Da ali ne samo uprihodovat nego je to i neto efekt u P&L-u. Neka me neko ispravi ako griješim? Samo se u assetsima vrijednost broda zamjenjuje cashom a razlika se knjiži kao profit.
A kolika je razlika ovisi naravno o book value-u brodova tj koliko su bili izamortizirani..
[/quote]
ako su stariji od 10 godina rekao bih da su izamortizirani skroz jer je obično takav program amortizacije. Ide sve u RDG. Zato me zanima pošto… pa ak netko zna, Gardist je nešto spominjo, al nisam baš skužio najbolje.
[/quote]
ako su izamortizirani skroz onda se uprihodovao cijeli iznos od prodaje i sve je završilo kao net profit
Da ali ne samo uprihodovat nego je to i neto efekt u P&L-u. Neka me neko ispravi ako griješim? Samo se u assetsima vrijednost broda zamjenjuje cashom a razlika se knjiži kao profit.
A kolika je razlika ovisi naravno o book value-u brodova tj koliko su bili izamortizirani..
[/quote]
ako su stariji od 10 godina rekao bih da su izamortizirani skroz jer je obično takav program amortizacije. Ide sve u RDG. Zato me zanima pošto… pa ak netko zna, Gardist je nešto spominjo, al nisam baš skužio najbolje.
[/quote]
ako su izamortizirani skroz onda se uprihodovao cijeli iznos od prodaje i sve je završilo kao net profit
[/quote]
pa da… alme zanima koje su to cifre…
nisam ziher da su baš 100% bili izamortizirani .. primjerice za brod konavle u 1q je ATPL je dobila 16414 tisuća keša (vidi keš flow za 1q ).. (neznam jel to cijeli iznos ili uplata dijela ali nije ni važno)) … pod ostale prihode (pretpostavljam da tamo knjiži prodaju broda jer nema logike da ide u prihode od prodaje u zemlji i ino. jer logicno mi je da tu knjiži redovno poslovanje a pod izvanredne priode nema ništa) je u 1Q oprihodovala 1438 tisuća kuna .. a brod je iz 1983 ??
Ukratko
1) Neto dobit za 3Q je 55 mil kn (kumulativno su u minusu 7 mil a na polugodištu je bio minus 63 mil)
2) Brodovi su prodani za ukupno 100 mil kuna (Koločep 70 i Pelješac 30 miliona kn)
3) Amortizacijska stopa za brodove je 5%
4) Brod Koločep je izgrađen 1996. što znači da je star 13 godina i po ovoj stopi amortiziran je 65%
5) Brod Pelješac je izgrađen 1984. i po 5% stopi trebao bi biti knjigovodstveno otpisan
6) Neto knjigovodstvena dobit za Pelješac je 30 miliona a
7) Neto dobit za Koločep je razlika između 70 dobivenih miliona i 1/3 knjigovodstvene vrijednosti koju stvarno ne mogu procjeniti jer ne poznajem dovoljno brodarstvo – ali ću radi računice reći da je ta vrijednost npr na nekih 40 miliona – molim bolje upućene za pomoć
8) U RDG-u je završilo 30 mil + 30 mil = 60 mil neto dobiti od prodaje brodova
Po ovome ispada da je gubitak od redovnog poslovanja svega 5 mil kuna. Pod uvjetom naravno da su gornju podaci točni.
SAd vi ovdje sve znate unaprijed, jedino što ne znate kamo će cijena na burzi i da li je ovo dobro ili je to loše.
Ja vam u brodare baš i ne vjerujem ( ali vjerujem više nego u građevinare ), ali kad bih kupovao nekog brodara to bi bila ATPL, iz onoga što sam čuo o njima, a na tragu je i djela onoga što sam ovdje na temi pročitao.
A kako sam dospio na ovu temu, jednostavno sam umjesto ADPL ukucao ATPL i onda vidio kako je ovdje rasprava u širokim tonusima.
Kolegu Conana bih uputio jedino na slijedeću činjenicu, jednostavnom jednadžbom X+55=63, dobijemo da je X=63-55
63-55 je 8 , a ne 7.
Ili se to kod brodara računa drugačije?
Mislim da vam ATPL ne amortizora brodove po 5 %, nego su unazad neko vrijeme daleko više amortizirali, to vam je netko ovdje i pisao na temi, u svakom slučaju plus za RDG u nekim budućim razdobljima, ali ostaje problem i dalje taj da muku muče da uopće budu u pozitivi ( godišnjoj ), što neke druge dionice nemaju problema.
Kolegu Conana bih uputio jedino na slijedeću činjenicu, jednostavnom jednadžbom X+55=63, dobijemo da je X=63-55
63-55 je 8 , a ne 7.
Ili se to kod brodara računa drugačije?
Kolega predugo ste na forumu i imate puno pametnijih stvari za reći od spuštanja na ovu razinu. Greška je da, ali potpuno nebitna. Taj milion ne igra nikakvu ulogu. Računica je ionako u grubo jer niti su brodovi prodani za točno 100 miliona niti je gubitak na Q2 točno 63 niti je gubitak na Q3 točno 7. Par stotina tisuća, pa i koji milion gore-dole ne mjenjanju apsolutno ništa u ukupnoj slici.
Osim što je ostvarila odličan rezultat u prvih 9 mjeseci, ATPL plaća svoje rate za izgradnju brodova, te i dalje raste bez obzira što je kriza bila toliko agresivna.
Da li će dioničari znati to nagraditi, to ćemo vidjeti već danas, a otvorenje burze trebalo bi biti pozitivno jer rezultati su drastično better than expected ali i cijelo azijsko tržište je u plusu……….
FFA leveli ukazuju na današnji skok BDI. Hoće li to što utjecat i na skok ATPL ? , bumo videli
Osim što je ostvarila odličan rezultat u prvih 9 mjeseci, ATPL plaća svoje rate za izgradnju brodova, te i dalje raste bez obzira što je kriza bila toliko agresivna.
Da li će dioničari znati to nagraditi, to ćemo vidjeti već danas, a otvorenje burze trebalo bi biti pozitivno jer rezultati su drastično better than expected ali i cijelo azijsko tržište je u plusu……….
Još da dodam sklopili su odličnu vozarinu za
LIBERTAS
Ship Name LIBERTAS DWT 74930 Built 2007-08 Flag CRT Draft 14,20 74,930 BLT 07 SANTOS/TAIWAN 5-12/11.2009 USD 32,000 DAILY + USD 650000 BONUS DREYFUS
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Ukratko
1) Neto dobit za 3Q je 55 mil kn (kumulativno su u minusu 7 mil a na polugodištu je bio minus 63 mil)
2) Brodovi su prodani za ukupno 100 mil kuna (Koločep 70 i Pelješac 30 miliona kn)
3) Amortizacijska stopa za brodove je 5%
4) Brod Koločep je izgrađen 1996. što znači da je star 13 godina i po ovoj stopi amortiziran je 65%
5) Brod Pelješac je izgrađen 1984. i po 5% stopi trebao bi biti knjigovodstveno otpisan
6) Neto knjigovodstvena dobit za Pelješac je 30 miliona a
7) Neto dobit za Koločep je razlika između 70 dobivenih miliona i 1/3 knjigovodstvene vrijednosti koju stvarno ne mogu procjeniti jer ne poznajem dovoljno brodarstvo – ali ću radi računice reći da je ta vrijednost npr na nekih 40 miliona – molim bolje upućene za pomoć
8) U RDG-u je završilo 30 mil + 30 mil = 60 mil neto dobiti od prodaje brodova
Po ovome ispada da je gubitak od redovnog poslovanja svega 5 mil kuna. Pod uvjetom naravno da su gornju podaci točni.
Atlantska je na kraju prošle godine imala mat.imovinu 2,5B, a ukupni troška amortizacije je iznosio 160M. To znači da je cjelokupna mat.imovina amortizirana po proječnoj stopi od cca 6%. Obzirom da se brodovi amortiziraju po višoj amortizacijskoj stopi od npr. nekretnina ili opreme, vjerujem da je amotizacijska stopa za njih barem 10%.
Osim što je ostvarila odličan rezultat u prvih 9 mjeseci, ATPL plaća svoje rate za izgradnju brodova, te i dalje raste bez obzira što je kriza bila toliko agresivna.
Da li će dioničari znati to nagraditi, to ćemo vidjeti već danas, a otvorenje burze trebalo bi biti pozitivno jer rezultati su drastično better than expected ali i cijelo azijsko tržište je u plusu……….
Još da dodam sklopili su odličnu vozarinu za
LIBERTAS
Ship Name LIBERTAS DWT 74930 Built 2007-08 Flag CRT Draft 14,20 74,930 BLT 07 SANTOS/TAIWAN 5-12/11.2009 USD 32,000 DAILY + USD 650000 BONUS DREYFUS
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
[/quote]
Na osnovu cega smatras da je to dobra vozarina? Ballast bonus pokriva trosak repositioninga sa mjesta zakljucka do mjesta ukrcaja u Brazilu. Kad iskrca u Taiwanu ide prazan natrag. Zato 32000 izgleda izvrsno prije kalkuliranja stvarne dobiti.
Po analizama proslog tjedna koje sam jutros prostija mogao bi vama u brodarima biti nelos tjedan koji je pred nama.