Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 334.572 | 6,828 | 47,70 | 49,00 | 3,38% |
Dakle ATPL je potpisivao nove dugoročne ugovore u doba kad je BDI bio 1.000-1.500? Oprosti ali to mi zvuči previše debilno, nisam stekao dojam da je njihova uprava blesava, upravo suprotno.
Zato me i čudi ovakav rezultat.
kolega tada u to vrijeme kad se nije znalo šta nas čeka i hoće li pola brodara bankrotirati je bilo uzmi zero per day ili neka ti brod stoji na doku mjesecima. lako je sad biti pametan.
Meni nešto nije jasno, ATPL je već drugi kvartal za redom u minusu unatoč oporavku vozarina!? Pa koliki je njima BDI potreban da posluju pozitivno?
Prihodi od prodaje pali 50% a recimo nesretni DRYS samo 30% i još su se uspjeli izvući u plusu. A posluju većinom na spotu dakle totalno su ovisni o BDI. Dakle trebali bi poslovati gore od ATPL. Ali nije tako… [angry]
Baš me zanimaju ULPL i JDPL na što će ličiti izvješća.
Pa ja vjerujem preko 4000. Ali moraš računati da su neki ugovori potpisani po nižim vozarinama… Tek kada takvi isteknu, pa se potpišu novi iznad magične brojike 4000 biti će bolje…
Dakle ATPL je potpisivao nove dugoročne ugovore u doba kad je BDI bio 1.000-1.500? Oprosti ali to mi zvuči previše debilno, nisam stekao dojam da je njihova uprava blesava, upravo suprotno.
Zato me i čudi ovakav rezultat.
Nije njihova uprava bila blesava nego nisu imali izbora.Goli život je bil u pitanju.jako puno ugovora onda je bilo raskinuto jer ovi koji su unajmili brodove to nisu mogli plaćati a onda su se ugovarali novi, puno lošiji.Isto tako su napravile uprave većine svjetskih brodara, pa nisu valjda svi bili blesavi.Pa i DRYS je, mislim prešao sa 90% spota na 50% u to vrijeme.
Meni nešto nije jasno, ATPL je već drugi kvartal za redom u minusu unatoč oporavku vozarina!? Pa koliki je njima BDI potreban da posluju pozitivno?
Prihodi od prodaje pali 50% a recimo nesretni DRYS samo 30% i još su se uspjeli izvući u plusu. A posluju većinom na spotu dakle totalno su ovisni o BDI. Dakle trebali bi poslovati gore od ATPL. Ali nije tako… [angry]
Baš me zanimaju ULPL i JDPL na što će ličiti izvješća.
kolega dobro ste to primjetili ali ovdje se gaji iluzija da je ostvareni gubitak ustvari odličan!!
gledao sam na tv direktora firme kamen iz pazina koji kaže da kontejner od pazina do riječke luke plača 350 eura a od rijeke do kine 250 dolara…znam da ovo nema veze sa atpl ali čisto za slikovito prikazati koliko su vozarine pale i koliko su koma brodari.
http://finance.yahoo.com/intlindices?e=asia
takoooo lijepo a stiže prema nama….zeleni mali plimni valić
danas smo na 1200 brat bratu…
odoh na more….s laptopom na luftmadracu i s Jadrankom na desktopu…. [lol] [lol] [cool]
po meni je danas hrabra odluka svaki nalog na bidu iznad 1100kn
europa okreće u crveno hm hm…
europa okreće u crveno hm hm…
kesolovac [bye]
Meni nešto nije jasno, ATPL je već drugi kvartal za redom u minusu unatoč oporavku vozarina!? Pa koliki je njima BDI potreban da posluju pozitivno?
Prihodi od prodaje pali 50% a recimo nesretni DRYS samo 30% i još su se uspjeli izvući u plusu. A posluju većinom na spotu dakle totalno su ovisni o BDI. Dakle trebali bi poslovati gore od ATPL. Ali nije tako… [angry]
Baš me zanimaju ULPL i JDPL na što će ličiti izvješća.
kolega dobro ste to primjetili ali ovdje se gaji iluzija da je ostvareni gubitak ustvari odličan!!
[/quote]
bitan je trend …
Meni nešto nije jasno, ATPL je već drugi kvartal za redom u minusu unatoč oporavku vozarina!? Pa koliki je njima BDI potreban da posluju pozitivno?
Prihodi od prodaje pali 50% a recimo nesretni DRYS samo 30% i još su se uspjeli izvući u plusu. A posluju većinom na spotu dakle totalno su ovisni o BDI. Dakle trebali bi poslovati gore od ATPL. Ali nije tako… [angry]
Baš me zanimaju ULPL i JDPL na što će ličiti izvješća.
Baš obrnuto gospon Rocky.Oni kaj su više na spotu, kao DRYS, ti zarađuju puno više nego oni koji imaju dugoročne ugovore.Dakle normalno je da će DRYS poslovati puno bolje od onih koji imaju dugoročne ugovore potpisane u vrijeme kad je BDI bio 1000 bodova.
[/quote]
Niste baš dali točan odgovor kolegice, DRYS vam ima cape brodove koji su se puno prije počeli oporavljati od panamax pa je to razlog njihovog pozitivnog poslovanja.