Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.676 | 1,524 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Zanimljivo je pitanje i hoće li biti ikakavog ostatka dividende nakon Skupštine u lipnju, i ako da, koliko…
Početnik sam u ovome, neke stvari razumijem, ali ova dionica mi nikako nije jasna…
[smiley6]
nije li ova dionica zanimljiva analiticarima na ovom portalu?
Ima li netko novih komentara?
Koliko prodaja jače stišće, tako kupnja vadi 500-tke, ali čini mi se da su odlučili držati cijenu na ovom nivou.
Dali ide novi krug esopa? Trebao bi biti danas nekakav pomak u top 10 jer stalno netko akumulira dionice, meni se čini da nastoji umrtviti cijenu 810-820. Ako se nastavi trend povećanja vrijednosti brodova na polovnom tržištu, vjerujem da bi i tu mogli ići par % gore. Veliki plus za sve likvidne dionice je prodaja Plive, ako do toga ne dođe jao si ga nama do jeseni…[smiley8]
Nekako razmišljam da reduciram poziviju za 50% i možda preselim u snba
evo baš se može vidjeti ovo o čemu govorim, kupnja je digla ponudu na 7000kom, vidjet ćemo kako će ovo završiti. Evo na viaduktu se može vidjeti šta trezor radi….vrlo loše izvješće ali cijena se održava.
P.S. Trezor atpl-a je pun tako da bez poništavanja ili prijenosa dionica nemogu kupovati.
Eh, da samo ponište tih 10% trezorskih…[smiley16]
Ovo je jedna od najboljih firmi u Hrvatskoj. a vodeća među brodarima. Izvješće je argument.
Pozdrav
Ako pratiš malo brodarski sektor vidjet ćeš da su vozarine pale sa 32.000 $ na 12.000 $ po danu ( Baltic dry index BDI ). A to će se debelo vidjeti na izvješću ove godine.
I sa tom cijenom vozarina sasvim dobro posluju, uz ostale biznise.
Pozdrav
Moram ispraviti znanca, jednogodišnje vozarine su za panamaxe 16500 $
za Handymaxe (koji su manji)17000$.
Ja sam očekivao peak zbog gomilanja zaliha Kineza prije poskupljenje željezne rude, onda rupu u ljeto uz povećanu aktivnost u brodskim rezalištima. Novi peak u jesen-zimu.
Nažalost pregovori Kineza sa većim rudnicima su zapeli i prešli su prijelomni datum 01.04 kada idu nove cijene. Za sada najbolje stoji Handymax sektor u kojem ima JDPL svoje brodove.
Nisam još računao NAV vanjskih firmi, znam da su se prije tržile oko te vrijednosti npr. GMR, od kada sam ja gledao došlo je do malog rasta tankera, a do pada brodova za sipke terete. Pošto je TNPL u oba dva segmenta prisutna Nav se nije bitno promijenio. Dok kod ATPL je vrijednost brodova pala za 30% i sada je u oporavku. Planiram preko vikenda izračunati.
Inače Frontline na koji su se pozivali u PD-u je doživio porast od cca 8% u dva dana zbog očekivanog porasta cijena prijevoza. Također se očekuje povećanje zalihe nafte od većine država zbog prijetnje sa Iranom i mogućem rastu cijene preko 80$ dolara za barel.