ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



u zadnjih 6. mjeseci atpl i jdpl nisu bas dosljedno pratile bdi index

Bacio sam pogled, imaš pravo:
ATPL je zadnja 3 mjeseca porasla preko 20%, dok je BDI u istom razdoblju pao 25%, nevjerojatno!
[/quote]
onda napravi usporedbu kad bdi odleti 25% gore ,,,kamo ce atpl ??? [wink]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


onda napravi usporedbu kad bdi odleti 25% gore ,,,kamo ce atpl ??? [wink]

Analogno – dolje.
Ma, to nitko ne zna…



u zadnjih 6. mjeseci atpl i jdpl nisu bas dosljedno pratile bdi index

Bacio sam pogled, imaš pravo:
ATPL je zadnja 3 mjeseca porasla preko 20%, dok je BDI u istom razdoblju pao 25%, nevjerojatno!
[/quote]

ATPL vodi mudru poslovnu politiku i tu je bolja od ostalih u BDI.

Ako to vjeruješ, onda si trebala prodavati svoje dionice onda kada je i menađment prodavao.
Negdje na 900-1000.

I daj mi molim te objasni što točno znači "bolja od ostalih u BDI". Hvala.


cac šta je sad s iskrcavanjem PBZa i nasjedanjem? je li se znojiš?

Niti najmanje kolega samo pratim stanje u TOP10 a svi koji to perate znaju o čemu pričam, a usput za one koji su zaboravili do kraja godine stiže toliko novogradnji da će biti pravo čudo BDI iznad 1500.




u zadnjih 6. mjeseci atpl i jdpl nisu bas dosljedno pratile bdi index

Bacio sam pogled, imaš pravo:
ATPL je zadnja 3 mjeseca porasla preko 20%, dok je BDI u istom razdoblju pao 25%, nevjerojatno!
[/quote]

ATPL vodi mudru poslovnu politiku i tu je bolja od ostalih u BDI.
[/quote]

kolegice dali se mudra politika odnosi na dugoročne ugovore na temelju najnižih vozarina od početka godine pa je izvjesno da i treći kvartal bude u gubitku ili…

živjeli!!!


do kraja godine stiže toliko novogradnji da će biti pravo čudo BDI iznad 1500.

Panamaxi s tendencijom ispod 20.000 USD na dan:

Compare this to the $16,000 a day Windrose booked the 73,500-dwt Bergen Max (built 1994) for to make a similar roundtrip but also taking in a South American stop.

$16,000 is also what the 73,600-dwt Pacific Eagle (built 2004) commanded from Oldendorff for a trip from the Med to West Africa and Ireland.

The picture was gloomy out in Asia where an intra-Asian voyage only set Hyundai Merchant Marine back $13,000 with the 76,300-dwt Mineral Star (built 2005).

Noble only spent 4250 a day more for a roundtrip from the Far East to Australia with the 72,400-dwt Fu Hua (built 1997).

Another Pacific roundtrip netted the 72,400-dwt Magda (built 1992) just $10,750 a day from Grand China.

But a roundtrip to the US Gulf with the 69,100-dwt Lavadara (built 1996) did much better at $14,500 a day.

And the 68,700-dwt Silver Mei (built 1989) will head from the US west coast to Korea at $14,500 a day plus a bonus of $375,000.

In the period market GMI spent $16,000 daily on three to five months with the 75,400-dwt Libertas (built 2007).

S obzirom da je došlo do velikog raskoraka sasvim je moguće da je ATPL postala (fondovska? miroviska?) igračka za utjecanje na CROBEX ili za njegovo (p)održavanje.


S obzirom da je došlo do velikog raskoraka sasvim je moguće da je ATPL postala (fondovska? miroviska?) igračka za utjecanje na CROBEX ili za njegovo (p)održavanje.

zanimjiv jednomjesečni graf, nema šta. obezvrijeđuje kompletnu teoriju brodara.
opet (ponavljam): vrijednost brodara je uglavnom očuvana. vjerojatno se očekuje bum. bdi samo pokazuje da brodari upravo sada nemaju baš neke vozarine i u tom smislu bdi i vrijednost dionica brodara nema pretjerane veze.



u zadnjih 6. mjeseci atpl i jdpl nisu bas dosljedno pratile bdi index

Bacio sam pogled, imaš pravo:
ATPL je zadnja 3 mjeseca porasla preko 20%, dok je BDI u istom razdoblju pao 25%, nevjerojatno!
[/quote]
Nije točno da je BDI u zadnja tri mjeseca pao 25%, BDI je 26 05. 09 iznosio 2947 bodova a danas 26. 08 2009. iznosi 2472 boda što znać da je BDI od tada do danas pao 17,67% a ne 25%. U međuvremenu je svjeteko gospodarstvo pokazalo snažne znakove oporavaka, a znamo da ATPL posluje na globalnom tržištu i da je to dodatno ohrabrilo investitore da kupuju ovu dionicu jer vide upravo u njoj odličnu priliku za budući rast. Kada sam u emisiji PROFIT HR1 pitao analitičara kako to da je ove godine od Nove godine do kraja veljače BDI porastao 200% a cijena dionice ATPL pala još 10% odgovrio mi je: "brodarske dionice i BDI nisu u direktnoj korelaciji". Kada već pišemo o BDI treba imati na umu da je prosječna vrijednost BDI-a u 2Q 10-15% manja od te iste vrijednosti u 3Q , svi se sječamo da je BDI bljesnuo početkom lipnja preko 4000 bodova, ali mnogi su brzo zaboravili da je BDI sve do 7. svibna bio ispod 2000 bodova. Neznam zašto se toliki sekiraju zbog rasta brodarskih dionica, a nitko se nije sekiro dok su te dionice padale po 70-80% u 2008.(bez obzira što je te 2008. godine upravo ATPL ostvarila najveću dobit u povijesti tvrtke, da li je to bilo logično, opravdano i potrebno?!?)





u zadnjih 6. mjeseci atpl i jdpl nisu bas dosljedno pratile bdi index

Bacio sam pogled, imaš pravo:
ATPL je zadnja 3 mjeseca porasla preko 20%, dok je BDI u istom razdoblju pao 25%, nevjerojatno!
[/quote]

ATPL vodi mudru poslovnu politiku i tu je bolja od ostalih u BDI.
[/quote]

kolegice dali se mudra politika odnosi na dugoročne ugovore na temelju najnižih vozarina od početka godine pa je izvjesno da i treći kvartal bude u gubitku ili…
[/quote]

evo njega…….a kako ti znaš kakve su oni ugovore potpisali…po tvome su sve ugovore sklopili krajem 08 i pocetkom 09…….lupetaš….kao i uvijek

New Report

Close