p/e 1.31,sa dionicom se trguje ispod book-a,bdi je najviše pao zahvaljujući capeovima,a atpl nema veze sa capeovima,panamaxi rastu već 10-ak dana lagano,nije atpl=bdi,67% firme su brodovi,a 33% je turizam,avio prevoz i nekretnine,nije nebitno da se firma nalazi u dubrovniku koji je svake godine među top 10 destinacija na svijetu,firma nema nikakvih problema sa likvidnošću,i ima dosta iskusnu i sposobnu upravu,..vozarine jesu dosta nisko,ali dosta argumenata ja na strani atpl,kad se sve stavi na vagu,moja procjena je da bi trenutna realna cijena atpl bila od 1300-1500 kuna,uzevši pritom jaku kunu,i inflaciju u RH…
Kolega podaci su vam zastarjeli
P/E je 7,28
P/B vam je 1,27 tako da se dionica trži breko booka.
Imate krive i neažurirane podatke
Mišljenje National Bank of Greece (NBG):
NBG estimated that it will take another two years before demand for dry bulk cargoes will stabilize, and the same applies for the tanker market as well, while the fact that a large number of newbuildings will hit the market, is expected to make matters even worse. This means that the dry bulk market could end up lower than 1,500 points in the future.
p/e 1.31,sa dionicom se trguje ispod book-a,bdi je najviše pao zahvaljujući capeovima,a atpl nema veze sa capeovima,panamaxi rastu već 10-ak dana lagano,nije atpl=bdi,67% firme su brodovi,a 33% je turizam,avio prevoz i nekretnine,nije nebitno da se firma nalazi u dubrovniku koji je svake godine među top 10 destinacija na svijetu,firma nema nikakvih problema sa likvidnošću,i ima dosta iskusnu i sposobnu upravu,..vozarine jesu dosta nisko,ali dosta argumenata ja na strani atpl,kad se sve stavi na vagu,moja procjena je da bi trenutna realna cijena atpl bila od 1300-1500 kuna,uzevši pritom jaku kunu,i inflaciju u RH…
Kolega podaci su vam zastarjeli
P/E je 7,28
P/B vam je 1,27 tako da se dionica trži breko booka.
Imate krive i neažurirane podatke
[/quote]
ako je tako,onda je cijena fer..onda ovi iz poslovnog ne ažuriraju podatke na vrijeme..to je već dobar kontra argument..ja sam uvijek za argumente..čestitam kolega,ipak dionicu neću prodavati……
ja volim kada se potenciraju loše vijesti vezano uz dionice…to mi je znak kako treba kupovati ili čuvati…naime dionice treba prodavati kad će na svakom portalu pisati kako je pametan potez uložiti u brodare jer kao imaju visoke vozarine i jako dobro zarađuju…tada će ovi koji sad plašljivo rasprodaju svoje dionice kupovati ponovno upravo od mene…možda to neće biti tako skoro ali vjerujem ne niti tako daleko u budućnosti…
bitno je da mali ulagači shvate kako ne treba trčati na prodaju na svaki šum…neka veliki igrači sami sebi preprodaju, crobex jednostavno nemože dovoljno narasti bez da u rastu sudjeluju brodari i ako je trend UP (a je) onda ćemo morati i mi gore da pratimo društvo … uostalom ne vjerujem kako neke firme koje su u zadnje vrijeme puno narasle imaju strašno bolje pokazatelje kako sada tako i u budućnosti (tu izuzimam HT) ali recimo jedna INA je isto imala gubitak a da ne spominjemo milijarde kuna duga, pa čak i građevinari kojima prihodi ovise o proračunu ne djeluju ništa spektakulano bolje od AP kojoj dolarčeki kaplju svaki dan …
mislim da je ipak na djelu igra u kojoj veliki parcijalno odrađuju rast po sektorima …mi smo trenutno na čekanju…
ja volim kada se potenciraju loše vijesti vezano uz dionice…to mi je znak kako treba kupovati ili čuvati…naime dionice treba prodavati kad će na svakom portalu pisati kako je pametan potez uložiti u brodare jer kao imaju visoke vozarine i jako dobro zarađuju…tada će ovi koji sad plašljivo rasprodaju svoje dionice kupovati ponovno upravo od mene…možda to neće biti tako skoro ali vjerujem ne niti tako daleko u budućnosti…
bitno je da mali ulagači shvate kako ne treba trčati na prodaju na svaki šum…neka veliki igrači sami sebi preprodaju, crobex jednostavno nemože dovoljno narasti bez da u rastu sudjeluju brodari i ako je trend UP (a je) onda ćemo morati i mi gore da pratimo društvo … uostalom ne vjerujem kako neke firme koje su u zadnje vrijeme puno narasle imaju strašno bolje pokazatelje kako sada tako i u budućnosti (tu izuzimam HT) ali recimo jedna INA je isto imala gubitak a da ne spominjemo milijarde kuna duga, pa čak i građevinari kojima prihodi ovise o proračunu ne djeluju ništa spektakulano bolje od AP kojoj dolarčeki kaplju svaki dan …
mislim da je ipak na djelu igra u kojoj veliki parcijalno odrađuju rast po sektorima …mi smo trenutno na čekanju…
Amen !
Ja sam propustio rast VDKT a danas vjerojatno DLKV koji će u ponediljak debelo up, tko mi je kriv kad imam sliku u glavi od ATPL koja kad krene nemoš okom pratitii naloge pa se bojim to propustiti tako da sam i danas dokupio ma 1138, kako netko reče,..nek se nađe….Dugo ovo traje bez kineza i njihove potrebe za prevozom, mora to već krenuti….
predložio bi upravi atpl da proda par brodova i da kupe pelješko vinogorje,ne valja kada firma većinom udjela ovisi o vrlo volatilnom i špekulativnom bdi-u..vino je budućnost,a može se instalirati u elitni turizam,kojeg oni preferiraju..jerković je sa pelješca,pa ne bi bilo loše razmotriti i tu mogućnost..nekretnine,turizam,vino i na kraju bdi…adrs isto tako disperzira poslovanje jer duhan se puši sve manje i manje,oni su se uhvatili ribe,a mi bi mogli vina…
Dragi moji kolege,kada se nadoda dividenda na danasnju cijenu ispada da je atpl od posljednje korekcije rasla negdje oko 30+dividenda znači oko 35-40% sto i nije tako loš rezultat. Usporedujuci ju sa npr. dlkv,koei,ptkm rezultati su skoro identični. Mala opticka varka je ovaj posljednji traljavi korak za crobexom ali u biti na sličnim smo cijenovnim nivoima kao i ostali…
Prvi smo od svih krenuli u bull,sjecate se ostali su u drugom padu zaronili jos niže,dok smo mi se uspjeli odrzati iznad 500 kn dotaknutih u dnu znate vec kad. Zato nemojmo biti pohlepni,naša vjera u firmu i optimizam ce nas i drugi put nagraditi. Ostale dionice mnogo kasnije tek odraduju nekakav rast a mi strpljivo cekamo nas sljedeci uzlet.Kada ce se on dogoditi nitko nezna ali nemoze se svijet oporavljati od krize a da brodovi ne voze.Znaci mi smo istinski svjedoci oporavka gospodarstva…
To sto firma trenutno radi sa gubitkom nema nikakve veze sa cijenom na burzi niti je ikakav parametar za odredivanje sadasnje cijene. Gleda se buducnost a buducnost atlantske je ista onakva kakva je i njezina prošlost,,
Znaci cijena ce ici gore i to vrlo snazno isto onako kako je i prosle godine isla snazno dole a u istoj toj godini je atpl napravila najbolji poslovni rezultat u povijesti…
špekulativnom bdi-u
Može li pojašnjenje kako se to špekulira s Baltic Dry Indexom?
Ja sam propustio rast VDKT, a danas vjerojatno DLKV koji će u ponediljak debelo up.
Može li pojašnjenje kako se to špekulira s Baltic Dry Indexom?
[/quote]
Valjda je mislio da se BDI koristi u špekulativne svrhe – npr rast BDI-a automatski se želi pretočiti u rast cijene dionice u ovom slučaju Atlantske kao da je Atlantska ili bilo koja druga kompanija namah postala profitabilnija. BDI je samo pokazatelj ponude i potražnje na morskom prijevozu rasutih tereta. Čak bi se usudio reći on je index neefikasnosti u morskom prijevozu rasutih tereta.
Svi bi mi htjeli da je Atlantska puno efikasnija jer to znači i profit za dioničare. Ali ako je Atlantska efikasnija znači li to da BDI treba padati?
Impozantno. Samo ove godine na tržište dolazi 146 Capesizeova koji bi, prema studijama, trebali oboriti cijenu na 18.000 USD na dan što je otprilike sadašnja cijena za Panamaxe.
As a result, 146 new Capesize bulk carriers will join the fleet this year alone, representing a 28% expansion of global capacity just as world trade is expected to decline by 16%. Supply and demand are moving in fundamentally opposing directions, and new ships are set to roll down the spillways for some time. The number of Capesize vessels delivered in 2010, in fact, will outpace even 2009’s record expansion.
In a recent survey, industry analysts project a 50% decline in the Capesize charter rate to about $18,000 per day before the year is through. Given this clear evidence of a massive oversupply of these bulky bulkers, I was critical of the decision by Navios Maritime (NYSE: NM) to add four additional vessels to its pipeline.
Fools will recall that Diana Shipping (NYSE: DSX) President Anastassis Margaronis sounded the siren back in May, warning of a "disaster for the shipping markets" unless vessel orders were scrapped. With a perspective reflected in his company’s defensive posture, he added: "the challenge for most shipping companies will be to survive over the next two years or so."
China’s strategic move to stockpile essential commodities — while prices remained severely depressed by a disrupted global marketplace — appears to be waning. China’s copper imports in July were 23% lower than in June, and iron ore imports are expected to decline 16% from recent levels.
http://www.fool.com/investing/general/2009/09/18/too-many-ships-destined-for-the-seas.aspx