Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,02 | 12.205 | 249 | 49,00 | 49,10 | 0,00% |
Ovoj je burzi suđeno da rokne i da osjetimo ponovo dno.
Jedva cekam iako sam 50% u dionicama.
P.S.Prodajem sve do Petka jer za ovo nemam vise zivaca
to se i trazi [thumbsup] dok se ne proda necemo rast….
Tako je bilo i prije 20-ak dana kad je burza imala promet po 50 milja kuna,pa odjednom na 15 milja kuna. Ovo je danas prvi dan znacajnog prometa gdje sutra opet moze da bude 15 milja. U vise nista nisam siguran…
ja sam siguran.
treba samo postaviti realne ciljeve, odnosno targete.
moj je, npr, na 1232 kn.
_zuti_
misliš li da bi pozitivna nula bila loš rezultat u ovim vremenima? …
i kad se uzme u obzir da je flota drastično pomlađena (prosjek starosti je cca. 7,5 godina) i time smanjen trošak održavanja a vozarine od cca. 20000 $ stvaraju zaradu…
Pa koliko sam uspio vidjeti, pomlađena flota i nije uspjela stvoriti zaradu. A kako će biti u budućnosti neznam.
Sve dok cape size brodovi imaju niske vozarine (po mojem mišljenju) radi se o sporadičnom dizanju i spuštanju BDI-a. Također mislim da upravo zbog količine koju mogu prevesti, sada nemaju posla jel je količina koju zakupci žele prevesti dovoljna da uzmu supru ili handy-a ili panamax, a opet im je isplativije nego veliki cape.
Pratim također več duže vrijeme i listu ugovaratelja brodova pa se na toj listi rjetko kad nadje primjerice BHP, Rio Tinto, Vale koji su kao što sigurno znate najveći proizvajalci željezne rude. Ali su dosta često firme tipa Cargill koji unajmljuju handye za potrebe prijevoza gotovih mahom svojih prehrambenih proizvoda ili sirovina.
Iz svega toga mogu zaključiti da je Tech imao pravo kada je govorio prije par mjeseci da su sami proizvođači sirovine unajmili capeove da prevezu sirovinu do Kine, jel su im skladišta bila prepuna, usidre se ispred Kine i samo pod drugačijim paritetom prodaju robu.
Živi bili pa vidjeli….
Pratim također več duže vrijeme i listu ugovaratelja brodova pa se na toj listi rjetko kad nadje primjerice BHP, Rio Tinto, Vale koji su kao što sigurno znate najveći proizvajalci željezne rude. Ali su dosta često firme tipa Cargill koji unajmljuju handye za potrebe prijevoza gotovih mahom svojih prehrambenih proizvoda ili sirovina.
Iz svega toga mogu zaključiti da je Tech imao pravo kada je govorio prije par mjeseci da su sami proizvođači sirovine unajmili capeove da prevezu sirovinu do Kine, jel su im skladišta bila prepuna, usidre se ispred Kine i samo pod drugačijim paritetom prodaju robu.
Živi bili pa vidjeli….
Tesko je predvidjet razvoj situacije u brodarskom sektoru. Vecina clanaka na koje sam naisao zastupa ekstreme. Autori su ili za "rally" ili za "sell off". Nigdje zlatne sredine.
http://www.chinamining.org/News/2009-10-12/1255318452d29518.html
Steel Demand to Rise 9.2% Next Year, World Steel Says
Updated: 2009-10-12 11:33
(…)
Steelmakers are restarting output at mills in China, Europe and the U.S. as the economy shows signs of recovery. ArcelorMittal, the largest, forecast a third-quarter pretax profit after three periods of losses, and China’s Baoshan Iron & Steel Co. said earnings will rise "significantly" in the second half as demand from makers of cars and appliances expands.
"China has confounded our expectations," Christmas said. Steel consumption in the Asian nation may expand 19 percent this year to 526 million tons, helping to limit the global decline, the association said.
(…)
China produced more steel last year than the combined output of Japan, the U.S., Russia and India, the next four biggest makers, according to the World Steel Association.
Kad ćete već jednom prestati toliko gledati DRYS? To nije ista firma kao prije par godina. Od ove godine imaju 50% prihoda od naftnih platformi i preko 90% brodova im je na dugoročnim ugovorima…
Sličnost sa ATPL? Minimalna.
[/quote]
strucnjaku ,daj nam ti bolju usporedbu [shocked]
Otkud da ja znam… Pregledajte 20-ak većih stranih brodara pa nađite najsličnijeg po strukturi flote i prihoda…
Otkud da ja znam… Pregledajte 20-ak većih stranih brodara pa nađite najsličnijeg po strukturi flote i prihoda…
pises kolegi da ne usporedjuje drys i nakon toga post :a sto ja znam [undecid] ako drys ne valja usporedjivati ,po tebi valjda ti znas ,ocekujemo da napises koji ??? a ne odgovor :a sto ja znam ,zar ne???
DRYS svakodnevno pratim, trgujem, proučio sam ga i napisao sam što ga razlikuje od ATPL.
Druge brodare nisam toliko detaljno proučio. Htio sam ukazati na to da sigurno postoji i brodar sličniji ATPL kojeg bi bilo poželjnije promatrati za usporedbu nego DRYS…
A ako imate ATPL onda možete valjda odvojiti par sati za proučavanje američkih brodara, možda se višestruko isplati.