Zanimljivo kako sada više nije toliko bitno to što je BPi u padu.
Dakle došao je preokret.
ponedjeljak 100 bodova, utorak 200 itd. idemo dalje! [thumbsup]
[/quote]
Upravo tako persjesus, sada kada bpi pada najednom on nije bitan, sada je bitno da bdi raste. Ma ovdje je uvijek veselo i optimistično, možeš gledati stvari ovako i onaki i uvijek ti super za drukati. bez obzira koliko bdi ili bpi pao uvijek se nađe neka super vijest i cijena Atpl je uvijek opravdana jer će jednog dana bdi rasti. A to što su vozarine mjesecima ispod 20000 na čemu nitko živ ne može ostvarit zaradu, to nikoga ne zanima.
Društvo, koliko će Atpl zaraditi za ovu godinu i od čega će atpl isplatit dividendu nagodinu? Koliko pratim minus je već popriličan za prva dva a eto četvrti kvartal pred vratima! Hoće prodati još 2-3 broda da zakrpaju rupe? Halooo? Pitaj jerkovića koliko mu treba da brod radi s nulom.
Ah da zaboravio sam, bit će bolje, pa danas je narasto bdi za 20 bodova, idući tjedan ide +100, + 200, +500 jelda? Dobro savage kaže, ovdje se izgleda svaki dan rodi novi naivac, dok se netko neprimjetno iskrcava i navlaći sirotane u brodare, ostale dionice na burzi lagano ali sigurno ostvaruju dobitke. I najbolje je što ljudi i dalje vjeruju da će ovi brodari nešto zaraditi!
I da, zašto svi ostali brodari na američkim burzama imaju cijenu kakvu su imali na kraju 2008 godine ako je to sve tako super optimistično? Kod njih nema problema kada ide korekcija, kod njih je to normala, ali naši su super kvalitetni i ne smiju se korigirati jako već će tavoriti na ovim razinama dok ne počne bdi rasti. U usporedbi s njima naši su ohoho precjenjeni. Atpl je već po tome trebala biti na 850, jdpl na 150, ulpl na 600 itd.
Čekaj, nemojte mi reći, da pogodim, od idućeg ponedjeljka kreću i strani brodari u rast pa naši neće padati jelda?
[bye]
Cijena Atpl je uvijek opravdana jer će jednog dana BDI rasti.
Točno. Rast će jednog dana.
Jedino još ne znamo kojeg dana i koje godine.
P.S. Slažem se sa Savegeom kad kaže da je preuranjeno tvrditi da se radi o preokretu BDI-ja temeljem samo jednog malog pomaka Capesizea.
Ups, pardon, ispričavam se nije bilo namjerno. Kad malo bolje pogledam ispada da sam bio još blag i optimističan po pitanju cijena gdje bi naši brodari trebali biti. Samo malecka usporedba s dianom koja baš ima lijepe dugoročne ugovore. hm, pitam se kolika je stvarno fer cijena naših kada se ovako head to head uspoređuje cijena. Može se tražit do preksutra razloge za ovako visoke cijene naših brodara ali ja tvrdim da ih jednostavno nema! Mislim da će se uskoro krenut popunjavat rupe koje su ostale dok se neutemeljeno raslo.
pratio sam malo povijesne podatke o cijenama i vrijednostima BPI i BSI indexa koji direktno utječu na zaradu AP…naime na ovim razinama vozarina cijena se kretala u rasponu od 1100-1179 kn…
e sada je pitanje hoće li se svjetski indexi strmoglaviti ili je ovo samo korekcija prije novog rasta…pa samim time i smjer kretanja cijena biti će određeni ukupnim globalnim kretanjima, …krene li ponovno rast SP 500 i bude li popraćen oporavkom vozarina potpuno sam siguran da će cijena ATPL porasti, uz pozitivan 3Q nema razloga očekivati drugačije…neznam samo zašto toliki žele ATPL ponovno na 500kn … bila je, mogli ste kupiti…naravno ne od mene jer ja ni tada nisam prodavao…
[/quote]
Upravo tako persjesus, sada kada bpi pada najednom on nije bitan, sada je bitno da bdi raste. Ma ovdje je uvijek veselo i optimistično, možeš gledati stvari ovako i onaki i uvijek ti super za drukati. bez obzira koliko bdi ili bpi pao uvijek se nađe neka super vijest i cijena Atpl je uvijek opravdana jer će jednog dana bdi rasti. A to što su vozarine mjesecima ispod 20000 na čemu nitko živ ne može ostvarit zaradu, to nikoga ne zanima.
Društvo, koliko će Atpl zaraditi za ovu godinu i od čega će atpl isplatit dividendu nagodinu? Koliko pratim minus je već popriličan za prva dva a eto četvrti kvartal pred vratima! Hoće prodati još 2-3 broda da zakrpaju rupe? Halooo? Pitaj jerkovića koliko mu treba da brod radi s nulom.
Ah da zaboravio sam, bit će bolje, pa danas je narasto bdi za 20 bodova, idući tjedan ide +100, + 200, +500 jelda? Dobro savage kaže, ovdje se izgleda svaki dan rodi novi naivac, dok se netko neprimjetno iskrcava i navlaći sirotane u brodare, ostale dionice na burzi lagano ali sigurno ostvaruju dobitke. I najbolje je što ljudi i dalje vjeruju da će ovi brodari nešto zaraditi!
I da, zašto svi ostali brodari na američkim burzama imaju cijenu kakvu su imali na kraju 2008 godine ako je to sve tako super optimistično? Kod njih nema problema kada ide korekcija, kod njih je to normala, ali naši su super kvalitetni i ne smiju se korigirati jako već će tavoriti na ovim razinama dok ne počne bdi rasti. U usporedbi s njima naši su ohoho precjenjeni. Atpl je već po tome trebala biti na 850, jdpl na 150, ulpl na 600 itd.
Čekaj, nemojte mi reći, da pogodim, od idućeg ponedjeljka kreću i strani brodari u rast pa naši neće padati jelda?
[bye]
[/quote]
a tko kaže sa sigurnošću da će isplaćivati dividendu slijedće godine ?
…neznam samo zašto toliki žele ATPL ponovno na 500kn … bila je, mogli ste kupiti…naravno ne od mene jer ja ni tada nisam prodavao…
Kako zašto? Pa žele kupiti jeftino. Što je tu čudno?
Znači, ako ponovno padne nisko, bilo na 500 kn ili na neku od razina ispod 1.000 kn, nećeš nikome prodati…ok.
Inače, izgleda da euforija i kontradiktorno kretanje cijena brodara u USA (pogotovo DRYS) jenjava.
DRYS se više ne može uzimati kao isto mjerilo kao što je bio prije godinu dana.
Sad im je preko 90% brodova na ugovorima i pola prihoda imaju od naftnih platformi.
pozdrav kolegama pesimistima ili mozda profesionalcima koji zele jeftino kupiti atpl. zamolio bi ih da mi kazu kako misle da se svijet i njihove "dobre" dionice oporavljaju a da bdi odnosno nazovimo to prostije pijaca tj. plac brodova stoji ukopana.moje drage kolege nazalost to je nemoguce. jedini pravi i istinski oporavak gospodarstva je kad pocne muving brodova. ako on ne pocne onda budite sigurni da ce se i vase perjanice od dionica strmoglaviti kao u najruznijem snu. zato molite se da brodovi pocnu voziti jer tada ce i vase dioničice poceti realno rasti i svi cemo biti sretni i zadovoljni.
Pozdrav.
a i pogledajte malo usporedni graf bdi-a i sp500 pa ce te vidjeti po bdi-u gdje ce sp u skoroj buducnosti a naravno bdi ce opet par mjeseci ranije pokazati buduci smjer kretanja gospodarstva.znaci vi cete pomalo u korekciju a mi cemo pomalo uzbrdo.
pratio sam malo povijesne podatke o cijenama i vrijednostima BPI i BSI indexa koji direktno utječu na zaradu AP…naime na ovim razinama vozarina cijena se kretala u rasponu od 1100-1179 kn…
e sada je pitanje hoće li se svjetski indexi strmoglaviti ili je ovo samo korekcija prije novog rasta…pa samim time i smjer kretanja cijena biti će određeni ukupnim globalnim kretanjima, …krene li ponovno rast SP 500 i bude li popraćen oporavkom vozarina potpuno sam siguran da će cijena ATPL porasti, uz pozitivan 3Q nema razloga očekivati drugačije…neznam samo zašto toliki žele ATPL ponovno na 500kn … bila je, mogli ste kupiti…naravno ne od mene jer ja ni tada nisam prodavao…
To naprosto nije istina što kažeš, lijep pokušaj drukanja, ali na ovim vrijednostima gdje su sada bdi, bpi i bsi je povijesno cijena atpl bila u pravo tamo gdje sam rekao da bi trebala sada biti, na 850.
Evo pa se uvjeri još jedanput da ima smisla ovo što pričam.
Ekipa je očekivala rast vozarina i nabila cijene dionicama brodara i danima podržavala cijene visokim,al do rasta vozarina nije došlo. Sve je jasno ko dan, jedino nije jasno zašto su naši brodari ostali bezobrazno precjenjeni, a hrpa drugih dionica firmi koje solidno zarađuju čami podcjenjena. Ma bezveze koliko fame se ovdje stvorilo.
pozdrav kolegama pesimistima ili mozda profesionalcima koji zele jeftino kupiti atpl. zamolio bi ih da mi kazu kako misle da se svijet i njihove "dobre" dionice oporavljaju a da bdi odnosno nazovimo to prostije pijaca tj. plac brodova stoji ukopana.moje drage kolege nazalost to je nemoguce. jedini pravi i istinski oporavak gospodarstva je kad pocne muving brodova. ako on ne pocne onda budite sigurni da ce se i vase perjanice od dionica strmoglaviti kao u najruznijem snu. zato molite se da brodovi pocnu voziti jer tada ce i vase dioničice poceti realno rasti i svi cemo biti sretni i zadovoljni.
Pozdrav.
Moving brodova rade uglavnom kinezi koji su i prije 2 godine nabili toliki bdi i svima stvorili blesavu ideju da je bdi na 10000 nešto sasvim normalno i zdravo i pokazatelj da je svjetsko gospodarstvo u zamahu, a pošto kinezima nije već mjesecima do kupovanja rude, mačku o rep tvoju teoriju. A koliko vidim povijesno je ovo za bdi i više nego dobra razina, ako se čak maknu one anomalije koje su kinezi prouzročili ispada da je bdi povijesno gledano dosta visoko.
A ako ćemo pravo uspoređivati brodare s ostalim dionicama, koliko vidim, dobar dio ostalih domaćih firmi radi i ove godine u plusu unatoč krizi i unatoč bdi indeksu, a atpl??? Dionice se cijene po dobiti firme a ne po onome šta bi bilo kad bi bilo. Brodari su svoje iskoristili prije godinu dvije dana, sada je to samo ispuhani balon. Al dobro, svako svoje zna.
[bye]
pratio sam malo povijesne podatke o cijenama i vrijednostima BPI i BSI indexa koji direktno utječu na zaradu AP…naime na ovim razinama vozarina cijena se kretala u rasponu od 1100-1179 kn…
e sada je pitanje hoće li se svjetski indexi strmoglaviti ili je ovo samo korekcija prije novog rasta…pa samim time i smjer kretanja cijena biti će određeni ukupnim globalnim kretanjima, …krene li ponovno rast SP 500 i bude li popraćen oporavkom vozarina potpuno sam siguran da će cijena ATPL porasti, uz pozitivan 3Q nema razloga očekivati drugačije…neznam samo zašto toliki žele ATPL ponovno na 500kn … bila je, mogli ste kupiti…naravno ne od mene jer ja ni tada nisam prodavao…
To naprosto nije istina što kažeš, lijep pokušaj drukanja, ali na ovim vrijednostima gdje su sada bdi, bpi i bsi je povijesno cijena atpl bila u pravo tamo gdje sam rekao da bi trebala sada biti, na 850.
Evo pa se uvjeri još jedanput da ima smisla ovo što pričam.
Ekipa je očekivala rast vozarina i nabila cijene dionicama brodara i danima podržavala cijene visokim,al do rasta vozarina nije došlo. Sve je jasno ko dan, jedino nije jasno zašto su naši brodari ostali bezobrazno precjenjeni, a hrpa drugih dionica firmi koje solidno zarađuju čami podcjenjena. Ma bezveze koliko fame se ovdje stvorilo.
[/quote]
atpl uopće nije precijenjena,par puta je obarana po 5-8%,2 puta zbog sanadera,i jednom zbog blokade pregovora,a da bdi nije ni trepnio,to zaboravljamo,atpl je bila previše obarana i zbog toga što su je fondovi imali u velikim količinama,i jedina je bila likvidna,uh ht..dakle,morali su je obarati da isplate udjele koji su se prodavali u stampedu,i to se zaboravlja,kad uzmemo u obzir inflaciju,i tečaj kune..probijanje margina je isto bilo aktualno na ovoj dionici,to je igra banaka,koje su demostrirale svoju moć nad nedužnim i neukim pučanstvom,tad se na televiziji moglo čuti-kupujte dionice-tada su ih banke prodavale,a sada se na tv-u vrti-oročite svoje novce uz veću kamatu,e pajdo moj,sada ti banke kupuju dionice za koje ti misliš da su precijenjene,a totalno su podcijenje,možda ne u ovom trenutku,ali vrlo brzo će to biti,ako ostanu na ovim razinama..rekao bi jedan kolega-pametnom dosta…