Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,02 | 12.205 | 249 | 49,00 | 49,10 | 0,00% |
@ inverter , eto da samo znaš da ti nisam dao niti jednu ocjenu jer ne želim poticati ljutnju, ono što sam napisao to je istina ali nisam ljut, ako si kupio tvoja stvar ako si prodao tvoja stvar, ali zadnjim potičeš strah a čim potičeš strah potčeš na rasprodaju…….
Ako ne znaš da ako drugog motiviraš potičeš ga na stvaralačko odnosno rast, a strahom na uništenje iliti urušavanje….. Sada ako to nisi znao sada znaš.
Stiglo izvješće za Q3
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATPL-fin2009-3Q-NotREV-K-HR.pdf
Prihod od prodaje brodova oko kojeg smo raspravljali je 66,8 mil kuna
povećanje keša od poslovnih aktivnosti 99 milja kuna
ok izvješće, pad dobiti ali ipak dobit dok je kumulativno mali minus, u svakom slućaju dobro
Može li komentar znalaca ovog sektora ?
Ne one općenite primjedbe dobar, loš, zao, nego malo analitičnije?
Ukratko
1) Neto dobit za 3Q je 55 mil kn (kumulativno su u minusu 7 mil a na polugodištu je bio minus 63 mil)
2) Brodovi su prodani za ukupno 100 mil kuna (Koločep 70 i Pelješac 30 miliona kn)
3) Amortizacijska stopa za brodove je 5%
4) Brod Koločep je izgrađen 1996. što znači da je star 13 godina i po ovoj stopi amortiziran je 65%
5) Brod Pelješac je izgrađen 1984. i po 5% stopi trebao bi biti knjigovodstveno otpisan
6) Neto knjigovodstvena dobit za Pelješac je 30 miliona a
7) Neto dobit za Koločep je razlika između 70 dobivenih miliona i 1/3 knjigovodstvene vrijednosti koju stvarno ne mogu procjeniti jer ne poznajem dovoljno brodarstvo – ali ću radi računice reći da je ta vrijednost npr na nekih 40 miliona – molim bolje upućene za pomoć
8) U RDG-u je završilo 30 mil + 30 mil = 60 mil neto dobiti od prodaje brodova
Po ovome ispada da je gubitak od redovnog poslovanja svega 5 mil kuna. Pod uvjetom naravno da su gornju podaci točni.
Citiram sam sebe od prije 3 dana. Procjena je bila vrlo blizu.
No ono što je bitnije je da je ovo jako dobro izvješće za ATPL u teškim uvjetima.
Mala greška u zadnjoj rečenici na 7. stranici izvještaja. Dvaput su prodali brod "Konavle" :)))
Prihodi manji milijardu 1 000 000 000 kuna
U razdoblju I – IX 2009. godine Grupa je ostvarila ukupne prihode u iznosu od 684,2 mil. kuna. U istom
razdoblju prošle godine prihodi su iznosili 1.601,3 mil. kuna i kada se eliminira utjecaj prihoda od prodaje
broda tada su prihodi u 2009. godini manji za 50,6% u odnosu na prošlu godinu. Od ukupnih prihoda Grupe
67% otpada na pomorstvo kao osnovnu djelatnost, 24% na avio prijevoz, te oko 9% na hotelijerstvo. ak
65% prihoda od prodaje ili 379,5 mil. kuna ostvareno je na inozemnom tržištu.
Ko misli da je ovo dobro izvješće nek pogleda ULPL-ovo….BTW ovo je jako loše….
ATPL je brand na burzi, i zato je još cijena tu di je….
Loše, loše…
Ukratko
1) Neto dobit za 3Q je 55 mil kn (kumulativno su u minusu 7 mil a na polugodištu je bio minus 63 mil)
2) Brodovi su prodani za ukupno 100 mil kuna (Koločep 70 i Pelješac 30 miliona kn)
3) Amortizacijska stopa za brodove je 5%
4) Brod Koločep je izgrađen 1996. što znači da je star 13 godina i po ovoj stopi amortiziran je 65%
5) Brod Pelješac je izgrađen 1984. i po 5% stopi trebao bi biti knjigovodstveno otpisan
6) Neto knjigovodstvena dobit za Pelješac je 30 miliona a
7) Neto dobit za Koločep je razlika između 70 dobivenih miliona i 1/3 knjigovodstvene vrijednosti koju stvarno ne mogu procjeniti jer ne poznajem dovoljno brodarstvo – ali ću radi računice reći da je ta vrijednost npr na nekih 40 miliona – molim bolje upućene za pomoć
8) U RDG-u je završilo 30 mil + 30 mil = 60 mil neto dobiti od prodaje brodova
Po ovome ispada da je gubitak od redovnog poslovanja svega 5 mil kuna. Pod uvjetom naravno da su gornju podaci točni.
Citiram sam sebe od prije 3 dana. Procjena je bila vrlo blizu.
No ono što je bitnije je da je ovo jako dobro izvješće za ATPL u teškim uvjetima.
[/quote]
Zbog čega vi i ostatak fanova brodara mislite da je ovo izvješće dobro iako to novčani tok od poslovnih aktivnosti ne potvrđuje?
I da li procjenjujete da će brodari izići iz kriza u iduće dvije godine?
Hvala