ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 07.10.2024. u 10:26
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,20
530
11
48,20
49,20
-2,03%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

nema danas BDI-a. nekakav praznik?


koliki je BDI danas, ima li tko info?

Nema BDI Englezi danas ne rade a kada oni ne rade nema BDI.

masakr kod američkih brodara

živjeli!!!

Ovdje se okupila solidna ekipa drukera za pad brodara fali im još samo ANRICOM i bili bi u punom sastavu. Zanima me samo kako zamišljate gospodo oporavak svjetskog gospodarstva i globalne trgovine (a 90% roba prevozi se brodovima) bez oporavka brodarskog sektora? Slažem se da će možda capesize brodovi doživjeti korekciju cijena, ali isto tako svi zaboravljamo da su oni bili ove godine na razini 80-90.000 USD dok su pmx bili na 20-30.000, sada se cijene niveliraju, a u prilog toj činjenici govore da su vozarine u petak za BCI pala a za BPI porasle za 64 boda (508 USD).


Ovdje se okupila solidna ekipa drukera za pad brodara fali im još samo ANRICOM i bili bi u punom sastavu. Zanima me samo kako zamišljate gospodo oporavak svjetskog gospodarstva i globalne trgovine (a 90% roba prevozi se brodovima) bez oporavka brodarskog sektora? Slažem se da će možda capesize brodovi doživjeti korekciju cijena, ali isto tako svi zaboravljamo da su oni bili ove godine na razini 80-90.000 USD dok su pmx bili na 20-30.000, sada se cijene niveliraju, a u prilog toj činjenici govore da su vozarine u petak za BCI pala a za BPI porasle za 64 boda (508 USD).

Sve je to ok ali do kraja godine svjetska flota ponude brodova bi mogla narast jos 30%.



Ovdje se okupila solidna ekipa drukera za pad brodara fali im još samo ANRICOM i bili bi u punom sastavu. Zanima me samo kako zamišljate gospodo oporavak svjetskog gospodarstva i globalne trgovine (a 90% roba prevozi se brodovima) bez oporavka brodarskog sektora? Slažem se da će možda capesize brodovi doživjeti korekciju cijena, ali isto tako svi zaboravljamo da su oni bili ove godine na razini 80-90.000 USD dok su pmx bili na 20-30.000, sada se cijene niveliraju, a u prilog toj činjenici govore da su vozarine u petak za BCI pala a za BPI porasle za 64 boda (508 USD).

Sve je to ok ali do kraja godine svjetska flota ponude brodova bi mogla narast jos 30%.
[/quote]
Treba prvo pogledati strukturu novogradnji koje stižu na tržište, a ta struktura govori da stiže najviše capesize brodovi za kojima sada opada interes. ATPL će sigurno preživjeti i drugi udar krize, jer ima fleksiblniju flotu i dobru poslovnu politiku, a možda i kupi koji moderan polovni brod od nekog posrnulog brodara koji je precijenio svoje kapacitete.


Zanima me samo kako zamišljate gospodo oporavak svjetskog gospodarstva i globalne trgovine (a 90% roba prevozi se brodovima) bez oporavka brodarskog sektora? Slažem se da će možda capesize brodovi doživjeti korekciju cijena

Ne vidim zašto globalna trgovina ne bi i dalje funkcionirala. Na kraju krajeva, prema vijestima dolazi puno novih, dodatnih brodova na tržište što je odlično za trgovinu (velika ponuda brodova koji međusobno cjenovno konkuriraju i omogućavaju manje troškove naručiteljima transporta), a loše za brodare (pad vozarina). Dakle, trgovine će i dalje biti, ali možda neće biti svih brodarskih kompanija koje će, ako stanje potraje, zapasti u financijske poteškoće.

Što se tiče pada cijena za capesize, pad capesizea će utjecati neminovno i na pad panamaxa. Jednako kao što je ranije rast vozarina za capesize uzrokovao rast panamaxa.

A kako mislite da netko konstantno prevozi robu s gubicima, nabavlja nove brodove da ih uposli s gubicima..Ili će cijene biti s zaradom ili će neki brodari nestati, a opet brodovi su tu…
Nešto tu ne štima…


A kako mislite da netko konstantno prevozi robu s gubicima, nabavlja nove brodove da ih uposli s gubicima..Ili će cijene biti s zaradom ili će neki brodari nestati, a opet brodovi su tu…
Nešto tu ne štima…

na tolikoj ponudi uvijek se nađe neki biser koji vozi ispod cijene:

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.


Ovdje se okupila solidna ekipa drukera za pad brodara fali im još samo ANRICOM i bili bi u punom sastavu. Zanima me samo kako zamišljate gospodo oporavak svjetskog gospodarstva i globalne trgovine (a 90% roba prevozi se brodovima) bez oporavka brodarskog sektora? Slažem se da će možda capesize brodovi doživjeti korekciju cijena, ali isto tako svi zaboravljamo da su oni bili ove godine na razini 80-90.000 USD dok su pmx bili na 20-30.000, sada se cijene niveliraju, a u prilog toj činjenici govore da su vozarine u petak za BCI pala a za BPI porasle za 64 boda (508 USD).

da, ovo je točno. nema kraja recesije bez brodara. najpouzdaniji smjerokaz. istina, reset brodara je na vidiku, cement/građevinski materijal i sl za kinu je obustavljen što je relativn veliki udio bio u ukupnom prijevozu, tako da dump neminovno slijedi. ipak, na mrvu dulju stazu, brodari su potpun pogodak. ne smijemo zaboravti da se uprava nakrcala municijom kojom će braniti dionicu.
nažalost ne postoji nešto a’ la ceh svjetskih brodara koji će ćebovati onog tko vozi ispo cijene…

Ovdje se govori o dugoročno niskom BDI, dugoročno voziti s gubitkom je neodrživo za bilo koga…
Jerković je rekao da može 5 godina….vidićemo..



Ovdje se okupila solidna ekipa drukera za pad brodara fali im još samo ANRICOM i bili bi u punom sastavu. Zanima me samo kako zamišljate gospodo oporavak svjetskog gospodarstva i globalne trgovine (a 90% roba prevozi se brodovima) bez oporavka brodarskog sektora? Slažem se da će možda capesize brodovi doživjeti korekciju cijena, ali isto tako svi zaboravljamo da su oni bili ove godine na razini 80-90.000 USD dok su pmx bili na 20-30.000, sada se cijene niveliraju, a u prilog toj činjenici govore da su vozarine u petak za BCI pala a za BPI porasle za 64 boda (508 USD).

da, ovo je točno. nema kraja recesije bez brodara. najpouzdaniji smjerokaz. istina, reset brodara je na vidiku, cement/građevinski materijal i sl za kinu je obustavljen što je relativn veliki udio bio u ukupnom prijevozu, tako da dump neminovno slijedi. ipak, na mrvu dulju stazu, brodari su potpun pogodak. ne smijemo zaboravti da se uprava nakrcala municijom kojom će braniti dionicu.
nažalost ne postoji nešto a’ la ceh svjetskih brodara koji će ćebovati onog tko vozi ispo cijene…

[/quote]

Kolega, zaboravi to da će Uprava braniti cijenu dionice, tu smo lekciju naučili u prvom kvartalu (ožujak), no ovo sa Kinom zaista zabrinjava. Ako kinezi ozbiljno "zakašlju ili dobiju gripu" i nas bi mogao obliti hladan znoj.

New Report

Close