Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 334.572 | 6,828 | 47,70 | 49,00 | 3,38% |
Baltic Exchange Dry Index 3499 UP 24
BCI Baltic Exchange Capesize Index 5704 UP 140
BPI Baltic Exchange Panamax Index 3362 DOWN 85
BSI Baltic Exchange Supramax Index 2091 DOWN 1
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 884 UP 2
Rate($/Day) Change
BCI
Average of the T/C routes $61814 (UP 1493)
BPI
Average of the T/C routes $26938 (DOWN 661)
BSI
Average of the T/C routes $21867 (DOWN 7)
BHSI
Average of the T/C routes $12728 (UP 29)
Stranica je dobra za djecu od 10 godina, za dionicare nevalja nista kao ni stara.
Nema financijskih izvjesca.
Nema revidiranih izvjesca
Nema prikaz po kojim ugovorima se plovi..
Za dionicare stranica nevalja nista…
Ovo je dobra stranica
http://www.dianashippinginc.com/web/pages.fds?page=75
Kliknes na zadnji izvjestaj (Q1 2009) i imas popis ugovora za svaki brod, kada istice i po kojoj cijeni..
ugovori su poslovna tajna, čak ni zapovjednici brodova neznaju koliki su ugovori. gospoda u komercijali to kriju kao zmija noge.
Stranica je dobra za djecu od 10 godina, za dionicare nevalja nista kao ni stara.
Nema financijskih izvjesca.
Nema revidiranih izvjesca
Nema prikaz po kojim ugovorima se plovi..
Za dionicare stranica nevalja nista…
Ovo je dobra stranica
http://www.dianashippinginc.com/web/pages.fds?page=75
Kliknes na zadnji izvjestaj (Q1 2009) i imas popis ugovora za svaki brod, kada istice i po kojoj cijeni..
ugovori su poslovna tajna, čak ni zapovjednici brodova neznaju koliki su ugovori. gospoda u komercijali to kriju kao zmija noge.
[/quote]
pa zar zapovjednici brodova ne mogu odsurfati na platou pa provaliti tajnu baš kao i mi? zato je smijurija da se prave kako je to neka poslovna tajna i ne stave lijepo sve na svoj site.
Pozdrav svima!
Tko zna kada će dionice sa dividende sjesti na račun u SDA, do sredini 10 mj. ???
P.S: III. Dio dobiti iz točke I. ove Odluke uporabiti će se za isplatu dividende u vlastitim dionicama Društva i to u roku od 60 dana nakon što izmjena Statuta Društva donesena na Glavnoj skupštini Društva održanoj 04. kolovoza 2009.g. bude upisana u registar Trgovačkog suda u Dubrovniku.
I kad će ta izmjena biti upisana u registar Trgovačkog suda u Dubrovniku?
P.S: Evo kopirao sam ponude za kupnju i prodaju 15 min prije otvaranja burze u cca 9:45, šteta da nisam stigao kopirati za 1 minutu do otvaranja kad "uprava " napravila "korekciju" odnosno kad su ubacili 1000 dionica na prodaju po 1090 i 1100 minutu, dvije prije otvaranja. Hanfa to naravno ništa ne vidi
Stranica je dobra za djecu od 10 godina, za dionicare nevalja nista kao ni stara.
Nema financijskih izvjesca.
Nema revidiranih izvjesca
Nema prikaz po kojim ugovorima se plovi..
Za dionicare stranica nevalja nista…
Ovo je dobra stranica
http://www.dianashippinginc.com/web/pages.fds?page=75
Kliknes na zadnji izvjestaj (Q1 2009) i imas popis ugovora za svaki brod, kada istice i po kojoj cijeni..
ugovori su poslovna tajna, čak ni zapovjednici brodova neznaju koliki su ugovori. gospoda u komercijali to kriju kao zmija noge.
[/quote]
pa zar zapovjednici brodova ne mogu odsurfati na platou pa provaliti tajnu baš kao i mi? zato je smijurija da se prave kako je to neka poslovna tajna i ne stave lijepo sve na svoj site.
[/quote]
Stanica je za dioničare smeće, i tako će ostati dok je između vlasništva i upravljanja znak =, toliko o transparentnosti dok se ne objave ugovori za svaki brod pojedinačno i vremenski
mislim da ne žele to stavljati na site iz više razloga.
– službeno vlasnici brodova su ofshore kompanije Monrovija conbulk, Atlant HeavyLift co. Marshal Islands
– dio brodovi su pod stranim zastavama
Stavljanjem tih podataka na svoj site, samo bi priznali svoju pravu dobit i našoj poreznoj upravi stavili na pladanj podatke da ih mogu bolje poharačiti.
Ako je protuzakonito onda je to kazneno djelo.
Ako nije onda neznam zasto ne informiraju dionicare.
Razlog je debilan.
Samo 2-3 firmi na berzi imaju dobar corporate governance, a ATPL nije jedna od njih
Kazneno djelo nije jer brodovi nisu registrirani kod hrvatskih vlasti a i vlasnici brodova su u drugoj zemlji tako da im naši mogu napuhat jajca
Možda će nekoga zanimati.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=ac_39IFvvSbA