2 brokera se zaigrala na bidu [cool]
Kupnja Cijena
102 986,19
200 986,18
Tko je ovoj djeci dao da se igraju sa dionicama?
Još jedan uspjeh Kanadera.
Do sad je svojom glupošću već 3 puta pomalo rušio burzu a ovaj put mu je to uspjelo tako dobro da čak i ATPL ode ispod 1.000 kn.
Bravo Kanader, napokon ti je nešto uspjelo napraviti.
I, hvala ti kaj si otišao. Teta pašteta je ipak prebedasta da izvodi gluposti ovog kalibra [thumbsup]
Totalna podrška Samprasu.
ATPL je odlična dionica, ama baš po svemu, naravno da će trendovsko trgovanje je spuštati i dizati 10tak posto, ali dugoročno, nema zime …
A za onog što smo NAHEBALI, kako ko, ja nisam, ne znam za tebe …
Podrška sampici, atpl je odlična dionica koja je u mjesec dana pala kolko ono 30-40%.
Al ajde dobro je nije pala 80%.
Ovo je ionak kartkoročno, samo kaj kartkoročno je dan dva, ili tjedan dva, a ne kad pada 2 mjeseca konstantno.
Onda već nekaj ne štima, al da je dobra je. Bila je dobra na 600 i bila je dobra na 1300
Atlanska plovi na 34.000 USD !!!
Panamaxes
Undisclosed charterers fixed the 76,000-dwt Baltia (built 2005) for four to five months at $31,750 a day. The deal for the Orion Bulkers owned vessel was a relet of a Farenco four to six month charter agreed at $17,500 a day just six weeks ago.
Noble took Atlantska Plovidba’s 75,000-dwt Petka (built 1994) for a Gibraltar – St Lawrence – China voyage at $34,000 a day.
Cargill is paying $30,000 a day for Capital Management’s 74,000-dwt Salandi (built 1999) to make a transatlantic round trip out of Europe. The deal is a Clipper relet.
In another relet, this time of STV Pan Ocean, Louis Dreyfus hired the 78,000-dwt Tai Progress (built 2004) for a Europe to Gulf of St Lawrence round trip at $32,000 a day.
The same charterer is paying $28,000 a day plus a ballast bonus of $730,000 for Golden Ocean’s 73,000-dwt Golden Shadow (built 1997) to make an Argentine to China voyage.
Oldendorff fixed the 74,000-dwt Iolcos Unity (built 2006) as a Bunge relet for an Indonesia to China excursion at $28,500 a day.
Noble secured Vogemann’s 75,000-dwt Voge Prosperity (built 1995) for an India – China run at $26,000 a day.
Seanergy’s 73,000-dwt Bremen Max (built 1993) is to make an Indonesia to Hong Kong run for BHP Billiton for $26,000 a day.
There was at least ten fixtures of vessels for round trips out of China or Japan to Australia at in the $23,000 to $20,000 a day range.
Koliko mi je poznato Atlantska je veči dio svog keša pohranila kod stranih banaka, pa ove sračke sa Sanaderom i padom vlade nebi trebalo imati utjecaja, naravno sve ovisi koliko su investitori informirani.
Mislim da ce past do 900–930 kuna i tu je jaka potpora,mislijo sam danas uc ali ipak cu pricekat iduci tjedan.
Koliko mi je poznato Atlantska je veči dio svog keša pohranila kod stranih banaka, pa ove sračke sa Sanaderom i padom vlade nebi trebalo imati utjecaja, naravno sve ovisi koliko su investitori informirani.
kode lehman brothersa? 😀
lijepo je imat argument za druk na gore. 🙂