ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 08.11.2024. u 22:26
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
334.572
6,828
47,70
49,00
3,38%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Druge dionice imju još 150% fore rasta, tek onda bi se trebalo prekrcati u brodare.

Ne znam je li 50%, 100% ili 150%, ali grubo gledajući, dijelim ovo mišljenje.

Građevinari koji sve više ugovaraju poslove u inozemstvu (npr. IGH, DLKV, INGR) mi se čine zreli za spomenuti postojani rast, dok mi je ATPL trenutačno hoće-neće, hoće-neće…

Izgleda da su ovi uvidjeli da su zadnjih dana-tjedana prenaglili s euforijom.
(Ne znam samo temeljem čega su tečajevi brodara u zadnje vrijeme tako energično rasli? Možda i oni imaju udio u turzimu?)


Prošle godine 3Q izvješće je izašlo 30.09.,pa je za očekivat da će i ove godine.Tim više šta su ovogodišnji 1Q i 1H izašli na isti datum kao i prošlogodišnji.To ostavlja još 9 dana za ukrcaj ili iskrcaj,kako ko misli da mu je najbolje.Ja šta iman ne prodajem,a za dokup keša nemam [angry] tako da mi je suđen hold.Živo me interesira kretanje cijene slijedeći tjedan.Naime usprkos bagavon BDIju ako tržište nasluti dobar 3Q,mogli bi vidit rast.Doduše ne bi trebalo da bude raketiranje u neslućene visine,al 15-ak% bi mogli odradit.

meni se čini da nakon ovakve duge slabe volatilnosti jedino što može uslijediti je raketiranje ili totalni potop.

Konsolidirano kvartalno izvješće za Grupu tvrtke moraju dostaviti na zse u roku od 45 dana, znači 13.11. je zadnji dan za ATPL glede FI 3Q.
Što se tiče rasta BDI, umjerni optimizam temeljim na činjenici sezonskih kretanja i početka sezone grijanja, valjda će termoelektrane na ugljen naručiti određene količine iz Venecuele, Australije etc. No, obzirom da je BDI bio neočekivano (i neopravdano) visok u lipnju usred globalne krize, ne isključujem mogućnost da i ostane na razinama od 2000-3500 do kraja godine, sve je moguće, ali ipak tipujem na zadnju cifru.





Ferengi nisam ja mislio ništa loše prema kolegama ekonomistima, ali meni je drago da sam recimo učio neke druge stvari za koje smatram da su mi bitnije i primjenjivije nego ekonomska teorija. Što se tiče ATPL, osobno ne vjerujem u neki (bitniji) rast u skorije vrijeme, doduše još manje vjerujem u pad. ATPL-u uopće nije strano stagniranje i duga ravna linija koja može trajati dulje vrijeme (više od godine dana), čak i u bull marketu. moguće da griješim. ako vidim da sam pogriješio i da postoje naznake ozbiljnijeg rasta vozarina, ući ću u natrag ATPL.

Kolega, mislim da grješite, pravo je vrijeme za ulaz u ovu dionicu, ili možda najkasnije listopad, jer već nakon FI 3Q bit će (znatno) skuplja. Ono šte ste sigurno zaradili u ovom zadnjem rastu na drugim dionica treba dodatno oploditi u ATPL. Siguran sam da dionica neće ostati na ovim razinama još duže vremena, jer kad bi to bilo tako trebalo bi izaći, budući dionice sa kojima se ništa ne događa (ni up ni down) treba prodati i ne gubiti vrijeme i novac na njima.
Nisam ekonomist, imam ATPL i vjerujem u umjereni rast BDI tijekom listopada i studenog.
[/quote]
Druge dionice imju još 150% fore rasta, tek onda bi se trebalo prekrcati u brodare. Pravilo je da sektor koji prvi uđe u recesiju zadnji iz nje izlazi.
[/quote]

gdje ste vi naučili to pravilo?

[/quote]
U literaturi, brodski prijevoz je kapitalno intezivna djelatnost koja najprije osjeti recesiju.
BDI je bio na najnižoj razini kad je ekonomija službeno dotakla dno (prosinac prošle godine). Sve iza toga je up trend.
Drugi sektori recesiju će osjetiti samo kroz smanjenu likvidnost i teži pristup sredstvima financiranja, cijene prema kojima naplaćuju svoje usluge imaju puno manje oscilacije nego kod brodara.
Ali zato kad su vozarine visoke brodari zarađuju puno više od drugih sektora.

Ako je u 9 mjeseci isporučeno 32 broda nema šanse da u zadnja tri bude porinuto još 60,mislim da je barem pola od toga odkazano

to je i meni malo sumnjivo ali nije nemoguće. nisam upoznat u proces izrade broda u brodogradilištu, ali ako samo gledaš dostavljene/rezane situacija je 3:2 u korist dostavljenih brodova i za panamaxe i za kompletan dry bulk s tendencijom dolaska više novogradnji. NHF ali vađenje članka od prije pola godine nije neki kontraargument.


100 baba kilavi dite… samo lipe moje babe nisu ni u Atlanskoj budale, plovili su oni i kroz vece bure i nevere, pokazali se da znaju pogoditi trenutak kada što napraviti, tako da ja ne bi išao u neke strašne prognoze o smaku svijeta… jedino ako bi babe tile rušit cijenu …sad je malo dionica zaronila, evo glave do kraja tjedna će biti sve isto kao i prošli petak…oscilira…a onda ide 3Q izvješće i rast… tada ćete se ušutkati…

tako je. dionica je "pala" sa 1160 na 1120 i sad slijedi rast od 1000% a izvješće samo što nije ma evo za 3 tjedna će već i godišnji FI bit na zse. a btw ak će bit dobar kvartal onda zasigurno ide pad jer je po toj logici išao rast kad je bio gubitak od 60 i kusur milja. oni koji sad oće rast su prodavali dionice po 1000 prije dividende (btw hvala – moram se i ja malo hvalit). i kakve to veze ima dali su u upravi budale ili ne kad je cijeli sektor u banani. da je Mravak na čelu atlantske i da je državna nebi je bilo početkom ove godine… e to je banana uprava…

@ Antiša Druge dionice imju još 150% fore rasta, tek onda bi se trebalo prekrcati u brodare. Pravilo je da sektor koji prvi uđe u recesiju zadnji iz nje izlazi.

Stvarno svašta. Netko bubne ovakvu glupost i ostane živ …

...

di su one slicice parkiranih brodova?????? [lol] [lol] [lol]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


@ Antiša Druge dionice imju još 150% fore rasta, tek onda bi se trebalo prekrcati u brodare. Pravilo je da sektor koji prvi uđe u recesiju zadnji iz nje izlazi.

Stvarno svašta. Netko bubne ovakvu glupost i ostane živ …


Demantiraj me….

Pers
kako pitanje o 3Q može biti druk? jednostavno me zanima kada je realno očekivati taj dokument…
a sada idemo na drukanje…reci ti meni kako bi reagirao na izvješće koje pokazuje kako firma više ne radi sa gubicima nakon dva kvartala u kojima je iskazan gubitak?
procjenio bi da je to firma s lošom perspektivom? da su luzeri koji samo što nisu otišli na bubanj ili bi pomislio kako ipak treba cijeniti da je u ovoj najgoroj krizi od 1930. firma nakon 666 miliona kuna dobiti u 2008. imala samo 63 miliona gubitka prije nego je opet počela pozitivno poslovati…što znači da je moguće do kraja godine da ukupni gubitak bude i manji.
treba li dionica takve firme rasti ili padati?
ako ja mislim da bi trebala rasti u slučaju pozitivnog 3Q i uz činjenicu da će biti bogatija za jedan supramax ( tj. za nekih 20.000$ dnevno od vozarine) te uz popravljeni prosjek starosti flote što upućuje na manje troškove održavanja slobodno proglasi drukanjem jer ne vidim razlog da to ne istaknem kao prednost …
vidim ti se pališ na građevinare a ja u njima ne vidim neki potencijal kad je državni proračun u banani a glavninu poslova daje država…pa opet ne pišem i drukam na pad na temama građevinara kao što ti uporno drukaš na pad brodara ovdje…ja nisam destruktivno raspoložen pa uglavnom pišem pozitivno ili šutim…

KOlega Savage.
DA je gospodin Mravak na celu uprave..
Imali bi brodove na daljinsko upravljanje marke Burago,te set baterija.

MRAVAK JE MOJ IDOL..LAZE, VARA ,KRADE I STAN MI DADE.

najbitnije je za ovu dionicu da u njoj nema nitko iz hdz-a…atpl,hvala BOGU,ne ovisi o republici hrvatskoj,već ovisi većinom o indiji,kini,brazilu i rusiji,a njima se daju najbolji izgledi za rast..po mom mišljenju,vozarine ne mogu još dugo ovako tavoriti na dnu,ako spomenute zemlje imaju cca 7-10% rast bdp-a,to znači i da se zalihe tope brže nego do sada..ipak sam oprezan,pa mi polovinu portfelja i dalje čini papir na kojem piše;in god we trust…

New Report

Close