Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 14.455 | 295 | 47,90 | 49,00 | 0,00% |
bilo bi prikladnije usporedjivati DSX Diana Shipping..
To je donekle istina, ali DSX trenutno ima sve brodove na dugoročnim ugovorima.
Ali zato pola tih ugovori sljedeće godine ističe pa ih čeka zanimljiva i neizvjesna budućnost, ovisno o tome kakve će uvjete moći dobiti za nove ugovore.
A mislim da im i stiže par novogradnji.
bilo bi prikladnije usporedjivati DSX Diana Shipping..
I meni se cini da ima nekakve slicnosti.
Ali, Diana ima dosta ugovora na duzi rok.
http://www.dianashippinginc.com/upload/File/DSX%20Q209%20Earnings%20060809.pdf
Ne znam kakva je situacija kod atpl.
Inače JPM je nedavno preporučio kupnju DSX jer smatraju da za razliku od većine brodara imaju stabilnu bilancu i kvalitetno poslovanje i da im niska zaduženost olakšava budućnost.
http://www.finanzaonline.com/forum/showthread.php?t=1105622&page=26 malo tehnologije BDI
Bogami je na ovom topicu zaista interesantna bratija. Kad Ameri idu gore svaki drugi post iza 1530 sati je posvećen Amerima i izaziva golemo sanozadovoljavanje. Danas Kuki objavi otvaranje Amera sa plusom i gledam nesto nedostaje postova. Kad sam pogledao Google vidim Ameri dobili mjesečnicu. Pa zar i to nije vijest koju treba proanalozirati ili nas trzište preko bare interesira samo ako je zeleno a ako je crveno, ignoriraj i kao noj glavu u pjesak.
Altruist @ dezurni katastroficari su kupili [cool] valjda ti je jasno…..cekaj par dana da prodaju…pa kad krenu kataklizme….armagedoni itd….al bas ti i nije neko crvenilo u usa [cool]
Vidim Ameri dobili mjesečnicu. Pa zar i to nije vijest koju treba proanalizirati ili nas trzište preko bare interesira samo ako je zeleno a ako je crveno, ignoriraj i kao noj glavu u pjesak.
Imaš pravo, evo.
http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=s
malo obratite i pozornost na volumene
Pratim također več duže vrijeme i listu ugovaratelja brodova pa se na toj listi rjetko kad nadje primjerice BHP, Rio Tinto, Vale koji su kao što sigurno znate najveći proizvajalci željezne rude. Ali su dosta često firme tipa Cargill koji unajmljuju handye za potrebe prijevoza gotovih mahom svojih prehrambenih proizvoda ili sirovina.
Iz svega toga mogu zaključiti da je Tech imao pravo kada je govorio prije par mjeseci da su sami proizvođači sirovine unajmili capeove da prevezu sirovinu do Kine, jel su im skladišta bila prepuna, usidre se ispred Kine i samo pod drugačijim paritetom prodaju robu.
Živi bili pa vidjeli….
Tesko je predvidjet razvoj situacije u brodarskom sektoru. Vecina clanaka na koje sam naisao zastupa ekstreme. Autori su ili za "rally" ili za "sell off". Nigdje zlatne sredine.
http://www.chinamining.org/News/2009-10-12/1255318452d29518.html
Steel Demand to Rise 9.2% Next Year, World Steel Says
Updated: 2009-10-12 11:33
(…)
Steelmakers are restarting output at mills in China, Europe and the U.S. as the economy shows signs of recovery. ArcelorMittal, the largest, forecast a third-quarter pretax profit after three periods of losses, and China’s Baoshan Iron & Steel Co. said earnings will rise "significantly" in the second half as demand from makers of cars and appliances expands.
"China has confounded our expectations," Christmas said. Steel consumption in the Asian nation may expand 19 percent this year to 526 million tons, helping to limit the global decline, the association said.
(…)
China produced more steel last year than the combined output of Japan, the U.S., Russia and India, the next four biggest makers, according to the World Steel Association.
[/quote]
Slažem se s tekstovima. Vjerujem da će doći do porasta proizvodnje čelika, ali tu moramo ukalkulirati novogradnje. Kad posao krene, capeovi će se najviše tražiti, pitanje je kojih tipova brodova (novogradnji) u budućnosti možemo najviše očekivati?