ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

2 brokera se zaigrala na bidu [cool]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Kupnja Cijena
102 986,19
200 986,18
Tko je ovoj djeci dao da se igraju sa dionicama?

SLAVONAC (malo san maka)

Još jedan uspjeh Kanadera.
Do sad je svojom glupošću već 3 puta pomalo rušio burzu a ovaj put mu je to uspjelo tako dobro da čak i ATPL ode ispod 1.000 kn.

Bravo Kanader, napokon ti je nešto uspjelo napraviti.

I, hvala ti kaj si otišao. Teta pašteta je ipak prebedasta da izvodi gluposti ovog kalibra [thumbsup]

Tri su uvjeta potrebna da bi čovjek bio sretan: biti budala, egoist i zdrav; Ali, ako vam nedostaje prvi, sve je izgubljeno!


Totalna podrška Samprasu.
ATPL je odlična dionica, ama baš po svemu, naravno da će trendovsko trgovanje je spuštati i dizati 10tak posto, ali dugoročno, nema zime …

A za onog što smo NAHEBALI, kako ko, ja nisam, ne znam za tebe …

Podrška sampici, atpl je odlična dionica koja je u mjesec dana pala kolko ono 30-40%.

Al ajde dobro je nije pala 80%.

Ovo je ionak kartkoročno, samo kaj kartkoročno je dan dva, ili tjedan dva, a ne kad pada 2 mjeseca konstantno.

Onda već nekaj ne štima, al da je dobra je. Bila je dobra na 600 i bila je dobra na 1300

Atlanska plovi na 34.000 USD !!!

Panamaxes

Undisclosed charterers fixed the 76,000-dwt Baltia (built 2005) for four to five months at $31,750 a day. The deal for the Orion Bulkers owned vessel was a relet of a Farenco four to six month charter agreed at $17,500 a day just six weeks ago.

Noble took Atlantska Plovidba’s 75,000-dwt Petka (built 1994) for a Gibraltar – St Lawrence – China voyage at $34,000 a day.

Cargill is paying $30,000 a day for Capital Management’s 74,000-dwt Salandi (built 1999) to make a transatlantic round trip out of Europe. The deal is a Clipper relet.

In another relet, this time of STV Pan Ocean, Louis Dreyfus hired the 78,000-dwt Tai Progress (built 2004) for a Europe to Gulf of St Lawrence round trip at $32,000 a day.

The same charterer is paying $28,000 a day plus a ballast bonus of $730,000 for Golden Ocean’s 73,000-dwt Golden Shadow (built 1997) to make an Argentine to China voyage.

Oldendorff fixed the 74,000-dwt Iolcos Unity (built 2006) as a Bunge relet for an Indonesia to China excursion at $28,500 a day.

Noble secured Vogemann’s 75,000-dwt Voge Prosperity (built 1995) for an India – China run at $26,000 a day.

Seanergy’s 73,000-dwt Bremen Max (built 1993) is to make an Indonesia to Hong Kong run for BHP Billiton for $26,000 a day.

There was at least ten fixtures of vessels for round trips out of China or Japan to Australia at in the $23,000 to $20,000 a day range.

Koliko mi je poznato Atlantska je veči dio svog keša pohranila kod stranih banaka, pa ove sračke sa Sanaderom i padom vlade nebi trebalo imati utjecaja, naravno sve ovisi koliko su investitori informirani.

I noga u guzicu je korak naprijed

koji strani investitori, tih na ZSE nema već godnu dana.

Mislim da ce past do 900–930 kuna i tu je jaka potpora,mislijo sam danas uc ali ipak cu pricekat iduci tjedan.

Meni poklopilo nalog od jučer na 980….

ja ulazim ispod 700 kn,,a do tad promisljam o razlozima ostavke predsjednika vlade..


Meni poklopilo nalog od jučer na 980….

24, 12 ili 9 dionica? To je išlo po 980,00

...


Koliko mi je poznato Atlantska je veči dio svog keša pohranila kod stranih banaka, pa ove sračke sa Sanaderom i padom vlade nebi trebalo imati utjecaja, naravno sve ovisi koliko su investitori informirani.

kode lehman brothersa? 😀
lijepo je imat argument za druk na gore. 🙂

New Report

Close