ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 22:02
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Strawinsky:

PTKM 9.3 P/E [smiley2]

Kojom to racunicom?

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."



Pogledaj bilancu sve će ti biti jasno……… Pozdrav[smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Sada vidimo tko kupuje. I to velikim koracima [smiley2]

jel neko zna promet u zadnjih mjrsec dana, zanima me koliko dionica je okrenuto u tom razdoblju, hvala

&

ako neko prodaje da bi zaustavio rast cijene?, onda bi taj isti u ovom slučaju ostao bez dionica pošto je promet u zadnje vrijeme ogroman. ili?

&

HT se konstantno prodaje, a treba od nekuda izvući lovu da se to pokupi. Ako je ATPL odradila dosta intenzivno zadnjih par mjeseci (prije ovog zastoja) , zar nije logično da se dio love utovari u npr. HT po 361 kn ?[smiley8]

od 23.10. prošlo je 90 000 000, ako se uzme prosječna 3450kn to je 26000 dionica, netko se gadno iskrcao, moža Hypo (oni su sad in/out), mislim 26000 dionica u nepunih mjesec dana.

&


Sada vidimo tko kupuje. I to velikim koracima [smiley2]

Kolega šta mislite što bi to moglo biti?
Malo me čudi da jedan dan kupuje a drugi prodaje i tako ukrug… Možda zbirni račun ljudi kojima je HPB broker?!? Ili se to neki fond igra sa kupnjom i prodajom?!?

U Americi opet potop [smiley16]

Vaš link



Oni su rasli 18 posto jučer a danas pali, eto a mi se nismo ni pomakli od prekjučer[smiley4][smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Evo izračunao sam Nav i vrijednosti imate priliku da izradite i vi te podatke….
Pozdrav svima

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


Povodom kvartalnih izvještaja je uvijek borbeno – sve frca od komentara i analiza. Evo mog doprinosa : izračun FV dry bulkera temeljem NAV-a. Sve treba uzeti “sa zrnom soli” , jer je siguran znatno bolji 4.Q , kako je već obrazloženo puno puta.

Stavke s kojima se ne slažem su slijedeće:

1) Vrijednost flote od 864 mil usd.
Još jednom sam provjerio – današnja vrijednost flote je 903 mil. usd. Libertas i Imperial vrijede po 103 mil. usd, Dubrovnik 67, Petka 64, Pelješac 36, Jadran i Konavle po 33, Getaldić 56, Gundulić i Sv. Nikola po 59, Oluja i Koločep po 55, Sv. Vlaho 21, Orsula 45, Mljet 18, 4 heavy liftera ukupno 80, Šipan i Mokošica po 8.

2) Cash / Dugovi na Q3
O tome smo danas nas dvojica već izmjenili ponešto na pvt, ali evo i za širu javnost. U kalkulaciji koju je postao kolega Spancir su ukupni dugoročni i ukupni dugoročni dugovi, te ukupan cash. Nisu spometuta potraživanja od kupca i ostala potraživanja. Ono što ja radim je da uzmem ukupne dugoročne dugove, te financijske kratkoročne, jer obveze prema dobavljačima i ostale kratkoročne obveze kompenziram s potraživanjima od kupaca i ostalim potraživanjima.

3) Novogradnje
Najmanje 30 % nabavne cijene novogradnje je prema time table već otplaćeno. Vjerovatno 35, možda i više, ali za sigurnu računicu ja uzimam 30 %.

Pod prepostavkom da će se market zadržati na trenutnim razinama do isporuke novogradnji , a prema svim indikatorima (prvenstveno Baltic Exchange indexima) hoće – u kalkulaciju bi trebalo uzeti i vrijednost novogradnji.

Ono što ja radim za izračun NAV-a je da na Q3 izvješće uz trenutnu flotu dodam i nabavne vrijednosti novogradnji uvećane za 30 % (toliko casha je za njih već otišlo) i toj cifri još dodam kapitalnu dobit po brodu, odnosno razliku između tržišne i nabavne cijene.

Tako za prvi Panamax imamo:

– nabavna cijena 36.7 mil. usd
– u Q3 izvješću za njega je otišlo 11.01 mil
– trenutna tržišna vrijednost 103 mil. usd
– buduća vrijednost koju treba ukulkulirati u Q3 = 36.7 mil x 30 % + (103 mil – 36.7 mil) = 77.31 mil usd

Istom matematikom u Q3 izvješće uvrštavam i drugi Panamax (i naravno dobijam istu brojku), te Supramaxe za koje gornjom računicom dobijam 58.33 mil usd po brodu.

Ukupno dakle treba dodati 329.61 mil usd.

Još jedna teza u prilog gornjoj tvrdnji. Novogradnje sigurno nisu ‘opterećene’ nepovoljnim dugotrajnim time charterom i mogu samo pobrati najbolje od marketa, bili operirani u time charteru ili na spotu.

Iz gore navedenog dobivamo NAV 3.783 kune.

Obzirom na razliku hrvatskog i svjetskog tržišta kapitala, mislim da multiplikator NAV-a nebi trebao biti 2, nego 1.5, stoga bi fer vrijednost NAV-a bila oko 5674 kuna.

Cijeli komentar odnosi se na Spancirov račun kojeg još jednom postam.

Za bilo koje dodatno pojašnjenje vezano za ovaj post stojim na raspolaganju (dok god ne ulovimo fer cijenu).

New Report

Close