Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Sredinom godine su imali gubitak već preko 50 mil dolara.
Oprostite, ali čini mi se da miješate kune i dolare! Pretpostavljam da je bio lapsus calami!
Cinjenica je!
! da smo prošlu godinu zaradili 150 mil $
! očekivali gubitak od 30 mil !
!da je gubitak sada nakon 3 kvartala 1,5 mil $
!da bi gubitak zbog niske razine amortizacije bio veći da su stari brodovi ostali u vlasništvu ATPL
!da smo primili dividendu ma kolika ona bila cca 150 Kn
!nemamo problem sa likvidnošću
!da su brodovi zaposleni
!da svjetska ekonomija ne toni dublje,pa ni vozarine
!da smo na razini profitabilnosti vozarina
!!! DA SE PUNO GORE STVARI MORAJU DESIT U SVJETU DA BI IZGUBILI SVIH 150 MIL $$$$$$$$
POZDRAV SVIMA [thumbsup]
Zašto?
[/quote]
Zato jer nakon rasta od 30% moraš se i iskorigirati
[/quote]
Gdje ti vidiš rast od 30%? [shocked]
[/quote]
Pogledaj cijene DSX prije 30 dana i ovih dana pa će ti biti jasnije. Nisam mislio rast od 30% naših brodara već stranih. Nadalje GNK:US je dosegao cijenu koja odgovara ekvivalentu ATPL na 1450-1500kn. Definitivno kasnimo, al znam samo jedno, koliko god netko držao ATPL zakočenu neće moći dugo niti će imati municije vječno. Kad se isprazni očekujte drastične skokove cijene.
Nadalje tko misli imalo dugoročno s brodarima, moj savjet izbjegavajte daljnje trejdanje kad krene. Jer neki će se i više nego ugodno iznenaditi za par mjeseci.
Ne znam čemu toliko opterećivanja i očekivanja kao da smo na utakmici. Pa zar nije već konačno jasno da je 2007 godina neponovljiva? Nema više natrag, bilo pa prošlo, tko je jamio je jamio, a tko je izgubio je izgubio. Pogledajte malo dugogodišnji graf, šta nije sadašnja cijena očekivana?
Vrtit će se to malo gore malo dolje još godinama, ovisno od situacije na tržištu, trend je sve skupa lagano rastući i na tome laganom tempu će ostat do idućega bikovskog tržišta tj ciklusa za ovaj sektor. A možda i medvjeđeg. Čemu sada tolike ideje o novim drastičnim skokovima? Trebali bi svi vi koji ste dugo u brodarima biti sretni da se cijena konačno stabilizirala nakon onih šokantnih padova ispod 1000kn, ajmo malo realnosti! Iskreno atpl veće snage za rast od ovog trenutno nema. Uostalom zbog čega bi tjednima i mjesecima cijena bila tu gdje je?
Peromadjar………..pa, zar ste stvarno sve dionice ATPL-R-A …….p r o d a l i ????
Peromadjar………..pa, zar ste stvarno sve dionice ATPL-R-A …….p r o d a l i ????
Što je teže od vlastitog gubitka? Gledati susjedov dobitak? [lol]
Kaže gazda da još dvije godine ne očekuje pomak na bolje…………………………
Dubrovačka Atlantska plovidba, jedna od najuspješnijih hrvatskih tvrtki, u prvih je devet mjeseci poslovanja u brodarskom sektoru zabilježila minus od 360 tisuća dolara , dok je u istom razdoblju prošle godine ostvarila dobit od oko 149 milijuna dolara!
Gubitak cijele Grupe Atlantska plovidbe, koja osim svoje primarne brodarske djelatnosti u sastavu ima i avioprijevoznika Dubrovnik Airline te hotele Hilton Imperial i Lapad, iznosi 1,457.000 dolara.
– Razlozi za ovakve rezultate manje-više su poznati – drastičan pad vozarina u četvrtom kvartalu prošle godine za brodarstvo, a manji broj putnika i otkazani ugovori od strane turoperatora za aviokompaniju.
Kako je poznato, mi smo krajem prošle godine službeno objavili plan za ovu godinu koji je predviđao gubitak iznad 30 milijuna dolara, tako da se može reći da su rezultati ove godine znatno bolji od očekivanih, što možemo zahvaliti blagom rastu vozarina i efektu od prodaje dva stara broda – obrazložio je rezultate dosadašnjeg poslovanja predsjednik Uprave Ante Jerković, dodajući kako očekuju 2009. godinu završiti s podnošljivim gubitkom od nekoliko milijuna dolara, uz uvjet da do kraja godine ne dođe do daljnjeg pogoršanja tržišta.
Prema sadašnjoj situaciji i relevantnim pokazateljima, ne nazire se ni skori izlazak iz gospodarske krize koja je nagrizla sva svjetska tržišta. – Apsolutno se ne može reći da se nazire izlazak iz krize, naprotiv, većina prognoza predviđa daljnji (blagi) pad vozarina tijekom iduće dvije godine, a tek onda također blagi, ali spor i dugotrajan oporavak – kaže kap. Jerković.
Nije točno, ova razina vozarina donosi dobit, jer panamax zarađuje na vozarinama u t/c od 20000. Izvješće je vrlo dobro kako se i očekivalo. Što se tiče predviđanja budućnosti vjerujete samo svom mozgu, jer je Uprava oficijelno početkom godine najavila gubitak za 2009. godinu u visini 30 m usd, a godinu će po svemu sudeći završiti u plusu.
Da, donosi vozarina od 20000 dobit ali kome i koliko? U slučaju atpl radi se o par brodova koji tako ostvaruju kikiriki zaradu, dok su ostali na nuli ili minusu. Za budućnost treba vjerovat najprije svom mozgu to je istina, al sam direktor je predvidio na početku godine da bi do kraja godine atpl bila u gubitku tih 30m, što bi i bila da nisu prodavali brodove. Kako se ukazala prilika tako su brodove riješili i pokrpali očekivan minus. Nikog ništa nije slagao, skroz je realan bio i ostao u prognozi.
A na kraju, kolika će bit dividenda nagodinu uz ovakvo stanje i "zaradu"? Možda 3 kune + 1 dionica? Ne mislim ovdje dramatizirat, pokušavam uvijek držat realan stav, al sigurno nema nimalo mjesta euforiji, za ovu dionicu nema sunca dok bdi ne naraste daleko više , bar iznad 4000 i tako visoko se zadrži duže vrijeme. A kad će to biti opet sam dragi Bog zna. Dotad dioničari pamet u glavu a ne ko guske u maglu, nismo se jedanput opekli.
[/quote]
Pero,
vjerujem da si pametan čovjek i kupuješ, a glumiš odlično i drukaš za pad koji se neće dogoditi. Zašto?
1. Danas je ATPL neusporedivo bolja firma nego 31.siječnja 2005. kad je dionica bila 900 kuna a flota se raspadala od starosti, dok je ATPL bila zadužena kao Obamina vlada štampanjem enormne količine dolara. Danas su u floti i 4 nova panamaxa a već ovih dana će biti i dva supramaxa, dok je poslovanje diversificirano hotelima i avionima, a sam Bog zna koliko je keša na računu (ne računam 60% uplate za dva panamaxa sa isporukom 2011).
2. Kupnja i prodaja brodova je najvažniji segment poslovanja svakog brodara i nitko pametan nema ništa protiv prodaje kante poput Mljeta za 31 miljun, pa je to bez summnje najbolji potez ove Uprave u zadnjih par godina. Umjesto te kante imaju na računu brdo dolara, pa te pitam i sve forumaše je li novac imovina i usput odgovaram jest i trenutačno najbolja imovina.
3. Imali su ponudu ( ovu info imam iz tri različita inozemna izvora) da prodaju Zagreb još na navozu u pola gradnje kineskom investitoru za 100 miljuna dolara ali su odbili prodati brod i zato je kasnio toliko (malo su ih tu iz patriotskih razloga prema svom investitoru kinezi nasadili). Bili ti i sad tvrdio da je ta dobit (da je Bog dao realizaciju) nastala poradi prodaje imovine ili iz poslovanja.
4. Valjda su Koločep (11-12) i Pelješac (3-4) knjigovodstveno vodili makar 15 miljuna dolara, pa je dobit od te prodaje svega 5-6 miljuna i naravno da je prikazana u FI 3Q.
5. Meni je dosta i plus na kraju godine od cca. 3 miljuna dolara, a tko očekuje dobit svake godine 150 milja neka ide u građevinare. Kao što sam nedavno napisao 70% sam u kešu ( prodao Janaf i LKPC na Crobi 2250, imam samo INA, Ledo i ATPL), a sutra ulazim sa značajnom lovom u ATPL pa što Bog da. Ugodan vikend drukeru.
Peromadjar………..pa, zar ste stvarno sve dionice ATPL-R-A …….p r o d a l i ????
Davnih dana, i ne žalim, koliko vidim dobro sam napravio, drugdje sam daleko bolje prošao.
Naravno iskolčite me al i dalje ostaje činjenica da atpl ne miče odavdje gdje je već mjesecima. To nema veze samnom, ja samo usput komentiram. Ja ne kažem da neću ponovo jednog dana kupit atpl ako se nešto pozitivno ne počne događati, al trenutno razloga za optimizam ne vidim. Nemam razloga ni da drukam, ako krene rasti preko kritične granice uz pozitivne vijesti u sektoru naravno i ja ću kupit, a do tad…sorry.
Još jednom, ni najmanje nemam namjeru drukati ali mrzim ovakve izjave da treba nešta dramatično rasti i sprema se ražanj a zec u šumi. Ni jednom rječi ne kažem da je atpl loša firma, dapače vrlo je dobra po poslovnim odlukama čelnika i sl, ali to nema apsolutno nikakve veze s ovim šta se događa na burzi, u sektoru i time nema veze sa cijenom dionice. Nažalost burza i cijena dionice su odraz zbivanja u brodarskom sektoru a dobri potezi uprave će jedino omogućiti ovoj firmi bolji startni položaj u trenutku kada se sektor postavi na zdrave noge. Sada su nemoćni za išta drugo što indirektno sami i priznaju. Ako netko misli drugačije od volje mu, ja ipak igram na sigurno.
Glupo mi je jer sam sad ja optužen kao nekakav druker i krivac za sve ovo, i to samo zbog komentara nečega što se dogodilo, ma bezveze, bolje više ovdje ne pisat.
Istina da je atpl bolja firma nego 2005 a isto tako mislim da je tu činjenicu tržište već nagradilo i to se dobro vidi kada se atpl usporedi s masom brodarskih dionica. Evo samo primjer usporedbe s jdpl.
Al to ne garantira ništa u ovom trenutku, pogotovo ne znači da cijena atpl mora drastično rast, samo znači da će firma biti bolje pripremljena kada krene novi bikovski ciklus za brodare.
Jel to teško za shvatit? Cijenu dionice određuje mogućnost zarade. Dok se ne poboljšaju bitno uvjeti na tržištu (mogućnost zarade) nema ni zarade.
To što imaju noviju flotu sada ne znači skoro pa ništa osim da ti brodovi malo manje troše (onaj fiksni trošak). A u usporedbi sa brodarskom firmom sa starijom flotom, to je kao kad uspoređujete učinak 10 mercedesa naspram 10 citroena a za sve aute skupa ima benzina za 200km vožnje. I kakva je korist i prednost od mercedesa dok ionako nema dovoljno benzina? Uglavnom kozmetička.
Nije točno, ova razina vozarina donosi dobit, jer panamax zarađuje na vozarinama u t/c od 20000. Izvješće je vrlo dobro kako se i očekivalo. Što se tiče predviđanja budućnosti vjerujete samo svom mozgu, jer je Uprava oficijelno početkom godine najavila gubitak za 2009. godinu u visini 30 m usd, a godinu će po svemu sudeći završiti u plusu.
Da, donosi vozarina od 20000 dobit ali kome i koliko? U slučaju atpl radi se o par brodova koji tako ostvaruju kikiriki zaradu, dok su ostali na nuli ili minusu. Za budućnost treba vjerovat najprije svom mozgu to je istina, al sam direktor je predvidio na početku godine da bi do kraja godine atpl bila u gubitku tih 30m, što bi i bila da nisu prodavali brodove. Kako se ukazala prilika tako su brodove riješili i pokrpali očekivan minus. Nikog ništa nije slagao, skroz je realan bio i ostao u prognozi.
A na kraju, kolika će bit dividenda nagodinu uz ovakvo stanje i "zaradu"? Možda 3 kune + 1 dionica? Ne mislim ovdje dramatizirat, pokušavam uvijek držat realan stav, al sigurno nema nimalo mjesta euforiji, za ovu dionicu nema sunca dok bdi ne naraste daleko više , bar iznad 4000 i tako visoko se zadrži duže vrijeme. A kad će to biti opet sam dragi Bog zna. Dotad dioničari pamet u glavu a ne ko guske u maglu, nismo se jedanput opekli.
[/quote]
Pero,
vjerujem da si pametan čovjek i kupuješ, a glumiš odlično i drukaš za pad koji se neće dogoditi. Zašto?
1. Danas je ATPL neusporedivo bolja firma nego 31.siječnja 2005. kad je dionica bila 900 kuna a flota se raspadala od starosti, dok je ATPL bila zadužena kao Obamina vlada štampanjem enormne količine dolara. Danas su u floti i 4 nova panamaxa a već ovih dana će biti i dva supramaxa, dok je poslovanje diversificirano hotelima i avionima, a sam Bog zna koliko je keša na računu (ne računam 60% uplate za dva panamaxa sa isporukom 2011).
2. Kupnja i prodaja brodova je najvažniji segment poslovanja svakog brodara i nitko pametan nema ništa protiv prodaje kante poput Mljeta za 31 miljun, pa je to bez summnje najbolji potez ove Uprave u zadnjih par godina. Umjesto te kante imaju na računu brdo dolara, pa te pitam i sve forumaše je li novac imovina i usput odgovaram jest i trenutačno najbolja imovina.
3. Imali su ponudu ( ovu info imam iz tri različita inozemna izvora) da prodaju Zagreb još na navozu u pola gradnje kineskom investitoru za 100 miljuna dolara ali su odbili prodati brod i zato je kasnio toliko (malo su ih tu iz patriotskih razloga prema svom investitoru kinezi nasadili). Bili ti i sad tvrdio da je ta dobit (da je Bog dao realizaciju) nastala poradi prodaje imovine ili iz poslovanja.
4. Valjda su Koločep (11-12) i Pelješac (3-4) knjigovodstveno vodili makar 15 miljuna dolara, pa je dobit od te prodaje svega 5-6 miljuna i naravno da je prikazana u FI 3Q.
5. Meni je dosta i plus na kraju godine od cca. 3 miljuna dolara, a tko očekuje dobit svake godine 150 milja neka ide u građevinare. Kao što sam nedavno napisao 70% sam u kešu ( prodao Janaf i LKPC na Crobi 2250, imam samo INA, Ledo i ATPL), a sutra ulazim sa značajnom lovom u ATPL pa što Bog da. Ugodan vikend drukeru.
[/quote]
[thumbsup]