Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Baltic Dry Index (BDI) -34 2356
Rates
BCI (Cape index) BPI (Panamax index) BSI (Supramax index)
INDEX 3008 -157 2572 +17 2063 +15
SPOT 4 TCE AVG (USD) 27529 -1633 20630 +144 21567 +156
Brodari u americi oko 1% u zelenu
Pre-market: 7.47 +0.08 (1.08%)
Vaš link
imam blagi osjećaj da netko namjerno drži ovu dionicu ovako nisko,neki fond manager sigurno,misle zaraditi na građevini 50%,pa se onda prebaciti u brodare na vrlo niskim razinama,ne znam,daj bože da nisam u pravu,ali je netko sustavno ruši sa stotinjak komada,tuče sporadično po bidu..potpuno neopravdano…ali to je rizik plitkog tržišta i balkanskog mentaliteta..to sam već uračunao u cijenu dionice…
imam blagi osjećaj da netko namjerno drži ovu dionicu ovako nisko, neki fond manager sigurno, misle zaraditi na građevini 50%
[smiley]
pa zato nema velikih naloga na bidu,dogovorili su se da će je oboriti ispod 1100…..i to je to,tek ispod te razine će se pojaviti veći nalozi…eto,to je jedan od razloga zašto moj novac više nikad neće vidjeti fonda,čak će me natjerati da razročim sve depozite i da sve utučem u atpl..ako padne ispod 1100,to ću i napraviti,pa to je sigurna lova…bar ja tako razmišljam…
imam blagi osjećaj da netko namjerno drži ovu dionicu ovako nisko,neki fond manager sigurno,misle zaraditi na građevini 50%,pa se onda prebaciti u brodare na vrlo niskim razinama,ne znam,daj bože da nisam u pravu,ali je netko sustavno ruši sa stotinjak komada,tuče sporadično po bidu..potpuno neopravdano…ali to je rizik plitkog tržišta i balkanskog mentaliteta..to sam već uračunao u cijenu dionice…
Oćete malo obrazložiti zašto bo ova dionica trebala rasti evo ja ću vama par stvari zašto ne bi:
– vozarine trenutno pokrivaju 50% troškova
– do kraja godine dolazi brdo novogradnji
– BDI index pada danima i pitanje je gdje će se zaustaviti
– Kineske zalihe rasutih tereta na najvišoj razini u nazad dvije godine, dovoljne za nesmetan rad skoro dvi godine
Puno je toga lošega trenutno da bi dionica rasla a dajte vi meni argumente za rast.
za nas je dobro da se može dobro zaraditi na drugim dionicama (što se u zadnje vrijeme dešava) jer će ta lova željeti odraditi rast i u brodarskom sektoru kad dođe vrijeme… a što više love u opticaju to explozivniji rast…samo strpljivo, doći ćemo i mi na red prije ili kasnije…
mislim da od trenutka kada se potvrdi da AP opet posluje pozitivno kreće sasvim nova priča što se cijene tiče…lova na računu se ipak neće istopiti i svaki pozitivan rezultat će biti dobar dok se prilike na tržištu potpuno ne normaliziraju…AP će to vrijeme dočekati sa vrlo mladom flotom koja će se još u slijedeće dvije-tri godine pomladiti… da podsjetim kako osim broda kojeg uskoro trebaju preuzeti imaju naručena 2 panamaxa koji su plaćeni već 60% a tankere će vjerojatno dati u najam koji neće donosti gubitak jer će se i tržište nafte vjerojatno do tada stabilizirati…
p/e 1.31,sa dionicom se trguje ispod book-a,bdi je najviše pao zahvaljujući capeovima,a atpl nema veze sa capeovima,panamaxi rastu već 10-ak dana lagano,nije atpl=bdi,67% firme su brodovi,a 33% je turizam,avio prevoz i nekretnine,nije nebitno da se firma nalazi u dubrovniku koji je svake godine među top 10 destinacija na svijetu,firma nema nikakvih problema sa likvidnošću,i ima dosta iskusnu i sposobnu upravu,..vozarine jesu dosta nisko,ali dosta argumenata ja na strani atpl,kad se sve stavi na vagu,moja procjena je da bi trenutna realna cijena atpl bila od 1300-1500 kuna,uzevši pritom jaku kunu,i inflaciju u RH…
…samo strpljivo, doći ćemo i mi na red prije ili kasnije…
Nema sumnje. Samo kako sada stoje stvari, vjerojatno će to biti – kasnije.
Still underweight on dry bulk industry
Fri Sep 18, 2009 7:34am EDT
Sept 18 (Reuters) – FBR Capital Markets reiterated its "underweight" position on the dry bulk industry, saying its recent meeting with China’s largest shipbuilder confirmed its thesis that there will be fewer-than-expected order book cancellations.
China Shipbuilding Industry Corp indicated it expects no net order book cancellations and only expects 1-2 percent delays, the brokerage said.
"The resulting oversupply situation should continue to pressure day rates and, thus, asset values," analyst Robert MacKenzie said in a research note to clients. MacKenzie believes that dry bulk equities will underperform the broader market in the near and medium term. However, the analyst said the companies with capital can buy cheap assets that should create long-term shareholder value. (Reporting by Hezron Selvi in Bangalore; Editing by Anil D’Silva)