Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Čekaj malo, ti očekuješ pozitivan 3Q na temelju poslovanja Dubrovnik airlinea? Pa ko će njihove gubitke pokrit? Prihod od vozarina?
[/quote]
Ima tu više stvari na koje treba gledati i odvagati prihode i gubitke:
prodaja brodova +
vozarine –
hoteli +
dubrovnik airline –
Kad se zve zbroji i oduzme, bit će vjerojatno nekakav plus, ali više to nalikuje pirovoj pobjedi obzirom da se prodavala imovina koja je omogućila taj plus. A za idući kvartal se očekuje nešto kao:
prodaja brodova 0 (valjda)
vozarine ?
hoteli –
dubrovnik airline –
Jasno da će o vozarinama u zadnjem kvartalu ovisit cijela godina, ako se ne poprave, godina će završiti negativno. Ako se bitno poprave mogli bi izvući nekakvu mini dobit. A za pristojnu dobit se moraju dramatično popravit vozarine.
Pers
nisu svi optimisti, slažem se… ali čovjek u ovom tvom članku prvenstveno govori o capeovima dok sa druge strane priznaje da nije siguran koliko je brodova uopće otkazano…mislim da se sada djelomično vrši pritisak sa svim ovim brojevima kako bi što više brodova otišlo u rezalište jer evidentno je da je broj narudžbi zbilja nadmašio prosjek i porebe i da za sve neće biti mjesta na tržištu ali…neke će firme uvijek poslovati, netko će morati prevoziti sirovine, ja vjerujem kako će AP sa svojim dugogodišnjim iskustvom naći svoje mjesto u tom spektru brodara i uspjeti ostvariti koliko toliko pozitivno poslovanje dok se okolnosti ne promijene na bolje… flota je pomlađena, hoteli nešto vrijede a vjerojatno će s vremenom i Dubrovnik Airline doći u bolje poslovne prilike…
Računao sam jučer vrijednost brodova i došao do zaključka kako samo oni vrijede 300 milja $ po trenutnim cijenama, to je cca. 1,5 milijardi kn plus hoteli u Dubrovniku i onih par aviona … to je po meni ispod trenutne tržišne vrijednosti AP i mislim da cijela firma vrijedi ipak nešto više…zato sam optimist usprkos svim ovim lošim scenarijima…
Točno, vrijedi to toliko na papiru. Nisi ništa krivo napisao. E još trebaš samo naći nekoga tko je spreman platiti baš tu cijenu u ovim kriznim uvjetima na tržištu da otkupi baš sve brodove i nekretnine atlantske plovidbe uključujući onih par aviona. Malo je takvih zainteresiranih, točnije mislim 0 njih.
To ti je isto kao i s neprodanim stanovima. Tako neki građevinar može reći da mu firma vrijedi 100 milja eura više ako posjeduje 1000 neprodanih stanova za koje traži 100.000 eura. Naravno da na osnovu tih stanova ne vrijedi 100 milja eura više, jer stanova za prodaju po tim cijenama ima ko blata a kupaca nema. Tako to funkcionira u stvarnosti.
I zato cijena atpl na burzi nije podcjenjena. Ona je u nemilosti pod pritiscima briga iz sektora.
Pajdo, meni je skupo iz Harkanovaca zvati u Dubrovnik u ATPL u "Odsjek za dionice", pa i s fiksnog telefona!
Ma da se razumijemo, već neko vrijeme ne pratim dionicu ATPL (ustvari od kada sam je prodao nakon što ju je trebalo imati za dobiti dividendne dionice), a trenutno je nemam namjeru kupovati. Stoga baš ovu temu i ne pratim iz perspektive kupnje/prodaje dionice ATPL, nego zbog vrijednih linkova iz kojih mogu skupiti što više informacija o (ne)povezanosti BDI indeksa i oporavka svjetskog gospodarstva, jer to me trenutno više zanima.
Ali ponekad moram reagirati kad pročitam nečije želje, da ih tako nazovem jer nemaju veze za stvarnim poslovanjem, pogotovo Dubrovnik airlinea.
Ne moraš puno poznavati njihovo poslovanje da bi mogao pretpostaviti udio DA u prihodima i rashodima ATPL u 3Q, jednostavno otvoriš stranicu http://www.airport-dubrovnik.hr i pogledaš tjedni red letenja zrakoplova. Njihovi letovi su oznake DBK i usto je i troznamenkasti broj, ako ih uopće i pronađeš na redu letenja (osim ponedjeljkom kada lete njihova čak 3 aviona).
A nakon toga svakako pogledaj webcam zračne luke i obrati pozornost na one uglavnom parkirane na stajanci, to su oni bijelo-plavi, malo duži od Airbusa ili Boeinga, što na repu imaju logo ATPL.
Približava se 04.10. 2009. Kak stojimo sa upisom dionica…. jesu u ATPL-u sve napravili
oko Trgovačkog suda…. Dolaze li nam pismene obavijesti doma na kućnu adresu…?
Ajde malo upućeni…. napišite nešto oko toga…hvala.
Već mi je pun kufer drukanja na dolje. Maltene je njemačka Kriegsmarine potopila cijelu flotu atlantske plovidbe a vikanje o niskom BDI i lošem kvartalu mi idu stvarno na k….
Pa ne kupuje se sada atlantska radi izvještaja za 3q i 4q za koje i vrapci na grani znaju da će biti loši.
@misko
Izgleda da se mi nismo razumjeli koliko ja vidim, no ako pročitaš moj post odozgor pa prema dole.. ja sam naveo da je "recesija" i da svi snosimo poslijedice nje, tj, da smo svi zakinui, netko u plaći, netko otkaz, ustvari odgovorio sam Volksu na njegov post. I na kraju sam dodao tekst s "Moje dionice.com", nije moja ulagačka kuća niti miljenik, ali čitam sve, koji su ukazali na poslovanje kako sam naveo 2008 god, nešto prije recesije. Nego misko ako nemaš love za poziv pošalji mi svoj broj fiksni i ja te spojim preko neta i pričaš đabe koliko te volja.
Lijep ti pozdrav i ugodna i laka noć svim prisutnima.. za danas je dosta !!
nisu svi optimisti, slažem se… ali čovjek u ovom tvom članku prvenstveno govori o capeovima dok sa druge strane priznaje da nije siguran koliko je brodova uopće otkazano…mislim da se sada djelomično vrši pritisak sa svim ovim brojevima kako bi što više brodova otišlo u rezalište jer evidentno je da je broj narudžbi zbilja nadmašio prosjek i porebe i da za sve neće biti mjesta na tržištu ali…neke će firme uvijek poslovati, netko će morati prevoziti sirovine, ja vjerujem kako će AP sa svojim dugogodišnjim iskustvom naći svoje mjesto u tom spektru brodara i uspjeti ostvariti koliko toliko pozitivno poslovanje dok se okolnosti ne promijene na bolje… flota je pomlađena, hoteli nešto vrijede a vjerojatno će s vremenom i Dubrovnik Airline doći u bolje poslovne prilike…
Računao sam jučer vrijednost brodova i došao do zaključka kako samo oni vrijede 300 milja $ po trenutnim cijenama, to je cca. 1,5 milijardi kn plus hoteli u Dubrovniku i onih par aviona … to je po meni ispod trenutne tržišne vrijednosti AP i mislim da cijela firma vrijedi ipak nešto više…zato sam optimist usprkos svim ovim lošim scenarijima…
Točno, vrijedi to toliko na papiru. Nisi ništa krivo napisao. E još trebaš samo naći nekoga tko je spreman platiti baš tu cijenu u ovim kriznim uvjetima na tržištu da otkupi baš sve brodove i nekretnine atlantske plovidbe uključujući onih par aviona. Malo je takvih zainteresiranih, točnije mislim 0 njih.
To ti je isto kao i s neprodanim stanovima. Tako neki građevinar može reći da mu firma vrijedi 100 milja eura više ako posjeduje 1000 neprodanih stanova za koje traži 100.000 eura. Naravno da na osnovu tih stanova ne vrijedi 100 milja eura više, jer stanova za prodaju po tim cijenama ima ko blata a kupaca nema. Tako to funkcionira u stvarnosti.
I zato cijena atpl na burzi nije podcjenjena. Ona je u nemilosti pod pritiscima briga iz sektora.
[/quote]
Pero,
ma u pravi si i ti i Leconte, samo ovisno tko iz kojeg kuta gleda, no moraš znati da je u ovim recesijskim vremenima teško naći i brodara koji ima neodoljivu želju baš sad jeftino rasprodati cijelu flotu koja već za pola godine može vrijediti 25% više. Oni brodari bez keša nestati će sa marketa, nema im spasa, srećom ATPL nije među njima, a oni što opstanu mlatit će lovu i zato je interes za ovu dionicu permanentan, to je uostalom deja vu.
Leconte,
kad si se već potrudio izračunati vrijednost flote podjeli to sa nama za svaki brod pojedinačno, jedan je kolega sa foruma davno obećao no nismo ga dočekali sa izračunom.
Evo Vam graf pa si ga pogledajte ako koga interesira BDI !!
Ugodna i laka noć svim zaposlenicima poslovnog foruma !!
gardist
evo kod procjene sam koristio ove podatke iz tablice koju sam friško skinuo sa jednog od tjednih izvještaja o marketu.
BULK CARRIERS PROMPT RESALE 5 YEARS 10 YEARS 20 YEARS
Capesize $70.0m $50.0m $42.5m $19.0m
Panamax/Kamsarmax $42.0m $34.0m $28.5m $11.5m
Supramax/Handymax $35.0m $29.0m $20.5m $10.0m
* The above values are based and adjusted according only to recent reported sales and are subject to weekly changes.
moraš znati da je u ovim recesijskim vremenima teško naći i brodara koji ima neodoljivu želju baš sad jeftino rasprodati cijelu flotu koja već za pola godine može vrijediti 25% više. Oni brodari bez keša nestati će sa marketa, nema im spasa, srećom ATPL nije među njima, a oni što opstanu mlatit će lovu i zato je interes za ovu dionicu permanentan, to je uostalom deja vu.
Slažem se, ali radi se o načelnom razmišljanju za koje se ne zna kada će nastupiti…
moraš znati da je u ovim recesijskim vremenima teško naći i brodara koji ima neodoljivu želju baš sad jeftino rasprodati cijelu flotu koja već za pola godine može vrijediti 25% više. Oni brodari bez keša nestati će sa marketa, nema im spasa, srećom ATPL nije među njima, a oni što opstanu mlatit će lovu i zato je interes za ovu dionicu permanentan, to je uostalom deja vu.
Slažem se, ali radi se o načelnom razmišljanju za koje se ne zna kada će nastupiti…
[/quote]
alo kolega….nastavi drukat tamo na dlkv ,vidim tamo si nakrcan….atpl ti pobjegla…ok pa nemozes sve pokupit . atpl se kupovala ispod 1000 i nema vise….gotovo…doduse i ja bi dokupio jos ispod 1000 ali nece to samo tako….ima kupnje…ne fali vec mjesecima…. [cool]
moraš znati da je u ovim recesijskim vremenima teško naći i brodara koji ima neodoljivu želju baš sad jeftino rasprodati cijelu flotu koja već za pola godine može vrijediti 25% više. Oni brodari bez keša nestati će sa marketa, nema im spasa, srećom ATPL nije među njima, a oni što opstanu mlatit će lovu i zato je interes za ovu dionicu permanentan, to je uostalom deja vu.
Slažem se, ali radi se o načelnom razmišljanju za koje se ne zna kada će nastupiti…
[/quote]
Vozarine mogu rasti samo sa povećanjem potražnje za prevozom.A svjetska ekonomija 2009 je na dnu.Oporavak počima ,ali razvijene ekonomije oćekuju rast od 0,5 do 1% u 2010,a s obzirom na
povečanje tonaže brodovlja u toku ove godine taj minimalni rast ekonomija neće biti dostan za porasr BDI
slijesećih godinu dvije.I zato ATPL prodaje brodove što je dobar poslovni potez.
Teško,gotovo nemoguće je biti prorok,ali ukliko ne dođe do nekih velikih potresa u svjetskom
pomorstvu brodari će ostvarivati gubitke,a naročito ovi sa capeima.
Što manji brod vozarine se bolje drže.
Ipak tek 2011-ta pruža malo nade za oporavak brodara.
Naravno da će biti daleko teže zaduženim.Što dužniji to tužniji.A tu ATPL i ne stoji baš najbolje.