Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=1f9f15b4-ba16-467f-aac6-3353d8efb82f&open=sec
Svjetska ekonomija se oporavlja na sav glas, svi bruje o rastu narudžbi, optimizam pljušti na svakom koraku, generalno postoji konsensus da je svijet izašao iz recesije.
Pitanje ZAŠTO JE BDI na tako niskim razinama kad se sve oporavlja ili se već znatno oporavilo?
Netko će reći novogradnje (izuzmemo li odnos novih i starih borodova koji su otišli u rezalište) ali ipak razina od 2500 bodova je preniska ako se uzmu u obzir sve dobre vijesti i porast narudžbi u svijetu i sl.
Lako što je BDI nizak, ali on ima trend pada i dalje….MOje razmišljanje je da se sad proizvodi a za neko vrime (1-2 miseca) će doć do potrebe za prevozom istog…Kako će dionica reagirati na to nemam pojma….
Healthy economy in August points to a sustained recovery
http://www.chinadaily.com.cn/bizchina/2009-09/12/content_8684734.htm
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=1f9f15b4-ba16-467f-aac6-3353d8efb82f&open=sec
Svjetska ekonomija se oporavlja na sav glas, svi bruje o rastu narudžbi, optimizam pljušti na svakom koraku, generalno postoji konsensus da je svijet izašao iz recesije.
Pitanje ZAŠTO JE BDI na tako niskim razinama kad se sve oporavlja ili se već znatno oporavilo?
Netko će reći novogradnje (izuzmemo li odnos novih i starih borodova koji su otišli u rezalište) ali ipak razina od 2500 bodova je preniska ako se uzmu u obzir sve dobre vijesti i porast narudžbi u svijetu i sl.
BDI i TK su u velikom raskoraku, tj. kreću se sasvim suprotno, nešto će se morati iskorigirati, ili BDI ili TK, a kako se kaže …istina je uvijek negdije oko sredine.
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=1f9f15b4-ba16-467f-aac6-3353d8efb82f&open=sec
Svjetska ekonomija se oporavlja na sav glas, svi bruje o rastu narudžbi, optimizam pljušti na svakom koraku, generalno postoji konsensus da je svijet izašao iz recesije.
Pitanje ZAŠTO JE BDI na tako niskim razinama kad se sve oporavlja ili se već znatno oporavilo?
Netko će reći novogradnje (izuzmemo li odnos novih i starih borodova koji su otišli u rezalište) ali ipak razina od 2500 bodova je preniska ako se uzmu u obzir sve dobre vijesti i porast narudžbi u svijetu i sl.
BDI i TK su u velikom raskoraku, tj. kreću se sasvim suprotno, nešto će se morati iskorigirati, ili BDI ili TK, a kako se kaže …istina je uvijek negdije oko sredine.
[/quote]
Pa baš i nisu BDI i cijene dionica na TK kod nas u velikom raskoraku dionice brodara se kreću oko 25% od ATH a BDI oko 22-23% od svoje povijesne rekordne vrijednosti, ako bacite pogled i na cijene stranih brodara situacija je vrlo slična. Kada bi kao kriterij uzeli cijenovno dno onda bi vidjeli da su se dionice brodara oporavile od svog dna oko 100-120% a BDI preko 300%, naravno cijene dionica i BDI nisu u direktnoj korelaciji i na cijenu dionica sigurno utječe puno više čimbenika od vrijednosti BDI-a.
bdi ned 18 pkt!
Baltic Exchange Dry Index 2450 DOWN 18
BCI Baltic Exchange Capesize Index 3494 DOWN 45
BPI Baltic Exchange Panamax Index 2520 DOWN 30
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1933 UP 16
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 920 UP 4
Njemačka spašava Hapag-Lloyd
Hrvatski brodari zasad ne izlaze pred vladu sa sličnim zahtjevima
Njemački prijevoznik brodskog tereta Hapag-Lloyd dobit će 1,2 milijarde eura vrijednu pomoć njemačke vlade, a sličnu je pomoć od svoje vlade zatražio i francuski CMA CGM, inače treći po veličini svjetski brodar.
DryShips Inc. (Public, NASDAQ:DRYS) Pre-market: 6.56
-0.20 (-2.96%)
Genco Shipping & Trading Limited.(Public, NYSE:GNK) Pre-market: 21.30
-0.47 (-2.16%)
Eagle Bulk Shipping Inc. (Public, NASDAQ:EGLE) Pre-market: 5.29
-0.15 (-2.76%)
bdi?
S obzirom da svaki dan netko nakon 14 sati postavi pitanje:
BDI?
…iako se zna da će uvijek biti nekog tko će to postati, prije bih rekao da je primjerenije reći under25 nego over25…
I ja ču idućih dana pokušati zaboraviti prodajni nalog ,pa se nadam da če me poklopiti na 1200…
[/quote]
Ja se vraćam odmah ako bude za oko 1150 ujutro….BDI je jako nisko ali ekonomija se oporavlja iznad očekivanja, a ovo o novogradnjama je glupost…
[/quote]
Ja kao strojar znam da su ponuda i potražnja bitne odrednice cijene necega (naravno ne jedine). A ti kazes da su novogradnje glupost. Skuzaj stari ali gluplje nemoze.
@ ostali
Ukopcao sam investor i vidim kataklizmu brodara. Sta je uzrok? Nisam u tjeku.
Njemačka spašava Hapag-Lloyd
Hrvatski brodari zasad ne izlaze pred vladu sa sličnim zahtjevima
Dejane opet nepoznavanje stvari. Happag je cista container company a stanje na container trzistu znamo. Mi takvog nemamo i ni jedna nasa firma za sada nije ugrozena. Problem vidim kod JDPL jer im uskoro istice najam jednom od dva containerasa i bit ce ga vrlo tesko ili mozda cak i nemoguce uposlit da ostvaruje profit.