ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 14.11.2024. u 15:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
22.540
460
47,70
49,10
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Čim vidim da je u nekoj dionici Ivana7 ja od nje bježim ko od crnog vraga……………..od dionice ne od Ivane [kiss]



imam blagi osjećaj da netko namjerno drži ovu dionicu ovako nisko,neki fond manager sigurno,misle zaraditi na građevini 50%,pa se onda prebaciti u brodare na vrlo niskim razinama,ne znam,daj bože da nisam u pravu,ali je netko sustavno ruši sa stotinjak komada,tuče sporadično po bidu..potpuno neopravdano…ali to je rizik plitkog tržišta i balkanskog mentaliteta..to sam već uračunao u cijenu dionice…

Oćete malo obrazložiti zašto bo ova dionica trebala rasti evo ja ću vama par stvari zašto ne bi:

– vozarine trenutno pokrivaju 50% troškova

– do kraja godine dolazi brdo novogradnji

– BDI index pada danima i pitanje je gdje će se zaustaviti

– Kineske zalihe rasutih tereta na najvišoj razini u nazad dvije godine, dovoljne za nesmetan rad skoro dvi godine

Puno je toga lošega trenutno da bi dionica rasla a dajte vi meni argumente za rast.
[/quote]

kolega koliko sam ja upoznat i koliko se sjecam kapetan je rekao da za pokrivanje troskova njima treba oko 20 000 hiljada dnevno. ako grijesim slobodno me ispravite….


kapetan je rekao da za pokrivanje troskova njima treba oko 20 000 hiljada dolara dnevno

Točno, tako je rekao kapetan Jerković. Oko 20.000 USD dnevno za pokrivanje troškova.
Skenirajte za orijentaciju ugovore za Panamaxe zadnja 3 tjedna. Najviše ih je između 18-20.000 USD na dan.

dakle,dohvatili su nulu,..bdi se može napumpati isto kao i barel nafte,ali za to ne pitaj mene,to rade oni najveći,a oni malo manje jači,lokalni šerifi,mogu napumpati ht,inu,ingr-u…po čemu je to ht,ina,ingr povećala svoju tržišnu kapitalizaciju za 10-30% u 4 dana?gdje su materijalni dokazi za taj rast?sve je ovo uglavnom špekulacija,kakvi američki fondovi,sav tvoj i moj život je špekulacija,nitko ne može vidjeti materijalnu osnovu u budućnosti,možeš samo špekulirati na osnovu činjenica,sadnjih i budućih…vjerovatno je procjena da će brodari stagnirati,svi govore o novogradnjama,a nitko ne iznosi podatak-koliko je novogradnji otkazano ili prolongirano,i koliko je brodova završilo u rezalištu..ima li itko taj podatak?koliko je tvrtki nelikvidno,ili pred propašću?to može biti samo prednost za firme kao što su atpl,jer njima novca ne manjka,kao npr ini koja je narasla na krilima totalne špekulacije,a dižu kredite kako bi podmirili dugove..ma hajde…ovo je prava firma,i tu nema govora..


Koliko je tvrtki nelikvidno ili pred propašću? To može biti samo prednost za firme kao što su atpl jer njima novca ne manjka.

Čini se da je gotovina u ovim trenutcima potrebna i svjetskim brodarima koji kotiraju na US burzi kao što je Navios kad prodaju po diskontnim cijenama.

Zašto Navios prodaje vlastite dionice po diskontnoj cijeni i to baš sada kad su cjene nisko ili relativno nisko? Zašto mu treba gotovina? Za neku novu investiciju ili za plaćanje rate u proljeće naručenih novogradnji? Mislim da se radilo o 4 nova Capesizea, ne sjećam se točno, trebalo bi iskopati taj podatak.

Također se spominje da će utržak od prodaje dionica biti iskorišten za "general partnership purposes". To je ono što mi se ne sviđa. Brodarska kompanija prodaje svoje vlastite dionice u nepovoljnom cjenovnom trenutku kako bi ih, između ostalog, potrošila za "general purposes"?

Navios Maritime Partners LP (NMM) priced its sale of at least 2.8 million units at a 6.5% discount to Thursday’s closing price.

But units of the owner and operator of Capesize and Panamax vessels fell further in premarket trading, dropping 9.7% to $11.80. The partnership’s units were up 83% this year as of Thursday’s close.

The offering was priced at $12.21 and will increase units outstanding by at least 17%. Proceeds will go to fund its fleet expansion and/or general partnership purposes.

Navios Maritime Partners, which was formed by Navios Maritime Holdings Inc. (NM), has 10 vessels and last month said its second-quarter earnings were halved by higher costs.


dakle,dohvatili su nulu,..bdi se može napumpati isto kao i barel nafte,ali za to ne pitaj mene,to rade oni najveći,a oni malo manje jači,lokalni šerifi,mogu napumpati ht,inu,ingr-u…po čemu je to ht,ina,ingr povećala svoju tržišnu kapitalizaciju za 10-30% u 4 dana?gdje su materijalni dokazi za taj rast?sve je ovo uglavnom špekulacija,kakvi američki fondovi,sav tvoj i moj život je špekulacija,nitko ne može vidjeti materijalnu osnovu u budućnosti,možeš samo špekulirati na osnovu činjenica,sadnjih i budućih…vjerovatno je procjena da će brodari stagnirati,svi govore o novogradnjama,a nitko ne iznosi podatak-koliko je novogradnji otkazano ili prolongirano,i koliko je brodova završilo u rezalištu..ima li itko taj podatak?koliko je tvrtki nelikvidno,ili pred propašću?to može biti samo prednost za firme kao što su atpl,jer njima novca ne manjka,kao npr ini koja je narasla na krilima totalne špekulacije,a dižu kredite kako bi podmirili dugove..ma hajde…ovo je prava firma,i tu nema govora..

Prijatelju čista 100-tka za ovaj post. Svaka čast. Ina dužna državi preko dvije mil. kn. O tome su zvonila zvona i zvone čak i van granica, Ina odjednom kao raketa gore. ATPL navodno po razgovoru s djelatnicom ATPL, nebih je htio imenovati, ima toliko love da u narednih dvije godine , da niti jedan brod ne isplovi, svi radnici ostaju na svojim mjestima i imaju plaću, dok je Ina, koliko ja znam podjelila je svojim radnicima otkaze, u kojem postotku neznam niti sam gledao, ali imam prijatelja, koji je bio dugogodišnji djelatnk Ine, sada radi kao bravar, navodno tako mu je rečeno.. čim se stanje stabilizira vratit če ih (koji su dobili otkaz zbog recesije) nazad na posao. Zadnja tvoja rečenica je sto posto točna, no nekome izgleda odgovara da je trenutna cijena ATPL koja po meni nikako nije realna, baš takova kakva je, no nadam se ne zadugo. I da skoro zaboravih ATPL redovno izdaje izvješća o novogradnji svoje flote, otkazu ugovora bez plaćanja penala, prodaji starih brodova i sl. Firma za poželjeti, ali kako veliš špekulanti ?? i veliki igrači rade svoj posao.
LP svim članovima PF !!

I very much love INGRA !!

Evo jedan graf koji mi je upao u oko, možda ludo, ali istinito ??

I very much love INGRA !!

Ma xebe mi se hoće li ATPL bankrotirati ili neće, hoće li dionica biti 5000 ili 50, samo me zanimalo kako se to špekulira rastom i padom BDI-ja i kako se to on može "napumpati", odnosno kakvog utjecaja na formiranje BDI-ja imaju "oni najveći moćnici", masoni, svemirci…

Prije takvih tvrdnji, preporučam vam da proučite kako funkcionira paper market na kojega se mnogi ovdje svakodnevno pozivaju, a kako se formira stvarna vrijednost BDI-ja, na koji način se do tog iznosa dolazi i ko u tome uopće i smije sudjelovati.

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Mrgude nadam se da ti je to oko u koje ti je upao graf sada dobro. Daj pripazi malo!

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.


Mrgude nadam se da ti je to oko u koje ti je upao graf sada dobro. Daj pripazi malo!

Je optimistični dobro mi je, vjerovatno zato što sam imao očale pa me oni špicevi nisu mogli upiknuti u rožnicu, jel znaš upisao sam se kao donator !!
I tebi LP

I very much love INGRA !!



Koliko je tvrtki nelikvidno ili pred propašću? To može biti samo prednost za firme kao što su atpl jer njima novca ne manjka.

Čini se da je gotovina u ovim trenutcima potrebna i svjetskim brodarima koji kotiraju na US burzi kao što je Navios kad prodaju po diskontnim cijenama.

Zašto Navios prodaje vlastite dionice po diskontnoj cijeni i to baš sada kad su cjene nisko ili relativno nisko? Zašto mu treba gotovina? Za neku novu investiciju ili za plaćanje rate u proljeće naručenih novogradnji? Mislim da se radilo o 4 nova Capesizea, ne sjećam se točno, trebalo bi iskopati taj podatak.

Također se spominje da će utržak od prodaje dionica biti iskorišten za "general partnership purposes". To je ono što mi se ne sviđa. Brodarska kompanija prodaje svoje vlastite dionice u nepovoljnom cjenovnom trenutku kako bi ih, između ostalog, potrošila za "general purposes"?

Navios Maritime Partners LP (NMM) priced its sale of at least 2.8 million units at a 6.5% discount to Thursday’s closing price.

But units of the owner and operator of Capesize and Panamax vessels fell further in premarket trading, dropping 9.7% to $11.80. The partnership’s units were up 83% this year as of Thursday’s close.

The offering was priced at $12.21 and will increase units outstanding by at least 17%. Proceeds will go to fund its fleet expansion and/or general partnership purposes.

Navios Maritime Partners, which was formed by Navios Maritime Holdings Inc. (NM), has 10 vessels and last month said its second-quarter earnings were halved by higher costs.

[/quote]
U pravu si kolega Naovis (NM) je u srpnju slavodobitno objavio gradnju 4 capesize-broda, dionice su im tada uzletjele 25% u dva dana. Vozarine capeova je bila tada oko 90.000 USD i mi smo ovdje na forumu mudrovali kako ATPL nije trebala revidirati ugovor o gradnji capea.


bdi se može napumpati isto kao i barel nafte

BDI nije dionica pa da ju možeš početi kupovati i time dizati razinu. BDI ne možeš niti kupiti, niti prodati. U najboljem slučaju možeš kupiti certifikat koji ti omogućava financijsku presliku BDI-ja.
BDI nije niti materijal, predmet, roba (poput spomenute nafte) koju možeš kupovati, gomilati i time stvarati veću potražnju i cijenu.

Misko je već postavio pitanje. Kako se npr. može napumpati BDI?
Pitanje je čisto tehničko-operativne prirode.

New Report

Close