ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 05:06
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


A kako bi vi komentirali Lonzinu novu prodaju u svjetlu svih ovih činjenica? Jel se zabunio? Bar jedan suvisli komentar molim.

ne pratim baš ovu dionicu, ali koliko se ja sjećam, može me netko ispraviti ako griješim, Lonzina je do sada imao uvijek odličan tajmning.

Ako je tako… statistički gledano… mora jednom doći i to da "se zabuni", ne može uvijek pogoditi. To je možda upravo ovaj puta – moguće da se zabunio, više vjerojatno nego li je to do sada bilo 🙂

Pero niti jedan član uprave nije prodavao dionice atpl zbog špekulacija o padu ili rastu iste, već zato što im trebaju pare.

Mislim da je trenutno bitnije kako će se sada pred mogućom korekcijom(ili ne) ponašati divdendne dionice i koliko će to zatući atpl.

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.


Kakve veze ima moja registracija, prativ ovu temu već duže na forumu a htio sam sada komentirati situaciju kako je vidim. U početku nisam imao šta reći a sada imam, samo iznosim svoje mišljenje, jer vidim da nitko ne razmišlja na ovaj način, možda sam ja u krivu ali tako sada na ovo gledam i nije mi jasna navala tolikog optimizma. Ako je zabranjeno pisat negativno i imati pesimistične poglede onda na ovom forumu vlada diskriminacija, što ste me svi uzeli na zub?

I tekako ima veze tvoja registracija,otvoriš dupli nik da bi druka samo na ovoj temi,sa takvim likovima se nema šta diskutirati,prosjek ti je 20 poruka na dan i sve na temi ATPL spamaš temu a blage veze nemaš o brodarstvu,firmi i njezinom poslovanju

Evo imam par pitanja za tebe pošto sve znaš

Nabroji mi zadnjih 5-6 ugovorenih brodova i po kojim cijenama plove,evo prije dva dana jedan je ugovoren
Koliko i kakve brodove ATPL ima naručena i kad je isporuka istih

Kažeš da ATPL prati vozarine pa mi reci koliko je cijena dionice bila oko nove godine,a koliko su porasle vozarine od onda,(dionica 720kn,a panamaxi 3500$/dan,danas dionica 1100kn a vozarine 19000$/dan)evo da ti pomognem stavim ti tablicu pa pogledaj zadnji red,da ATPL prati vozarine trebala je bit već preko 2000kn

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Mislim da je trenutno bitnije kako će se sada pred mogućom korekcijom(ili ne) ponašati divdendne dionice i koliko će to zatući atpl.

Kod, po meni druge likviduše na ZSE ATPL, neznam zašto bi je podjela dividende zatukla prema dole, i o kakvoj se korekciji radi (osim poduže dvojke koja ide gore s dna kanala). Kod prve likvidne, tj. kod podjele ili bolje reči isplate dividende od strane HT, likvidnost joj se naglo povečala i cijena je s cca 205 kn otišla na 22x kn. Mislim da je to bilo krajem mjeseca travnja.
LP

I very much love INGRA !!

Pero, ne nasjedaj na provokacije i ne opravdavaj se. Jednostavno ignoriraj postove koji ti sugeriraju ovo i ono.

Imaš pravo pisati i slobodno iznositi svoje mišljenje bez obzira bilo ono konformno u ovom trenutku ili ne (Trenutačno nije konformno i nije popularno iznositi mišljenje da će cijena dionice ATPL pasti.) i nikoga se ne tiče zašto to činiš, iz kojih pobuda to činiš, koliko je star tvoj profil i sl.

Svatko ima svoje razloge i motivaciju za sudjelovanje na nekoj temi pa tako i ovi, navodno "neporočni" nickovi, koji navodno "nikada" ne drukaju. Drukaju oni itekako, kritikom tvojeg nastupa. Svi bi se trebali dobro zapitati zašto im toliko smeta tvoje pisanje ako već tvrde da tvoje rezoniranje baš ništa ne vrijedi i da u njemu nema barem nečeg istinitog.

Nadalje, nisi dužan znati SVE, niti odgovarati na ISPITNA PITANJA koja ti je gore, očito u nervozi što mu dionice klize, postavio kolega.

Na forumu sudjeluju ljudi različitih profila, različitog znanja i različitog pristupa informacijama i kad bi se tražilo da svi sve znaju o ATPL i kada bi se polagao ispit za sudjelovanje na forumu, onda bi se na temi mogli dopisivati samo Jerković, Lonza i ostali najbliži suradnici i cijela stvar ne bi imala više nikakvog smisla.

Na svakom pojedincu je da prosudi koji post ima, a koji nema smisla. Čitat ću sve. Druk ili ne-druk. A odlučivat ću po svojem nahođenju.



Kakve veze ima moja registracija, prativ ovu temu već duže na forumu a htio sam sada komentirati situaciju kako je vidim. U početku nisam imao šta reći a sada imam, samo iznosim svoje mišljenje, jer vidim da nitko ne razmišlja na ovaj način, možda sam ja u krivu ali tako sada na ovo gledam i nije mi jasna navala tolikog optimizma. Ako je zabranjeno pisat negativno i imati pesimistične poglede onda na ovom forumu vlada diskriminacija, što ste me svi uzeli na zub?

I tekako ima veze tvoja registracija,otvoriš dupli nik da bi druka samo na ovoj temi,sa takvim likovima se nema šta diskutirati,prosjek ti je 20 poruka na dan i sve na temi ATPL spamaš temu a blage veze nemaš o brodarstvu,firmi i njezinom poslovanju

Evo imam par pitanja za tebe pošto sve znaš

Nabroji mi zadnjih 5-6 ugovorenih brodova i po kojim cijenama plove,evo prije dva dana jedan je ugovoren
Koliko i kakve brodove ATPL ima naručena i kad je isporuka istih

Kažeš da ATPL prati vozarine pa mi reci koliko je cijena dionice bila oko nove godine,a koliko su porasle vozarine od onda,(dionica 720kn,a panamaxi 3500$/dan,danas dionica 1100kn a vozarine 19000$/dan)evo da ti pomognem stavim ti tablicu pa pogledaj zadnji red,da ATPL prati vozarine trebala je bit već preko 2000kn

[/quote]

Neću puno duljiti, samo ću nabrojat zadnje ugovore koje znam, 14.500, 17.000, 24.000, 34.000, 26.000, 18.000, a prije toga hrpetina brodova za oko 10.000, pa ti računaj zaradu, drukeru.
[bye]

never surrender



Najprije je nahvališ a onda kažeš da je čekaš na 1000. Il valja il ne valja!

pa ne moraju ovo biti kontradiktorne činjenice.

Možda po njemu ova firma valja, ali njena vrijednost nije veća od 1000. Sasvim legitiman stav.
[/quote]

puno forumaša bi volilo da im daš ovaj izračun .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Peromadjar,

mogao bi sad napisati dvije stranice pro i kontra tvojih stavova, no jedna konstatacija mi jako smeta, a odnosi se na "prodaju brodova radi pokrivanja gubitaka". To jednostavno nije točno, pa Pelješac je npr. prastara kanta i odlično je prodan u ovim okolnostima (navodno oko 6 miljuna dolara) a u njegovu zamjenu stiže Sv.Vlaho, moderan supramax plaćen relativno povoljno. Radi se dakle o odličnom poslovnom potezu Uprave i to nema nikakve veze sa pokrivanjem gubitaka.
Governor je potpuno u pravu kad ukazuje da je firma sad u neusporedivo povoljnijem položaju nego prije tri godine, jer ima znatno niži prosjek starosti flote, diversifcirano poslovanje i, još uvijek, ogroman keš na računu, pa za ATPL nema straha duže vrijeme. Još samo da netko u Upravi postavi pitanje prodaje Dubrovnik Airline, postali bi zaista respektabilna firma i izvan granica RH, jer DA šteti imageu i tradiciji ATPL, dok Zenu Singeru ne bi dao da upravlja ni kućnim savjetom a kamoli jednom zrakoplovnom kompanijom, no sa tuđim kur.. (čitaj lovom od ATPL) lako je mlatit po koprivi.



A kako bi vi komentirali Lonzinu novu prodaju u svjetlu svih ovih činjenica? Jel se zabunio? Bar jedan suvisli komentar molim.

ne pratim baš ovu dionicu, ali koliko se ja sjećam, može me netko ispraviti ako griješim, Lonzina je do sada imao uvijek odličan tajmning.

Ako je tako… statistički gledano… mora jednom doći i to da "se zabuni", ne može uvijek pogoditi. To je možda upravo ovaj puta – moguće da se zabunio, više vjerojatno nego li je to do sada bilo 🙂
[/quote]
imo je odličan tajming početkom petog mijeseca prodavo je po cirka 900 kn. , i gle čuda ošlo preko 1300 kn . neznam šta bi ti reko tebi ti nato.


Peromadjar,

mogao bi sad napisati dvije stranice pro i kontra tvojih stavova, no jedna konstatacija mi jako smeta, a odnosi se na "prodaju brodova radi pokrivanja gubitaka". To jednostavno nije točno, pa Pelješac je npr. prastara kanta i odlično je prodan u ovim okolnostima (navodno oko 6 miljuna dolara) a u njegovu zamjenu stiže Sv.Vlaho, moderan supramax plaćen relativno povoljno. Radi se dakle o odličnom poslovnom potezu Uprave i to nema nikakve veze sa pokrivanjem gubitaka.
Governor je potpuno u pravu kad ukazuje da je firma sad u neusporedivo povoljnijem položaju nego prije tri godine, jer ima znatno niži prosjek starosti flote, diversifcirano poslovanje i, još uvijek, ogroman keš na računu, pa za ATPL nema straha duže vrijeme. Još samo da netko u Upravi postavi pitanje prodaje Dubrovnik Airline, postali bi zaista respektabilna firma i izvan granica RH, jer DA šteti imageu i tradiciji ATPL, dok Zenu Singeru ne bi dao da upravlja ni kućnim savjetom a kamoli jednom zrakoplovnom kompanijom, no sa tuđim kur.. (čitaj lovom od ATPL) lako je mlatit po koprivi.

Slažem se, prodaja Pelješca i dolazak novog modernog broda u flotu je u ovom trenutku najbolja moguća solucija. A što se tiče otkazivanja nekih novogradnji, držim da je u pitanju svojevrstan deleveraging proces u kojem se Atlantska nastoji riješiti visokih zaduživanja. Onakav ambiciozan plan o obnovi flote mi se u početku jako sviđao, no realnost je nešto sasvim drugo i jasno je već sada da nekih 50% tih planova praktički pada u vodu. No za ovu firmu stvar nije ni izbliza tako loša kako neki žele prikazati. U dogledno vrijeme ipak imaju sigurnu budućnost (dosta casha), imaju relativno mladu flotu, a čini mi se da su im i ovim nedavnim potezima dovoljne ipak nešto niže vozarine od navedenih 20000USD/dan. Neki otkazi novogradnji, prodaje starih brodova i zamjena za nove, sve to nosi manje zaduživanja i manje zahtjeva za vozarine da bi bili na break-even.

Što se tiče same cijene dionice, ovdje već ne znam što misliti kratkoročno. I uvijek su postojale takve situacije da se cijena ove dionice u više navrata ponašala posve suprotno očekivanom unazad nekih godinu i pol dana. Hoću reći, teško je tražiti nekakve prave razloge, a jednostavna usporedba cijene s BDI-om ili s cijenom DRYS-a je možda ipak banaliziranje situacije. Možda jednostavno sadašnja cijena odražava upravo ovu činjenicu aktivne reakcije uprave na krizu i njihovu dobru prilagodbu trenutnom stanju na brodarskom tržištu. Bilo bi naravno daleko zgodnije i elegantnije razmišljati posve pozitivno da je BDI u uzlaznoj putanji, no što je tu je, u ovome trenutku bi ta neizvjesnost mogla još neko vrijeme potrajati. No sve u svemu mislim da se isplati imati ovog brodara u portfelju, barem što se tiče neke srednjeročne investicije (kroz nekoliko mjeseci). Nitko nije toliko pametan da sa velikom sigurnošću može reći hoće li za tjedan dana ova dionica biti 10-15% skuplja ili 10-15% jeftinija, onaj tko planira zaraditi na brodarima će dionicu držati prvenstveno zato što vjeruje u nju. Iz te perspektive ni nekakva moguća kratkoročna korekcija ne bi smjela omesti pravog investitora. Ali što kaže peromadjar, neka svatko sam procjeni kako mu drago.




Najprije je nahvališ a onda kažeš da je čekaš na 1000. Il valja il ne valja!

pa ne moraju ovo biti kontradiktorne činjenice.

Možda po njemu ova firma valja, ali njena vrijednost nije veća od 1000. Sasvim legitiman stav.
[/quote]

puno forumaša bi volilo da im daš ovaj izračun .
[/quote]
ja?? Zašto da ja to računam. Neka to računa onaj koji je to rekao. Ja samo kažem da taj koji je to rekao (pogledajte postove prije na koje odgovaram) ima pravo to reći jer nije u kontradikciji sa ostatkom rečenice a što su neki htjeli proglasiti kontradiktornim.

Onaj koji misli tako neka da taj izračun… slažem se [thumbsup]

P.S. Ja nemam definirano mišljenje o vrijednosti ATPL, mislim da to niti ne bih mogao naročito precizno ocijeniti, ovo je za mene malo kompleksnija stvar – ali onak na prvi pogled… prvo što bih pomislio, onak naivno: dionica je podcijenjena… ali "koliko", to vam u ovome trenutku barem, zbilja ne mogu precizirati jer nisam dovoljno upučen u ovaj sektor da bih mogao tek tako procijeniti vrijednost firme. Vidim ovdje iz izvještaja što je bilo prije… ali budućnost, ovdje zbilja ništa ne znam o budućnosti – kada i ako saznam, javit ću se sa svojom procjenom 🙂



pozdrav kolegama pesimistima ili mozda profesionalcima koji zele jeftino kupiti atpl. zamolio bi ih da mi kazu kako misle da se svijet i njihove "dobre" dionice oporavljaju a da bdi odnosno nazovimo to prostije pijaca tj. plac brodova stoji ukopana.moje drage kolege nazalost to je nemoguce. jedini pravi i istinski oporavak gospodarstva je kad pocne muving brodova. ako on ne pocne onda budite sigurni da ce se i vase perjanice od dionica strmoglaviti kao u najruznijem snu. zato molite se da brodovi pocnu voziti jer tada ce i vase dioničice poceti realno rasti i svi cemo biti sretni i zadovoljni.
Pozdrav.

Moving brodova rade uglavnom kinezi koji su i prije 2 godine nabili toliki bdi i svima stvorili blesavu ideju da je bdi na 10000 nešto sasvim normalno i zdravo i pokazatelj da je svjetsko gospodarstvo u zamahu, a pošto kinezima nije već mjesecima do kupovanja rude, mačku o rep tvoju teoriju. A koliko vidim povijesno je ovo za bdi i više nego dobra razina, ako se čak maknu one anomalije koje su kinezi prouzročili ispada da je bdi povijesno gledano dosta visoko.

A ako ćemo pravo uspoređivati brodare s ostalim dionicama, koliko vidim, dobar dio ostalih domaćih firmi radi i ove godine u plusu unatoč krizi i unatoč bdi indeksu, a atpl??? Dionice se cijene po dobiti firme a ne po onome šta bi bilo kad bi bilo. Brodari su svoje iskoristili prije godinu dvije dana, sada je to samo ispuhani balon. Al dobro, svako svoje zna.
[bye]
[/quote]
STVAR JE U TOME DA SE OCEKUJE JOS TAKVIH ANOMALIJA…. [cool] http://www.bankamagazine.hr/default.aspx?TabId=138&View=Details&ItemID=54255

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

New Report

Close