ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 17:28
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Sinoc smo imali Shipping beer party u Hamburgu. Sjedio sam sa jednim od brokerom PD zaduzenim za panamakse i njegovim kolegom iz Frachtcontor Junge & Co. Malo smo pretresli market i ovo sta se desava kod nas nije ama bas nicim vezano za trziste. Po meni je iskljuciva politika.

http://www.frachtcontor.com


Pogledaj kretanje cijena dionica bulkera vani, recimo DRYS, i usporedi ga s ATPL kod nas, vrlo slično, oba su nedavno dotakli ATH, a sad su 20-ak % niže. Mislim da veza itekako postoji, a da nije sve samo politika!

Ides,
ajde reci koji su to razlozi?

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


Ides,
ajde reci koji su to razlozi?

Pogledaj generalno pad tržišta vani pa će ti sve biti jasno, a kod nas je sve to + još situacija oko izbora tako da ne vidim razloga čuđenju zašto cijena ATPL pada. Sigurnost daje BDI koji je na visokim razinama, tako da po meni treba dokupljivati na oko 3000 ako bude moguće jer u slučaju pobjede HDZ-a brzo će to na 4000 [smiley2]

Po meni je to svima jasno, ali ATPL je padala i kad je BDI rasao i rasle su i vozarine, a vanka su brodari rasli. Vanka brodari padaju, pada i ATPL. Kako god je na tržištu, ATPL pada.
Ipak je tu najveći razlog psihologija mase! Zato je nepredvidivo kakav će biti ponedjeljak, bez obzira na BDI, vozarine, druge brodare! A masa je prevelika u zadnjih 2 mjeseca, a usto još i nesigurna i totalno nepredvidiva!

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!


ako su fondovi poceli prodavati uz ovakvu politicku “nesigurnost” malih zakljucujem da ce ovih dana svi biti na prodaji[smiley6]

kolega, ne budite tako rezignirani, ako je pukla MAGMA u koju ste (bezrazlozno) polagali nade, ne znaci da ce biti tako sa svima..
gore glavu
[smiley2]

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM


Techman: ” Sinoc smo imali Shipping beer party u Hamburgu. Sjedio sam sa jednim od brokerom PD zaduzenim za panamakse i njegovim kolegom iz Frachtcontor Junge & Co. Malo smo pretresli market i ovo sta se desava kod nas nije ama bas nicim vezano za trziste. Po meni je iskljuciva politika. http://www.frachtcontor.com ” Pogledaj kretanje cijena dionica bulkera vani, recimo DRYS, i usporedi ga s ATPL kod nas, vrlo slično, oba su nedavno dotakli ATH, a sad su 20-ak % niže. Mislim da veza itekako postoji, a da nije sve samo politika!

kolega,

iako su razlike izmedju te 2 kompanije dosta znacajne, Drys radi po spotu, ATPL ne, sto znaci da je puno osjetljiviji na padove BDIja, ali ima i vecu zaradu trenutno, dok atlantska konzervativnija, atlantska ima i avio poduzece, hotele, drys je cisti brodarski biznis, dosta razlicita struktura flote, itd..
drys je rastao i zbog psihologije, jer su ljudi iz financijskog sektora bjezali u brodarski, itd..

ako cete se bas drzati cvrste komparacije, DRYS je narastao 13x ..sa 10$ na 130$! (ath) sad je na 80-90, dakle nije pad od 20%, nego od 30-40%.
onda je atpl trebala biti preko 12 000kn, pa pasti na 8 000kn, ako cete tako gleadati..

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM


http://www.frachtcontor.com ” Pogledaj kretanje cijena dionica bulkera vani, recimo DRYS, i usporedi ga s ATPL kod nas, vrlo slično, oba su nedavno dotakli ATH, a sad su 20-ak % niže. Mislim da veza itekako postoji, a da nije sve samo politika!

Ne mogu se sloziti. Uzmi paralelu izmedju JDPL i ATPL. Oboje dry cargo operatori. ATPL poprilicno zaduzen ali sa kompletno pomladjenom flotom i svakim danom sve sigurniji jer brodovi dolaze i zaradjuju na ekstremno visokom marketu, ima disperzirano poslovanje i oba kraka ne vezana za shipping dobro posluju, ostvarije dobit a cijene dionice pada. O.K. signal BDI je negativan, zaduzenost visoka i u slucaju pada trzista moguci su problemi. Dionica zbog svega toga moze biti u silaznoj putanji.

Drugi je JDPL. Zaduzenost nikakva, blagajna puna novca (36000000 USD), sa novcem na racunu moguce je otplatiti dug PB (sta ce osloboditi slijedecih 12 000000 USD i onda sa ostatkom moze isplatiti Trogira). Znaci zaduzenost mala i nikakva. Trziste iako u “silaznoj” putanji jos je uvjek Eldorado, svaki novi zakljucak TC je znacajno veci, koncem godine obnavlja TC Trogira koji je trenutno 17000 i ide sa sigurnoscu na 50 i.., vecina brodova ima dugorocni TC sto osigurava i u buducnosti izuzetno visoke prinose. Jednom rjecju situacija kompletno drukcija od ATPL i sta se dogadja? Dionica u silaznoj putanji.

Obje firme gotovo istog profila, na istom trzistu, apsolutno razlicitog financijskog stanja i osiguranih buducih poslova djele istu sudbinu.

O.K. pustimo brodare. Ajmo nazad na trziste. Neka mi netko pokusa objasnit uticaj BDI na INU, HT, KODT, DLKV, IGH, INGRU i ostale perjanice ZSE. Sve u padu. Uz puno maste ne mogu povezati BDI sa npr KODT. I sad imamo na nekim dionicama pad uzrokovan smanjenjem BDI, u nekoj drugoj dionici iskrcaj, neka ima lose poslovne rezultate. Znaci puno razlicitih faktora djeluje trenutno na razlicite dionoce. Ipak sve dionice na ZSE imaju samo jedan zajednicki faktor a to je POLITICKA NESIGURNOST UZROKOVANA NADOLAZECIM IZBORIMA.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

ides:

http://www.frachtcontor.com ” Pogledaj kretanje cijena dionica bulkera vani, recimo DRYS, i usporedi ga s ATPL kod nas, vrlo slično, oba su nedavno dotakli ATH, a sad su 20-ak % niže. Mislim da veza itekako postoji, a da nije sve samo politika!

Ne mogu se sloziti. Uzmi paralelu izmedju JDPL i ATPL. Oboje dry cargo operatori. ATPL poprilicno zaduzen ali sa kompletno pomladjenom flotom i svakim danom sve sigurniji jer brodovi dolaze i zaradjuju na ekstremno visokom marketu, ima disperzirano poslovanje i oba kraka ne vezana za shipping dobro posluju, ostvarije dobit a cijene dionice pada. O.K. signal BDI je negativan, zaduzenost visoka i u slucaju pada trzista moguci su problemi. Dionica zbog svega toga moze biti u silaznoj putanji.

Drugi je JDPL. Zaduzenost nikakva, blagajna puna novca (36000000 USD), sa novcem na racunu moguce je otplatiti dug PB (sta ce osloboditi slijedecih 12 000000 USD i onda sa ostatkom moze isplatiti Trogira). Znaci zaduzenost mala i nikakva. Trziste iako u “silaznoj” putanji jos je uvjek Eldorado, svaki novi zakljucak TC je znacajno veci, koncem godine obnavlja TC Trogira koji je trenutno 17000 i ide sa sigurnoscu na 50 i.., vecina brodova ima dugorocni TC sto osigurava i u buducnosti izuzetno visoke prinose. Jednom rjecju situacija kompletno drukcija od ATPL i sta se dogadja? Dionica u silaznoj putanji.

Obje firme gotovo istog profila, na istom trzistu, apsolutno razlicitog financijskog stanja i osiguranih buducih poslova djele istu sudbinu.

O.K. pustimo brodare. Ajmo nazad na trziste. Neka mi netko pokusa objasnit uticaj BDI na INU, HT, KODT, DLKV, IGH, INGRU i ostale perjanice ZSE. Sve u padu. Uz puno maste ne mogu povezati BDI sa npr KODT. I sad imamo na nekim dionicama pad uzrokovan smanjenjem BDI, u nekoj drugoj dionici iskrcaj, neka ima lose poslovne rezultate. Znaci puno razlicitih faktora djeluje trenutno na razlicite dionoce. Ipak sve dionice na ZSE imaju samo jedan zajednicki faktor a to je POLITICKA NESIGURNOST UZROKOVANA NADOLAZECIM IZBORIMA.


Slažem se da je uzrok politička nesigurnost, ali i kretanja na globalnim tržištima, osim toga tu su i nes(p)retne izjave Rohatinskog, Mesića i inih. Sve to uzrokuje pad gotovo svih dionica.

P.S. kod JDPL-a treba uračunati još dva faktora, a to su vlasnička struktura gdje dominira država i Ugovor s Dohleom što daje određeni diskont. Po meni su obje dionice (ATPL i JDPL) dobar izbor, što ne znači da neće još ponešto dolje.

pozdrav

Gospodo,
ima li netko podatke što se događa sa azijskim brodarima?


P.S. kod JDPL-a treba uračunati još dva faktora, a to su vlasnička struktura gdje dominira država i Ugovor s Dohleom što daje određeni diskont. Po meni su obje dionice (ATPL i JDPL) dobar izbor, što ne znači da neće još ponešto dolje. pozdrav

Discount vezan za PD je cca 20000000 USD jer ne zaboravi da JDPL ima kod PD deponiranih 10-12000000 USD. To sta je drzava jos u vlasnistvu trenutno daje pozitivan efekat. Prosle su 90-te kad se moglo raditi sta se htjelo. Nedavno je bilo pokusaja da se Predsjednik uprave smjeni u korist nesposobnog stranackog poslusnika ali se odustalo jer bi vjerovatno bio problem objasniti ljudima zasto je maknut direktor koji firmu vodi dobro i ostvaruje profit. Interesantno par godina ranije nitko nije htio ni blizu JDPL. Isto tako zbog neizvjesnosti ishoda izbora siguran sam da Uprava ispod stola ne pomazu kampanju vladajucih jer bi to bila smrtna presuda ako pobjede oporbeni.

Da i zaboravio sam napisati da imam obje dionice te da ih ne namjeravam prodavati, dapace dokup ATPL u srijedu (ako ne krene gore).

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Na temelju odluke Uprave dioničkog društva ATLANTSKA PLOVIDBA, Dubrovnik (u daljnjem tekstu: Društvo) donesene na 36. sjednici III. saziva održanoj 6. studenoga 2007., sukladno odredbi iz članka 65., stavka 2. Statuta Društva, objavljuje se poziv za

IZVANREDNU GLAVNU SKUPŠTINU
I. Izvanredna glavna skupština Društva odr­žat će se 14. prosinca 2007. u 18 sati u sje­dištu Društva, u Dubrovniku, Od svetoga Mihajla 1 (velika dvorana).
II. Za sazvanu Izvanrednu glavnu skupštinu utvrđuje se
Dnevni red:
1. Otvaranje Skupštine i podnošenje izvješća povjerenstva za utvrđivanje valjanosti prijava i ispuštenih punomoći te prijavljenih i nazočnih glasova na sazvanoj Skupštini
2. Izbor dva brojača glasova
3. Donošenje odluke o izboru članova Nadzornog odbora Društva za mandatno razdoblje nakon 1. siječnja 2008.
4. Informacije Uprave o važnijim događajima u Društvu.
III. Na temelju odredbi iz članka 280. stavaka 3. i 4. Zakona o trgovačkim društvima, Uprava i Nadzorni odbor ističu i objavljuju prijedloge Odluka po pojedinim točkama dnevnog reda sazvane Skupštine:
Ad 2. Uprava i Nadzorni odbor Društva pred­lažu Glavnoj skupštini da donese sljedeću od­luku:
Za brojače glasova se izabiru Goran Žagar i Nikša Kelez.
Ad 3. Nadzorni odbor Društva predlaže Glav­noj skupštini da donese sljedeću odluku:
Za članove Nadzornog odbora Društva u sljedećem mandatnom razdoblju se izabiru:
1. Mato Bajo, Petra Hektorovića 18b, 20 000 Dubrovnik;
2. Niko Bratoš, Andrije Hebranga 20, 20 000 Dubrovnik;
3. Boško Ercegovac, Božidara Magovca 109, 10 000 Zagreb;
4. Mirjana Memed, Pločice 23, 20 218 Pločice;
5. Luko Šoletić, Lazarina 4, 20 000 Dubrovnik;
6. Hrvoje Vojković, Krajiška 36, 10 000 Zagreb; i
7. Goran Žagar, Riječka 21, 20 000 Dubrov­nik.
U skladu s odredbom čl. 281. Zakona o trgovačkim društvima, izvještava se da su sljedeći predloženi članovi Nadzornog odbora u članstvu Nadzornih odbora drugih trgovač­kih društava:
1. Mirjana Memed – u Nadzornom odboru Grand Hotel Imperial d.d., Dubrovnik, Marijana Blažića 2 (tvrtka-kćer Atlantske plovidbe d.d.)
2. Hrvoje Vojković – u Nadzornim odborima sljedećih trgovačkih društava: Croatia Leasing d.o.o., Croatia Zdravstveno osiguranje d.o.o., Croatia osiguranje Ljubuški i Croatia tehnič­ki pregledi d.o.o. (sve tvrtke-kćeri Croatia osiguranje d.d.)
Ostali predloženi članovi Nadzornog odbora nisu članovi u Nadzornom odboru nijednog drugog trgovačkog društva.
IV. Na Glavnoj skupštini Društva mogu sudjelovati samo dioničari koji su upisani u knjigu dionica Društva do 7. prosinca 2007. godine i koji su se valjano prijavili (osobno ili poštom preporučeno) za sudjelovanje u radu Glavne skupštine i to na prijavnom mjestu u sjedištu Društva u Dubrovniku, Od svetoga Mihajla 1, i to u Službi dionica Društva, i to u razdoblju od prvog sljedećeg radnog dana od objave ovog poziva u Narodnim novinama Republike Hrvatske do 7. prosinca 2007., radnim danom (od ponedjeljka do petka) od 9 do 15 sati.

hate red

Taj što se iskrvaca,nije bitno tko i zašto, čini to u odličnom trenutku za nas. Ako već sve pada pa mora i ATPL, onda nek padne kak spada, rješimo se drhtavaca, po mogućnosti dokupimo i strpljivo čekamo FI 2008. [smiley11]

Ljudi su, općenito, nalik na pse koji počnu lajati čim izdaleka začuju

New Report

Close