Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 14.455 | 295 | 47,90 | 49,00 | 0,00% |
Iz izvješća se vidi da ATPL više ulaže u brodovlje, pa je tako od prošle godine u prvih 9 mjeseci uložili su 64 milijuna Kn više, podatak se nalazi na stranici 6
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ATPL-fin2009-3Q-NotREV-K-HR.pdf
Znači ulažu sada kada je krizno vrijeme više, nego kada su imali extra dobit. Da nemaju nikakva ulaganja imali bi extra dobit. Ali poduzeće se mora širiti pa je sve po planu i programu ATPL…
dobit 48,5 cca za 9 mj. koliko je prosjek vozarina od pocetka godine?
Ukratko
1) Neto dobit za 3Q je 55 mil kn (kumulativno su u minusu 7 mil a na polugodištu je bio minus 63 mil)
2) Brodovi su prodani za ukupno 100 mil kuna (Koločep 70 i Pelješac 30 miliona kn)
3) Amortizacijska stopa za brodove je 5%
4) Brod Koločep je izgrađen 1996. što znači da je star 13 godina i po ovoj stopi amortiziran je 65%
5) Brod Pelješac je izgrađen 1984. i po 5% stopi trebao bi biti knjigovodstveno otpisan
6) Neto knjigovodstvena dobit za Pelješac je 30 miliona a
7) Neto dobit za Koločep je razlika između 70 dobivenih miliona i 1/3 knjigovodstvene vrijednosti koju stvarno ne mogu procjeniti jer ne poznajem dovoljno brodarstvo – ali ću radi računice reći da je ta vrijednost npr na nekih 40 miliona – molim bolje upućene za pomoć
8) U RDG-u je završilo 30 mil + 30 mil = 60 mil neto dobiti od prodaje brodova
Po ovome ispada da je gubitak od redovnog poslovanja svega 5 mil kuna. Pod uvjetom naravno da su gornju podaci točni.
Citiram sam sebe od prije 3 dana. Procjena je bila vrlo blizu.
No ono što je bitnije je da je ovo jako dobro izvješće za ATPL u teškim uvjetima.
[/quote]
Zbog čega vi i ostatak fanova brodara mislite da je ovo izvješće dobro iako to novčani tok od poslovnih aktivnosti ne potvrđuje?
I da li procjenjujete da će brodari izići iz kriza u iduće dvije godine?
Hvala
[/quote]
zašto misliš da ne potvrđuje?
Da nema prodaje broda, ovo bi bio gubitak poslovanja i u 3. kvartalu.
Premda kod brodara na prodaju broda ne treba gledati kao na klasičan izvanredni prihod.
Ionako je gubitak na kumulativnoj razini.
Ovdje se ulaže u tvrtku koja iz dobiti i to kakve, odlazi u gubitak.
Prihodi su također podbacili i to jako.
Dobrta strana je da bilanca još uvijek izgleda dobro.
S druge strane ima na burzi tvrtki koje iz gubitka prelaze u dobit, ili koje iz male dobiti poivečavaju dobiti, prihode također.
Za one koji će reči da je cijena pala zbog lošeg poslovanja, odgovor je – pala je i drugima.
Ukratko
1) Neto dobit za 3Q je 55 mil kn (kumulativno su u minusu 7 mil a na polugodištu je bio minus 63 mil)
2) Brodovi su prodani za ukupno 100 mil kuna (Koločep 70 i Pelješac 30 miliona kn)
3) Amortizacijska stopa za brodove je 5%
4) Brod Koločep je izgrađen 1996. što znači da je star 13 godina i po ovoj stopi amortiziran je 65%
5) Brod Pelješac je izgrađen 1984. i po 5% stopi trebao bi biti knjigovodstveno otpisan
6) Neto knjigovodstvena dobit za Pelješac je 30 miliona a
7) Neto dobit za Koločep je razlika između 70 dobivenih miliona i 1/3 knjigovodstvene vrijednosti koju stvarno ne mogu procjeniti jer ne poznajem dovoljno brodarstvo – ali ću radi računice reći da je ta vrijednost npr na nekih 40 miliona – molim bolje upućene za pomoć
8) U RDG-u je završilo 30 mil + 30 mil = 60 mil neto dobiti od prodaje brodova
Po ovome ispada da je gubitak od redovnog poslovanja svega 5 mil kuna. Pod uvjetom naravno da su gornju podaci točni.
Citiram sam sebe od prije 3 dana. Procjena je bila vrlo blizu.
No ono što je bitnije je da je ovo jako dobro izvješće za ATPL u teškim uvjetima.
[/quote]
Zbog čega vi i ostatak fanova brodara mislite da je ovo izvješće dobro iako to novčani tok od poslovnih aktivnosti ne potvrđuje?
I da li procjenjujete da će brodari izići iz kriza u iduće dvije godine?
Hvala
[/quote]
Nisam fan brodara. Brodari su mi cca 13% portfelja.
Očekujem rast BDI indexa a onda negdje iduće godine u slučaju opcije nastavka monetarne expanzije u USA i UK i rast potražnje i cijena sirovina što će dodatno dignuti brodarske indexe. U slučaju prejake kontrakcije moguća W recesija u kojoj se brodarima nepiše dobro, ali ni cijeloj ekonomiji.
(Da se razumijemo ni prva varijanta na dugi rok nije dobra ali će kratkoročno donijeti privid oporavka)
Slažem se da je ULPL izvještaj bolji. Imam i jednu i drugu dionicu.
dobit 48,5 cca za 9 mj. koliko je prosjek vozarina od pocetka godine?
Prosjek je oko 16000 -17000 dolara po danu……
Sjećam se kada je prošle godine Viro uložio jako puno investirao imali su jako loš rezultat,ali zato će ove biti jako odličan, ali ovo od ATPL je odličan rezultat jer su investirali 211 milijuna Kn a i krizna je godina…..
Da nema prodaje broda, ovo bi bio gubitak poslovanja i u 3. kvartalu.
Premda kod brodara na prodaju broda ne treba gledati kao na klasičan izvanredni prihod.
Ionako je gubitak na kumulativnoj razini.
Ovdje se ulaže u tvrtku koja iz dobiti i to kakve, odlazi u gubitak.
Prihodi su također podbacili i to jako.
Dobrta strana je da bilanca još uvijek izgleda dobro.
S druge strane ima na burzi tvrtki koje iz gubitka prelaze u dobit, ili koje iz male dobiti poivečavaju dobiti, prihode također.
Za one koji će reči da je cijena pala zbog lošeg poslovanja, odgovor je – pala je i drugima.
Kupuje se kad je loša situacija. Na dnu ciklusa. Kada bude sve bajno i krasno vrijeme je za prodaju.
Prosjek je oko 16000 -17000 dolara po danu……
Sjećam se kada je prošle godine Viro uložio jako puno investirao imali su jako loš rezultat, ali ovo od ATPL je odličan i pri tome investirati 211 milijuna Kn i krizna godina…..
[/quote]
dakle ,pratiti BDI je cjela mudrost…..prosto ko pasulj [cool] brodova vise nemaju za prodati ,od turizma bas nece biti dobiti do sljedece sezone….ovisimo jedino o BDI ,jel se slazes BigBoss @
ULPL je za ovo raketa !!!
Pa oni imaju rast Prihoda od prodaje 10%….ATPL ima pad za 50%….
Dajte ljudi, ovo nemoš navuć na dobro nikako….
Da nema prodaje broda, ovo bi bio gubitak poslovanja i u 3. kvartalu.
Premda kod brodara na prodaju broda ne treba gledati kao na klasičan izvanredni prihod.
Ionako je gubitak na kumulativnoj razini.
Ovdje se ulaže u tvrtku koja iz dobiti i to kakve, odlazi u gubitak.
Prihodi su također podbacili i to jako.
Dobrta strana je da bilanca još uvijek izgleda dobro.
S druge strane ima na burzi tvrtki koje iz gubitka prelaze u dobit, ili koje iz male dobiti poivečavaju dobiti, prihode također.
Za one koji će reči da je cijena pala zbog lošeg poslovanja, odgovor je – pala je i drugima.
Kupuje se kad je loša situacija. Na dnu ciklusa. Kada bude sve bajno i krasno vrijeme je za prodaju.
[/quote]
Upravo tako, slažem se.
SAmo je pitanje da li ti misliš da je ovo dno cijene za ovu dionicu?
Dno ciklusa još sigurno nije, premda puno ovisi o stanju brodarskog sektora vani.
Stiglo izvješće za Q3
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATPL-fin2009-3Q-NotREV-K-HR.pdf
Prihod od prodaje brodova oko kojeg smo raspravljali je 66,8 mil kuna
Kolega,
polemiziralo se o dobiti od prodaje brodova a ne o prihodima, a to je bitna razlika. Znamo da su brodovi (Koločep i Pelješac) prodani za cca. 20 miljuna dolara, i dalje tvrdim da su, obzirom na godinu proizvodnje, morali biti knjigovodstveno vođeni cca. 15 milja, pa razlika mora biti 5 milja, to je sva filozofija. Kako objasniti ovu cifru od 66,8 milja kuna nemam pojma.
Izvješće je u svakom sluačaju odlično za recesijsku godine, pa kad bi dobit bila 150 miljuna dolara svake godine ne bi bilo interesantno.