nazvao ovo izvješće jako dobrim.
Osim toga, Uljanik plovidba također nema "jako dobro izvješće" jer su ga uljepšali sa nekih 25 milijuna kuna povučenih iz ( najvjerovatnije ) neke od podružnica.
Kako mislite povučenih 25 mil kn? ako je izvješće konsolidirano onda u njega naravno ulazi poslovanje "podružnica"
Što se ATPL tiče – kupoprodaja brodova spada pod normalno poslovanje za brodara i tako treba gledati izvještaj. Napravljen je plus u kvartalu, kumulativno su blizu u nule u jako teškoj godini. Odrekli su se budućih prihoda od ta 2 broda ali u ovakvim uvjetima oni ionako ne stvaraju added value već samo gomilaju gubitak. Bilanca je ok, likvidnost jako dobra – ubrzana na 1,9.
Situacija sa cijenom dionice ……JE OČEKIVANA… i uopće nije loša. Slijedi ljepši dio- podjela
dionica …a nakon toga intenzivnije praćenje svjetskih indexa…te rasplet političke situacije
u Hrvatskoj……….!
Kupuje se kad je loša situacija. Na dnu ciklusa. Kada bude sve bajno i krasno vrijeme je za prodaju.
Upravo tako, slažem se.
SAmo je pitanje da li ti misliš da je ovo dno cijene za ovu dionicu?
Dno ciklusa još sigurno nije, premda puno ovisi o stanju brodarskog sektora vani.
[/quote]
Ni ti ni ja ne možemo sigurno znati. Meni se čini da je BDI krajem rujna okrenuo u pozitivan trend.
Ti to više pratiš, ja samo znam da po ovim cijenama BDI-a, to je na vozarinama – gubitak, nije li?
DAkle vrijeme im nejde na ruku.
Upravo tako, slažem se.
SAmo je pitanje da li ti misliš da je ovo dno cijene za ovu dionicu?
Dno ciklusa još sigurno nije, premda puno ovisi o stanju brodarskog sektora vani.
[/quote]
Ni ti ni ja ne možemo sigurno znati. Meni se čini da je BDI krajem rujna okrenuo u pozitivan trend.
[/quote]