Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Dok se naprave ti tankeri mogu se isti još dva puta prodat,zamjenit ,promjenit ugovori!
Iskreno bih i ja volio jedan Cape u floti ,ali će vrijeme odlučit ili vam ga uprava u tom vremenu.
Vjerujem da će uprava postupit njbolje što može ,u našem je i njihovom interesu.U prvi smo mjesec računali-o koliko ćemo dugo izdržat krizu sa prfitom iz 2008 uz kvartalne gubitke od oko 40 milijuna Kn prosjecno, te prognozirali da bi se nekako krpali 2,5 godine (bdi ispod 1000), prvi sam mislio da neću vidjeti sadašnje vozarine cca 20000 $ bar godinu i pol dana ! Tako da sam sada prezadovoljan i mislim da će gubici u najvećoj globalnoj krizi zadnjih 50 godina uz prodaje brodova i otkazivanje novogradnji(uz kamate) ,te disperziju poslovanja hotelskim biznisom biti minimalni!
Pozdravljam sve imaoce i neimaoce ATLANTSKE PLOVIDBE!
Buduci da su neki clanovi uprave najavili svoj brzi odlazak, dali se zna tko ce uci u upravu, mislim da je to vazno…..
Ovo mi ne ide u glavu:
BCI (Capesize Index) žestoko pada, dok DRYS kojeg se to najviše tiče i koji, kao što je poznato, ima puno Capesizeova i plovi najviše na spotu, žestoko raste!?
Što više BCI pada, to više raste DRYS? Koja je to logika?
Buduci da su neki clanovi uprave najavili svoj brzi odlazak, dali se zna tko ce uci u upravu, mislim da je to vazno…..
neće se puno promjeniti, mladi dolaze a stari će im biti savjetnici.
Danas FFA leveli za panamaxe opet u pozitivi, BDI ide gore svima osim capesizovima
Ovo mi ne ide u glavu:
BCI (Capesize Index) žestoko pada, dok DRYS kojeg se to najviše tiče i koji, kao što je poznato, ima puno Capesizeova i plovi najviše na spotu, žestoko raste!?
Što više BCI pada, to više raste DRYS? Koja je to logika?
Mislim da je to potvrda da BDI i cijene brodraskih dionica nisu u direktnoj korelaciji. Vrlo dobro se sjećam kada je u veljači BDI rastao 100% (sa 1000 do 2000) a ATPL pala sa 800 na 600, sada se svi čudimo kada se nešto obrnuto dogodi.
BDI NED
Oslo (TDN Finans): Baltic Dry-indeksen er ned 1,4 prosent fredag til 2.356
poeng, mens capesize-indeksen er ned 5,6 prosent til 27.529 dollar.
Det melder Bloomberg News.
Baltic Dry: -1,4%
Capesize -5,6%
Handysize +1,2%
Panamax +0,7%
E sad, da li će Panamaxi dolje ili Capovi gore? Ovo je premala razlika. Usudi li se netko prognozirati?
E sad, da li će Panamaxi dolje ili Capovi gore? Ovo je premala razlika. Usudi li se netko prognozirati?
Evo probat ću. Cape-ovi dole dok god žuti ne krenu ponovo naručivati rudaču. Ipak se glavnina rudače prema Kini i Indiji prevozi Cape-ovima. Na koliko toliko održavanje Panamax-a, Handy-a i Supri utječe sezonski utjecaj prevoza žita i soje, tj vozarine na Atlantiku.
A, uostalom ne može baš svaka luka primiti i opskrbiti brod veličine Cape-a.
E sad, da li će Panamaxi dolje ili Capovi gore? Ovo je premala razlika. Usudi li se netko prognozirati?
Cape je uvijek određivao trend i dok market za najveće brodove ne krene up nema mrdanja i boljitka za bulk brodare, to je tako nažalost, što ne znači da sad nije pravo vrijeme za entry point, naprotiv englezi bi rekli just in time.