Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
BDI 2415 UP 1
BCI 3747 DOWN 96
BPI 2486 UP 101
BSI 1742 UP 19
BHSI 867 UP 9
Panamax rasli preko 4% što je super za ATPL, rasli su i supre i handy što potvrđuje da posla ima za srednje i manje bulkere a u krizi su caepovi koji vuku BDI prema tome možemo se nadati pozitvnom 3q za ATPL.
Jel ovo neka zaj….cija ili šta? Skroz nesvakidašnja prirodna pojava [lol]
BDI ko mrtvac, gotovo ravna crta već tjedan dana.
Pratim nekih 2 godine i još nisam vidio da ovako stoji u mjestu danima.
Ima li netko suvisli komentar na ovo +/- 1 do 2 dnevno inače jako volatilnog indexa.
Prognoze, špekulacije, bilo šta…?
Jel ovo neka zaj….cija ili šta? Skroz nesvakidašnja prirodna pojava [lol]
BDI ko mrtvac, gotovo ravna crta već tjedan dana.
Pratim nekih 2 godine i još nisam vidio da ovako stoji u mjestu danima.
Ima li netko suvisli komentar na ovo +/- 1 do 2 dnevno inače jako volatilnog indexa.
Prognoze, špekulacije, bilo šta…?
Rio Tinto suspends iron ore talks with China
Rio Tinto says iron ore price talks with China suspended, no idea when they might resume
* On Friday September 4, 2009, 6:35 am EDT
Jel ovo neka zaj….cija ili šta? Skroz nesvakidašnja prirodna pojava [lol]
BDI ko mrtvac, gotovo ravna crta već tjedan dana.
Pratim nekih 2 godine i još nisam vidio da ovako stoji u mjestu danima.
Ima li netko suvisli komentar na ovo +/- 1 do 2 dnevno inače jako volatilnog indexa.
Prognoze, špekulacije, bilo šta…?
bonaca ako gledamo samo bdi, ali kod panamaxa dobro zapuhalo
Jel ovo neka zaj….cija ili šta? Skroz nesvakidašnja prirodna pojava [lol]
BDI ko mrtvac, gotovo ravna crta već tjedan dana.
Pratim nekih 2 godine i još nisam vidio da ovako stoji u mjestu danima.
Ima li netko suvisli komentar na ovo +/- 1 do 2 dnevno inače jako volatilnog indexa.
Prognoze, špekulacije, bilo šta…?
bonaca ako gledamo samo bdi, ali kod panamaxa dobro zapuhalo
[/quote]
BDI je presijek vrijednosti BCI, BPI; BSI i BHSI i prema njemu izgleda da vozarine stoje zadnjih par dana, dok vozarine u stvari za panamaxe rastu i to je bitno, jer da kojim slučajem oštro rastu caepovi zbog metodologije obračuna BDI rastao bi i BDI a da na primjer padaju panamaxi (to bi bio relan pad vozarina za ATPL a BDI bi pokazivao suprotno i nebi se čudio da naša burza takav rast čak honorira rastom cijene dionice, ah ta statistika)
Panamax rasli preko 4% što je super za ATPL
Da, super, pod uvjetom da plove u Atlantiku gdje su vozarine trenutačno više, između ostalog zbog prijevoza žitarica, sjetve itd. Hoće li takav mini-trend potrajati?
Jel ovo neka zaj….cija ili šta? Skroz nesvakidašnja prirodna pojava [lol]
BDI ko mrtvac, gotovo ravna crta već tjedan dana.
Pratim nekih 2 godine i još nisam vidio da ovako stoji u mjestu danima.
Ima li netko suvisli komentar na ovo +/- 1 do 2 dnevno inače jako volatilnog indexa.
Prognoze, špekulacije, bilo šta…?
bonaca ako gledamo samo bdi, ali kod panamaxa dobro zapuhalo
[/quote]
BDI je presijek vrijednosti BCI, BPI; BSI i BHSI i prema njemu izgleda da vozarine stoje zadnjih par dana, dok vozarine u stvari za panamaxe rastu i to je bitno, jer da kojim slučajem oštro rastu caepovi zbog metodologije obračuna BDI rastao bi i BDI a da na primjer padaju panamaxi (to bi bio relan pad vozarina za ATPL a BDI bi pokazivao suprotno i nebi se čudio da naša burza takav rast čak honorira rastom cijene dionice, ah ta statistika)
[/quote]
Sve stoji što kažeš.
Ali čini se da i vani svi brodare gledaju isključivo kroz BDI bez obzira na sastav flote jer od kako BDI stoji i cijene brodara vani se mijenjaju čisto simbolično 0,xx% po danu. Čak su i volumeni osjetno pali.
Kao da su na ZSE [lol]
Mislim da ima nešto u ovome što samby piše.
BRODARI
Ive Mustać: Tankerska plovidba teško će izbjeći gubitak
Autor/izvor: SEEbiz / Slobodna
ZADAR – Nastavi li se situacija koja trenutačno vlada na svjetskom pomorskom tržištu, poslovni je gubitak na kraju godine za Tankersku plovidbu neizbježan. Ne kažem da je stanje dramatično, ali nije ni dobro – kaže kap. Ive Mustać, predsjednik Uprave zadarskog brodara. Iako vjeruje da će, u do sada nezapamćenoj recesiji, tvrtka prebroditi krizu, od realnosti se, dodaje, ne može bježati.
Dio flote, posebice tri nova suezmaxa koja su još od lani u dugoročnom najmu, posluju dobro, objašnjava čelnik Tankerske (ZSE:TNPL-R-A), a na tržištu suhog tereta pojavile su se neke pozitivne naznake. Udarni dio flote, sedam aframax tankera od preko 100 tisuća tona nosivosti, koji uobičajeno donose najveću dobit, već dulje vrijeme posluju slabo, najlošije od svih
– Trenutačna dnevna zarada tih tankera je između 10 i 12 tisuća dolara, a samo za troškove svakog od njih treba dnevno oko 25 tisuća dolara. Zarade su im, dakle, prepolovljene. Suezmaxi, s druge strane, ostvaruju dnevni najam od oko 36 tisuća dolara, nešto više nego što su im dnevni troškovi, a brodovi za prijevoz suhog tereta uspijevaju pokriti svoje troškove. U tom segmentu, koji je imao strahovit pad, dolazi postupno do laganog oporavka, do prihvatljivih granica za rentabilnost njegova poslovanja – ističe Mustać.
Kako se kraj krize, jedne od najtežih koja je svjetsko brodarsko tržište pogodila u posljednja tri desetljeća, još uvijek ne nazire, Tankerska plovidba je najveći dio prošlogodišnje dobiti zadržala. Od ukupno 325 milijuna kuna u zadržanu je dobit raspoređeno čak 309,5 milijuna kuna, a tek 15,3 milijuna su izdvojena za raspodjelu dioničarima.
Konjunkturu koja je prethodnih godina vladala na svjetskom tržištu zadarski je brodar odlično iskoristio pa sada nije, kao neki drugi, morao raspremiti dio flote ili odustati od narudžbi novogradnja. Umjesto toga, uspio je sniziti ranije ugovorenu cijenu za svih šest naručenih brodova.
Za dva bulk carriera što se grade u Koreji snižena je za po pet milijuna dolara, a za dva tankera, za po 1,3 milijuna dolara. Pri kraju su i pregovori oko nove, niže cijene za dva broda ugovorena u Kini po ionako povoljnim uvjetima. I ostali veliki hrvatski brodari bili su i te kako pogođeni krizom na globalnom pomorskom tržištu, ali se uspijevaju održavati na pozitivnim razinama, doduše, uz financijsko “manevriranje“, neizbježne prodaje starijih brodova i otkazivanje ili izmjene ugovora o novogradnjama.
Atlantska plovidba (ZSE:ATPL-R-A) iz Dubrovnika, koja je u prvih šest mjeseci zabilježila gubitak, odlučila se za raskidanje ugovora s vijetnamskim škverom oko isporuke broda koji je trebao ponijeti ime “AP Bošković” i za prodaju broda za prijevoz sipkih tereta “Koločep”, starog 13 godina.
Kako ne bi potonula zajedno s kontejnerskim tržištem, koje je aktualna kriza gotovo uništila, Lošinjska plovidba (ZSE:LPLH-R-A) prodala je brod “Lošinj”, namijenjen prijevozu kontejnera, koji je izgrađen prije punih 30 godina, a na istom tragu su i “Srakane”.
Ipak, to ih nije spasilo od gubitka u prvom polugodištu. Splitski Jadroplov (ZSE:JDPL-R-A) nije se “istrčavao” s velikim ambicijama i poput ostalih domaćih kompanija živi od poslova ugovorenih prije krize. Uz to, očekuju i dvije novogradnje iz “Brodosplita” koje bi trebale ojačati mladu flotu u kojoj više nema “Ista”, izgrađenog još 1982. godine.
Kolege, može li netko biti dobar pa mi odgovoriti kad bismo trebali dobiti dionice od dividende?
Zahvaljujem.
Kolege, može li netko biti dobar pa mi odgovoriti kad bismo trebali dobiti dionice od dividende?
Zahvaljujem.
Mislim do 04.10 ako se ne varam, ako sam u krivu nek me netko ispravi.