Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
A sto neko cisti.. Taman malo napada a onda proradi metlica..
Za sve uplasene dogodio se jedan HAAAAAAAAAMMM i ode 650 komada po asku. Tko se ustrtaril pa prodal sad se moze plakati [smiley1]
Ha Long Shipyard yesterday successfully launched a container ship in northern Quang Ninh Province with its capacity of 1,750 twenty-foot-equivalent units (TEU), which is the biggest container ship ever built in Vietnam. Shipyard director Nguyen Duc Than said the container ship, named Vinashin Dragon, would be delivered to a local client by the end of the first quarter next year.
Besides this order to build a series of large container ships, the shipyard will also be launching cargo ships of 53,000 DWT, Than said, adding the shipyard was making in-depth investment to enhance its capacity for building ships of up to 70,000DWT.
Ha Long Shipyard is one of two shipyards selected for implementing a contract between Vinashin and Britain’s Graig Investments in building a series of 15 vessels of 53,000DWT. Under the contract signed in January of 2004, these 15 vessels would be built within five years.
Mr Than , any news about 3 such bulker newbuildings for “Atlantska plovidba” Dubrovnik (Croatia) ?
Bunch of its very nervous investors are eager to know more.
Thanking you in advance……
Ovaj što nam je 3-4 tjedna prodavao od 3800 na niže sada kupuje od drhtavih ručica za 3300. To se ono zove extra profit.
Za sve uplasene dogodio se jedan HAAAAAAAAAMMM i ode 650 komada po asku. Tko se ustrtaril pa prodal sad se moze plakati [smiley1]
ovo se vidi iz aviona: netko se opasno krca na 3300 i u tome mu pomaže partner koji upravo na tu kotu postavlja debele naloge. rezultat: mali i malo veći pune prostor ispod 3300, a kad ih se dovoljno nakupi, kitopsina razjapi ralje i – haaaam!
vlad1111: ” beastyboyy: ” …….glavno im je da koordinirano igraju i umjesto da dignu trziste bar na kratko jer dolazi ATGR oni ha i dalje hlade a sta ce tek biti ako pobjedi SDP…….uhhhhhh ” dečki dragi, na gotovo svim dionicama pritisak je prodaje: rasprodaja zbog ljube terminatora. nitko ne zna što se bu desilo 26. o.m. i nadalje u slučaju pobjede sdp-a [smiley9] preventive radi, odoh u cash još prije 10-tak dana…. i čekam rasplet. btw, bez obzira na lijepe priče o NAV-u i njegovoj prevalenciji u odnosu na P/B i P/S, pri spominjanoj procjenjenoj tzv. fer vrijednosti ove dionice od cca 5000 kn, P/B oko 7 i P/S oko 5 tjeraju na oprez… i kod većine investitora/špekulanata neupućenih podrobno u brodarsko tržište izaziva[smiley5] efekt. ” Što ti znači Book kod ATPL , kad imovina nije revalorizirana. Zar stvarno misliš da je book od 164 mil USD realan ? Pa to je vrijednost 1,5 broda ! Ili možda imovine bez brodarskog dijela Kod P/S jasno je da će S dinamično rasti kod svih ovakvih brodara , a omjer će se smanjiti u trenutku kad se tržište definitivno okrene.Za sada ne vidimo takve naznake. Jednostavno , treba se malo udubiti u firmu čije dionice kupuješ. A idućih dva mjeseca bit’ će sjajnih prilika za kupnju. NAV npr daje realniju sliku iste stvari.
ciklusi “visokih”/ “niskih” cijena brodova na tržištu traju cca 3-4godine.
novi handymax bulker prije 2,5 godine cijenio se na cca 30 mUSD, novi panamax na 36,5 mUSD.
ukoliko tijekom 2009./2010. dođe do pada vozarina za rasute terete, nakon cca 6mjeseci uslijedit će i sukladna korekcija cijena bulkera.
vjerojatno i zbog toga brodari ne revaloriziraju vrijednost dug. mat. imovine: u slučaju ponovnog pada cijene brodova, bilo bi vrlo ružno u izvještaju vidjeti dramatičan pad vrijednosti imovine. burza bi zasigurno vrlo nervozno reagirala.
inače, na svjetskim tržištima kapitala svaki P/B iznad 3, za sve sektore osim za IT, predstavlja sasvim lijepu multiplu. u slučaju cijene dionice atpl od cca 5000kn, uzimanje u obzir P/E od cca 28 (za godišnju dobit od cca 250 mKn) i P/S oko 5 vodi investitore u stanje/poziciju povećanog opreza. imho.
15 November 2007
Baltic Dry Index (BDI) -57 10938
vlad, donekle se slazem s prvim dijelom tvojeg posta. Kazem donekle jer cijene novih brodova nece pasti na one razine prije 2.5 godine. Razlog – pad dolara u spomenutom razdoblju….
Ako fondovi nastave sa ovakvim trendom neće ostati SDP-u ništa za oporezovati. Nema druge nego strpljivo čekati idući mjesec.