Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Poneki gube živce, strpite se, cili svit raste….
nek rasprodaju….pusti….to je dobro…. [yawn]
bdi opp 14 pkt!
Baltic Exchange Dry Index 2429 UP 14
BCI Baltic Exchange Capesize Index 3595 DOWN 56
BPI Baltic Exchange Panamax Index 2549 UP 63
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1793 UP 51
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 880 UP 13
Managment ATPL/a jos uvijek ceka….da se velliki posao oko dividendi problizi kraju…
Na koji nacin to ima veze s cijenom ATPL/a ne mogu dokuciti…
Ne znam da li je netko već stavio ali ovo su ukratko pravila u USA oko dividendi u dionicama i plaćanju poreza na to:
A stock dividend is taxable on your tax return when:
– you can elect to take either stock or cash, and you take stock;
-there are two or more classes of common stock and one or more receive cash and others receive stock;
-preferred stock is distributed to some common stockholders and common stock to other common stockholders;
-the dividend is of convertible preferred stock and is paid to common stockholders; unless the dividend does not result in the creation of disproportionate stock interests;
-the stock dividend can be redeemed immediately for cash;
-certain stock dividends paid to holders of preferred stock.
Evo pa kome se da dalje kopati:
Vaš link
Ingra u nebo a mi beton….Di si Glikos…
Misliš da će Glikos nešto promijeniti?
Misliš da će Glikos nešto promijeniti?
[/quote]
Sigurno nisam ja kriv što brodari i BDI stoji, naravno vozarine za flotu od ATPL rastu jer ATPL ima u svojoj floti panamaxe i handysize brodove ćije vozarine zadnje dvije sedmice rastu, uz to ATPL ima i bolje prihode od drugih djelatnosti u 3Q (hoteli, avioni, prodaja broda, povrat avansa) i mislim da će imati puno bolji 3Q od drugog i da nije precijenjena kako to drukeri za pad pišu. Što se tiće INGRE njeno dno je bilo 35 kn i nadoknadila je oko 35% od tada a dno je ATPL bilo oko 480 kn i od tada je porasla 135%.
Misliš da će Glikos nešto promijeniti?
[/quote]
Sigurno nisam ja kriv što brodari i BDI stoji, naravno vozarine za flotu od ATPL rastu jer ATPL ima u svojoj floti panamaxe i handysize brodove ćije vozarine zadnje dvije sedmice rastu, uz to ATPL ima i bolje prihode od drugih djelatnosti u 3Q (hoteli, avioni, prodaja broda, povrat avansa) i mislim da će imati puno bolji 3Q od drugog i da nije precijenjena kako to drukeri za pad pišu. Što se tiće INGRE njeno dno je bilo 35 kn i nadoknadila je oko 35% od tada a dno je ATPL bilo oko 480 kn i od tada je porasla 135%.
[/quote]
Kolega, ne brinite, ipak brodovi ATPL voze na teško gorivo (mazut) i ti veliki dieselski motori jako se sporo zagrijavaju, no kad se pokrenu ne zaustavlajaju se lako, masa jednog panamaxa melje sve pred sobom. U ovo doba godine za očekivati je rast BDI a time i bulk brodara, pa će sve brzo doći na svoje mjesto, ali za ATH valja pričekati 2012., no ovo je vrijeme strpljivih investitora, nema žurbe i štetne pohlepe.
ako se ne varam ovo je situacija od dna do danas,što se brodara tiće:
ATPL-R-A 475kn- 1106kn +133%
JDPL-R-A 85kn – 196 kn +130%
ULPL-RA 412kn – 696kn +69%
TNPL-R-A 970kn – 1892kn +95%
LPLH-RA 67kn – 168kn +150%
Tko bi tu trebao rasti????
Zaboravio sam napomenuti,da je atpl dala veliku dividendu…tako ako i to pridodamo cijeni dionice.. onda je daleko ispred svih naših brodara…