malibu, ako poznaš engleski jezik to nije pozitivan kometar koji si zacrnio.
..we expect modestly slowing demand trends to eventually temper expectations, while building supply continues to act as a long-term headwind.
Očekujemo da će umjereno usporavanje potražnje dovesti očekivanja (očekivanja snage fundamenata op.a. ) pod kušnju, dok će ponuda (novogradnjama op.a) nastaviti djelovati kao dugoročni otpor (iliti vjetar u prsa, op.a)
Further, we believe Chinese steel production for October may top 50 million tons (through the first 10 days of October, it was on pace for 52.45 million tons), likely adding incremental volumes to steel inventories, which are already elevated (more than 12.2 million tons).
Nadalje vjerujemo da će kineska proizvodnja čelika u listopadu dosegnuti 50 mil tona (prvih deset dana listopada govori za prosjek 52.45 mil tona) vjerojatno povećavajući zalihe čelika, koje su ionako već povišene…
While an October steel production figure above 50 million tons would at first appear bullish, it also shows how much good news is already priced into day rates and equities, leading us to question the near-term upside from here for the sector as a whole, especially considering continued supply headwinds.
Iako listopadske vrijednosti proizvodnje čelika iznad 50 mil tona na prvi pogled izgledaju bullish, također govore koliko je već dobrih vijesti uračunato u vozarine a i dionička tržišta, vodeći nas do pitanja koliko je uopće ovdje ostalo mogućnosti za kratkoročan rast u čitavom sektoru, pogotovo uzimajući u obzir kontinuiran pritisak od strane ponude (dolazak novogradnji, op.a)
Koji dio je ovdje pozitivan za sektor?
Nisu pali samo brodari već i svi ostali sektori su u ova dva dana potopljeni na ZSE, rast BDI koji bi mogao uslijediti idući tjedan i bolja od očekivanja FI za 3q će dignuti brodare, a ne treba zaboraviti da je brodarski sektor tradicionalno najvolatilniji i zato ovako žestoko reagira. Povratak volatilnosti kod brodara na ZSE ogleda se prvo u negativnom smislu ali to će osloboditi i put za dugo najavljivani uzlet koji je bio nemoguč dok je dionica bila na uzdi (1100-1160).
Vama smiješno?
Nije uopće smiješno.
Vidite, kolega perjesus i ja smo konstantno upozoravali na činjenicu kako je nevjerovatno da se atpl i društvo unatoč bdi padu prije dva mjeseca nisu korigirali, sada je najednom svima čudno zašto se baš sada to događa. A događa se zato što se moralo jednom dogoditi. I baš ništa nije naslučivalo da brodarske dionice moraju rasti, a svi ko slijepci vjerovali onome što je par forumaša drukerskim postovima pisalo i drukalo na rast. Očito su iskusniji igrači iskoristili tu činjenicu da su svi očekivali rast brodara i oni se iskrcavali dok su se drugi ukrcavali.
Al da se nije nešto slično već događalo još bih nešta i rekao. Ovako ću samo reći: povijest je majka svih mudrosti. A vi i dalje slušajte šta sveznadari pišu po forumima. Sretno.
[bye]
@BigBoss — Evo sad naso to za drajs. Hvala.
@Malibu — imas kakav link za taj clanak s imarexa?
@peromadjar — Ono sto si ti istaknuo je svakako negativno, ali ovaj dio nastoji ublaziti situaciju: "We believe most Q3 dry bulk conference calls will have a bullish tone, as China’s Q3 iron ore import binge revitalized the market and recent strength has made owners optimistic over the near-term demand fundamentals are significantly better today than they were six months ago (…)".
Ali mene jos uvijek zanima situacija s brodovima atpl. Za koliko plove i na koliko dugo su iznajmljeni, odnosno koliko kratkorocno ovise o BDI-u?
Ili to spada u poslovnu tajnu? Sto mi nema smisla posto strane firme to redovito objavljuju, a atlantska drzi do svojih dionicara.
integral.
Toliko o tome koliko je uprava atpl orjenitrana prema dioničarima.
Ako si pratio situaciju na dostupnim stranicama vidio bi da atpl ugovara brodove uglavnom na kratke ture, možda ih ima par na dužim ugovorima, al nemoj očekivati da će ti to itko napisati. Ti se podaci čuvaju kao zmija noge.
Znači uglavnom kratkoročno ovise o bdi vrijednosti, a dionica zbog manjka kvalitetnih informacija o vozarinama uglavnom ovisi o špekulantima. I zato se događaju ove nekima nevjerojatne stvari.
Nisu pali samo brodari već i svi ostali sektori su u ova dva dana potopljeni na ZSE, rast BDI koji bi mogao uslijediti idući tjedan i bolja od očekivanja FI za 3q će dignuti brodare, a ne treba zaboraviti da je brodarski sektor tradicionalno najvolatilniji i zato ovako žestoko reagira. Povratak volatilnosti kod brodara na ZSE ogleda se prvo u negativnom smislu ali to će osloboditi i put za dugo najavljivani uzlet koji je bio nemoguč dok je dionica bila na uzdi (1100-1160).
Sve stoji što kažeš, ali ne stoji da će očekivanja od 3q dignuti brodare, dugnut će ih rast bdi iznad 4000 i ništa drugo.
Vidite, kolega perjesus i ja smo konstantno upozoravali na činjenicu kako je nevjerovatno da se atpl i društvo unatoč bdi padu prije dva mjeseca nisu korigirali, sada je najednom svima čudno zašto se baš sada to događa. A događa se zato što se moralo jednom dogoditi. I baš ništa nije naslučivalo da brodarske dionice moraju rasti, a svi ko slijepci vjerovali onome što je par forumaša drukerskim postovima pisalo i drukalo na rast. Očito su iskusniji igrači iskoristili tu činjenicu da su svi očekivali rast brodara i oni se iskrcavali dok su se drugi ukrcavali.
Al da se nije nešto slično već događalo još bih nešta i rekao. Ovako ću samo reći: povijest je majka svih mudrosti. A vi i dalje slušajte šta sveznadari pišu po forumima. Sretno.
[bye]
Istina ti i perjesus ste ovdje najveći stručnjaci,jel ti znaš ko je Douglas Mavrinac(http://www.forbes.com/lists/2007/26/pf_07topanalaysts_Douglas-Mavrinac_E8ZF.html)
i gledaj šta je top analitičar izjavio danas za drybulk sektor
These Shipping Stocks Have Room to Run: Maritime Expert
Published: Tuesday, 27 Oct 2009 | 12:58 PM ET
The Baltic Dry Index, a leading economic indicator used by market insiders to gauge gloobal demand for goods, is up 300 percent, quadrupling in value. Does it have more room to run and what does it say about the overall economy? Doug Mavrinac, head of maritime research at Jeffries, shared his insights.
“The index is a relatively good predictor and indicator of where the economy is,” Mavrinac told CNBC.
“Based on where rates are today, it’s not oversupplied and the increase that we’ve seen today is primarily due to the Chinese importing record levels of iron ore and of coal. So it’s fairly indicative of what’s going on globally.”
Mavrinac said the dry bulk shipping stocks still have more room to run.
http://www.cnbc.com/id/33492795/site/14081545?__source=yahoo|headline|quote|text|&par=yahoo
Ima i video prilog na tom linku
Vidite, kolega PersJesus i ja smo konstantno upozoravali na činjenicu kako je nevjerovatno da se atpl i društvo unatoč bdi padu prije dva mjeseca nisu korigirali, sada je najednom svima čudno zašto se baš sada to događa. A događa se zato što se moralo jednom dogoditi. I baš ništa nije naslučivalo da brodarske dionice moraju rasti, a svi ko slijepci vjerovali onome što je nekoliko forumaša drukerskim postovima pisalo i drukalo na rast. Očito su iskusniji igrači iskoristili tu činjenicu da su svi očekivali rast brodara i oni se iskrcavali dok su se drugi ukrcavali.
A vi i dalje slušajte šta sveznadari pišu po forumima. Sretno.
[bye]
Dobro napisano. Ne treba zaboraviti osporovanog kolegu Techmana koji u konačnici ima kontakt s branšom pa nije uputno a priori odbaciti njegova razmišljanja.
Sad će se pojaviti Leconte, Glikos, Kormilar & co. koji će staloženo pojasniti kako treba držati ATPL i biti strpljiv jer će uskoro doći do solidnog rasta cijene. Možda, ali sudeći po događajima, sutra vjerojatno neće.
Ne, ja kupujem kada se potvrdi rastući trend, nisam lovac na targete, samo procjenjujem dokle bi kratkoročno neka dionica mogla.
Rekao sam da ću ovu dionicu kupit tek kada opravdano krene rast, dotad čekam. Mislim da je target 950 za atpl. Ako baš dođe do ovdje tu bi mogao obavit tek manju kupnju. Ne kockam se na brodarima kao neki koji nasjedaju pričama stranih i domaćih stručnjaka. Nisu jednom pogrješili. Koliko se ono več dugo priča da će bdi i brodari jako porasti i da imaju fore za rast? Tamo od sedmog mjeseca? Sad je već jedanaesti, bio bi red da se obistine te prognoze, zar ne, al baš ni dioničari drys,gnk i ostalih tome ne vjeruju sudeći po sadašnjem stanju