pa to bi bio logički slijed,pogotovo kad je p/e od atpl na 1.5…….ina je već precijenjena do jaja,ht je na realnoj cijeni,a atpl je ostala jadna podcijenjena,pa i ona traži princa na bijelom konju…kad je domaći neće,ili ne znaju…
[/quote]
po čemu je ht na realnoj cijeni? pa s ovom cijenom nosi više od 10% dividendnog prinosa
[/quote]dnu defenzivnu dionicu je ovakav rast prevelik,mada nitko ne poriče vrijednost ht-a,jedino oni plivaju u cashu,dok drugi muku muče…inu su odabrali jer je vrlo malen free float.
[/quote]
Mol procjenjuje da će operativna dobit INA u 2011. godini biti 700 miljuna eura. Kolika će biti operativna dobit ATPL? Ne treba mješati kruške i jabuke. Ako baš hoćeš mislim da je HT precjenjen a INA još uvijek podcijenjena (pogled bid).
Međutim, brodari su dugo na pozitivnoj nuli a drugima kao cvijetaju ruže, moš mislit, e baš zato danas ponovo dokupljujem brodare.
isto kašto sam na crobexu 1900 govorio kako na našoj burzi trguju antitalenti koji prodaju dionice i ne vide da ide rast tako i sada na ovoj temi tvrdim da atpl prodaju isti takvi antitalenti koji ne vide da i ovdje slijedi rast….brodari na burzama vani sigurno rastu zato što očekuju pad bdi-a sljedeći tjadan, jel tak?…moš si mislit……baš zato na ovoj dionici uvijek i bude hrpa ošišanih što počnu kupovat kad atpl raste kao luda…….nego hoće li netko dati ispod 1100 pa da me malo razveseli?…….
i da, gdje su ti kolege sa crobija 1800…..daj nek se jave malo da čujemo kak su prošli veeeeliki rujanski prosjedi…….
molim moderatora da ne reže ovaj post……
fakat najbolje je da sve rasprodate..nema tu kruha…vidite da nas se sustavno plaši i štopa…oni uporni poput mene neka riskiraju a ostalima je najbolje da se prebace u neke bolje dionice…
fakat najbolje je da sve rasprodate..nema tu kruha…vidite da nas se sustavno plaši i štopa…oni uporni poput mene neka riskiraju a ostalima je najbolje da se prebace u neke bolje dionice…
e ja ću baš iz tih "boljih dionica" sad još pojačati ATPL
ovako nekako izgledaju brodari vani…… [thumbsup]
opet svi u plusu……
Symbol Time Trade Change Related Info
DRYS 9:40AM ET 7.82 0.34 4.55% Chart, Messages, Key Stats, more…
ESEA 9:35am ET 4.92 0.04 0.82% Chart, Messages, Key Stats, more…
EXM 9:40AM ET 7.84 0.32 4.26% Chart, Messages, Key Stats, more…
EGLE 9:40AM ET 5.90 0.14 2.43% Chart, Messages, Key Stats, more…
GNK 9:40AM ET 23.60 0.42 1.81% Chart, Messages, Key Stats, more…
DSX 9:40AM ET 14.65 0.13 0.90% Chart, Messages, Key Stats, more…
NM 9:39am ET 5.41 0.01 0.19% Chart, Messages, Key Stats, more…
SBLK 9:40AM ET 4.08 0.11 2.77% Chart, Messages, Key Stats, more…
SB 3:59pm ET 8.61 N/A N/A Chart, Messages, Key Stats, more…
OCNF 9:40AM ET 1.63 0.04 2.52% Chart, Messages, Key Stats, more…
PRGN 9:38am ET 4.53 0.12 2.72% Chart, Messages, Key Stats, more…
FREE 9:37am ET 1.94 0.08 4.30% Chart, Messages, Key Stats, more…
TBSI 9:37am ET 9.67 0.18 1.90% Chart, Messages, Key Stats, more…
SHIP 3:59pm ET 4.50 0.01 0.22% Chart, Messages, Key Stats, more…
Slično je bilo u travnju i svibnju, prvo su rasli građevinci (IGH sa 1500 na 3000), pa industrija npr KOEI sa 160-320, a onda na kraju svibnja i početkom lipnja brodari, izgleda se povijest ponavlja s tom razlikom što je onda rastao i BDI. Obzirom da ATPL nema capeove i da će zahvaljujuči boljim vozarinama panamaxa i povratu novca od novogradnje od koje se odustalo, kao i lovi od prodaje broda i prihodima od avio-kompanije i hotela imati bolji 3Q svi se nadamo pozitivan vjerujem da će cijena otići na 1500, s tim što se treba dobro naoružati živcima i strpljenjem dok to dočekamo.
ecord U.S. Harvest Could Boost Shipping Rates
By Michael McDonough
About this article:
The Baltic Exchange’s Baltic Dry Index (BDI) fell 1.0% this morning on the back of continued weakness in the big ships. While the outlook for the overall BDI remains negative, there are some early indications that panamax/supramax rates may be near a bottom thanks to the U.S. harvest season; I will discuss this in more detail later in the piece. The big news this morning is that the average daily rate for capesize vessels broke back below $30,000, finishing this morning at $29,162. The Baltic Capesize Index (BCI) has moved into areas not seen since May. The lack of fixtures for capesize vessels coupled with the steady price decline should take away most doubt that demand from China for iron ore has begun to wane. I anticipate that sustained weakness in the BCI will continue to bring down the BDI, but this negative effect could be…
Evo jos jedan post od istog autora (Michael McDonough) s njegovog bloga zasto bi panamaxi mogli na oporavljanje. Napokon neki optimistican clanak po pitanju brodara. Nakon onog clanka s blumberga da ce capovi past do kraja godine na 18 tisuca (trenutno na 29162) zbog novogradnji, hladjenja Kine … , ovo je stvarno lijepo za procitat.
http://fiateconomics.com/?p=1314
Source: USDA
So what does this have to do with shipping? While the US experienced optimal crop conditions, other countries, like China, have faced sub-par conditions and have reduced production of soy beans. Overall the US supplies 45% of the world’s soy bean exports. In 2008 China imported 37.44mn tons of soy beans, which according to my calculations is roughly 1.3bn bushels, with nearly 99% coming from the US, Brazil, and Argentina. In fact, in 1Q09 80% of China’s record soy bean imports were from the US. Early indications on the US Gulf Coast, where most domestic grain is shipped to China have been positive. Lloyds List, a leading maritime and transport news terminal, quoted one regional broker saying, “The US Gulf has come alive with a bit more inquiry for October, and going forward, a number of sales have been done.” He went on to say, “The Chinese have bought quite a lot of grain out of the US Gulf, and those inquiries have either been with the Chinese or the grain houses.” This should be especially positive news for panamax rates, which are facing pressure from both decreased iron ore and coal demand. Capesize rates are unlikely to benefit much, if at all, from this demand as they are not typically involved in grain trade.
Evo jedan zanimljiv video koji komentira brodove ispred luka,vozarine i znakove laganog oporavka!
http://www.cnbc.com/id/15840232?play=1&video=1258482536&__source=yahoo|headline
Kolega tankeri su bili potez ocajnika. Bilo je ili uzest cape ili popusit kaparu. Popusit kaparu nikome nije drago a za cape su procjenili da su sa njim nahebali iako sam ja misljenja da je trebalo koregirat cijenu i uzest ga. I to ne pisem sada vec sam isto tvrdio kad je bilo vruce. Ako se sjecate pisao sam o prihodima i troskovima capea na bazi 5 dobrih, pet losih i 5 srednjih godina.
Vi nemate pojma sta je to uci u tankerski business, sta su to oil majors, vetinzi, kakav je rad sa firmama koje su imale ogromne ekoloske katastrofe (Exon, Total), staviti u funkciju TMSI (Tanker Management Self Assesment)……I sve to je razlog da su ih povjerili TNPL. TNPL ce naravno gledati prvenstveno uposljavati svoje brodove a za ova dva kako bude. Neznam u stvari da li je TC ili komercialni management.
[/quote]
sad da li je to bio potez očajnika, to samo zna ekipa iz uprave .
meni je osobno drago da je atpl krenula sa tankerima , jer otkad postoji firma samo rade sa bulkerima , ekipa u kancelarijama koja tamo radi ne zna ništa drugo nego oko bulkova .
neka se malo prebace na tekućine , da vidimo kako će se snaći u tome .
ne mislim da će posao sa tankerima biti slab , to je uvijek bio dobar business.
ovo sa exonom i totalom , taj rizik uvijek postoji za svaku firmu.
[/quote]
Nece se snaci u tankerima. Danas startati tankersku kompaniju nije nemoguca misija ali nije ni daleko od toga. Pa ULPL ima tankere odavno i pokusava ih dovesti in house ali bas ne ide po planu. Glupo mi je da sada ulazim u cisto strucnu problematiku. Bilo bi tesko razumit.