ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ovdje upišite svoj komentar…

Evo tablice vrijednosti polovnih brodova. Možda koga zanima.

godine starosti broda % vrijednosti novog broda
____________________________________________
0 100%
1 90%
2 81%
3 72,90%
4 65,61%
5 59,05%
……
10 34,88%
15 20,60%
20 12,17%
25 7,18%

I noga u guzicu je korak naprijed

Šta napravi jedan nalog od pola milje kuna … [angry]

...


Šta napravi jedan nalog od pola milje kuna … [angry]

Kakav jedan, pa pogledaj tri velika naloga na prodaji. Cemu takav pritisak na prodaju jutros!? A nema tko da ih pojede kao nekad prije.

Svatko danas trguje na burzi ali rijetki ostaju psihicki zdravi!


Ukratko

1) Neto dobit za 3Q je 55 mil kn (kumulativno su u minusu 7 mil a na polugodištu je bio minus 63 mil)
2) Brodovi su prodani za ukupno 100 mil kuna (Koločep 70 i Pelješac 30 miliona kn)
3) Amortizacijska stopa za brodove je 5%
4) Brod Koločep je izgrađen 1996. što znači da je star 13 godina i po ovoj stopi amortiziran je 65%
5) Brod Pelješac je izgrađen 1984. i po 5% stopi trebao bi biti knjigovodstveno otpisan
6) Neto knjigovodstvena dobit za Pelješac je 30 miliona a
7) Neto dobit za Koločep je razlika između 70 dobivenih miliona i 1/3 knjigovodstvene vrijednosti koju stvarno ne mogu procjeniti jer ne poznajem dovoljno brodarstvo – ali ću radi računice reći da je ta vrijednost npr na nekih 40 miliona – molim bolje upućene za pomoć
8) U RDG-u je završilo 30 mil + 30 mil = 60 mil neto dobiti od prodaje brodova

Po ovome ispada da je gubitak od redovnog poslovanja svega 5 mil kuna. Pod uvjetom naravno da su gornju podaci točni.

Kolega,
hvala na trudu međutim u pravu ste jedino za točke 1-3, ostalo je pogrešno. Brodovi over 20 godina vode se knjigovodstveno kao scrap pa kako je vrijednost Pelješca kao starog željeza 3-3,5 miljuna dolara Uprava je napravila odličan posao prodavši ga za nešto više od 6 miljuna dolara. Razlika knjigovodstvene cijene i postignute jest dobit i kao takva morala bi biti prikazana u FI 3Q.
Što se tiče Koločepa držim da je knjigovodstveno vrednovan min.11-12 miljuna dolara a prodan 14,1 m usd pa je jasno da je od prodaje brodova ATPL imala dobit od cca. 5 miljuna dolara. Nadam se da je sve jasno, no sve je to poslovanje, a dobit je dobit.

Vidi se da je strašna manipulacija na ovoj dionici kao i na još nekim dionicama, ovdje isto fondovi odlučuju kada će rasti i kada će padati,

ali za manje dioničare važan je podatak koji je došao od kapetana Jerkovića u kojemu iznosu će biti 3q, i tako ako fondovi sruše cijenu jako mogu kupiti još više jer raspolažem s podacima koji su bitni za poslovanje poduzeća, a to je da ATPL je ponovo na pragu profitabilnosti, da velikog gubitka nema i da ATPL plovidba kao poduzeće raste novim brodovima, a i novim projektima……
Bravo ATPL

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


Kolega,
hvala na trudu međutim u pravu ste jedino za točke 1-3, ostalo je pogrešno. Brodovi over 20 godina vode se knjigovodstveno kao scrap pa kako je vrijednost Pelješca kao starog željeza 3-3,5 miljuna dolara Uprava je napravila odličan posao prodavši ga za nešto više od 6 miljuna dolara. Razlika knjigovodstvene cijene i postignute jest dobit i kao takva morala bi biti prikazana u FI 3Q.
Što se tiče Koločepa držim da je knjigovodstveno vrednovan min.11-12 miljuna dolara a prodan 14,1 m usd pa je jasno da je od prodaje brodova ATPL imala dobit od cca. 5 miljuna dolara. Nadam se da je sve jasno, no sve je to poslovanje, a dobit je dobit.

Hvala.

Ako ova računica drži vodu to znači da je ATPL u Q3 poslovala s net profitom od cca 30 mil kuna iz redovnog poslovanja. Odlično.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


Vidi se da je strašna manipulacija na ovoj dionici kao i na još nekim dionicama, ovdje isto fondovi odlučuju kada će rasti i kada će padati,

ali za manje dioničare važan je podatak koji je došao od kapetana Jerkovića u kojemu iznosu će biti 3q, i tako ako fondovi sruše cijenu jako mogu kupiti još više jer raspolažem s podacima koji su bitni za poslovanje poduzeća, a to je da ATPL je ponovo na pragu profitabilnosti, da velikog gubitka nema i da ATPL plovidba kao poduzeće raste novim brodovima, a i novim projektima……
Bravo ATPL

Kolega fondovi nemaju ovu dionicu!

LEAVE THE WORLD BEHINED

split009 je dao prognozu da bi prije probijanja trokuta, isti moga procuriti na dolje. e sad je li to to ili je stvarno pušiona?

sad je trenutak za shoping…

Netko je u pola sata utukao milju i pol kuna da sruši atlantsku. To znači da ćemo sljedećih bar dva-tri tjedna gledati atlantsku u padu tj. dok se ne podjele dionice iz dividendi. Izgleda da taj netko očekuje da kupi atlantsku po 900 (možda i niže) i da onda napuca cijenu ponovo gore.
To je izgleda veliki igrač (ili više njih) koji je spreman uložiti više milja kuna u rušenje cijene da bi kasnije naravno sve to vratio sa kamatama.
Dakle moje zaključak: sljedeći mjesec atlantska u minusu bez obzira na BDI, crobex i ameriku.
Izvrsno vrijeme za dokup!



Ukratko

1) Neto dobit za 3Q je 55 mil kn (kumulativno su u minusu 7 mil a na polugodištu je bio minus 63 mil)
2) Brodovi su prodani za ukupno 100 mil kuna (Koločep 70 i Pelješac 30 miliona kn)
3) Amortizacijska stopa za brodove je 5%
4) Brod Koločep je izgrađen 1996. što znači da je star 13 godina i po ovoj stopi amortiziran je 65%
5) Brod Pelješac je izgrađen 1984. i po 5% stopi trebao bi biti knjigovodstveno otpisan
6) Neto knjigovodstvena dobit za Pelješac je 30 miliona a
7) Neto dobit za Koločep je razlika između 70 dobivenih miliona i 1/3 knjigovodstvene vrijednosti koju stvarno ne mogu procjeniti jer ne poznajem dovoljno brodarstvo – ali ću radi računice reći da je ta vrijednost npr na nekih 40 miliona – molim bolje upućene za pomoć
8) U RDG-u je završilo 30 mil + 30 mil = 60 mil neto dobiti od prodaje brodova

Po ovome ispada da je gubitak od redovnog poslovanja svega 5 mil kuna. Pod uvjetom naravno da su gornju podaci točni.

Atlantska je na kraju prošle godine imala mat.imovinu 2,5B, a ukupni troška amortizacije je iznosio 160M. To znači da je cjelokupna mat.imovina amortizirana po proječnoj stopi od cca 6%. Obzirom da se brodovi amortiziraju po višoj amortizacijskoj stopi od npr. nekretnina ili opreme, vjerujem da je amotizacijska stopa za njih barem 10%.

[/quote]
Što je brod stariji veći je postotak amortizacije u odnosu na knjigovodstvenu vrijednost flote.
Novi brod se amortizira na dvadeset godina i to ćini 5% njegove knjigovodstvene vrijednosti.
Isti takav brod za deset godina će biti na polovini početne knjigovodstvene vrijednosti,a amortizacija ostaje ista,ali to sada ćini 10% knjigovodstvene vrijednosti.
Za sada prodaja brodova donosi dobit jer su prodajne cijene starijih brodova veće od knjigovodstvene.
Međutim,kada bi LPLH prodala svoje brodove mislim da bi se ostvario gubitak s obzirom da
su kupljeni polovni brodovi u vrijeme povoljnije situacije za brodare od sadašnje,tj plaćeni su
skuplje a to je vidljivo po izuzetno visokoj amortizaciji koju ima LPLH jer se ona obračunava
na tu višu cijenu.
Ne treba zanemariti ni pad US$ što će uvjetovati pad amortizacije,ali isto i vrijednost flote,
možda smanjiti dug ako je dug u US$,ali i smanjiti vrijednost kešovine ako je u US$.
U svakom slućaju idealna prilika za knjigovodstvenu kozmetiku i naštimavanje izvještaja pojedinih
brodara.
Stvarno nema razloga za optimizam jer se svjetska privreda loše oporavlja i brodarima odgovara samo veliki rast svjetske ekonomije,a ne stagnacija ili zaustavljanje pada ekonomije.
Ipak novčani tok će pokazati kako naši brodari plove.
Ja mislim da im zvjezde nisu naklonjene.

New Report

Close