ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Vidim da ovdje ljudi ne shvaćaju redoslijed oporavka od recesije.
Prvo idu brodari a onda ostali a ne obratno. Ako transport roba i sirovina ne funkcionira onda ne funkcionira i ništa drugo. Laički gledano ako netko ne doveze dalekovodu i igh-u jeftini čelik onda im preostaje jedino da bandere rade od jelovine a armaturu za mostove od trske.


ako on ne pocne onda budite sigurni da ce se i vase perjanice od dionica strmoglaviti [/i]kao u najruznijem snu.

Bankrotman, je li to govoriš iz vlastitog iskustva? Bankrotirao si?

Ne znam zašto ekipa smatra da treba kupovati kad ATPL bude na 1.000 kn?
Tko kaže da ne može pasti ispod 1.000 kn?

ja sam dokupio na 1090… sljedi rast… 🙂


Ne znam zašto ekipa smatra da treba kupovati kad ATPL bude na 1.000 kn?
Tko kaže da ne može pasti ispod 1.000 kn?

Tu doista ima smiješnih likova. Nije li ATPL bila na 485 kn. Da si se tada nakrcao te dionice, danas bi već imao izvrstan prinos. Ali tada ste se i ti i takvi poput tebe bojali kupiti tu dionicu jer ste očekivali pad na 200 kn. A pretpostavljam da je i pala na 200 kn, ni tada je ne bi kupio jer bi čekao da padne na 100 kn ili niže. E, dragi moji investitori, takvi strašljivci poput vas nikad ništa neće zaraditi na burzi.


Vidim da ovdje ljudi ne shvaćaju redoslijed oporavka od recesije.
Prvo idu brodari a onda ostali a ne obratno. Ako transport roba i sirovina ne funkcionira onda ne funkcionira i ništa drugo. Laički gledano ako netko ne doveze dalekovodu i igh-u jeftini čelik onda im preostaje jedino da bandere rade od jelovine a armaturu za mostove od trske.

Mislim da neki ne shvaćaju da ovo stanje bdi indeksa na 2000 je povijesno unazad 25 godina vrlo visoka vrijednost. Samo da se pogleda moj prethodni graf se to jako dobro vidi. Al vidim da nikog to ne zania. To ne znači da ako je bdi na 2000 da se brodari nisu oporavili, brodari povijesno gledano i dalje ubiru dobre vozarine i za njih je povijesno gledano ovo visok bdi. Jedino je problem što su neke firme kao atpl do grla zadužene i zatrpane kreditima za novogradnje pa im je za bilo kakvu zaradu potrebna vozarina od 20000 dolara na dan, al to je već njihov problem a ne problem svjetskog oporavka. Dajte ljudi urazumite se malo.

Nema ništa lošeg u trenutnoj vrijednosti bdi, čak se po ovim vrijednostima i dalekovodu i ighu dostavlja dovoljno sirovina. Problem je jedino što više kinezi ne uvoze toliko pa prema tome nema onih dramatičnih bdi skokova. Tako da ne vrijedi ta teorija da prvo iz recesije izlaze brodari, ne može se na temelju onoga što su kinezi izazvali tijekom dvije jeseni s bdi indeksom procjenjivat situacija koja traje zadnjih 25 godina. recesija je po brojkama praktički službeno završila ili je pred završetkom za gro zapadnih zemalja, a brodari su po brojkama tu gdje jesu. ćao.

never surrender

Zašto sam rekao da BDI raste – rast će, evo zbog ovoga grafa kojega sam opet bespravno otuđio, ali nadam se da ljutnje neće biti. BDI od sada ide UP, ATPL od sada ide UP. Žao mi je što nemam bolji graf !!
LP

I very much love INGRA !!


brodari povijesno gledano i dalje ubiru dobre vozarine i za njih je povijesno gledano ovo visok bdi. Jedino je problem što su neke firme kao atpl do grla zadužene i zatrpane kreditima za novogradnje pa im je za bilo kakvu zaradu potrebna vozarina od 20.000 dolara na dan, al to je već njihov problem a ne problem svjetskog oporavka.

Bilo je već govora na forumu o tome da im dugovi krešu dobit, ali ovdje si to zorno prikazao u kontekstu priloženog dugoročnog grafa. Hvala.

…a Lonza Vlaho prodao je 3.000 dionica Atlantske plovidbe (opet)…kažu.

Koliko je to već naprodavao? Njemu se ne da čekat da bdi naraste?
Ma ide to ap.
[thumbsup]
[bye] [bye] [bye]

never surrender


…a Lonza Vlaho prodao je 3.000 dionica Atlantske plovidbe (opet)…kažu.

Nisam potpuno shvatio, misliš, prodao je ponovno, sada, zadnjih dana?



pozdrav kolegama pesimistima ili mozda profesionalcima koji zele jeftino kupiti atpl. zamolio bi ih da mi kazu kako misle da se svijet i njihove "dobre" dionice oporavljaju a da bdi odnosno nazovimo to prostije pijaca tj. plac brodova stoji ukopana.moje drage kolege nazalost to je nemoguce. jedini pravi i istinski oporavak gospodarstva je kad pocne muving brodova. ako on ne pocne onda budite sigurni da ce se i vase perjanice od dionica strmoglaviti kao u najruznijem snu. zato molite se da brodovi pocnu voziti jer tada ce i vase dioničice poceti realno rasti i svi cemo biti sretni i zadovoljni.
Pozdrav.

Moving brodova rade uglavnom kinezi koji su i prije 2 godine nabili toliki bdi i svima stvorili blesavu ideju da je bdi na 10000 nešto sasvim normalno i zdravo i pokazatelj da je svjetsko gospodarstvo u zamahu, a pošto kinezima nije već mjesecima do kupovanja rude, mačku o rep tvoju teoriju. A koliko vidim povijesno je ovo za bdi i više nego dobra razina, ako se čak maknu one anomalije koje su kinezi prouzročili ispada da je bdi povijesno gledano dosta visoko.

A ako ćemo pravo uspoređivati brodare s ostalim dionicama, koliko vidim, dobar dio ostalih domaćih firmi radi i ove godine u plusu unatoč krizi i unatoč bdi indeksu, a atpl??? Dionice se cijene po dobiti firme a ne po onome šta bi bilo kad bi bilo. Brodari su svoje iskoristili prije godinu dvije dana, sada je to samo ispuhani balon. Al dobro, svako svoje zna.
[bye]
[/quote]

1. -A koliko vidim povijesno je ovo za bdi i više nego dobra razina, ako se čak maknu one anomalije koje su kinezi prouzročili ispada da je bdi povijesno gledano dosta visoko.

Ovo nije nikako povijesno za bdi više nego dobra razina , jer brodari više nemaju solidne dobiti kao što su imali ranije ili su na nuli, a neki su i u minusima .

2. -ako se čak maknu one anomalije koje su kinezi prouzročili ispada da je bdi povijesno gledano dosta visoko.

A kad je bdi bio još veći, što je onda to? To je nešto bilo apstraktno? Što se tiče anomalija, to su vrhovi, a ne anomalije , to imaš na grafu kod svake dionice .

3. A ako ćemo pravo uspoređivati brodare s ostalim dionicama, koliko vidim, dobar dio ostalih domaćih firmi radi i ove godine u plusu unatoč krizi i unatoč bdi indeksu, a atpl??? Dionice se cijene po dobiti
Za ovo ostavimo 3 Q , on će biti pokazatelj. A za ovo što se tiče domaćih firmi, ili zbilja nisi dobro upoznat , ili samo malkice drukaš.

Pozz

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !



Vidim da ovdje ljudi ne shvaćaju redoslijed oporavka od recesije.
Prvo idu brodari a onda ostali a ne obratno. Ako transport roba i sirovina ne funkcionira onda ne funkcionira i ništa drugo. Laički gledano ako netko ne doveze dalekovodu i igh-u jeftini čelik onda im preostaje jedino da bandere rade od jelovine a armaturu za mostove od trske.

Mislim da neki ne shvaćaju da ovo stanje bdi indeksa na 2000 je povijesno unazad 25 godina vrlo visoka vrijednost. Samo da se pogleda moj prethodni graf se to jako dobro vidi. Al vidim da nikog to ne zania. To ne znači da ako je bdi na 2000 da se brodari nisu oporavili, brodari povijesno gledano i dalje ubiru dobre vozarine i za njih je povijesno gledano ovo visok bdi. Jedino je problem što su neke firme kao atpl do grla zadužene i zatrpane kreditima za novogradnje pa im je za bilo kakvu zaradu potrebna vozarina od 20000 dolara na dan, al to je već njihov problem a ne problem svjetskog oporavka. Dajte ljudi urazumite se malo.

Nema ništa lošeg u trenutnoj vrijednosti bdi, čak se po ovim vrijednostima i dalekovodu i ighu dostavlja dovoljno sirovina. Problem je jedino što više kinezi ne uvoze toliko pa prema tome nema onih dramatičnih bdi skokova. Tako da ne vrijedi ta teorija da prvo iz recesije izlaze brodari, ne može se na temelju onoga što su kinezi izazvali tijekom dvije jeseni s bdi indeksom procjenjivat situacija koja traje zadnjih 25 godina. recesija je po brojkama praktički službeno završila ili je pred završetkom za gro zapadnih zemalja, a brodari su po brojkama tu gdje jesu. ćao.
[/quote]

mislim da griješiš gledajući unazad toliko široko razdoblje, jer se u 25 godina jako puno toga promijenilo, počevši od samog shippinga , nego i globalne ekonomije općenito i zakona koji njom vladaju.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

New Report

Close