Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Evo i male korekcije na BDI indeksu
Baltic Exchange Dry Index 3013 DOWN 31
BCI Baltic Exchange Capesize Index 4733 DOWN 94
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3109 UP 9
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1842 DOWN 8
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 877 DOWN 9
Ali najbitnije je da podaci u americi budu povoljni eto rasta u aziji i vozarina……..
A uskoro ćemo vidjeti i vozarinu od Vlahe…….
ja jos nisam dobio isto dionice od dividende nesto se pricalo tamo pocetkom 11mjeseca da bi trebale doci,svatko drugacije prica.
Situacija se konačno popravlja, BDI dolje, dionica će gore. Cijena dionice je ipak projekcija nekog budućeg stanja kojeg malo tko zna. Ovo je nekako najkompromisnije objašnjenje za sve vrste drukera i moderatore naravno. Znači u nekoj budućnosti BDI će rasti i zato sada nekako traljavo raste ova dionica.
Juče je preuzet Sv.Vlaho, želimo mu mirno more i sretan put, baš kao i našim pomorcima. Kažu da je plaćen app. 30 miljuna dolara, a u svom eksploatacijskom vijeku od min. 25 godina "uhvatiti" će najmanje dva rececijska i 2-3 konjukturna ciklusa. Ako uzmemo neku prosječnu cijenu vozarine u tom periodu od 25000 dolara, dolazimo do zaključka da je to bolja investicija nego bilo kakva nekretnina. Interesantan je to business, ima tu perspektive.
Užasno mi smeta ova netrensparentnost Uprave, pa što je problem staviti cijenu za koju je brod kupljen ili prodan.
Cesto se na forumu spominje DRYS (trenutno je na 6.51 (-5.52%)). Objavili su izvjesce koje je bolje od ocekivanog.
http://www.capitallink.com/ppress/ppressfile/23406845/dryspr102609.pdf
Busenje im je isplativo. Brodove stavili na ugovore da se zastite od fluktuacije BDI-a i zaposlili ih skoro do 2011.
"DryShips said its dry bulk fleet is now virtually fully fixed for the remainder of 2009 and 2010 and 77 percent fixed for 2011."
http://www.reuters.com/article/companyNewsAndPR/idUSBNG54693220091026
A cijena 5% dolje. Jel ima tu jos neceg sto ne vidim, a trebao bih vidjeti?
Glede Atlantske. Vidim na stranici da im brodovi plove, ali ne i po koliko. I koliko od tih brodova je pod ugovorima na duzi rok? Ako netko zna … ?
Cesto se na forumu spominje DRYS (trenutno je na 6.51 (-5.52%)). Objavili su izvjesce koje je bolje od ocekivanog.
http://www.capitallink.com/ppress/ppressfile/23406845/dryspr102609.pdf
Busenje im je isplativo. Brodove stavili na ugovore da se zastite od fluktuacije BDI-a i zaposlili ih skoro do 2011.
A cijena 5% dolje. Jel ima tu jos neceg sto ne vidim, a trebao bih vidjeti?
Evo ti odgovora zašto pada drys
no contracts for drillships yet
http://www.reuters.com/article/marketsNews/idAFBNG53005720091027?rpc=44
Znači nema ugovora za najam brodova za bušenje a u te iste brodove uložili su skoro milijardu dolara……..
To je najveći rizik od drysa inače da nemaju te brodove cijena bi otišla preko 20 dolara bez problema
Nažalost, drys dobro govori u kakvom je stanju ovaj sektor.
Graf atpl danas ne izgleda lijepo, evo i rsi je opet prekrižen i otvoren je put za slobodan pad. Da bi cijena dionice se održala potrebno je daleko više pozitivnih vijesti i konkretnih dokaza o oporavku u sektoru. Rast bdi na 3000 je premalo što se nudi, pogotovo kad se uzme da je prošli kvartal bio i preko 4000. Zato drys pada i zato atpl pada.
Iduće mjesto korekcije je bojim se ispod 1000 kuna pogotovo ako bdi opet postane negativan. Ovo ne izgleda dobro, rast se tjednima ne može uspostavit a pada se bez problema. Brodari su u problemu, valjda je to sad jasno. Imatelji ove dionice će se morat još dosta strpit.
Na našu žalost ti ne shvaćaš što je drillship ili ne želiš shvatiti….
Eto ovaj tvoj gore post pokazuje kako se pišu laži, i iznosi se mnogo a objašnjava se površino.
Da ima dionice ATPL htio bi pomoći konstruktivnošću i iznošenjem realnog stanja i potencijala.
Drys je već na minus 8 posto, a ostatak društva 3 do 6 posto minusa.
Atpl je zatvorila na najnižoj vrijednosti u zadnjih par mjeseci, ulpl isto tako. Nije dobar znak.
Sutra će nažalost naši brodari vidjeti šta znači korekcija, očekujem minus 5 posto.
Prva jača potpora atpl prema grafu kojeg sam stavio je na tek 950 kuna. Za ulpl oko 600 kuna.
Ako ja lažem grafovi ne lažu. A ne vidim koga sam uopće slagao od kako ovdje pišem, sve što sam rekao se obistinilo, a vi i dalje slobodno dijelite jedinice i zovite me drukerom.
Cesto se na forumu spominje DRYS (trenutno je na 6.51 (-5.52%)). Objavili su izvjesce koje je bolje od ocekivanog.
http://www.capitallink.com/ppress/ppressfile/23406845/dryspr102609.pdf
Busenje im je isplativo. Brodove stavili na ugovore da se zastite od fluktuacije BDI-a i zaposlili ih skoro do 2011.
A cijena 5% dolje. Jel ima tu jos neceg sto ne vidim, a trebao bih vidjeti?
Evo ti odgovora zašto pada drys
no contracts for drillships yet
http://www.reuters.com/article/marketsNews/idAFBNG53005720091027?rpc=44
Znači nema ugovora za najam brodova za bušenje a u te iste brodove uložili su skoro milijardu dolara……..
To je najveći rizik od drysa inače da nemaju te brodove cijena bi otišla preko 20 dolara bez problema
[/quote]
Upravo tako,poslije toga analitičari su dali svoje mišljenje o vrijednosti dionice i zato drys pada,ovo nema ama baš nikakve veze sa ATPL
Equities
DRYS – 1 Buy, 1 Hold, 3 Sell
– Anders Karlsen maintains a SELL on DRYS ($4.10).
– Dag Kilen maintains a REDUCE on DRYS ($4.80).
– Henrik With maintains a SELL on DRYS ($5).
– Greg Lewis maintains an OUTPERFORM on DRYS ($8).
– Omar Nokta maintains a HOLD on DRYS.
– Urs Dur maintains a BUY on GNK ($33).
– Johannes Moller maintains a SELL on TORM and lowers target to DKK 30 (from dkk 30).
Evo i imarexovo dnevno izvješće,vrlo pozitivan komentar
Dry Bulk
Baltic Indices
BDI 3013 down 31
BCI 4733 down 94
BPI 3109 up 9
BSI 1842 down 8
BHSI 877 down 9
Justin Yagerman on what to expect from conf calls: “.We believe most Q3 dry bulk conference calls will have a bullish tone, as China’s Q3 iron ore import binge revitalized the market and recent strength has made owners optimistic over the near-termve demand fundamentals are significantly better today than they were six months ago, we expect modestly slowing demand trends to eventually temper expectations, while building supply continues to act as a long-term headwind. Further, we believe Chinese steel production for October may top 50 million tons (through the first 10 days of October, it was on pace for 52.45 million tons), likely adding incremental volumes to steel inventories, which are already elevated (more than 12.2 million tons). While an October steel production figure above 50 million tons would at first appear bullish, it also shows how much good news is already priced into day rates and equities, leading us to question the near-term upside from here for the sector as a whole, especially considering continued supply headwinds.”
Dry FFAs – light volumes, with a bit of selling pressure seen post index
Spot Q1 FFA
Cape: 49491, down 959 31000, up 500
PM: 24961, up 69 18500, unch
SM: 19256, down 92 16500, unch