Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,02 | 12.205 | 249 | 49,00 | 49,10 | 0,00% |
Dubrovačka aviokompanija Dubrovnik Airline već je drugu godinu u krizi koja rezultira smanjivanjem plaća zaposlenicima u jesenskim i zimskim mjesecima.
I dok je prošle godine svim zaposlenicima plaća linearno smanjena 20 posto, uprava Dubrovnik Airlinea sada je odlučila smanjiti plaće kabinskom osoblju.
Bonus praktično nemoguć
Tako su prošli tjedan održani sastanci sa stjuardesama i stjuardima koji rade u Dubrovnik Airlineu i drastično im smanjena plaća za razdoblje od 1. listopada do 31. ožujka sljedeće godine.
Jedna skupina zaposlenika dobila je prijedlog ugovora kojim im osnovica plaće dolazi do 3000 kuna, što je trećina iznosa koji inače dobivaju. Doduše, ugovor je stimulativan i predviđa povećanje iznosa ovisno o broju sati leta, ali praktično je nemoguće doći do bonusa.
– Bonus se dobiva ako mjesečno ostvarimo određen broj sati leta, ali kada znamo da cijela kompanija u sljedećim mjesecima ima ugovoren minimalan broj sati, jasno je da od bonusa neće biti ništa – rekla nam je jedna od zaposlenica, no željela je ostati anonimna jer medijske istupe u tvrtki ne odobravaju.
Još gore od zaposlenika koji su dobili plaću samo 3000 kuna prošla je skupina kabinskoga osoblja, kojima je ponuđen ugovor na iznos od 2000 kuna, s time da nema nikakva stimulativnog dijela. Za njih nije ni predviđeno da rade tijekom šest mjeseci, no ako odbiju potpisati ovakve ugovore, dobit će otkaz.
– Prošle godine plaća je smanjena svima i to smo prihvatili jer smo svjesni da je kriza u svijetu. Međutim, sada su ugovori smanjeni samo nama i to za golemi iznos – kažu oni koji su dobili ovakve ugovore na potpis.
Atlantska plovidba ništa ne zna
Iz uprave Dubrovnik Airlinea ne žele komentirati ovakvo smanjenje plaće. Samo kažu da je situacija na tržištu čarterskih zrakoplovnih tvrtki u posljednje dvije godine katastrofalna i da je potrebno ići na sve moguće uštede kako bi tvrtka preživjela bez većih turbulencija. Zanimljivo je da za ovo smanjenje plaća ne znaju ni u Atlantskoj plovidbi, vlasniku tvrtke Dubrovnik Airline
mi mali mislim da sa svojih par komada ili par desetaka ne možemo izazvati poremećaj na tržištu čak i da želimo prodavati…
Svaka čast ako mjesecima svakodnevno ulažeš trud na temi zbog svojih "nekoliko komada"! [rolleyes]
[/quote]
potpuno je nebitno koliko komada posjedujem…moje nekome mogu biti golem nedosanjan iznos a nekome samo sitniš, prema tome to je relativan pojam, uostalom svima nama cilj je da vrijednost dionica raste a ne pada ( to je jedino tebi cilj dok ne odlučiš kupiti ) pa sukladno tome i pratimo temu…cijenim i onoga sa 10 komada jednako kao i onog sa 1000 …svi smo mi na istom brodu, osim tebe koji nas pratiš u gumenjaku i bacaš kamenje … [lol]
@Volksbank
Recesija je i to svugdje. Ovo što spominješ svugdje se u HR događa, mislim na skidanje plaća i primitaka. Evo npr. meni su skinuli mirovine, jedan dobar kredit. Sinu su skinuli plaću 30% u ĐĐ al hvala Bogu ostao je na poslu, time da je večina iz, govorim sada o ĐĐ dobila otkaze. Kako vidimo diljem svijeta i kod nas se udjeljuju otkazi, ljudi štrajkaju, pa je po meni logično da u kriznim vremenima svi osjete krizu a ne samo jedan sektor ili jedna tvrka. Za spomenuti je da prije recimo godinu dana:
Atlanska plovidba koja se primarno bavi brodskim prijevozom rasutih tereta. U tu svrhu koriste 15 brodova slobodne plovidbe nosivosti 800 tis MT. Uz to imaju 4 broda za prijevoz teških tereta i 2 broda obalne plovidbe. Iz djelatnosti brodarstva ostvaruju 65-75 % profita i 80-90 % dobiti. Druga djelatnost je avioprijevoz, a treći hotelijerstvo.
Iako je zrakoplovna tvrtka Dubrovnik Airline osnovana zadnja, već sada čini 20-25 % prihoda, a ove godine im stiže i još jedan zrakoplov. Očekivan prihod za 2008. samo od charter letova je 38 mil. eura.
U hotelijerstvu najveće ulaganje je bilo u hotel Imperial koji je nakon temeljite obnove predan na rukovođenje lancu Hilton. Pored tog kupljena su još dva hotela i to Hotel Lapad, te Hotel Grand na otoku Lopudu.
Ipak, ono što je najbitnije za Atlansku plovidbu je prijevoz rasutih tereta kao što su željezna rudača, ugljen, žito i sl.
Tekst uzet s Moje dionice.com.
I da recesija je a iz recesije netko polako izlazi. Hočemo li i mi s njima, DA teško ali moguće, KADA, sam Bog zna.
LP tebi i ostaloj ekipi željnoj svoga izgubljenog novca !!
Baltic Dry Index up as owners refuse low rates
Monday, 28 September 2009
The Baltic Dry Index, a measure of shipping costs for commodities, advanced for the first time in more than two weeks as owners refused to accept lower rates. The index tracking transport costs on international trade routes rose 20 points, or 0.9 per cent, to 2,183 points last Friday, according to the Baltic Exchange. The climb was the first since Sept 10. Gains were led by a 4.8 per cent jump in rates to hire capesize vessels that haul coal and iron ore. Rentals for the vessels have still dropped 38 per cent this month.
‘Rates dropped significantly for most of the week’ for capesizes, the exchange said in a note. ‘As levels dropped near to many owners’ operating costs, some resistance was evident. Charterers attempted to bring the rate below US$7 on the West Australia-to- China run, but have so far failed.’
Rates on the route, a benchmark for iron-ore shipments, fell as low as US$7.06 a tonne last week, the lowest since April 17, before rising to US$7.81 on Friday.
China is the biggest user of the steel-making material that will account for 28 per cent of all dry-bulk commodities hauled at sea globally this quarter, estimates from Drewry Shipping Consultants Ltd in London showed.
Expectations for capesize hire rates rose the most in more than two months last Thursday.
Source: Bloomberg
…svi smo mi na istom brodu, osim tebe koji nas pratiš u gumenjaku [lol]
Rado ću te primiti u gumenjak (za spašavanje) kad i ako za to dođe vrijeme… [smiley]
Nisu svi optimisti…
@Volksbank
Recesija je i to svugdje. Ovo što spominješ svugdje se u HR događa, mislim na skidanje plaća i primitaka. Evo npr. meni su skinuli mirovine, jedan dobar kredit. Sinu su skinuli plaću 30% u ĐĐ al hvala Bogu ostao je na poslu, time da je večina iz, govorim sada o ĐĐ dobila otkaze. Kako vidimo diljem svijeta i kod nas se udjeljuju otkazi, ljudi štrajkaju, pa je po meni logično da u kriznim vremenima svi osjete krizu a ne samo jedan sektor ili jedna tvrka. Za spomenuti je da prije recimo godinu dana:
Atlanska plovidba koja se primarno bavi brodskim prijevozom rasutih tereta. U tu svrhu koriste 15 brodova slobodne plovidbe nosivosti 800 tis MT. Uz to imaju 4 broda za prijevoz teških tereta i 2 broda obalne plovidbe. Iz djelatnosti brodarstva ostvaruju 65-75 % profita i 80-90 % dobiti. Druga djelatnost je avioprijevoz, a treći hotelijerstvo.
Iako je zrakoplovna tvrtka Dubrovnik Airline osnovana zadnja, već sada čini 20-25 % prihoda, a ove godine im stiže i još jedan zrakoplov. Očekivan prihod za 2008. samo od charter letova je 38 mil. eura.
U hotelijerstvu najveće ulaganje je bilo u hotel Imperial koji je nakon temeljite obnove predan na rukovođenje lancu Hilton. Pored tog kupljena su još dva hotela i to Hotel Lapad, te Hotel Grand na otoku Lopudu.
Ipak, ono što je najbitnije za Atlansku plovidbu je prijevoz rasutih tereta kao što su željezna rudača, ugljen, žito i sl.
Tekst uzet s Moje dionice.com.
I da recesija je a iz recesije netko polako izlazi. Hočemo li i mi s njima, DA teško ali moguće, KADA, sam Bog zna.
LP tebi i ostaloj ekipi željnoj svoga izgubljenog novca !!
Ti tvoji sa Mojedionice su ulazili u ATPL na 3.500kn, tako da baš i nisu najpouzdaniji [lol]
Čekaj malo, ti očekuješ pozitivan 3Q na temelju poslovanja Dubrovnik airlinea? Pa ko će njihove gubitke pokrit? Prihod od vozarina?
Pers
nisu svi optimisti, slažem se… ali čovjek u ovom tvom članku prvenstveno govori o capeovima dok sa druge strane priznaje da nije siguran koliko je brodova uopće otkazano…mislim da se sada djelomično vrši pritisak sa svim ovim brojevima kako bi što više brodova otišlo u rezalište jer evidentno je da je broj narudžbi zbilja nadmašio prosjek i porebe i da za sve neće biti mjesta na tržištu ali…neke će firme uvijek poslovati, netko će morati prevoziti sirovine, ja vjerujem kako će AP sa svojim dugogodišnjim iskustvom naći svoje mjesto u tom spektru brodara i uspjeti ostvariti koliko toliko pozitivno poslovanje dok se okolnosti ne promijene na bolje… flota je pomlađena, hoteli nešto vrijede a vjerojatno će s vremenom i Dubrovnik Airline doći u bolje poslovne prilike…
Računao sam jučer vrijednost brodova i došao do zaključka kako samo oni vrijede 300 milja $ po trenutnim cijenama, to je cca. 1,5 milijardi kn plus hoteli u Dubrovniku i onih par aviona … to je po meni ispod trenutne tržišne vrijednosti AP i mislim da cijela firma vrijedi ipak nešto više…zato sam optimist usprkos svim ovim lošim scenarijima…
Čekaj malo, ti očekuješ pozitivan 3Q na temelju poslovanja Dubrovnik airlinea? Pa ko će njihove gubitke pokrit? Prihod od vozarina?
[/quote]
Nazovite tel: +385 (0)20 352 333, tražite odsjek dionica i pitajte što se događa. Ljudi su jako susretljivi, zvao sam ih nekoliko puta. Neznam, kad sam ih god nazvao imali su strpljenja i odgovarali su na moja pitanja, evo i danas sam ih zvao, stavljen Vam je post u svezi Dividende. Tko sam ja da znam hoće li 3Q biti pozitivan ili negativan, ali UPIT Vas košta nekoliko lipa, fiksnom linijom. Vjerujte mi biti ćete zadovoljni !!
LP
UPIT Vas košta nekoliko lipa, fiksnom linijom.
Vjerujte mi biti ćete zadovoljni !!
Pitanje je hoće li oni biti zadovoljni pozivima i gnjavažom.
Baltic Dry Index up as owners refuse low rates
Monday, 28 September 2009
The Baltic Dry Index, a measure of shipping costs for commodities, advanced for the first time in more than two weeks as owners refused to accept lower rates. The index tracking transport costs on international trade routes rose 20 points, or 0.9 per cent, to 2,183 points last Friday, according to the Baltic Exchange. The climb was the first since Sept 10. Gains were led by a 4.8 per cent jump in rates to hire capesize vessels that haul coal and iron ore. Rentals for the vessels have still dropped 38 per cent this month.
‘Rates dropped significantly for most of the week’ for capesizes, the exchange said in a note. ‘As levels dropped near to many owners’ operating costs, some resistance was evident. Charterers attempted to bring the rate below US$7 on the West Australia-to- China run, but have so far failed.’
Rates on the route, a benchmark for iron-ore shipments, fell as low as US$7.06 a tonne last week, the lowest since April 17, before rising to US$7.81 on Friday.
China is the biggest user of the steel-making material that will account for 28 per cent of all dry-bulk commodities hauled at sea globally this quarter, estimates from Drewry Shipping Consultants Ltd in London showed.
Expectations for capesize hire rates rose the most in more than two months last Thursday.
Source: Bloomberg
bravo malibu ! ovu prvu rečenicu sam namjerno boldirao. nekima od njih je puko film sa ovim vozarinama!!!