ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.




oprihodovat će se samo razlika između knjigovodstvene vrijednosti brodova i prodajne cijene .. meni se čini da dosta ekipe misli da se prihoduje cijelokupni iznos što nije točno

točne iznose neznam

Da ali ne samo uprihodovat nego je to i neto efekt u P&L-u. Neka me neko ispravi ako griješim? Samo se u assetsima vrijednost broda zamjenjuje cashom a razlika se knjiži kao profit.

A kolika je razlika ovisi naravno o book value-u brodova tj koliko su bili izamortizirani..
[/quote]

ako su stariji od 10 godina rekao bih da su izamortizirani skroz jer je obično takav program amortizacije. Ide sve u RDG. Zato me zanima pošto… pa ak netko zna, Gardist je nešto spominjo, al nisam baš skužio najbolje.
[/quote]

ako su izamortizirani skroz onda se uprihodovao cijeli iznos od prodaje i sve je završilo kao net profit

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.





oprihodovat će se samo razlika između knjigovodstvene vrijednosti brodova i prodajne cijene .. meni se čini da dosta ekipe misli da se prihoduje cijelokupni iznos što nije točno

točne iznose neznam

Da ali ne samo uprihodovat nego je to i neto efekt u P&L-u. Neka me neko ispravi ako griješim? Samo se u assetsima vrijednost broda zamjenjuje cashom a razlika se knjiži kao profit.

A kolika je razlika ovisi naravno o book value-u brodova tj koliko su bili izamortizirani..
[/quote]

ako su stariji od 10 godina rekao bih da su izamortizirani skroz jer je obično takav program amortizacije. Ide sve u RDG. Zato me zanima pošto… pa ak netko zna, Gardist je nešto spominjo, al nisam baš skužio najbolje.
[/quote]

ako su izamortizirani skroz onda se uprihodovao cijeli iznos od prodaje i sve je završilo kao net profit
[/quote]

pa da… alme zanima koje su to cifre…

I'LL BE BACK

nisam ziher da su baš 100% bili izamortizirani .. primjerice za brod konavle u 1q je ATPL je dobila 16414 tisuća keša (vidi keš flow za 1q ).. (neznam jel to cijeli iznos ili uplata dijela ali nije ni važno)) … pod ostale prihode (pretpostavljam da tamo knjiži prodaju broda jer nema logike da ide u prihode od prodaje u zemlji i ino. jer logicno mi je da tu knjiži redovno poslovanje a pod izvanredne priode nema ništa) je u 1Q oprihodovala 1438 tisuća kuna .. a brod je iz 1983 ??

[b]"Lakoća kojom određena mišljenja postaju opća, proizlazi iz nesposobnosti većine ljudi da stvore vlastito mišljenje osnovano na vlastitom razmišljanju"[/b]

Ukratko

1) Neto dobit za 3Q je 55 mil kn (kumulativno su u minusu 7 mil a na polugodištu je bio minus 63 mil)
2) Brodovi su prodani za ukupno 100 mil kuna (Koločep 70 i Pelješac 30 miliona kn)
3) Amortizacijska stopa za brodove je 5%
4) Brod Koločep je izgrađen 1996. što znači da je star 13 godina i po ovoj stopi amortiziran je 65%
5) Brod Pelješac je izgrađen 1984. i po 5% stopi trebao bi biti knjigovodstveno otpisan
6) Neto knjigovodstvena dobit za Pelješac je 30 miliona a
7) Neto dobit za Koločep je razlika između 70 dobivenih miliona i 1/3 knjigovodstvene vrijednosti koju stvarno ne mogu procjeniti jer ne poznajem dovoljno brodarstvo – ali ću radi računice reći da je ta vrijednost npr na nekih 40 miliona – molim bolje upućene za pomoć
8) U RDG-u je završilo 30 mil + 30 mil = 60 mil neto dobiti od prodaje brodova

Po ovome ispada da je gubitak od redovnog poslovanja svega 5 mil kuna. Pod uvjetom naravno da su gornju podaci točni.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

SAd vi ovdje sve znate unaprijed, jedino što ne znate kamo će cijena na burzi i da li je ovo dobro ili je to loše.

Ja vam u brodare baš i ne vjerujem ( ali vjerujem više nego u građevinare ), ali kad bih kupovao nekog brodara to bi bila ATPL, iz onoga što sam čuo o njima, a na tragu je i djela onoga što sam ovdje na temi pročitao.

A kako sam dospio na ovu temu, jednostavno sam umjesto ADPL ukucao ATPL i onda vidio kako je ovdje rasprava u širokim tonusima.

Kolegu Conana bih uputio jedino na slijedeću činjenicu, jednostavnom jednadžbom X+55=63, dobijemo da je X=63-55

63-55 je 8 , a ne 7.

Ili se to kod brodara računa drugačije?

Mislim da vam ATPL ne amortizora brodove po 5 %, nego su unazad neko vrijeme daleko više amortizirali, to vam je netko ovdje i pisao na temi, u svakom slučaju plus za RDG u nekim budućim razdobljima, ali ostaje problem i dalje taj da muku muče da uopće budu u pozitivi ( godišnjoj ), što neke druge dionice nemaju problema.

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Kolegu Conana bih uputio jedino na slijedeću činjenicu, jednostavnom jednadžbom X+55=63, dobijemo da je X=63-55

63-55 je 8 , a ne 7.

Ili se to kod brodara računa drugačije?

Kolega predugo ste na forumu i imate puno pametnijih stvari za reći od spuštanja na ovu razinu. Greška je da, ali potpuno nebitna. Taj milion ne igra nikakvu ulogu. Računica je ionako u grubo jer niti su brodovi prodani za točno 100 miliona niti je gubitak na Q2 točno 63 niti je gubitak na Q3 točno 7. Par stotina tisuća, pa i koji milion gore-dole ne mjenjanju apsolutno ništa u ukupnoj slici.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

Osim što je ostvarila odličan rezultat u prvih 9 mjeseci, ATPL plaća svoje rate za izgradnju brodova, te i dalje raste bez obzira što je kriza bila toliko agresivna.
Da li će dioničari znati to nagraditi, to ćemo vidjeti već danas, a otvorenje burze trebalo bi biti pozitivno jer rezultati su drastično better than expected ali i cijelo azijsko tržište je u plusu……….

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

FFA leveli ukazuju na današnji skok BDI. Hoće li to što utjecat i na skok ATPL ? , bumo videli

Vaš link

I noga u guzicu je korak naprijed

Skupila se ekipa,atlanska je na redu [thumbsup]

Kune nisu problem, kuna nema


Osim što je ostvarila odličan rezultat u prvih 9 mjeseci, ATPL plaća svoje rate za izgradnju brodova, te i dalje raste bez obzira što je kriza bila toliko agresivna.
Da li će dioničari znati to nagraditi, to ćemo vidjeti već danas, a otvorenje burze trebalo bi biti pozitivno jer rezultati su drastično better than expected ali i cijelo azijsko tržište je u plusu……….

Još da dodam sklopili su odličnu vozarinu za

LIBERTAS
Ship Name LIBERTAS DWT 74930 Built 2007-08 Flag CRT Draft 14,20 74,930 BLT 07 SANTOS/TAIWAN 5-12/11.2009 USD 32,000 DAILY + USD 650000 BONUS DREYFUS

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


Ukratko

1) Neto dobit za 3Q je 55 mil kn (kumulativno su u minusu 7 mil a na polugodištu je bio minus 63 mil)
2) Brodovi su prodani za ukupno 100 mil kuna (Koločep 70 i Pelješac 30 miliona kn)
3) Amortizacijska stopa za brodove je 5%
4) Brod Koločep je izgrađen 1996. što znači da je star 13 godina i po ovoj stopi amortiziran je 65%
5) Brod Pelješac je izgrađen 1984. i po 5% stopi trebao bi biti knjigovodstveno otpisan
6) Neto knjigovodstvena dobit za Pelješac je 30 miliona a
7) Neto dobit za Koločep je razlika između 70 dobivenih miliona i 1/3 knjigovodstvene vrijednosti koju stvarno ne mogu procjeniti jer ne poznajem dovoljno brodarstvo – ali ću radi računice reći da je ta vrijednost npr na nekih 40 miliona – molim bolje upućene za pomoć
8) U RDG-u je završilo 30 mil + 30 mil = 60 mil neto dobiti od prodaje brodova

Po ovome ispada da je gubitak od redovnog poslovanja svega 5 mil kuna. Pod uvjetom naravno da su gornju podaci točni.

Atlantska je na kraju prošle godine imala mat.imovinu 2,5B, a ukupni troška amortizacije je iznosio 160M. To znači da je cjelokupna mat.imovina amortizirana po proječnoj stopi od cca 6%. Obzirom da se brodovi amortiziraju po višoj amortizacijskoj stopi od npr. nekretnina ili opreme, vjerujem da je amotizacijska stopa za njih barem 10%.



Osim što je ostvarila odličan rezultat u prvih 9 mjeseci, ATPL plaća svoje rate za izgradnju brodova, te i dalje raste bez obzira što je kriza bila toliko agresivna.
Da li će dioničari znati to nagraditi, to ćemo vidjeti već danas, a otvorenje burze trebalo bi biti pozitivno jer rezultati su drastično better than expected ali i cijelo azijsko tržište je u plusu……….

Još da dodam sklopili su odličnu vozarinu za

LIBERTAS
Ship Name LIBERTAS DWT 74930 Built 2007-08 Flag CRT Draft 14,20 74,930 BLT 07 SANTOS/TAIWAN 5-12/11.2009 USD 32,000 DAILY + USD 650000 BONUS DREYFUS

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
[/quote]
Na osnovu cega smatras da je to dobra vozarina? Ballast bonus pokriva trosak repositioninga sa mjesta zakljucka do mjesta ukrcaja u Brazilu. Kad iskrca u Taiwanu ide prazan natrag. Zato 32000 izgleda izvrsno prije kalkuliranja stvarne dobiti.

Po analizama proslog tjedna koje sam jutros prostija mogao bi vama u brodarima biti nelos tjedan koji je pred nama.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close