Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
IMHO točno tako. ako uzmeš u obzir da još k tome pad potražnje za robama veći, a dolazi još više novogradnji mislim da nije teško zbrojiti 2 i 2. nije ni sve tako jako crno ima atpl keša, ali uz tolike novogradnje jedina nada kroz sljedeće 2 godine je da kina (a kasnije i indija) dobrano potegnu. a još k tome ivana7 počela nešto pisati na atpl a to je sell signal velik ko kuća [sealed].
[/quote]
Ako je u 9 mjeseci isporučeno 32 broda nema šanse da u zadnja tri bude porinuto još 60,mislim da je barem pola od toga odkazano
Knjiga narudžbe 2009 – još 60 komada 4.644.633 dwt
Rezano – 26 komada od 1.835.028 dwt
Shipowners May Have Canceled 260 Orders on Recession
April 21 (Bloomberg) — Shipowners probably canceled orders for 260 vessels /b] carrying commodities and containers as the global recession choked demand and a credit crunch reduced funding, a consultant said.
About a third of the cancellations may have been for bulk carriers, which transport ore, grains and other commodities, said Thomson, who has more than 25 years’ experience in the shipping industry.
There are 3,424 commodity carriers presently on order at shipyards around the world, according to data from London-based Drewry Shipping Consultants Ltd. Those vessels will have a combined carrying capacity of about 294 million deadweight tons, or 70 percent of the existing global fleet. Deadweight tons measure a ship’s capacity to carry cargo, fuel and water.
Order Book
As much as 50 percent of the global order book may be canceled because of the collapse in markets and constrained financing, Carsten Mortensen, chief executive officer of Danish shipping company D/S Norden A/S, said April 7.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aqWm41fxToIE
Mislim, da bi prvo morao proći treći kvartal, pa bi se onda trebalo raditi izvješće.
[/quote]
To ti je Leconteov suptilni i elegantni druk. Uz osmijeh i šarm. [smiley]
k tome je ivana7 počela nešto pisati na atpl, a to je sell signal velik ko kuća [sealed].
[lol]
100 baba kilavi dite… samo lipe moje babe nisu ni u Atlanskoj budale, plovili su oni i kroz vece bure i nevere, pokazali se da znaju pogoditi trenutak kada što napraviti, tako da ja ne bi išao u neke strašne prognoze o smaku svijeta… jedino ako bi babe tile rušit cijenu …sad je malo dionica zaronila, evo glave do kraja tjedna će biti sve isto kao i prošli petak…oscilira…a onda ide 3Q izvješće i rast… tada ćete se ušutkati…
Shipowners May Have Canceled 260 Orders on Recession [/b]
April 21 (Bloomberg) […]
Tvoj clanak je iz travnja. Onaj izvjestaj iz kolovoza. Vjerojatno su autori izvjestaja uzeli te otkaze u obzir.
a onda ide 3Q izvješće…
Kao što netko reče, najprije treba završiti kvartal, a Izvješće će doći tek za 2 mjeseca što za burzu i dionice predstavlja jako puno vremena. Svašta se tu još može dogoditi. Smatram ovakve najave preuranjenima.
Ferengi nisam ja mislio ništa loše prema kolegama ekonomistima, ali meni je drago da sam recimo učio neke druge stvari za koje smatram da su mi bitnije i primjenjivije nego ekonomska teorija. Što se tiče ATPL, osobno ne vjerujem u neki (bitniji) rast u skorije vrijeme, doduše još manje vjerujem u pad. ATPL-u uopće nije strano stagniranje i duga ravna linija koja može trajati dulje vrijeme (više od godine dana), čak i u bull marketu. moguće da griješim. ako vidim da sam pogriješio i da postoje naznake ozbiljnijeg rasta vozarina, ući ću u natrag ATPL.
Kolega, mislim da grješite, pravo je vrijeme za ulaz u ovu dionicu, ili možda najkasnije listopad, jer već nakon FI 3Q bit će (znatno) skuplja. Ono šte ste sigurno zaradili u ovom zadnjem rastu na drugim dionica treba dodatno oploditi u ATPL. Siguran sam da dionica neće ostati na ovim razinama još duže vremena, jer kad bi to bilo tako trebalo bi izaći, budući dionice sa kojima se ništa ne događa (ni up ni down) treba prodati i ne gubiti vrijeme i novac na njima.
Nisam ekonomist, imam ATPL i vjerujem u umjereni rast BDI tijekom listopada i studenog.
[/quote]
Druge dionice imju još 150% fore rasta, tek onda bi se trebalo prekrcati u brodare. Pravilo je da sektor koji prvi uđe u recesiju zadnji iz nje izlazi.
Prošle godine 3Q izvješće je izašlo 30.09.,pa je za očekivat da će i ove godine.Tim više šta su ovogodišnji 1Q i 1H izašli na isti datum kao i prošlogodišnji.To ostavlja još 9 dana za ukrcaj ili iskrcaj,kako ko misli da mu je najbolje.Ja šta iman ne prodajem,a za dokup keša nemam [angry] tako da mi je suđen hold.Živo me interesira kretanje cijene slijedeći tjedan.Naime usprkos bagavon BDIju ako tržište nasluti dobar 3Q,mogli bi vidit rast.Doduše ne bi trebalo da bude raketiranje u neslućene visine,al 15-ak% bi mogli odradit.
Tvoj clanak je iz travnja. Onaj izvjestaj iz kolovoza. Vjerojatno su autori izvjestaja uzeli te otkaze u obzir.
[/quote]
evo ti izvještaj iz travnja pa usporedi,razlika je samo u jednom brodu,pa atlantska je nedavno odkazala dva broda,Norden je prije par dana otkazao 4 panamaxa
Ferengi nisam ja mislio ništa loše prema kolegama ekonomistima, ali meni je drago da sam recimo učio neke druge stvari za koje smatram da su mi bitnije i primjenjivije nego ekonomska teorija. Što se tiče ATPL, osobno ne vjerujem u neki (bitniji) rast u skorije vrijeme, doduše još manje vjerujem u pad. ATPL-u uopće nije strano stagniranje i duga ravna linija koja može trajati dulje vrijeme (više od godine dana), čak i u bull marketu. moguće da griješim. ako vidim da sam pogriješio i da postoje naznake ozbiljnijeg rasta vozarina, ući ću u natrag ATPL.
Kolega, mislim da grješite, pravo je vrijeme za ulaz u ovu dionicu, ili možda najkasnije listopad, jer već nakon FI 3Q bit će (znatno) skuplja. Ono šte ste sigurno zaradili u ovom zadnjem rastu na drugim dionica treba dodatno oploditi u ATPL. Siguran sam da dionica neće ostati na ovim razinama još duže vremena, jer kad bi to bilo tako trebalo bi izaći, budući dionice sa kojima se ništa ne događa (ni up ni down) treba prodati i ne gubiti vrijeme i novac na njima.
Nisam ekonomist, imam ATPL i vjerujem u umjereni rast BDI tijekom listopada i studenog.
[/quote]
Druge dionice imju još 150% fore rasta, tek onda bi se trebalo prekrcati u brodare. Pravilo je da sektor koji prvi uđe u recesiju zadnji iz nje izlazi.
[/quote]
gdje ste vi naučili to pravilo?
Današnje Imarexovo dnevno izvješće
Dry Bulk
Baltic Indices
BDI 2318 down 38
BCI 2892 down 116
BPI 2568 down 4
BSI 2069 up 6
BHSI 953 up 5
Doug Mavrinac points to good news for Owners: Last week, Japan’s Iron & Steel Federation reported that Japanese steel production increased 8.5% in August from July to 8.31 million tons, the highest level since November 2008 on improved demand from car manufacturers and Chinese exports. With Japanese steel production expected to continue to increase with Nippon Steel recently restarting a previously idled blast furnace and JFE Holdings announcing it will restart a scrap-steel blast furnace at it’s Kawasaki plant as early as October, we believe the increasing demand from the world’s second largest iron ore importer and largest coking coal importer should translate to improving dry bulk shipping demand in the coming months.
Scott Burk also sees some optimism: Chinese Steelmaker Sees Continued Strong Demand. We met with a small Chinese steel producer who exports approximately 35% of its output. Our contact was confident that internal Chinese steel demand would continue to grow at a robust pace, citing the fact that over a million cars were sold in China in July. With government stimulus dollars and easy bank credit, demand for assets (houses, equities cars and other luxury items) would continue to be robust. He did acknowledge that car sales could decline when the monetary stimulus slowed next year. This company is building a finishing plant in Houston that they originally started in early 2008. Our contact indicated that they would still build the plant even in today’s tougher economic climate, since the investment was based on a longer-term outlook. He expects economic activity to pick up again in six to nine months, as with other recessions.
Dry FFAs – light volumes as prices come off a touch